Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2019, 09:13
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
:middelvinger:
:*

Citaat:
Kreta
Nice. Met je lief?


Citaat:
Wolter en ik gaan door Nederland fietsen en ik ga zelf in het najaar bijna 1000 km lopen
Leuk hoor!! En bijna 1000 km lopen klinkt ook goed. Ga je een pelgrimage doen ofzo? En ga je alleen?


Citaat:
Waarschijnlijk is dit de laatste. We zullen maar geen 3e riskeren
Riskeren?

Citaat:
Ik heb mijn ritme weer eens naar de getver weten te brengen
Ik ook
Advertentie
Oud 30-05-2019, 10:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Leuk hoor!! En bijna 1000 km lopen klinkt ook goed. Ga je een pelgrimage doen ofzo? En ga je alleen?
Ja en ja! Van Lourdes naar Santiago
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2019, 11:10
Saiy
Saiy is offline
leuk hoor Miekje! Lijkt me een mooie route. Omdat je van wandelen houdt? Of omdat je iets te overwegen hebt? Of beide?
Oud 30-05-2019, 11:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat gaaf, Miekje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2019, 12:36
Verwijderd
Gaaf Miek! Hoe lang denk je onderweg te zijn? Een oom heeft dat twee keer gedaan en vrij recent vanuit weetikveelwaar ook een deel van de route met z'n vrouw gelopen.
Oud 30-05-2019, 12:37
Verwijderd
Overigens hebben we geen vakantie plannen anders dan weekend Boedapest.
Oud 30-05-2019, 12:39
Verwijderd
Ik werd gisteren ingehaald door een scooter met twee snotjochies in spijkerbroek en hip jasje zonder helm. Ik reed bijna 90. Ze waren erg stoer en ik was onder de indruk.
Oud 30-05-2019, 12:44
Verwijderd
Ik reed ooit eens op de brommer van m'n broertje (toen hoefde je nog niet op de rijbaan) naar vrienden aan de andere kant van Zwolle, en ik keek naar de auto's en ik vond ze zo langzaam rijden, toen keek ik op de teller en ik reed 85 Ik wist dat ik harder ging dan toegestaan, maar ik dacht zo 50 ongeveer ofzo.
Oud 30-05-2019, 12:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Overigens hebben we geen vakantie plannen anders dan weekend Boedapest.
Ik zou wel de boot skippen daar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2019, 12:49
Verwijderd
Deze twee wisten wel degelijk dat ze harder gingen dan toegestaan, ik kreeg een middelvinger en een lelijk gezicht toen ze me voorbij gingen en ze reden niet op het fietspad, waar scooters moeten rijden.

Overigens heb ik wat extra gas gegeven en de ruitenwissers aangezet. Nu heeft de weg op dat stuk twee extra drempels.

Edit: nee, natuurlijk niet. Ben ik veel te schijterig voor. Ik heb gas teruggenomen omdat ik bang was dat ze zouden vallen en ik ze onder de auto zou krijgen.
Oud 30-05-2019, 12:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nice. Met je lief?
Ja

Ik vind het wel fijn dat we zo veel dingetjes doen. Na 2 weken samen zijn zaten we al in Praag. Haar papa heeft ook half de wereld gezien dus die keurt het alleen maar goed dat ik niet enkel naar de kust wil.
Nu nog eens in Madagaskar geraken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 30-05-2019 om 12:56.
Oud 30-05-2019, 12:54
Saiy
Saiy is offline
Leuk!

Ja wij ondernemen ook veel samen!! Is leuk <3
Oud 30-05-2019, 12:56
Saiy
Saiy is offline
Hij is jarig als we op vakantie zijn en ik ga sowieso slingers meenemen om in de tent op te hangen
Oud 30-05-2019, 12:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nog een dikke maand en dan verdien ik geld en is het nog makkelijker
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2019, 12:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hij is jarig als we op vakantie zijn en ik ga sowieso slingers meenemen om in de tent op te hangen
Ik zou dat vrij geniaal vinden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2019, 12:57
Saiy
Saiy is offline
Hoe heb jij je lief leren kennen Macrador? En hoe lang zijn jullie al samen?
Oud 30-05-2019, 12:57
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik zou dat vrij geniaal vinden
Haha ja, hij ook, dat weet ik zeker
Oud 30-05-2019, 12:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hoe heb jij je lief leren kennen Macrador? En hoe lang zijn jullie al samen?
Op Badoo
We zijn 10 maanden samen ongeveer.

Et tu Saiy?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2019, 13:02
Saiy
Saiy is offline
Leuk toch Anders was je elkaar misschien nooit tegengekomen!

Wij zijn een half jaar samen. Delen waar we elkaar hebben leren kennen, doe ik niet, want dan is het met even googlen zo duidelijk wie hij is en wie ik ben
Oud 30-05-2019, 13:04
Saiy
Saiy is offline
En is het niet et toi?
Oud 30-05-2019, 13:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En is het niet et toi?
Niet in het latijn
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2019, 13:34
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Riskeren?
We hebben 50% kans op iets erfelijks. Nummer 1 heeft het niet, van nummer 2 weten we het nog niet. Echo’s zijn goed, maar dat sluit het niet uit.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 30-05-2019, 13:39
Saiy
Saiy is offline
Wat spannend zeg Ieke. En dat is iets waar je pas na de geboorte achter kan komen?
Oud 30-05-2019, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Niet in het latijn
En de uitdrukking “et tu” is een nogal bekende quote uit de geschiedenis van opperheld en eeuwig lichtend voorbeeld Juulke Caesar toen ie door Brutus werd neergestoken (de quote is eigenlijk “et tu, Brute?”). Al is het zeer twijfelachtig of ie dat gezegd heeft. Het is bekend door Shakespeare maar antieke bronnen zeggen òf dat Caesar niets zei, òf dat hij in het Grieks zei “jij ook, jongen?”

/nerd
Oud 30-05-2019, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel de boot skippen daar
Ho shit, ik hoor het.
Oud 30-05-2019, 20:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
leuk hoor Miekje! Lijkt me een mooie route. Omdat je van wandelen houdt? Of omdat je iets te overwegen hebt? Of beide?
Ja, ik houd inderdaad wel van wandelen Veel in de bergen gewandeld, ook. Verder heb ik echt een kutperiode achter de rug en leek me dit wel een goed excuus om eens in mijn eentje op pad te gaan.

Citaat:
Gaaf Miek! Hoe lang denk je onderweg te zijn? Een oom heeft dat twee keer gedaan en vrij recent vanuit weetikveelwaar ook een deel van de route met z'n vrouw gelopen.
Cool! Het is een hele bekende route en wordt veel gelopen. Mede omdat hij zo goed staat aangegeven Ik denk er maximaal anderhalve maand over te doen, inclusief rustdagen/pauzes in mooie plaatsen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2019, 21:29
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wat spannend zeg Ieke. En dat is iets waar je pas na de geboorte achter kan komen?
We weten waar het defecte gen zit, dus gaan navelstrengbloed af laten nemen. Zou wel met een vruchtwaterpunctie gekunt hebben, maar omdat we een zwangerschap toch niet zouden afbreken hebben we dat niet gedaan. Alleen maar risico’s bij en je hangt er geen consequenties aan, dus moet je het onderzoek ook niet doen. Dus we weten het zeker een paar weken na de geboorte.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 31-05-2019, 07:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Good Omens is eindelijk te koop
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-05-2019, 08:47
Verwijderd
Captive State ook
Oud 31-05-2019, 09:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Goeie, die moest ik nog even verwerken. Stond al klaar.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-05-2019, 09:35
Verwijderd
Verwerken? Je doet alsof er handwerk bij komt kijken
Oud 31-05-2019, 10:27
Verwijderd
Citaat:
'Naar de getver', is dat een uitdrukking?
Ja.

Citaat:
Good Omens is eindelijk te koop
Oud 31-05-2019, 10:35
Verwijderd
Laatst voor de aardigheid opnieuw begonnen aan een playthrough van Vampire The Masquerade Bloodlines deeltje één, daar voor 2020 een deeltje twee gepland staat (door een developmentteam dat daadwerkelijk lijkt te begrijpen Wat Men Wil).

Blijkt dat deze game, uit 2004 (HL2-engine), nog steeds door de community bijgewerkt wordt: https://www.moddb.com/mods/vtmb-unofficial-patch -- Waanzinnig
Oud 31-05-2019, 16:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn ouders waren toevallig ineens in de buurt. Nou gezellig want mijn pa verjaart vandaag. Dus vlug een cadeau gaan kopen en hem verrast met hulp van de mama.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-05-2019, 16:17
Verwijderd
We zijn naar Enschede en blijven daar slapen en en en omg zo fijn.
Oud 31-05-2019, 16:23
Verwijderd
Mooi die Twentse s'en en lange letters <3
Oud 01-06-2019, 18:33
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
'Naar de getver', is dat een uitdrukking?
Alleen in rare gebieden
__________________
Forumdownie
Oud 03-06-2019, 22:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
https://www.dexerto.com/entertainmen...ce-2005-683771

"The streamer also revealed that he had two trash bags full of urine, as well as a pot with literal feces in it, although he didn't show much of this on stream - much to the relief of the viewers."

yoooooo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-06-2019, 22:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
overigens zal dit waarschijnlijk eerder een of andere gevolg/uiting van een depressie of iets anders zijn, maar toch, ieew.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-06-2019, 22:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Shit man
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-06-2019, 13:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Eww indeed.

Ook eww: Een of andere Roderick die in een 2e-klas coupe hardop zit te praten over overheidsdocumenten. Srsly guy? Lijkt me niet dat dat openbaar hoeft. En zeker niet schreeuwend.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-06-2019, 15:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Noemt hij echt Roderick?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-06-2019, 15:34
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Noemt hij echt Roderick?
Ze zegt toch niet dat echt erbij is?
__________________
Forumdownie
Oud 04-06-2019, 15:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Noemt hij echt Roderick?
Noemt? Is dat Vlaams ofzo?
Oud 04-06-2019, 16:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Vlaamsche spreektaal en gewoon fout he
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-06-2019, 17:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Eww indeed.

Ook eww: Een of andere Roderick die in een 2e-klas coupe hardop zit te praten over overheidsdocumenten. Srsly guy? Lijkt me niet dat dat openbaar hoeft. En zeker niet schreeuwend.
Ik vind het altijd erg fijn om, als mensen dingen in de trein bespreken die ze daar helemaal niet moeten/mogen bespreken, er bij het verlaten van de coupe even subtiel op te wijzen wat ik zojuist heb opgevangen. Het gaf altijd voor mij hilarische reacties
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-06-2019, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd erg fijn om, als mensen dingen in de trein bespreken die ze daar helemaal niet moeten/mogen bespreken, er bij het verlaten van de coupe even subtiel op te wijzen wat ik zojuist heb opgevangen. Het gaf altijd voor mij hilarische reacties
Als er privégegevens worden besproken dan breek ik in in het gesprek en zeg ik er gelijk wat van+dat ik melding ga doen bij het bedrijf. Ben er klaar mee. Wat nou als ik die fucking patiënt ben die besproken wordt met naam en toenaam door een hulpverlener. Moet er niet aan denken.
Oud 04-06-2019, 17:47
Verwijderd
Trouwens, als er inhoudelijk documenten of zaken worden besproken waar geen privégegevens in zitten zoals projecten ofzo, dan moet ik daar altijd alleen van lachen een beetje en ik geniet er vaak van.
Oud 04-06-2019, 18:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als er privégegevens worden besproken dan breek ik in in het gesprek en zeg ik er gelijk wat van+dat ik melding ga doen bij het bedrijf. Ben er klaar mee. Wat nou als ik die fucking patiënt ben die besproken wordt met naam en toenaam door een hulpverlener. Moet er niet aan denken.
Ik verbaasde me er soms dagelijks over op stages in het ziekenhuis.
Met naam (niet eens kamernummer) en details gewoon hardop in de gedeelde kantine dingen bespreken.
Of diensten die via messenger dingen bespreken met gevoelige gegevens.
Blijkbaar hecht ik er meer belang aan dan anderen ook al wordt er via de opleiding echt wel op gehamerd. Niet dat ik er geen fouten op maak.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-06-2019, 18:19
Verwijderd
Dat is het tussen de theorie en de praktijk. En soms kan één persoon zo'n goed geoliede machine kapotmaken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.