Oud 29-05-2020, 21:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Welkom bij het negativiteitstopic met uw gastheer Destruct!

Geniet.

PlezierigeDame 116
deadlock 53
Enilorac 52
Positive mind 35
JaapieEleven 34
Destruct! 31
Holland Oates 31
Regenboog 26
Daantje_0705 24
Struilhuik 15
Koekje 10
zoef de haas 9
Little Phoebe 8
Gordon Ramsay 8
DitIsEenNaam 7
Macrador 7
Jan Marijnissen 6
Loezzel 5
Not for Sale 5
WolterB 4
Mema 3
hppa 3
Zwemeltje 2
LegoSteve2009 2
neardo 2
Miekje* 1
Pr0xy 1
lola_fabulous 1
Advertentie
Oud 29-05-2020, 21:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik geniet van de negativiteit 😈
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-05-2020, 21:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
duivels
Oud 29-05-2020, 21:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik was net een reply op deadlock aan het typen. Damn you, Destruct!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-05-2020, 21:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
deadlock schreef:
Misschien is het juist weleens goed dat we over dit soort dingen (Mitch Henriquez) massaal boos worden en blijven.
Ik zie helaas nog te veel mensen die het goedpraten. 'ja maar agenten zijn vaker slachtoffer van zwarte mannen dan andersom', 'het is gewoon een reden om te plunderen' en meer van zulks.
Zag net iemand die ik volg op IG iemand op dr plek wijzen omdat ze de protestanten uitmaakte voor 'wild animals'. En de respons was 'I have black Friends and they agree with me!'. Jeebus.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-05-2020, 21:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik was net een reply op deadlock aan het typen. Damn you, Destruct!
Oepsie
Oud 29-05-2020, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Welkom bij het negativiteitstopic met uw gastheer Destruct!

Geniet.

PlezierigeDame 116
deadlock 53
53*=106 maar ik geef onze vriendschap een 10 dus fuck yeah.
Oud 29-05-2020, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zie helaas nog te veel mensen die het goedpraten. 'ja maar agenten zijn vaker slachtoffer van zwarte mannen dan andersom', 'het is gewoon een reden om te plunderen' en meer van zulks.
Zag net iemand die ik volg op IG iemand op dr plek wijzen omdat ze de protestanten uitmaakte voor 'wild animals'. En de respons was 'I have black Friends and they agree with me!'. Jeebus.
Ja dat soort gedrag is ook niet okay maar het is ergens ook begrijpelijk dat er mensen zijn die misbruik maken van de situatie, zoals die misbruik maken van elke situatie.

Daarnaast staat diefstal natuurlijk niet op gelijke voet met de door Trump voorgestelde straf; standrechtelijke executie zonder vorm van proces
Oud 29-05-2020, 21:54
Verwijderd
Citaat:
53*=106 maar ik geef onze vriendschap een 10 dus fuck yeah.
ik zag het ook
Oud 29-05-2020, 21:55
Verwijderd
Ik ga later op de rest reageren.
Oud 29-05-2020, 21:55
Verwijderd
Oops daar was een twee weggevallen.

En er is een update van Chrome geweest en alles ziet er zo raar uit

2D alles
Oud 29-05-2020, 22:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Lekker zeiken #5
Oud 30-05-2020, 21:56
Verwijderd
Ik word overigens ook nog steeds kwaad om racistisch geweld etc. Ik merk ook steeds vaker dat ik heel vaak hoop dat iemand niet racistisch of discrimineert ofzo, wanneer ik iemand leuk vind. Is voor mij een reden om daarom een relatie te beeindigen, besef dit steeds meer. Sommige mensen vinden dit overdreven, maar ik wil zo min mogelijk kutfiguren in mijn omgeving, hoe ouder en wijzer ik word.
Oud 30-05-2020, 22:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik baal ervan dat mijn familie ziet wanneer ik op iemand reageer op fb. Iemand had het over 'plunderaars' en 'waarom kunnen ze niet rustig protesteren?!' en toen zei ik dat rustig protesteren en het lief vragen (zoals met de footballers die knielden bij het volkslied) blijkbaar niet werkt. Dat bedrijven verzekerd zijn en niet zoveel waard zijn als een mensenleven. En dat er bewijs is dat veel ruiten zijn ingegooid en branden zijn gesticht door blanke mensen.

Natuurlijk is zuslief het daar niet mee eens, want 'het is gewoon tuig, net als die bovenburen van je'. Hm ja, iéts andere situatie.

Morgen is m'n pa jarig en zie ik de fam, dus er zal wel weer een leuke discussie ontstaan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-05-2020, 09:46
Verwijderd
Er is genoeg beeldmateriaal (nu ook met rellen) dat witte mensen plunderen, schoppen, slaan, zwarte kinderen die in elkaar geslagen worden door racist cops etc.

Gefeliciteerd met je pa! Als ik zo'n zus had als jij zou ik haar lekker kapotnegeren. Maar goed, ik ben een doorgeslagen bitch.
Oud 31-05-2020, 22:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik merk dat ik toch best nog wel meer last heb van faalangst dan dat ik dacht. Ik vind faalangst heel stom. Echt een beklemmend mechanisme zonder enige behulpzame functie.
Oud 01-06-2020, 00:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik merk dat ik mn vitamine D capsules heel moeilijk naar binnen krijg, het duurt echt minstens een halfuur en een liter water voor het een keer lukt. Hebben jullie tips?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-06-2020, 06:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik merk dat ik toch best nog wel meer last heb van faalangst dan dat ik dacht. Ik vind faalangst heel stom. Echt een beklemmend mechanisme zonder enige behulpzame functie.
Je kan niet falen als je niks doet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Ads door Google
Oud 01-06-2020, 10:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik merk dat ik mn vitamine D capsules heel moeilijk naar binnen krijg, het duurt echt minstens een halfuur en een liter water voor het een keer lukt. Hebben jullie tips?
Zijn het capsules met poeder of vloeistof? Als het poeder is, kun je je apotheek bellen en vragen of je de capsule mag openbreken en met een beetje water gemend mag innemen. Ik weet niet hoe het werkt met liquid caps, maar moraal van het verhaal is eigenlijk dat je best de apotheek kan bellen voor opties.

Groetjes, iemand met een bizarre gag reflex
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2020, 15:01
Struilhuik
Struilhuik is offline
Eigenlijk verwacht ik ook wel dat sommige familieleden mij in de real life ban gegooid hebben naar aanleiding van Facebook posts en discussies. En weet je; fine. Ik ben klaar met lijers die achter Baudet aan hobbelen, mekkeren over 'klimaathysterie', religie, vaccinaties, en/of een platte aarde. Serieus, good riddance, ik hoef jullie dan niet in mijn leven.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 01-06-2020, 17:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik merk dat ik mn vitamine D capsules heel moeilijk naar binnen krijg, het duurt echt minstens een halfuur en een liter water voor het een keer lukt. Hebben jullie tips?
Niet proberen het met één slok weg te krijgen maar die capsule in je mond leggen en dan een heel glas achter elkaar leeg drinken en slikken. Blijven drinken, niet verwachten dat het met één slok weg is. En van tevoren vast een slokje nemen zodat ie niet blijft plakken in een droge mond.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2020, 19:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ga ik proberen, dank je wel Daantje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-06-2020, 19:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Zijn het capsules met poeder of vloeistof? Als het poeder is, kun je je apotheek bellen en vragen of je de capsule mag openbreken en met een beetje water gemend mag innemen. Ik weet niet hoe het werkt met liquid caps, maar moraal van het verhaal is eigenlijk dat je best de apotheek kan bellen voor opties.

Groetjes, iemand met een bizarre gag reflex
ik heb eerlijk gezegd geen idee wat erin zit, ik weet alleen dat ik er niet op mag kauwen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-06-2020, 19:50
Verwijderd
En anders sowieso even contact opnemen met de apotheek, zij kunnen je vast helpen.
Oud 01-06-2020, 20:21
Verwijderd
Godverdomme ik ben er helemaal klaar mee
Advertentie
Oud 01-06-2020, 20:25
Verwijderd
Echt ik vind het leuk hoor, maar als ik een vraag heb wat binnen een paar minuten beantwoord kan worden, dan hoef ik niet een hele avond mijn tijd te verdoen aan what ifs. Godverjezus, en dan zeg ik oke ik ga nu ophangen want ik word pissig toch nog doorgaan en godtering
Oud 01-06-2020, 20:28
Verwijderd
En jaaaaaaa ik heb een kort lontje maar laat me maar even.

Wat bij mij hielp met doorslikken van medicatie is gewoon doen. Eerst eten in je mond doen en jezelf dan soort van foppen. Dus kauwen en op het moment dat je een slikreflex krijgt de tablet erbij doen.

Nu ben ik gewend aan die shit.
Oud 01-06-2020, 20:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ga ik proberen, dank je wel Daantje
Succes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2020, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En als het echt niet lukt idd contact opnemen. Ik had ampullen met vloeistof die ik gewoon door de yoghurt kon doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2020, 22:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik flikkerde al mijn niet vloeibare medicatie altijd door een lepel appelmoes. Dat glijdt als een tierelier erin.
Oud 02-06-2020, 00:20
Verwijderd
Ja, dat werkt ook wel ja, maar die grote tabletten kunnen zo vervelend zijn! Ik heb het overigens nu nog wel eens. Dan helpt het dus om iets heel lekkers te eten met nog wel consistentie, zodat ik het tablet helemaal niet voel bij het inslikken.
Oud 02-06-2020, 06:05
Verwijderd
Tering ik ben geloof jk wel 6 of 7 keer wakker geweest vannacht.
Oud 02-06-2020, 09:38
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Echt ik vind het leuk hoor, maar als ik een vraag heb wat binnen een paar minuten beantwoord kan worden, dan hoef ik niet een hele avond mijn tijd te verdoen aan what ifs. Godverjezus, en dan zeg ik oke ik ga nu ophangen want ik word pissig toch nog doorgaan en godtering
Van die mensen die niet goed begrijpen dat ze weliswaar "Ja, maar.." zeggen, maar eigenlijk "Nee, want.." bedoelen nadat je ze een antwoord geeft.

Ja, godverdomme, vraag het dan gewoon niet als je niet bereid bent aan het concept vraag-antwoord te voldoen. Zeg dan dat je een filosofische discussie wil starten over kutonderwerp X. Dan kan ik tenminste "Nee, kanker op!" zeggen.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 02-06-2020, 09:57
Verwijderd
Nou, ik weet dat ik ook geregeld moet dimmen met mijn grote mond, maar dit was echt gewoon één vraag (1) binnen een groter geheel, dan hoef ik dat groter geheel niet te bespreken. En ik heb veel geduld, maar als dat op is, is dat op.
Oud 02-06-2020, 10:02
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik merk dat ik mn vitamine D capsules heel moeilijk naar binnen krijg, het duurt echt minstens een halfuur en een liter water voor het een keer lukt. Hebben jullie tips?
https://www.apotheek.nl/themas/moeit...ft-met-slikken
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-06-2020, 10:11
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Overigens vond ik het in het begin ook lastig om tabletten in te nemen, maar tegenwoordig tik ik er zo 4 tegelijk weg. Met andere woorden: je went eraan
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Ads door Google
Oud 02-06-2020, 16:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het huis waarvoor ik vrijdag zou tekenen is ineens verkocht. Nu wil ik even op alles en iedereen kankeren.
Oud 02-06-2020, 16:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahw
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-06-2020, 16:14
Verwijderd
Wat voor kutzooi is dat dan PM
Oud 02-06-2020, 19:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja pure .
Oud 02-06-2020, 19:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Nu heb ik dus NOG geen huis. En ik zoek al 1,5 jaar en het boeit me inmiddels zelfs niet meer of het nou in het Oosten of in Schubbekutteveen is
Oud 02-06-2020, 22:47
Verwijderd
Zwaar kut schatje! Ik heb nog een idee trouwens, maar daar app ik je binnenkort over!
Oud 09-06-2020, 13:24
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Grr

Stuur je 2 maanden geleden op verzoek links door van dingen aan collega A. Alles netjes op sharepoint. Krijg ik 2 weken terug een verzoek van collega B om mee te kijken met hem want hij moet blijkbaar loadfiles maken met de links die ik eerder aan collega A stuurde. Collega A heeft verzuimd de linkjes te delen met collega B, die dus noodgedwongen door ons bestand met meer dan 3000 links aan het scrollen is. Ik vertel collega B hoe alles in elkaar steekt en welke link waar moet in de loadfile en geef hem alle links. Er zijn een aantal dingen die collega B moet invullen die niet duidelijk zijn. Collega A zegt dat collega B het aan mij moet vragen. Maar ik heb geen idee, want dat hele bestand is niet van mij. Collega B regelt het uiteindelijk en heeft nu vakantie.

Collega A vandaag in een paniekerige mail: alle links in de loadfile zijn ANDERS!?!?
Ik ook in paniek, alles gecheckt en uitgezocht; Blijkt dat ze de links vergelijkt met inderdaad heel andere links, die niks met dit project te maken hebben..

Dude, vraag mij gewoon meteen om dat loadfile in te vullen ipv collega B die enorm zn best doet, maar niet weet hoe dit project in elkaar steekt.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 11-06-2020, 22:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben de laatste tijd echt enorm besluitloos en daar baal ik zelf heel erg van. Maar het lukt gewoon niet en de stress werkt verlammend. En dat voelt stom
Oud 13-06-2020, 18:29
Verwijderd
Van ellende maar om 1900 in bed gaan liggen omdat het echt nergens anders meer lekker zit. Of ligt. Of hangt.
Oud 14-06-2020, 10:08
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
StemFvD. meer hoef ik niet te zeggen neem ik aan.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 17-06-2020, 23:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb morgen tentamen maar voel me nu dus echt ziek en dat geeft stress. Het tentamen is op de campus en ik vraag me af of er dit jaar wel mogelijkheid is voor een eventuele inhaaltoets
Oud 18-06-2020, 07:10
Verwijderd
Kusje voor PM <3
Oud 21-06-2020, 21:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vrijdagavond: op werk heet water over m'n tet heengegooid, trein gemist en de volgende ging niet meer. Een uur langer moeten reizen via stopbussen. Moest als een malle fietsen om op tijd te zijn voor m'n Picnic bestelling en toen die kerel belde waar ik bleef flikkerde m'n ketting eraf. Toen wou ik wat vreten voor mezelf maken -> oliespetters op m'n arm.

Daarna heb ik m'n hele vrije weekend in het donker op bed gelegen vanwege migraine en net nu ik er een beetje uit ben zie ik een berichtje dat een collega ziek is en dat ik morgen weer lekker van 11-20 aan de slag kan. YAY!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-06-2020, 07:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Zomer is overrated
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.