Oud 23-06-2020, 23:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb zolang gefietst dat ik nu een zere reet heb. Maar het fietsen was fijn. Het helpt om mijn gedachten te ordenen en geeft ruimte om na te denken
Advertentie
Oud 24-06-2020, 00:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n huis moeten opruimen omdat m'n moeder vindt dat ze moet langskomen aangezien ik nu een 'speciale leeftijd' heb bereikt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-06-2020, 21:07
Verwijderd
"Oh, wat kun je al goed stappen!" Of "wat eet jij een lekkere koe-koe" of "we gaan zo lekker boterhammetjes happen" tegen Doris. Praat godverdomme normaal, je bent toch niet achterlijk?
Oud 24-06-2020, 22:01
Verwijderd
Hahahaha, ik overarticuleer wel ontzettend naar babies en kleine kinderen, maar afgelopen weekend heb ik een supervloeiende discussie gehad over welke Frozen beter was met de oudste van de vier Penissen, en zij is nu 5, en ze praat verdomme sneller dan ik en dan moet je nogal.

De oudste van mijn jongere broertje, jochie van 3, is zo dol op z'n ome deadlock en wat zo cool is, is dat hij net zo'n hoog taalvermogen heeft als ik. Hij heeft het verbale vermogen van een kind van 6. Het jochie is verder buitengewoon pienter in het algemeen en ook nog eens een van de liefste jochies die ik ooit heb meegemaakt (ik stuur je een foto op app Caro), maar dat neemt niet weg dat hij wel drie jaar en een paar maanden is en dat zijn brein dus nog niet zo ver is als dat hij lijkt te zijn als hij tegen je praat. "Ome Bas Ome Bas Ome Bas, Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel!Kijk m'n nieuwe watertafel!Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel! Kijk m'n nieuwe watertafel!" "Mooi jongen!" "JAAA EN HIJ KAN DIT EN...." nou jah, zij die pratende kleintjes kennen weten wat ik bedoel.

De jongste van m'n jongste broertje, meisje van 3, begint nu eindelijk verstaanbaar te worden (haar grote zus was net zo vroeg als het jochie maar minder intens). Van de jongste van m'n andere broertje is het nog niet bekend, zij is afgelopen zondag 1 geworden. En ze is zo knap en schattig en lief <3

Maar euh, ik ben het dus met je eens. Kinderen hebben zoveel leuke dingen te vertellen. Vanmiddag nog zei mijn lieve overbuurnichtje tegen me "HIER KOMT DE GROTE KIETELAAR" terwijl ze met haar handjes al kroelend naar m'n zij ging om te kietelen.
De buren en ik gingen helemaal kapot Ze zegt bijvoorbeeld ook "snol cookie" als ze small cookie bedoelt. Hihihihi.
Oud 24-06-2020, 22:20
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
"Oh, wat kun je al goed stappen!" Of "wat eet jij een lekkere koe-koe" of "we gaan zo lekker boterhammetjes happen" tegen Doris. Praat godverdomme normaal, je bent toch niet achterlijk?
goed kunnen stappen is een beetje belgisch
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 24-06-2020, 23:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
goed kunnen stappen is een beetje belgisch
Ik hoor dat hier in Nederland ook wel veel hoor. Zie veel kennissen op fb die kinderen hebben uitgekakt ook van zulk soort braakzinnen zeggen en Oooh wat is de kleine toch slim, en ooooh wat praat ie goed...
Je kind is verdomme bijna 4 en kan pas net zeggen dat ie iets wil hebben. Ik lulde met een jaar al in volzinnen.

Vind het wel mooi dat een goede vriend van me z'n 3 dochters ook op een no bullshit manier opvoedt. Ze mogen niet in zeurderige babystemmetjes praten en als een volwassene van iets zegt 'ooh wat goed zeg' dan krijgt die te horen dat ze geen onnodige complimenten moeten geven, want dan gaan ze naast hun schoenen lopen. Het zijn echt fucking coole kinderen die hun eigen shit oplossen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-06-2020, 02:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tet. Frozen 2 is beter. Ik neem aan dat dat de conclusie was?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-06-2020, 07:12
Verwijderd
Hier wordt stappen alleen gebruikt door achterlijken. Ik ben echt groot voorstander van met kinderen praten. In volzinnen, met taal en woorden die je normaal ook gebruikt, op een toon doe je normaal ook gebruikt. Uiteraard wel op een aangepast niveau naar hun leeftijd, maar ee kan gewoon gezegd worden dat ze goed loopt en gevraagd worden of ze komt eten. In geen enkel volwassen gesprek wordt gepraat over koe-koe's en happen.
Oud 25-06-2020, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Tet. Frozen 2 is beter. Ik neem aan dat dat de conclusie was?
Dat blijkt alleen al uit het feit dat de film twee keer zo vaak gekeken is als de eerste op Plex
Oud 25-06-2020, 12:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Tet. Frozen 2 is beter. Ik neem aan dat dat de conclusie was?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-06-2020, 13:00
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
frozen 2 is nogal een tegenvaller
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 25-06-2020, 14:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik luv dit weer, maar luv mijn zolderkamer op dit moment niet
Oud 25-06-2020, 15:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat blijkt alleen al uit het feit dat de film twee keer zo vaak gekeken is als de eerste op Plex
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-06-2020, 23:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jenna Marbles stopt met youtube, omdat een paar mensen commentaar hadden op filmpjes die ze 10 jaar geleden heeft gemaakt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-06-2020, 00:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Toch weer gepresteerd om in het uurtje dat ik thuis was ruzie met mijn moeder te krijgen en nu opgefokt in bed te liggen
Oud 26-06-2020, 03:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jenna Marbles stopt met youtube, omdat een paar mensen commentaar hadden op filmpjes die ze 10 jaar geleden heeft gemaakt.
Ja, dit vind ik echt kut
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-06-2020, 08:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Komt wel terug. "Possibly forever" betekent niet dat ze voor altijd stopt.

Verder neemt ze wel haar verantwoordelijkheid I guess.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-06-2020, 08:31
Verwijderd
Wat word er gezegd over video's van 10 jaar geleden dan?
Oud 26-06-2020, 08:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Op Google vind ik dingen over oude video's waaronder blackface en Nicky Minaj nadoen, Ching Chong uitspraken en slut shaming.
Niet zo bedoeld natuurlijk, maar ze erkent het probleem.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-06-2020, 10:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gezinshulp was vandaag voor mij waardeloos
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-06-2020, 18:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
bij mn beste vriend is zojuist het bericht gekomen dat hij kanker heeft. Ik wil hem steunen maar ik weet niet hoe dat moet. Wat kan ik wel en niet doen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-06-2020, 18:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het ergste wat je kan doen is niets doen. Je kan ook gewoon tegen hem zeggen dat je niet weet wat je voor hem kan doen maar er wel graag voor hem wilt zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-06-2020, 19:05
Verwijderd
Waarschijnlijk vind hij het het fijnste als je niet veel anders dan anders doet. Uiteraard wel de ziekte benoemen/zeggen dat het zwaar kut is, maar neem aan dat je dat al wel gedaan hebt.
Oud 26-06-2020, 22:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Op Google vind ik dingen over oude video's waaronder blackface en Nicky Minaj nadoen, Ching Chong uitspraken en slut shaming.
Niet zo bedoeld natuurlijk, maar ze erkent het probleem.
Ze heeft nooit blackface gedaan, ze was gewoon extreem gebruind en had alleen een roze pruik op.
Citaat:
bij mn beste vriend is zojuist het bericht gekomen dat hij kanker heeft. Ik wil hem steunen maar ik weet niet hoe dat moet. Wat kan ik wel en niet doen?
Ah dat is kut ik vond dat ook lastig toen een goede vriend (en goede ex) het kreeg. Het beste wat je kan doen is er voor hem zijn, vragen stellen als je die hebt en gewoon eerlijk toegeven dat je niet weet wat je moet zeggen of doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-06-2020, 22:28
Verwijderd
Wat is het precies Jaap? En wat is z'n prognose? En ik denk dat wij best kunnen helpen met dat soort vragen maar ik denk dat het belangrijker is dat je die vragen stelt aan je beste vriend.
Oud 26-06-2020, 22:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ah, dat is kak, Japie. Zeker op zo'n jonge leeftijd.
Citaat:
Waarschijnlijk vind hij het het fijnste als je niet veel anders dan anders doet. Uiteraard wel de ziekte benoemen/zeggen dat het zwaar kut is, maar neem aan dat je dat al wel gedaan hebt.
Dit denk ik ook. Heb ook iemand in mijn familie die nu kanker heeft, en hij vindt het fijn dat mensen gewoon langs blijven komen of laten weten dat ze aan hem denken. En we maken nog steeds flauwe kutopmerkingen tegen 'm. Laatst zei 'ie dat ie niet weet of ie het einde van het jaar haalt en toen floepte ik eruit 'Ja, met zo'n negatieve instelling niet, Henk!'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-06-2020, 08:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ze heeft nooit blackface gedaan, ze was gewoon extreem gebruind en had alleen een roze pruik op.
Eh jawel Pheebs Zoek de video nog eens op.

__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 27-06-2020, 13:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wat is het precies Jaap? En wat is z'n prognose? En ik denk dat wij best kunnen helpen met dat soort vragen maar ik denk dat het belangrijker is dat je die vragen stelt aan je beste vriend.
het zit in zn linkerheup. Ik weet niet welke vorm van kanker, daar moet nog onderzoek naar gedaan worden volgens mij. En anders heb ik het gewoon gemist. Er is een appgroep gekomen met de updates over hem. Het lijkt erop dat we niet op bezoek mogen in het ziekenhuis en daar word ik gewoon kut van.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 27-06-2020, 13:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het kutte met name is ook dat hij altijd in slaap valt op zijn linkerzij. Maar dat kan dus niet want dan krijgt hij te veel pijn. Op zijn rug kan ook niet, want als hij zijn benen strekt doet het te veel pijn. En op zijn rechterzij kan hij niet in slaap vallen, dat heeft hij nog nooit gedaan. Dus hij heeft afgelopen week totaal iets van 1 of 2 uurtjes geslapen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 27-06-2020, 14:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eh jawel Pheebs Zoek de video nog eens op.

[afbeelding]
Heb ik gedaan: https://www.reddit.com/r/cringe/comm...tm_name=iossmf
“Blackface” is op 1:40. Maar dat is groene verf, ik neem aan dat ze een soort van Hulk nadeed. Die hele video is cringe, maar het is alsnog geen blackface.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-06-2020, 14:08
Verwijderd
Het is dom genoeg om voor blackface door te kunnen gaan in ieder geval. Wat nou groen. Kutsmoesjes.
Oud 27-06-2020, 14:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
het zit in zn linkerheup. Ik weet niet welke vorm van kanker, daar moet nog onderzoek naar gedaan worden volgens mij. En anders heb ik het gewoon gemist. Er is een appgroep gekomen met de updates over hem. Het lijkt erop dat we niet op bezoek mogen in het ziekenhuis en daar word ik gewoon kut van.
Op je rug met een kussen onder je knieën of of je zij met een kussen er tussen. Tip van de fysiotherapeut toen ik ook niet kon slapen met pijn in mijn heup.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-07-2020, 19:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben geslaagd in het zakken
Oud 03-07-2020, 19:47
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
We hadden een mooi huis gevonden maar die gaat dus niet door en dat is balen. Voel me heel kut nu.
Oud 04-07-2020, 18:11
Verwijderd
Ik moet iets mogelijk een tijd uitstellen en dat vind ik niet zo chill, maar goed. Het komt goed!
Oud 05-07-2020, 14:07
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Ik ben geslaagd in het zakken
ik heb geen antwoord dat hier bij past
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 05-07-2020, 14:07
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Ik ben geslaagd in het zakken
wellicht: gefeliciteerd. anders: dat is zwaar kut.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 06-07-2020, 20:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik vind vandaag alles stom. Ondanks enkele shine momenten op m'n werk. Nu ga ik ook gewoon slapen. Morgen is alles beter.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-07-2020, 18:40
Verwijderd
Ik ben helemaal klaar met mijn bekken. Tering wat een ongemak.
Oud 15-07-2020, 23:21
Verwijderd
Oke ik heb dus een jaloers kutwijf in mijn omgeving. Zij manipuleert iedereen en roddelt als een idioot over me. Ik heb er zo min mogelijk aandacht aan gegeven, maar pakte haar wel hard en correct terug, omdat ik een slimmerd ben en ik kom er dus altijd goed af. En nu heeft ze een fotoshoot ingepland ofzo. Rarara waarom. :') :')
Oud 15-07-2020, 23:32
Verwijderd
Godsamme wat een kutwijf is het toch ook. Ze heeft ook altijd lelijke kutkleren aan. En dan ziet ze me mij en dan is het ahhhhhh hiiiiiii oooooooow mooie blouse omg....soooooo mooi!!!! En: wat ben je mooi laaaaang....

Ja en wat dacht je over jezelf toen je in de spiegel keek godsammekrakem
Oud 15-07-2020, 23:33
Verwijderd
En iedereen maar om de vingers winden, stom takkewijf.
Oud 15-07-2020, 23:34
Verwijderd
Ik oordeel dus NOOIT HE. Kun je nagaan hoe kut ze is. Nou veel succes met je shoot, je hebt het niet in je en zul je ook nooit krijgen muhahahaha
Oud 15-07-2020, 23:34
Verwijderd
Zo klaar is de rant weer.
Oud 15-07-2020, 23:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
wat een kuuuuuuuuuuutweijf
Oud 16-07-2020, 11:01
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wachtkamers met oude mensen met een vorm van copd of iets anders respiratoirs.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-07-2020, 12:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik voel me nogal eenzaam de laatste tijd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-07-2020, 13:30
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik word de laatste tijd een beetje gestalkt door iemand online. Als ik in een voice call ga komt hij erbij, als ik online op een Minecraft ga komt hij erbij en gaat hij mij de hele tijd volgen. Heb zelfs geld betaald op die server om in een call te komen waar hij niet bij kan maar hij heeft gisteren geld van zijn mammie en pappie genakt om ook daar in te komen. Ik heb hem al meerdere keren uitgelegd dat ik hem niet moet maar hij negeert dit. Ik ben overigens niet de enige die last van hem heeft.
Oud 16-07-2020, 15:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Heb je al de moderators gecontacteerd, Haller?
Oud 16-07-2020, 15:51
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ja maar die kunnen niets doen omdat hij in principe hiermee niet de regels verbreekt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.