Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 18:21
lso
Avatar van lso
lso is offline
Ok, ik zet dit berichtje hier, ik weet niet waar elders..

Morgen komt mn vriend en omdat t mogelijk laat zal worden blijft hij hier waarschijnlijk slapen. Dit is de eerste keer dat hij (of iemand anders) bij me blijft slapen in tzelfde bed Eigenlijk ben ik best wel een beetje nieuwsgierig of nerveus.. het houdt me bezig..

Mn eenpersoonsbedje dat ik al 21jaar voor mezelf heb nu eens te moeten delen met een schat van een vriend.. die me daarnaast ook voor t eerst eens helemaal anders zal zien.. In nachtkledij en 's morgens als een vroege vogel, warrig en slaperig

Was het voor jullie vanzelfsprekend, de eerste keer dat je samen sliep...?

Ik zeg er ook alvast bij dat we op seksueel gebied voorlopig 'echt' rustig aan doen omdat we nog maar net samen zijn.. Verder dan wat kussen en strelen gingen we nog niet.. hij zag me ook nog nooit naakt..

Misschien enkele tips, ervaringen en verhalen van jullie die me wat kunnen geruststellen

Thx

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 22:09.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik kan niet slapen met m'n vriend in een 1persoonsbed. De eerste keer samen in 1 bed, was voornamelijk gewoon lekker tegen elkaar aan liggen, niets meer, niets minder...

We sliepen samen, omdat we dan langer bij elkaar konden blijven...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:29
Soullar
Soullar is offline
Hmm, mijn eerste keren dat ik samen sliep met vrouwen zijn allemaal op seksuele handelingen uitgelopen.

Er valt weinig over te zeggen behalve dat je gewoon zal handelen zoals het voelt. Als jullie zin hebben in zoenen, dan zoenen jullie, en als jullie zin hebben in meer dan strelen, dan doen jullie dat ook. Zolang jullie er beiden achter staan.

Heeft hij al ervaring? Dat zou namenlijk ook kunnen schelen, iemand met bijv. al ervaring weet ws de grenzen al veel duidelijk van wat wel kan en wat niet kan bij momenten van inhouden bij 'wel zin in hebben'. En is iemand die bijv. wel initiatief zal nemen, of juist zal wachten. Waar iemand met geen ervaring ws nog geen inzicht van heeft. Maar ook dit verschil van persoon tot persoon.

Iig veel plezier samen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:31
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Hm.... niets leuker dan lekker samen slapen Dat komt omdat er avonden aan vooraf gaan en ochtenden op volgen (over het algemeen).
Tips.... tjah, kruip lekker tegen elkaar aan en schaam je vooral niet omdat je denkt dat je pyama niet zo charmant is of je haar 's ochtends wel heel plofferig Hij is waarschijnlijk precies hetzelfde.. en eerlijk gezegd, tis juist schattig
Wat betreft de seks... gewoon doen zoals jullie het zelf willen. Jullie doen heel rustig aan, nou gewoon volhouden. Iig. niet alles er nu opeens erdoor willen jagen. Mag natuurlijk wel, daar niet van
Trek eventueel iets spannends aan en als hij dan gaat tandenpoetsen dan warm je het bed alvast op, dan komtie erbij liggen en: heej, wat heeftie toch een mooie vriendin
Kleine tip voor het slaapcomfort is misschien wel om 2 kussens te nemen en eventueel een extra dekbed. Er zijn mensen die de neiging hebben om dat 's nachts van hun partner te jatten (ik heb het geluk daar al een tijd mee te mogen slapen)
Verder... zou ik het niet weten, tis alleen maar leuk, tenminste dat vond ik dan. Veel plezier maar denkk
PS. is misschien meer iets voor L&R, aangezien het niet echt de vleselijke lusten betreft.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:33
Verwijderd
Maak je vooral niet te druk, jij bent niet de enige met een ochtend-warhoofd
Tip van een vriendin van me: als je 's nachts moet plassen, even 'droog' je tanden poetsen, dus met water. Die ochtendlucht uit je bek is misschien niet zo charmant (ik zeg het nu ook wel heeeeel charmant ) zij deed dit zelfs toen ze al samenwoonde
Bij mijn exvriendje ben ik blijven slapen omdat het al heel laat was, we hadden nog niks, zelfs niet gezoend, en toch sliepen we samen in zijn 1persoons bed. Die nacht ook niks gebeurd, maar daarna ben ik daar vaker blijven slapen en toen hebben we voor het eerst gekust. Toen waren we er al aan gewend samen te slapen, dus dat was helemaal vanzelfsprekend.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:37
Verwijderd
Kzou gewoon gaan neuken, dat is tenminste chill.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:39
Verwijderd
Neem van mij aan; een eenpersoonsbed met z'n tweeen is vreselijk krap en warm. Nou kan dat natuurlijk ook mooie voordelen hebben. Je moet bijvoorbeeld wel tegen hem aanliggen.
De eerste keer dat ik samen met mijn vriend gewoon in een bed sliep was niet helemaal vanzelfsprekend, maar we wilden gewoon erg graag samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:46
Galliana
Galliana is offline
wat leuk! ik vond de eerste keer samen slapen ook superspannend, maar uiteindelijk was het allemaal heel mooi. als hij je echt graag ziet, wat ook wel zo is neem ik aan, ziet hij je ook graag met een warhoofdje s morgens of met een net iets te onelegante pyjama (zoals in mijn geval haha) dus maak je daarover vooral niet druk... eenpersoonsbedje is wel erg krap, maar ook wel gezellig... moet kunnen geniet ervan zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 19:24
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
We sliepen eerst altijd wel samen op mijn kamer maar hij dan op een matras of ik op een luchtbed. Pas de laatste tijd slapen we samen in een bed omdat het makkelijker is en omdat het gewoon veel fijner is om samen wakker te worden enzo en het is lekker warm. Samen slapen hoeft echt niet perse op seks gericht te zijn en het is gewoon heel fijn om zo knus samen te zijn. Ik vond het absoluut geen probleem dat mijn vriend me zag in nachtkleding en 's ochtends als ik wakker word maar ik woon nu op kamers en daar loop ik 's ochtends ook zo rond dus ik ben er gewoon heel makkelijk in maar ik denk dat als je dat nog niet durft met je vriend dat je er eigenlijk nog niet aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 19:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Eerste keer dat mijn vriend bij me sliep zat ik emotioneel zo diep in de shit dat ik niet meer wist waar ik naar toe moest met mezelf. Dit was nog voordat we iets hadden. Hij had me geloof ik een sms gestuurd waar iets in stond wat mij een opening gaf om even terug te sturen dat ik hulp nodig had, en wel direct. Maar zo direct zei ik dat natuurlijk niet. Ik heb iets teruggestuurd waardood hij aanvoelde dat het niet goed ging. Hij is meteen in de auto gesprongen en bij me thuis gekomen en hij weigerde om die nacht nog weg te gaan, ondanks dat ik zei dat het wel goed met me ging (wat ik uiteraard loog, wat hij ook wel doorhad). Dus toen is hij de hele nacht gebleven. En het was net in een periode dat of de 1 of de ander wel zwaar in de shit zat, dus we wisselden af zeg maar Het werd een vanzelfsprekendheid, dus wij hebben er nooit echt last van gehad om bij elkaar te slapen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 19:48
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Mushu schreef op 12-10-2004 @ 19:39 :
Neem van mij aan; een eenpersoonsbed met z'n tweeen is vreselijk krap en warm. Nou kan dat natuurlijk ook mooie voordelen hebben. Je moet bijvoorbeeld wel tegen hem aanliggen.
De eerste keer dat ik samen met mijn vriend gewoon in een bed sliep was niet helemaal vanzelfsprekend, maar we wilden gewoon erg graag samen zijn.
idd
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 21:02
Verwijderd
met mn huidige vriend was het vanzelfsprekend dat ik daar bleef slapen, want ik had in een dronken bui mn sleutel van mn fiets in een gracht gegooit
We kende mekaar 3 weken, maar waren allebei te dronken om heel veel te kunnen doen, wel opgeilen en dan gewoon inslaap vallen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 21:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
De eerste keer samen slapen was bij ons in een tent en daar waren idd wel seksuele handelingen aan vooraf gegaan
Nou ja... Tis gewoon fijn. Ik vind t altijd lekker om op z'n borst te gaan liggen met m'n armen om hem heen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 21:56
Verwijderd
Lekker samen slapen... hmmm een warm lief lichaam tegen je aan . En jij bent dus niet de enige die slaperig is in de morgen, hij ook... vind dat altijd wel schattig aan mijn vriend .

De eerste keer dat we samen sliepen, hebben we de hele nacht seks gehad 8 keer en de volgende dag in bed gelegen tot 5 uur. Maar ik had toen al seks met hem dus dat is dus iets anders dan bij jou.
Het was wel gepland. Geen toeval.

enne in 1 persoonsbedje.. in het begin vond ik het echt lekker, maar eigenlijk slaap je van geen meter. Je (tenminste ik) word(t) dan echt van alles wakker. tegenwoordig leggen wij altijd 2 matrassen op de grond, al is dat ook niet echt ideaal.

heel veel plezier... en niet te zenuwachtig worden he!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:35
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hm, de eerste keer dat ik echt samen sliep met mijn vriend was ook in een één-persoonsbed, bij mijn ouders. Bij hem thuis mochten en mogen we niet op één kamer slapen. Zijn ouders dachten dat het bij mijn ouders ook niet mocht, maar ja, die dachten er dus iets anders over .

Enneh, aangezien we toen al een hele tijd wat hadden, is het die avond niet bij slapen alleen gebleven.... Maar het fijnste van samen slapen is wel de ander tegen je aan voelen. Het liefst heb ik dan dat ie me heel stevig vasthoudt, en dicht tegen mij aan komt liggen. Dat is zo lekker warm en knus, voelt helemaal veilig dan .

(en daar is een één-persoonsbed groot genoeg voor hoor...alleen die deken he... )
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:35
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
gezellig, fijn lekker warm enzo, vind t altijd wel leuk hoor en je bent allebei gaar en niet sexy sochtends, dus maak je daar vooral niet druk om.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:39
Type
Avatar van Type
Type is offline
Het was niet echt vanzelfsprekend (gezooi met ouders etc) maar het was wel ongelooflijk leuk gaan slapen, en nog leuker wakker worden, naast zo'n heerlijk lief meisje..
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 08:05
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
de eerste keer samen slapen was perfect!
na een feestje van een een vriendin van haar gingen we samen in de tuin (samen in een tentje) slapen.
was echt lachen

alleen was 't toen omdat de ouders er niet onderuit konden... (ze kreeg een uitnodiging waar in stond dat je kon blijven slapen en dat aanhangsels ook welkom waren, dus ineens moesten we wel daar slapen en had ik ook ineens een uitnodiging )
haar ouders zijn het er nog niet mee eens dat we samen slapen...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 08:10
Guinevere
Avatar van Guinevere
Guinevere is offline
Is ook heel spannend! Morgennacht ga ik voor het eerst slapen bij mijn (ehm hoe zou ik hem noemen?) ... scharrel. We hebben al wel gevreeën en samen gedouched, dus wat dat betreft is het niet eng.

Maar toch is de eerste keer bij iemand slapen spannend! Je ziet hem slapen 's nachts, kan de hele nacht tegen hem aankrullen, en als je wakker wordt 's ochtends is hij er nog!

Oei, heb er zin in.
__________________
Accidentally in love...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 09:18
Verwijderd
De eerste keer dat ik met/bij een vriendje ging slapen had ik ook nooit sex met hem. Gewoon wat zoenen en knuffelen enzo. En ik vind het ook nooit leuk als ik 's ochtends zonder make-up en met een ontzettend duf hoofd gezien word.. Maarja daar went een jongen wel aan. Hoop ik.

Maarre.. hoe was het?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 13:11
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Wij hadden het al een paar weken van te voren gepland, dat hij zou blijven slapen.
En het was ontzettend leuk alleen we hebben wel slecht geslapen. Want een 1 pers bed is toch wel erg klein.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 13:25
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Niet druk om maken, zie het als een logeerpartijtje dat je ook met vrienden kunt hebben. Alleen zitten jullie aan elkaar.
De eerste keer dat mijn eerste vriend bij me sliep hadden we wel een relatie, maar we deden het zo rustig aan dat we wat betreft seksualiteit niet meteen iets nieuws gingen doen. Dat was niet zo moeilijk.
Met mijn huidige vriend was het enger; dat was na het uitgaan en we sliepen bij iemand anders thuis (die er zelf niet was, heel raar) in hetzelfde bed. En hij wilde verder gaan dan ik. Dat was eigenlijk een stuk vreemder dan de eerste keer met mijn ex.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 13:57
tica
tica is offline
Hmm slapen is leuk
De eerste keer dat mn vriend bleef slapen was ook niet gepland, een uurtje van tevoren bedacht en even zijn spullen opgehaald. Toen zijn we nog uitgeweest en vooral ik was hartstikke dronken.. En ook helemaal niet meer in staat om nog maar iets te doen, dus we zijn meteen gaan slapen.
In een eenpersoonsbed kan ik niet slapen met een ander erbij, tenzij ik letterlijk omval van slaap.. Meestal gaat één van ons in een ander bed liggen nadat de ander in slaap is gevallen. Hij heeft wel een slaapbank, dát is gaaf, dan heb je tenminste ruimte.. en dan kun je alsnog samen slapen Ik denk dat ik een tweepersoonsbed vraag voor mn verjaardag
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:56
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
De eerste keer dat mijn vriend bleef slapen was omdat de trein anders zo laat pas ging . we hebben heerlijk samen geslapen, zijn wel wat dingen gebeurd maar niet meer dan normaal gebeurd zou zijn. het was gewoon super om zo lekker dicht bij mekaar in slaap te vallen. Lekker knuffelen.

Alleen ik word dus echt standaard wakker als er iemand anders in me bed ligt, dus voor mijn nachtrust is het niet al te best. Ach jha vind het niet zo erg, haal het later wel weer in.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 19:57
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mijn vriend en ik kunnen niet anders dan bij elkaar slapen, dus das vanaf t begin t geval geweest. Ik woon namelijk in Den Haag, en hij in Deventer, dan ga je niet ff voor een dagje. Da's heel kort en je bent 20 euro lichter.

Beter gezegt, onze relatie is in mijn bed begonnen. Hij zou komen logeren, en ik was razend vcerliefd op hem. Hij wist dit wel een beetje, maar hij dachtd at hij nooit verliefd op me zou kunnen zijn omdat ik 3 jaar jonger was. Toen heb ik al mijn moed bij lekaar geraapt en hem een kus gegeven, zijn eerste. We hebben die nacht niet geslapen maar alleen maar gepraat en geknuffelt.

Daarna zijnb we allebij 2 weken hel erg in de war geweest en nu zijn we al meer dan 20 maanden samen . Allemaal door dat hij bleef slapen .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 20:04
Apaaaj
Avatar van Apaaaj
Apaaaj is offline
De eerste keer dat ik bij mn vriend bleef slapen.. toen hadden we nog maar 3 weken ofzo want hij woont een stuk verder weg en ik zou met een stel daarheen gaan en uitgaan.. tsja toen moest ik wel blijven slapen en sindsdien is het normaal en mn ouders hebben er nooit wat van gezegt!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 20:17
Snuitermans
Snuitermans is offline
Omdraaien en dekens van hem afgrissen, tenslotte is het jouw bed.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 20:33
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
was met lowlands.
ik vond het helemaal niet spannend ofzo, hij heeft me ook wel eens ziek gezien en toen ik me kut voelde, en smorgens ziet hij er ook niet al te wakker uit dus.
het was heel knus, maar ook raar..je bent niet gewend dater iemand naast je ligt te ademen (in je nek, irritant!) en daarom kwam ik heel moeilijk in slaap..
maar dat went.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 20:52
Verwijderd
de eerste keer dat ik bij mijn vrienje bleef slapen was wel afgesproken zeg maar
hoewel ik het wel een beetje raar vond voor de eerste keer, vond ik het heel erg fijn
we hebben toen ook voor het eerst 'het' gedaan (we waren beiden nog maagd)
verder vond ik het vooral heel erg fijn om tegen elkaar aan te liggen en te knuffelen
we sliepen trouwens bij hem thuis, en hij heeft een 1,5 pers. slaper, dat is wel groot genoeg

daarna zijn we met de vriendengroep op vakantie gegaan.
we sliepen met z'n zessen in 1 tent, drie cabines
ik sliep die week steeds bij hem
(maar omdat je met meerdere mensen in 1 tent ligt bleef het bij een beetje zoenen enzo)

later heb k nog eens bij hem geslapen en afgelopen weekend heeft hij voor het eerst bij mij thuis geslapen
ik heb zelf een eenpersoonsbed en hoewekl ik me eerst afvroeg hoe dat zou gaan kon dat prima eigenlijk
wel had ik idd twee kussens gepakt

jah, ik vind het echt verslavend lekker warm en knus met z'n tweeen
het lijkt wel alsof het de nacht het extra koud is...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:55
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hmmmz, zo enorm heb ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan
(maar goed, logeren was voor mij vrij normaal. En toen ik uiteindelijk voor het eerst bij mijn toenmalige vriendin bleef slapen was het gewoon knuffelend in slaap vallen en elkaar de volgende ochtend uitlachen vanwege de ontplofte kapsels )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:57
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
op de grond op 2 matrassen. eerst beetje zenuwachtig later natuurlijk niet meer
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:03
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Heb 1 keer met een jongen geslapen, maar dat was smiddags omdat het wel knus was en we allebei moe waren

Een andere keer lagen we gewoon samen op bed en ben ik in slaap gevallen. Erg aardig voor de jongen die naast me lag, mja.

Moet wel zeggen dat een 1persoons bed met z'n 2en knus kan zijn, maar ook heel krap. Zoals Snarl al zei, mss is 2 matrassen tegen elkaar op de grond wel een plan.

Hmm, dit bericht voegt eigelijk niet zoveel toe..
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:49
Dr.Martenmeisje
Avatar van Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 12-10-2004 @ 19:33 :
Maak je vooral niet te druk, jij bent niet de enige met een ochtend-warhoofd
Tip van een vriendin van me: als je 's nachts moet plassen, even 'droog' je tanden poetsen, dus met water. Die ochtendlucht uit je bek is misschien niet zo charmant (ik zeg het nu ook wel heeeeel charmant ) zij deed dit zelfs toen ze al samenwoonde
Bij mijn exvriendje ben ik blijven slapen omdat het al heel laat was, we hadden nog niks, zelfs niet gezoend, en toch sliepen we samen in zijn 1persoons bed. Die nacht ook niks gebeurd, maar daarna ben ik daar vaker blijven slapen en toen hebben we voor het eerst gekust. Toen waren we er al aan gewend samen te slapen, dus dat was helemaal vanzelfsprekend.
lang leve de pepermunt ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:30
lso
Avatar van lso
lso is offline
Nachtje is voorbij.. jammer eigenlijk.. t was fantastisch.. hij deed alles om me op mn gemak te stellen.. Fantastisch omdat hij bij me lag en bleef liggen maar.. de twee, drie uur die hij sliep kon ik wel niet slapen.. ik lag op t randje van t bed.. durfde hem niet wakker maken

Thx voor alle reacties!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:46
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
lso schreef op 14-10-2004 @ 20:30 :
Nachtje is voorbij.. jammer eigenlijk.. t was fantastisch.. hij deed alles om me op mn gemak te stellen.. Fantastisch omdat hij bij me lag en bleef liggen maar.. de twee, drie uur die hij sliep kon ik wel niet slapen.. ik lag op t randje van t bed.. durfde hem niet wakker maken
Volgende keer gewoon tegen hem aan kruipen, vindtie echt niet erg Maar mooi dat het goed gegaan is
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:56
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Lepeltje-lepeltje is lekkerrrrr (en suitable voor een 1 persoons bed).
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:08
Verwijderd
Ik had eigenlijk hetzelfde gevoel als jij... voor hem vond ik het idee om naast iemand wakker te worden verschrikkelijk. Ik wil helemaal niet dat mensen mij zien voor ik goed wakker ben en gefatsoeneerd
Maar goed, de eerste keer dat hij bleef slapen.. het was best heel leuk, hoewel het idd wennen is, zomaar iemand in je bed. Ik val vrij gemakkelijk in slaap, maar ik krijg een zere rug als ik te lang in dezelfde houding lig. Dat kan wel vervelend zijn, naar goed, je moet er wat voor over hebben
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 21:02
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik bleef meteen bij mn vriend slapen, na een week ofzo, lekker knus in zijn eenpersoonsbed (het is wel een beetje krap). Liefs naakt, dan zijn we helemaal onszelf, en dan lekker warm tegen elkaar aanliggen. Er is niets dat ik liever doe Hoewel het misschien leuker is in een tweepersoonsbed, hoeven we niet telkens de deken van elkaar af te pakken.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 22:50
Verwijderd
We vielen overdags regelmatig in slaap op zijn of mijn kamer, dus een nacht doorbrengen werd/was niet veel anders
Ik drong nog aan met het luchtbed, maar hij wilde persé samen in dat oude 1 persoons bed, naja. Prima
Hij kwam alleen op de helft van de nacht piepen omdat hij te weinig ruimte had ....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 09:17
Nelongumfaciam
Avatar van Nelongumfaciam
Nelongumfaciam is offline
leuk topic.

Samen slapen is echt geweldig knus Op kamp kwamen er op een 1 of andere manier altijd meisjes bij mij liggen en dat was altijd erg leuk. Met zn 2en in een slaapzak. En het bleef alleen maar bij dat. Niks seks, want op kamp lig je met nog 35 anderen op een kamer.
Gelukkig kan ik wel goed slapen met zn 2en...
__________________
Estheticus
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:45
bosolifantje
bosolifantje is offline
hmm, mijn vriendje was meteen maar de eerste nacht dat ik met hem had blijven slapen... we waren uit met wat mensen en toen waren we nog ff bij mij gaan hangen. de rest ging naar huis maar hij bleef. maar er is niks gebeurd. het was heel gezellig en knus. je slaapt niet echt maarja. een eenpersoonsbed is wel krap, maar het dwingt je wel tegen elkaar aan te liggen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 19:03
lso
Avatar van lso
lso is offline
Morgen zijn we alweer een weekje later.. Hij blijft weer slapen.. Eigenlijk voel ik me best wel op mijn gemak nu.. Buiten dat t de maandelijkse periode is

x
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 19:47
Mindfields
Mindfields is offline
Ik snap niet dat mensen niet kunnen slapen als er iemand tegen ze aanligt? Lekker juist.. ligt echt fijn om met je rug naar hem toe in slaap te vallen terwijl hij z'n armen om je heen heeft.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 20:35
Verwijderd
de eerste keer dat ik bij m'n vriend sliep dacht mn moeder dat ik meteen zwanger zou raken, maar dat terzijde.

we lagen met zn 2en in zn eenpersoonsbed, en dat was de eerste en ook meteen laatste keer. we hadden allebei vrij beroerd geslapen vanwege de warmte en t te kleine oppervlakte. nu gooit hij altijd twee matrassen op de grond, wel zo lekker.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 12:45
Verwijderd
Ik dacht dat ik hier al gepost had maar herkende mn post niet (vaag), bleek dat Sasbeest dezelfde ava als ik heeft..

Ontopic: de eerste keer dat mijn vriend en ik samen in één bed sliepen was echt fijn. Wel afgesproken, bij hem thuis want zijn ouders deden niet moeilijk, en hij had net zo'n warrig kapsel als ik
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 15:00
waves
Avatar van waves
waves is offline
de eerste (en tot nu toe ook enige) keer dat ik bij mijn vriendje bleef slapen was totaal ongepland. hij zou me eigenlijk naar huis brengen maar om 5 uur waren we nog niet weg en hebben we besloten maar samen op de bank in slaap te vallen (lag niet echt lekker maar ja) toen we na een uurtje wakker werden zijn we toch maar in zijn bed gaan liggen (hij heeft een tweepersoonsbed dus das een stuk beter dan de bank). er is verder ook helemaal nix gebeurd op wat gezoen na, we hadden het nog maar een paar dagen (en dat is nu ongeveer een week geleden ). mijn ouders waren wel ongerust omdat ik ze niet wisten waar ik was
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 16:40
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 19-10-2004 @ 21:35 :
de eerste keer dat ik bij m'n vriend sliep dacht mn moeder dat ik meteen zwanger zou raken, maar dat terzijde.
Dat dacht mijn moeder dus ook terwijl ik ook nog eens de pil slik. Zullen dus wel normale gedachten voor moeders zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:06
Verwijderd
De eerste keer dat hij bleef slapen, mja, dat was een idee van mijn moeder ( ), hij moest anders 8 uur op een dag in de trein zitten, dat was niet te doen, dus dan maar bij mij slapen. Mijn moeder had een matras op de grond gelegd, waar hij kon slapen. Na een film gekeken te hebben op mijn kamer, besloten we in bed te gaan liggen. Heel onhandig deed ik mijn pyjama aan (lange broek, t-shirt ) en mja, ik lag in mijn bedje, hij naast me op de grond. Toen vroeg hij heel voorzichtig:'Ik weet niet of je het wil... maar... misschien kan je even naast me komen liggen...' Dat deed ik meteen, 'k sleepte m'n kussen mee en daar lagen we muziek te luisteren Lekker zoenen, elkaar betasten, heel spannend allemaal... En toen, mja, ben ik zo vaak wakker geworden van de zenuwen Maar het was leuk-leuk en fijn
(Mijn moeder wilde meteen dat ik aan de pil ging, maar 'k was er nog helemaal niet aan toe... )
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:25
Verwijderd
De eerste keer dat ik samen met mijn vriend sliep was wel vanzelfsprekend, ja . We waren al van plan om die avond bij elkaar te gaan slapen, omdat dat praktischer was - we waren nog "gewoon vrienden" en gingen naar een feest, ik wilde niet in m'n eentje naar huis fietsen. Maargoed, na het feest duurde het nog flink lang voordat we gingen slapen... we lagen eerst een paar uur te knuffelen en te fluisteren, nog niet in bed, en nadat we besloten te gaan slapen en hij op het punt stond om het matras naast mijn bed in gebruik te nemen, zei ik 'Je mag ook nog wel even bij mij' en hij kwam bij mij in bed liggen... en toen gingen we zoenen . Dus het idee om samen te slapen kwam al voor de relatie, of althans voordat die zeker was.

Met mijn exvriend was de eerste keer dat we samen sliepen stiekum. Mijn ouders waren bij vrienden aan het logeren en zijn ouders waren naar hun vaste camping, en de vriend van mijn zus bleef bij haar slapen die avond, en wij twee zaten toen zielig te zijn dat wij niet samen mochten slapen (mocht niet van zijn ouders). Mijn zus vond dat onzin, en ze wist hem en mij te overtuigen . Hij is nog wel eerst even op en neer naar zijn huis gefietst om zijn pyjama op te halen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:48
Sjekko_T
Avatar van Sjekko_T
Sjekko_T is offline
Mijn eerste keer dat ik bij mijn ex sliep hebben we vooral liggen zoenen en vooral heel veel liggen praten, aan sex dacht ik niet hoor
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wil me vriendin vragen naar sex
mooiboy1998
9 26-04-2015 03:40
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Zo mooi als je bent, wanneer je slaapt.
Verwijderd
7 27-08-2005 17:22
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw.
Lady Jane
141 25-04-2005 16:38
ARTistiek M'n eerste verhaal..
isaaa
1 29-05-2002 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.