Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 20:22
basje!
basje! is offline
de korenwolf sterft uit!!! omdat zijn leefgebied wordt weggehaald. sommige mensen zeggen dat hij zich maar aan moet passen, anders is het een sukkel. of moeten wij ons aanpassen aan een hamster en allemaal velden maken waar het beest kan wonen, zodat hij geen last van ons heeft?
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Advertentie
Oud 14-01-2002, 20:24
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
wij moeten de hamster een kans geven, en ik ben het er al helemaal niet mee eens dat dat industrie terrein op hun dakkie komt. Ik woon er vlak bij en ik weet dat de natuur in limboland de laatste tijd heeeeeel erg wordt omgebouwd tot mensen terrein. Bah
Oud 14-01-2002, 20:33
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
't is lekker bier!!

ontopic:

ik vind eigenlijk ook wel dat ze ervor moeten zorgen dat ie niet uitsterft....
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Oud 14-01-2002, 20:33
dopehead
dopehead is offline
geen mening over.
Oud 14-01-2002, 20:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
basje! schreef:
de korenwolf sterft uit!!! omdat zijn leefgebied wordt weggehaald. sommige mensen zeggen dat hij zich maar aan moet passen, anders is het een sukkel. of moeten wij ons aanpassen aan een hamster en allemaal velden maken waar het beest kan wonen, zodat hij geen last van ons heeft?
wijmensen moeten es realiseren dat wij niet alleen zijn op deze aarde...wij moeten accepteren dat de Korenwolf ook op aarde leeft en we moeten em gewon zn gang laten gaan. We hebben niet et recht om zomaar beesten uit te roeien alleen maar omdat ze ons in de weg zitten.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 14-01-2002, 21:38
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline

Yep wij moeten ons aanpassen aan dit onbenullige knaagdiertje
Geen twijfel mogelijk.
__________________
Hasta la victoria siempre/ ik =ongeaccepteerde abiologische achterneef van Internationalist/ ik = lid van AntiBreezerFront.
Oud 15-01-2002, 09:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Die beesten doen 't prima in Belgie.
Oud 15-01-2002, 09:47
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
de mensheid heeft geen recht van spreken volgens mijn idee, wie was degene ook alweer die het onmogelijk heeft gemaakt voor de korenwolf om zich aan te passen aan een nieuwe omgeving?

uitsterven is niet zo heel erg een bedreiging voor de mensheid trouwens, de wereld word er echt niet anders van als er geen tijgers, olifanten of honden meer zijn. Daar kan je niet omheen
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 15-01-2002, 11:25
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
uitsterven is niet zo heel erg een bedreiging voor de mensheid trouwens, de wereld word er echt niet anders van als er geen tijgers, olifanten of honden meer zijn. Daar kan je niet omheen
Hier moet ik toch ff ingrijpen...want dit is bullcr...
ALs een beest uitsterft, laten we zeggen een tijger, dan kan et prooidier(voor et gemak maar ff een hert ofsow) van die tijger zich ontzetterd gaan voortplanten mat minder tot geen gevaar voor roofdieren. Gevolg, er zijn enorm veel herten. Die herten eten enorm veel voedsel, en vreten dus et land kaal. Hiermee ontnemen ze et voedsel van andere planteneters(laten we zeggen konijnen oid) die dus ook uitsterven. Als die uitsterven gaan de dieren die op die beesten joegen ook dood(vossen ed). Zo ontstaat er een kettingreactie dat et hele ecosysteem naar de klote helpt van dat gebied.....en dít is de waarheid.
(dat de voorbeelden niet kloppen weet ik best maar et zijn maar voorbeelden)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-01-2002, 11:32
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Hier moet ik toch ff ingrijpen...want dit is bullcr...
ALs een beest uitsterft, laten we zeggen een tijger, dan kan et prooidier(voor et gemak maar ff een hert ofsow) van die tijger zich ontzetterd gaan voortplanten mat minder tot geen gevaar voor roofdieren. Gevolg, er zijn enorm veel herten. Die herten eten enorm veel voedsel, en vreten dus et land kaal. Hiermee ontnemen ze et voedsel van andere planteneters(laten we zeggen konijnen oid) die dus ook uitsterven. Als die uitsterven gaan de dieren die op die beesten joegen ook dood(vossen ed). Zo ontstaat er een kettingreactie dat et hele ecosysteem naar de klote helpt van dat gebied.....en dít is de waarheid.
(dat de voorbeelden niet kloppen weet ik best maar et zijn maar voorbeelden)

fout
als er een jager uitsterf is er altijd een ander die het dier ook wil zij het geen enigsten.

__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 15-01-2002, 11:42
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
fout
als er een jager uitsterf is er altijd een ander die het dier ook wil zij het geen enigsten.
Een tijger is vaak et grootste roofdier uit de omgeving, dus hebben die prooidieren maar 1 natuurlijke vijand, de tijger...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Jacht op dieren
Roadrunner
129 27-12-2005 22:13
Flora & Fauna kattenjacht
elfje16
83 14-02-2004 15:24
Flora & Fauna Wereld natuur fonds , aaaaarrrrgh *zeer boos*
happy human being
56 12-03-2003 18:20
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 08:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Overtuig ons van jouw politieke ideen
Rabbi Daniel
26 15-06-2002 20:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.