Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 00:12
Gleipnur
Gleipnur is offline
Clean low metal blimp-sounds: I like. Bass beats as an omnipresent base, fade out, one second of silence thus anticipation. But before you can even start wondering where the sound went it’s there again and you're happy. Or rather: "satisfied". Because happiness doesn't really apply to this, it’s not about that. It’s about undergoing an audio plug in sensation you can't really ever get enough of. It fills empty time gaps. They happen, now and then. Encourages you to shut yourself off like my cell phone does with itself. But no, not like my cell phone, that’s just annoying... No, more like a reassuring gesture that repeats itself over and over again and you just can' t say no to it. Because it gently makes your mind simulate silk plastic moods, like silk plastic casings that look as promising as see through and there's really nothing there but that's okay because it looks so beautiful it fools you into thinking there’s more to it then what you get and that’s enough. Brilliant even. It just keeps pulsing out and in. Floating on top of every unnecessary thought. And most of them are. So that's okay too.
__________________
run
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2002, 06:56
Verwijderd
was je stoned / high toen je dit schreef?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 07:58
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Gleipnur schreef:
Because it gently makes your mind simulate silk plastic moods, like silk plastic casings that look as promising as see through and there's really nothing there but that's okay because it looks so beautiful it fools you into thinking there’s more to it then what you get and that’s enough.
is wel een hele lange zin..

ik begrijp hem niet helemaal(combinatie van nog niet helemaal wakker en moeilijke woorden) maar wat is snap vink goed
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 09:16
Gleipnur
Gleipnur is offline
Citaat:
eXo schreef:
was je stoned / high toen je dit schreef?
helemaaaaal niet! MAAR ik ben blij dat je die opmerking maakte, dat betekend dat de "boodschap" en sfeergeving goed zitten!
__________________
run
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 09:17
Gleipnur
Gleipnur is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
is wel een hele lange zin..

ik begrijp hem niet helemaal(combinatie van nog niet helemaal wakker en moeilijke woorden) maar wat is snap vink goed
oh jaa, die heeerrrrlijke lange zinnen waar maar geen eind aan komt, bijna zo lekker als stroopwafels!
__________________
run
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Gleipnur schreef:
helemaaaaal niet! MAAR ik ben blij dat je die opmerking maakte, dat betekend dat de "boodschap" en sfeergeving goed zitten!
Uh ja, het deed me sterk denken aan als ik stoned/high ben dan denk ik ook ongeveer zo
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:14
Verwijderd
Howdy,

Over de sfeer hoef je niet wakker te liggen, want vanwege de vage woordkeuze en de 'nee wacht, ik kan het beter zo omschrijven'-momenten wordt wel duidelijk dat wij hier te maken hebben moet iemand die meegolvend op de tonen van de muziek een mentale schemerwereld binnendrijft.

Commentaar is dat het me verstandig lijkt om sommige zinnen hardop na te lezen, om te kijken of je ze anders kan formuleren. Kijk ook of je hier en daar nog een komma kan plaatsen, voor de broodnodige rust van de lezer.
Het maakt op deze manier een nogal onrustige indruk, iets wat samen met de vaagheid kan resulteren in paranoia en paniek. Althans, als je een lezer bent die daar extreem vatbaar voor zou zijn.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 12:31
Verwijderd
Ik vind de interpunctie nog al slecht want je mist overal komma's en dat leest heel irritant omdat de zinnen dan veel te lang zijn ze kunnen dus heel makkelijk worden ingekort of aangepast worden waardoor het voor de lezer wat makkelijker wordt om te volgen

Verder vond ik de omschrijvingen van de gevoelens een beetje vaag en vergezocht. Het is op zich wel te begrijpen, maar ik zou het eens proberen om het in het Nederlands te omschrijven. Dan klinkt het misschien wat beter.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 13:30
Gleipnur
Gleipnur is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Verder vond ik de omschrijvingen van de gevoelens een beetje vaag en vergezocht. Het is op zich wel te begrijpen, maar ik zou het eens proberen om het in het Nederlands te omschrijven. Dan klinkt het misschien wat beter.
Ja, maar dat is nu net wat muziek doet, het sleurt me mee in z'n sfeer en daardoor ga je bepaalde dingen overdrijven net omdat muziek een vertaling van gevoel is (kan zijn).

En dat ik meer punten en komma's moet zetten kan ik best begrijpen ja, maar ik schrijf het op zoals het me overkomt en vandaar die lange zinnen, er is bijna geen tijd om je hoofd te breken over zinsbouw e.d. gewoon omdat het gevoel primeert en ten slotte zal de neerslag daarvan nooit helemaal kunnen teweegbrengen wat de muziek rechtstreeks doet.

Maar in elk geval: ik ben heel blij met jullie grondige inspectie! Heb ik wat aan .
__________________
run
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.