Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2008, 18:29
Verwijderd
omdat het natuurlijk véél beter op DK past!

[edit] speciaal voor katje mogen er ook andere tranentrekkende dingen bij

Laatst gewijzigd op 22-02-2008 om 18:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2008, 18:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb mijn traanklieren chirurgisch laten verwijderen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:35
Verwijderd
ik moest heel hard huilen bij de film 'omagh' iig. en ik moet huilen als ik stargirl lees, want alle mensen zijn gemeen tegen dr
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:37
Verwijderd
Geen voor zover ik me kan herinneren. Ik huil soms wel om krantenartikelen, reclames en andere foute dingen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:38
Verwijderd
Nou ja, huilen als in brokinkeel en een paar traantjes, niet dat ik hartverscheurend lig te bléren.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:39
Verwijderd
bij omagh was het bij mij wel echt snikken zonder ophouden. ik ben heel goed met confrontaties
verder is het meer biggelende traantjes dan huilen inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 20:02
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
The Passion of The Christ
Cold Mountain
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 20:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Volgens mij heb ik nog nooit gehuild bij een serie/film/boek. Wel tranen in mijn ogen, maar niet echt gehuild.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 20:10
Verwijderd
Ik moest huilen bij een optreden van the gathering, nou ja huilen, dat is overdreven. Ik had een flinke brok in mijn keel en soms heb ik dat ook als ik bepaalde nummers luister.
Verder stonden de tranen in mijn ogen toen een vriend ging optreden, het was zo intens mooi.

Bij city of angels kon ik niet meer stoppen met huilen, dat was wel bleren.
Verder weet ik het niet zo vlug.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 20:11
Verwijderd
Ik moet eigenlijk best snel huilen om muziek/reclames/boeken etc.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 20:25
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moet niet gauw huilen om films/boeken. Ik vind Liedje Landbouw van Vliegende Panters wel heel tranentrekkend, overigens. En Bambi's moeder die doodgaat. En het stukje in Armageddon waar Bruce Willis dan afscheid neemt van Liv Tyler. Hoe triest is dat, het is niet eens zo'n goede film ofzo, maar ja.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 21:25
Verwijderd
In oranje. die was pas op tv, het verhaal lijkt een beetje op iets wat ik echt heb meegemaakt. dat is dan niet huilen, maar ik had het er wel even moeilijk mee
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Bij city of angels kon ik niet meer stoppen met huilen, dat was wel bleren.
idd. ik ging die film kijken met een vriendin van mij terwijl haar moeder op sterven lag (kanker fyi). als ik nummers uit die film hoor krijg ik soms nog een brok in mijn keel.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 22:40
Verwijderd
Sinds ik Sam heb moet ik trouwens ook bijna altijd huilen (bleren) als ik iets op tv zie over een overleden kind, of kinderen die nare dingen mee maken (ziektes, oorlog)
Ik wil er niet eens aan denken hoe dat zou voelen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 22:42
Verwijderd
Lion King.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 22:46
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Forrest Gump, helemaal aan het einde.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 23:31
Verwijderd
te veel!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 23:41
Verwijderd
Hotel Rwanda.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2008, 00:18
Verwijderd
Ik huil echt heel makkelijk als ik zeg maar een beetje in die sfeer zit. In de nacht, alleen filmpje kijken. Laatste film was Lost in Translation :'') En anders heb ik teveel afleiding, en kan ik niet genoeg in een film kruipen om zo uhm, uhm, geraakt te worden ofzo. En ik moet huilen om liedjes van crematies enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 08:31
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Lion King.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 11:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest ooit huilen bij een aflevering van In De Vlaamse Pot want Dirkje ging toen weg en dat was heel zielig.
Oh ja, Ik was toen 4.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 11:31
Verwijderd
Ik heb nog nooit gehuild om een film, boek of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 11:45
Verwijderd
Ik moest wel hard huilen bij die A.J. Kwak film, dat hij op het eind onschuldig zit opgesloten in de kerker, met en ENORME bal aan zn pootje Terwijl Dolf de kroonjuweel had gestolen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 13:47
Verwijderd
Uhm, de eerste keer dat ik bij een film moest huilen, was bij The sound of music. Toen was ik heel jong en ging ik ook heel goed doen alsof ik niet aan het huilen was, want ik schaamde me dood.

En ik moet vaak huilen bij het boek 'Iris', van Caja Cazemier. Dat is een beetje een tienerboek, maar dan goed, zegmaar. En veel dingen zijn voor mij herkenbaar, dus dat raakt me altijd wel heel erg.

De laatste tijd huil ik sowieso niet zo veel meer, maar áls ik bij een film moet huilen, is het (stom genoeg) bij zo'n sentimentele kutfilm die het erom doet. Dat de hoofdpersoon zich ineens kwetsbaar opstelt of toegeeft, er een fout muziekje bij komt en OMG, je kunt me opvegen... Bijv. bij Mermaids, A lovesong for Bobby Long, Brokeback Mountain, Big fish, What's eating Gilbert Grape? etc. Heel erg. En zo heb ik ook wel eens moeten huilen bij ER, toen Mark doodging bijvoorbeeld. Of toen Carter naar de afkickkliniek moest. Tja.
Om de films die ik écht heel goed vind, moet ik doorgaans niet huilen, daar word ik gewoon stil van en blijf ik over malen.
Bij de documentaire 'Ramses', over Ramses Shaffy, moet ik vaak huilen aan het einde, als hij ''t Is stil in Amsterdam' zingt. Verder huil ik niet echt om muziek.

Oh ja, en ik heb ook wel eens in het theater moeten snikken, heel zachtjes, want ik kan niet goed huilen waar anderen bij zijn. Maar dat was bij 'Hersenschimmen' van het RO-theater, bij 'Vuil kind' van Stella den Haag en bij 'Brel 2' van Oostpool.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 13:48
Verwijderd
Ik heb tranen met tuiten gehuild om de Titanic Ik was toen 14, denk ik, en echt de dag nadat we de film gezien hadden begon ik weer met een vriendin te janken Na de film stonden we ook allemaal met dikke ogen van het huilen buiten de bioscoop

Er schiet me een boek te binnen waar ik ook echt heel hard om heb moeten huilen; Emma en de naakte papegaai. Ik was denk ik 12 of 13 toen ik dat boek las, ik las hem in een ruk uit 's nachts en toen moest ik zo hard huilen dat ik m'n zus in de kamer naast me wakker maakte

Verder wel eens wat traantjes moeten wegpikken bij andere films en boeken, maar dat lag dan meer aan mijn humeur dan aan de film of het boek. Soms heb ik zo'n bui waarin ik echt zo'n slechte sentimentele film wil zien zodat ik er lekker bij kan huilen. Dat kan ik overigens ook prima bij Oprah Het hele publiek zit te huilen en ik doe vrolijk mee op de bank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2008, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Uhm, de eerste keer dat ik bij een film moest huilen, was bij The sound of music.
En laatst beweerde je nog dat je nooit om belachelijke redenen hebt gehuild? Nou ja, als je 'm om te huilen zo slecht vond, is het nog wel acceptabel.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 14:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb echt nooit gehuild om Titanic, ik had hem gezien toen ik een feestje hield toen ik 13 was, en al mijn vriendinnen zaten met zakdoekjes hun ogen droog te vegen en ik zat daar maar, van, 'Ahw, wat zielig nou voor haar.' En dat was het.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 14:35
Verwijderd
Citaat:
En laatst beweerde je nog dat je nooit om belachelijke redenen hebt gehuild? Nou ja, als je 'm om te huilen zo slecht vond, is het nog wel acceptabel.
Ai, betrapt.
Nou ja, nu vind ik hem eerder om te huilen zo slecht, ja. Toen niet. Maar hee, ik was 8 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 14:36
Verwijderd
Haha, toen ik naar Titanic ging was ik 11, en ik vond hem toen ook wel mooi hoor, maar ik kreeg ook een beetje de slappe lach om alle stomme dingen die er in die film zaten. En toen zat er een meisje naast me echt heel hard te huilen, en die werd toen heel boos op mij. 'Hou je bek man!' zei ze, met zo'n overslaande stem. Doos. Toen moest ik alleen nog maar harder lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 14:37
Verwijderd
Poe, waar heb ik niet om gehuild! Om boeken huil ik sowieso heel snel, echt heel hard ook.
Om The Notebook heb ik heel hard gehuild, a Beautiful Mind. Ik moest zelfs huilen bij Monsters Inc. als dat beest afscheid moet nemen van dat kleine meisje.
Om muziek ofzo moet ik eigenlijk nooit huilen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 14:39
Verwijderd
Ik moest overigens ook huilen bij Baby te huur toen ze afscheid moesten nemen van de baby's.
Hardop zelfs.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik moest overigens ook huilen bij Baby te huur toen ze afscheid moesten nemen van de baby's.
Hardop zelfs.
Omg ja, ik ook!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 18:10
Verwijderd
Ik moet iedere keer huilen bij dat liedje op het einde van Dancer in the Dark
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 23:22
Verwijderd
ik moest laatst ook huilen om the grahan norton show. maar dat was van het lachen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 09:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik moest wel hard huilen bij die A.J. Kwak film, dat hij op het eind onschuldig zit opgesloten in de kerker, met en ENORME bal aan zn pootje Terwijl Dolf de kroonjuweel had gestolen
Niet waar! Pikkie de ekster had het kroonjuweel gejat!


OT: ik moet bijna altijd huilen bij

Liedjes:
* afscheid nemen bestaat niet
* Ren Lenny Ren
* My immortal
* slotkoor van de Matheus Passion

Boeken:
* alles waarin mensen doodgaan zo'n beetje

Films:
* idem als boeken

*zucht* Ben een emotinele doos geworden
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 10:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik moet echt altijd huilen als films of series een beetje zielig of juist ontroerend worden. Boeken net zo. Muziek heb ik dat minder, alleen bij liedjes waar voor mij een herinnering bij zit die reden geeft om te huilen (bv dat het op een begrafenis van een dierbaar iemand werd gedraaid oid), maar ik moet wel altijd zonder echte reden huilen bij K's choice - Dad ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2008, 14:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooh ik huil echt vreselijk snel! Vroeger bij Titanic en The Lion King etc etc. Nu bij die ene ep van McLeod's waar Clair doodgaat (jánken), en een paar jaar geleden één of andere ep van Joan of Arcadia, want er ging een vriendin van haar dood en ik zat op dat moment alleen thuis omdat mn oma net was overleden. En bij The Notebook omdat het gaat over een demente vrouw en ik dementie van dichtbij heb meegemaakt met mn opa. En bij Brokeback Mountain, en Cold Mountain en nog zoveel meer... Ik ben echt gevoelig voor zielige muziekjes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
ik moet wel altijd zonder echte reden huilen bij K's choice - Dad Soldier Song ;x
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 16:35
Verwijderd
Oh wacht, die is alleen van Sarah Bettens, right?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 10:23
Verwijderd
Bij meerdere films een beetje ofzo, maar dan moet ik al in zo'n bui zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 11:16
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik jank zoveel om boeken en films en ook sommige muziek dat ik dat echt niet allemaal op kan noemen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
*upje*
Ik heb net Sommersturm gesehen, und ik moest harder huilen dan ik ooit doe met films. (niet dat dat zo erg is want ik huil verder weinig met films.)
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:47
Lethe
Lethe is offline
Stepmom, Komt een vrouw bij de dokter.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.