Oud 21-01-2002, 08:42
*-*Skye*-*
*-*Skye*-* is offline
en wat was er zo geheim aan dan?
__________________
It's not the game you played, It is the love you made
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2002, 08:43
Joshua
Joshua is offline
Volgens mij is iedereen dat weleens geweest, bang voor de reactie van de gene op wie je verliefd bent...
__________________
No pleasure is temporary, for the impression that it leaves behind, remains.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 08:44
Verwijderd
nooit...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 08:46
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
wat er geheim aan was?
die ander wist t niet?

maar ik dacht dat t geheim was, maar t scheen een btje op te vallen
achja, mn jeugdliefde .. nix van gekomen
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 08:58
*-*Skye*-*
*-*Skye*-* is offline
maar als het geheim is, wat heb je er dan aan?
__________________
It's not the game you played, It is the love you made
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 08:58
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Citaat:
*-*Skye*-* schreef:
maar als het geheim is, wat heb je er dan aan?
nixxx, behalve de pijn dat je het gevoel hebt nooit bij die andere te kunnen zijn .. leuk he?!
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 08:59
*-*Skye*-*
*-*Skye*-* is offline
geweldig

__________________
It's not the game you played, It is the love you made
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoe bedoel je "in het geheim"? Dat je geen verkering hebt maar dat toch niemand weet dat je verliefd bent?
Ach ja, dat heb ik al 3 keer gehad. 1 keer heb ik mijn ma verteld dat ik verliefd was en toen begon ze zich steeds ermee te bemoeien zo van: "Heb je nog steeds niks met haar?" Terwijl het nie ech aan mij lag... neej ik ben 3 keer in het geheim verliefd geweest maar nu heb ik het mijn beste vriend verteld, das toch alweer een paar jaar geleden. 1 keer was het maar voor 2 weken en toen was dat verliefde gevoel alweer voorbij, 1 keer is het best langer geweest maar ik kon het dat meissie niet persoonlijk vertellen (was via i-net...) en de derde keer is het maarliefst een dik jaar geweest. Maar nooit iemand verteld, ik had op dat moment ook niemand die ik in vertrouwen kon nemen, ja wel iemand uit mijn familie, maar ja ik wist dat die er toch mee zouden bemoeien en dat had ik liever nie...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Verliefd op de vriend van een vriendin van mij.
Verliefd op een jongen met vriendin (die zegt dat ie ook gek op mij is


Verliefd op iemand die onbereikbaar is voor mij, en die niet weet wat ik voor m voel.
------------------
Ik doe alsof ik menselijk ben

[Dit bericht is aangepast door miro (24-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:40
Verwijderd
uuhhh
ja nou geheim
Een tijd lang gingen een jongen en ik met uitgaan best close (wat een verschrikkelijk woord toch) met elkaar om. Maar ik zag 'm altijd gewoon al svriend... en toen sjaah ging ik toch wat meer voor 'm voelen en dat mocht ECHT helemaal niemand weten. Ik ontkende t ook voor mezelf.
Majah nie lang volgehouden en nu hebben we al meer dan 9 maanden wat

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:42
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ben eigenlijk nooit zo hevig verliefd, maar als ik 't wel was, had ik ook niet de behoefte om het van de daken af te schreeuwen denk ik..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:43
^AmArU^
^AmArU^ is offline
all the fucking time man
echt net zo erg
praat me der niet van!
argh!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:33
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
We hebben een prachtig Liefde & Relatie deelforum, waar je dit soort vragen kwijt kan.

Ik verplaats deze topic even voor je, misschien dat je de volgende keer het topic zelf in het juiste deelforum kan openen? Uiteraard kan je daar gewoon verder praten.

Topic=verplaats
De Kantine--->Liefde & Relatie
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:35
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ja... De enige keer dat ik het aan helemaaaaaaaal niemand heb verteld (nog steeds niet )...de andere keer, wask niet echt verliefd maar goed...dat heb ik aan 2 mensen verteld, wat echt uniek is aangezien bij mij de hele wereld het weet zeg ma
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:36
rozijntje
rozijntje is offline
heb ik op dit moment verschrikkelijke last van...

langs de ene kant wil ik constant over hem praten, maar ik ben bang dat als ik het aan één persoon vertel, heel de klas het dan te weten komt. en ik kan echt niet op hem afstappen en het zeggen, no way, hij is duidelijk niet geinteresseerd. maar ik haat het, er altijd over moeten zwijgen. in de klas stiekem kijken, elke gelegenheid gebruiken om met hem te praten... maar het is gewoon zo'n ontgoocheling. hij is zo chic, en ik niet. ik kan er echt met niemand over praten.
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:37
@pie
@pie is offline
Citaat:
*-*Skye*-* schreef:
en wat was er zo geheim aan dan?
op dit moment zelfs

en wat er zo geheim aan is? niemand weet et behalve ik
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:45
kizzy
kizzy is offline
geheim?? nou nog nooit, bij mij genoot altijd de hele school mee op wie ik was hehe
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:22
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
geheim?? zekers, 't is ook een jongen zeg maar en dat hang ik niet de hele school aan de neus
maarja het is behoorlijk vervelend af en toe...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2002, 18:00
Verwijderd
nee eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:17
Zorkman
Zorkman is offline
in't totaal jaren
en geheim..tja wa is er geheim aan een geheim? da niemand het weet hé, allez, toch niet de persoon waarover da het gaat iig
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:00
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
ja dat ben ik geweest omdat: 1 het was en is mijn beste vriend. 2 ik dacht dat hij me nooit leuk zou vinden.
maar het bleek wederzijds te zijn dat hij mij ook leuk vond dus we hebben nu al anderhalf jaar verkering en ik ben blij dat ik het toch tegen hem heb gezegd
__________________
xxx imelda
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:09
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ja, vast wel, maar dat heb ik nooit lang volgehouden. als ik verliefd ben, dan kan ik dat niet voor me houden, dat straalt vast van me af ofzow, want dan vragen ze, ben je verliefd ofzow.. nou dan komt het eruit.
en tegen de persoon zelf, laat ik het ook wel "subtiel" merken, en als hij het dan nog niet door heeft, vertel ik het maar gewoon. Of via meel, of IRL.. Ik weet niet of het de beste manier is, want het is nog nooit wat geworden.

Kuzz
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:16
Verwijderd
Eigenlijk alleen maar, heb meestal niet zo'n behoefte om dat te vertellen... en ik ben meestal te verlegen om het aan diegene te vertellen...

Alex
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 21:16
Verwijderd
bij mij weten m'n vriendinnen het meestal wel, maar de jongen die het betreft niet. ik durf het diegene nooit te vertellen
vind ik heel vervelend van mezelf
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 22:41
Marcel_L
Marcel_L is offline
Ken het probleem ModuM......

Helaas wel. De eerste keer dat ik het eens durfde te vertellen was bij iemand die niet bij mij op school zat. Lekker veilig idee. Zag ik nogal eens op het station naar school. Als ie dan lullig reageert kun je hem altijd nog ontwijken........

Bovendien hoeft een geheim niet altijd vervelend te zijn. Het droomt ook wel eens lekker weg.......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2002, 08:32
chanel
chanel is offline
nee, ik heb ook niet t probleem gehad dat ik 'het me ouders moest vertellen' want ik lulde al een half jaar over hem en toen we eindelijk saampjes uitgingen kwam ik thuis en dan was t echt zo van:

YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS we gaan UIT!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA echt rennen door t huis, helemaal flippen.. dus..

niet echt geheim

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 09:03
BOO
BOO is offline
Citaat:
chanel schreef:
nee, ik heb ook niet t probleem gehad dat ik 'het me ouders moest vertellen' want ik lulde al een half jaar over hem en toen we eindelijk saampjes uitgingen kwam ik thuis en dan was t echt zo van:

YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS we gaan UIT!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA echt rennen door t huis, helemaal flippen.. dus..

niet echt geheim

Chanel

was t zo erg fiekie

BOO


------------------
Said I'm FoRtuNaTe To HaVe You GiRl, I WaNt YoU To KnOw ==>I ReaLLy AdoRe You! *LuV Ya Chanel!*

[Dit bericht is aangepast door BOO (22-01-2002).]
__________________
Said I'm FoRtuNaTe To HaVe You GiRl, I WaNt YoU To KnOw ==>I ReaLLy AdoRe You! *LuV Ya Chanel!*
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 14:04
flowergirl
flowergirl is offline
yups, ben vaak 'verliefd' geweest in het geheim. Mijn reden: durfde niet voor mijn homoseksualiteit uit te komen, ik denk dat dat op die leeftijd ook wel beter was. Nu weet mijn omgeving het en vind ik het geweldig om eindelijk mijn 'geheime liefde' niet meer voor iedereen geheim te hoeven houden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 14:44
Verwijderd
Nee, meestal heb ik wel de behoefte om het te vertellen aan goede vrienden, en soms ook aan degene op wie ik verliefd ben, als ik toch al heel goed met diegene kan opschieten...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:38
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Marcel_L schreef:
Ken het probleem ModuM......

Helaas wel. De eerste keer dat ik het eens durfde te vertellen was bij iemand die niet bij mij op school zat. Lekker veilig idee. Zag ik nogal eens op het station naar school. Als ie dan lullig reageert kun je hem altijd nog ontwijken........

Bovendien hoeft een geheim niet altijd vervelend te zijn. Het droomt ook wel eens lekker weg.......
dan is het idd makkelijker om te vertellen... bovendien heb ik de kans om volgend jaar bij hem in de klas te komen (als ik zak zeg maar... niet dat ik dat van plan was hoor ), en da's aan de ene kant natuurlijk erg leuk maar aan de andere kant.........
en inderdaad, af en toe lekker wegdromen is ook héérlijk
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 22:12
romytjuh
romytjuh is offline
Citaat:
Joshua schreef:
Volgens mij is iedereen dat weleens geweest, bang voor de reactie van de gene op wie je verliefd bent...
goh waar herken ik dat nou van...
heel herkenbaar

__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:31
Lollypopje
Lollypopje is offline
Op dit moment ben ik ook op een jongen. Eerst wist niemand het, maar ik ben niet zo goed in het stilhouden van dusdanige dingen, dus nu weten mn broer en zusje het ook en twee goede vriendinne. Ik zou m zo kunnen mailen en het tegen m zeggen, maar ik weet gewoon zeker dat ie geen interesse heeft (hij is bovendien 2 jaar jonger en dat ziek ook nie zo zitten)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 19:16
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
jah vaak... maar dat duurde dan niet zo lang, meestal een weekje en dan was het alweer over... daarom was het geheim, omdat ik wist dat het binnenkort over zou zijn...

KoeS,
InDo SHorTY
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 21:02
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
vroeger wel ja omdat ik toch noit zelf vraag of het laat merken wist niemand het maar ja het was ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:40
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ja meer dan een jaar...

toen heb ik het hem eindelijk verteld door hem een brief te schrijven...

ik heb nooit een reactie gehad
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:01
Rhinus
Rhinus is offline
Ik niet, zij wel.
Mocht niet van d'r ouders dus alles moest in het semi-geheim.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2002, 14:15
Verwijderd
Al vier jaar op hetzelfde meisje
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:33
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Tuurlijk....omdat je bang bent afgewezen te worden, ik probeer dan meer 'veilig' te spelen..
hoewel dat de laatste tijd toch wel een beetje is veranderd. Ik geef nu geen superduidelijke hints als ik verliefd ben, maar ik maak er wel meer werk van dan vroeger, toen negeerde ik die jongens zowat
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:37
red violin
red violin is offline
Nee, want ik vertel het altijd aan vriendinnen. Maar dat is in principe ook nog wel geheim, want de jongen komt het niet te weten...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 15:06
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Al vier jaar op hetzelfde meisje
Zelfde hiero, alleen is het een publiek geheim geworden.

__________________
Bijna is niet helemaal, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:10
Penelopeia
Penelopeia is offline
Citaat:
miro schreef:
Verliefd op een jongen met vriendin (die zegt dat ie ook gek op mij is

herkenning...
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:21
just.a.girl
just.a.girl is offline
ehm..k had een keer iets met een jongen,en daar sprak ik dan wel een x iets mee af op een zondag ofz,wisten m'n ouders ni,maar jah,verder was t ni geheim
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:23
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
yup..

Die jongen en een vriendin van mij werden verliefd op elkaar...
__________________
Save the planet, kill yourself.....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 20:59
luveya
luveya is offline
tot nu toe altijd

omdak wist (dacht ) dat ze me niet leuk zoude vinden

en ben blij dat hun ut nooit gewete heben want nu zijn ut me vriende en nu weten ze wel dat ik hun ooit leuk vond

__________________
I love jeroen.xxxxx van mij
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:58
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ik ben ooit eens verliefd geweest op mijn (ex) beste vriend. Het was echt erg en ik wilde het helemaal neit. dus ik heb het mezelf uit mijn hoofd gepraat. Ik wist dat hij mij ook wel leuk vond en hij wilde best aan een relatie beginnen maar ik was bang dat daardoor de vriendschap stukliep. En om niks uit te lokken wist niemand er dus wat van...
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:02
RoXeN
RoXeN is offline
ja en later werd 't m'n vriend, maar hou het niet te lang geheim, het komt toch wel boven water en je schiet er niks mee op om te liegen. mijn vriendin was heel kwaad op me, niet omdat ik met die jongen ging maar omdat ik het haar niet verteld had
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 23:21
*Kloontje*
*Kloontje* is offline
jah...op m'n baas (van mn werk)..vandaar dat t ook maar beter geheim bleef
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 11:15
Psychologie Wat zijn jouw goede eigenschappen?
Verwijderd
20 03-10-2010 23:34
De Kantine Weerwolfspel #29
Spelleider
443 26-02-2007 12:38
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 12:30
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Lifestyle Wanneer ben je echt een Gothic!?
Gael
77 18-10-2002 00:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.