Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 07:14
Cato328
Cato328 is offline
Ik heb met de ex van mijn beste vriendin en ik helemaal verliefd, maar vinden jullie dat kunnen? Ik voel me namelijk best schuldig. Zij zei dat ze het niet erg vond, maar ik weet dat ze nog steeds een zwak voor hem heeft. En mijn vrienden zijn voor mij het belangrijkste op de wereld, dus wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 09:43
chanel
chanel is offline
tsja... beste vriendinnen.. ken helaas dat begrip niet meer
maar.. ik weet niet precies wat ik zou doen, ik denk dat ik na een lange tijd t wel zou doen (een relatie aangaan met ex van b.v.) maar, niet meteen erna..

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 16:07
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ligt idd aan hoe lang het geleden is..
Als het nog vers in het geheugen is zou ik er mee oppassen.
En zowiezo als het wat blijft niet in der neus wrijven, en vooral in het begin wa afschermen zeg maar en als zij helemaal aanhet idee gewend is, kun je gewoon helemaal normaal doen.

Maar ikzelf zou het heel moeilijk vinden en bij alles wa ik doe of zeg drie keer nadenken.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 16:12
Cato328
Cato328 is offline
het is ongeveer een half jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:20
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
Als het een half jaar geleden is moet het toch wel kunnen vind ik. Ik ben zelf verliefd op de beste vriend van mijn ex (beetje hetzelfde) maar het is nog maar een maand uit dus ik doe nog maar even niks. Maar als jij echt verliefd bent zal je vriendin dat heus wel begrijpen hoor. Het is nu toch ook wel duidelijk dat haar ex haar in ieder geval niet meer terug hoeft.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:41
Sissi17
Sissi17 is offline
ik vind het echt NOT DONE om wat te beginnen met de ex van je beste vriendin... ZEKER als je weet dat zij nog een zwak voor hem heeft!!!
Als beste vriendin hoor je haar hierin te steunen, in plaats van het nog veel erger te maken!!!!!!
__________________
dromen zijn dat wat je het meest raakt, probeer ze te onthouden, als je er uit ontwaakt!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:57
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik vind dit echt een moeilijk geval. Aan de ene kant heb ik zoiets van je kan het niet maken tegenover je vriendin, maar aan de andere kant...

Mijn vriendin leerde een jongen (A) kennen, wiens beste vriend (B) haar leuk vond (terwijl jongen A dit wist). Zij begon echter jongen A leuk te vinden en omgekeerd. Maar ze konden nix krijgen vanwege jongen B en toen had ik zoiets van jah... als 2 mensen elkaar nou écht leuk vinden, wie kan daar dan wat tegen zeggen??

Maar ja als ik dan weer kijk naar mijn ex..ik moet er niet aan denken dat een van mijn vriendinnen wat met hem zou krijgen. Maar ik wil ook niet de persoon zijn die 2 mensen uit elkaar houdt zeg maar..

Dus ik zou het eigenlijk niet weten wat je ozu moeten doen. Ik denk niet dat je je vriend op moet geven, maar wel rekening met je vriendin houden, bijvoorbeeld niet vlak voor haar neus gaan zoenen ofzow Of het niet de hele dag over hem hebben.

Suxes ermeej, het lijkt me een moeilijke situatie.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:27
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
ik zelf zou het echt heeel verschrikkelijk vinden als het mij zou overkomen maar van de andere kant ben ik wel heel hypocriet omdat ik weet dat ik het waarschijnlijk zelf wel zou doen
Kusjes van Druppel
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:55
lieveknuf
lieveknuf is offline
als je vriendin het niet erg vind dan ist nie erg men beste vriendin heeft het ok meej men ex ene kant vin ik het wel erg heb nog gevoelens voor hem maar de andere kant vind ik het niet erg
moet je maar eens aan haar vragen
__________________
Mi HouDT HeeL VeeL VaN Joe... I STiLL LoF Joe RuTGeR...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik vind dat het er ook een beetje vanaf hangt hoe serieus hun relatie nou was. Hebben ze 2 weken iets gehad, en is dat nou al meer dan een half jaar over, dan moet het wel kunnen, maar als ze heel lang een serieuze relatie hebben gehad...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie met de ex van mijn beste vriendin...?
Lyouknow
4 15-01-2010 11:29
Liefde & Relatie Relatie met de ex van mijn beste vriendin...?
Lyouknow
8 04-01-2010 19:35
Liefde & Relatie Hoe gaan jullie nu met je ex om?
yapo
266 02-10-2005 14:10
Liefde & Relatie Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin
Brasco
8 05-05-2005 00:51
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie De vriend van me beste vriendin is verliefd op me
Verwijderd
6 26-10-2002 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.