Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 22:55
devilcat
devilcat is offline


Nou , ik heb dus hele erge last van hyperventileren, zenuwaanvallen enzo, wordt soms bang om de meest stomste dingen,
Zijn periodes dat ik dat heb,
in de film bijvoorbeeld wordt ik helemaal gek, tenminste dat werd ik vorige maand, dus ik zit met hem in de film enzo, op een gegeven moment moet ik hel erg hyhyperventileren en zenuwachtig ik voelde me 0,0% op me gemak, dus ik vroeg of hij misschien met me mee naar huis wou, ik zou alles terugbetalen, maar inplaats van een beetje bergip en respect, gaat ie me afkraken met " jezus hyperventileren van wat?!! van het scherm??" echt HEEL lullig na afloop ben ik zelf naar huis gegaan, omdat ik kans had om flauwtevallen..
Maar me riend bleef zitten... liet me dus lekker stikken, afkraken, geen bergip niks, ik wou alles terugbetalen, damn


voel me echt kut, ik deed het nooit om expres uit de filmt e gaan, ik wou dat ik NOOIT hyperventileerde!!!!


Nu krijg k nog is dit, alsof het NIKS is??


ik wou alleen jullie ractie...

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 23:04
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
nou ja zeg... wat een stomme gast! mijn vriend zou me gelijk mee naar buiten nemen als ie zag dat het niet goed met me ging. en dan boeit geld hem echt geen reet hoor!
meid, je bent meer waard. die jongen toont niet eens begrip voor je! laat staan dat hij gewoon blijft zitten terwijl jij je helemaal niet lekker voelt!!!!
het klinkt misschien heel hard, maar als ik jou was zou ik naar iemand op zoek gaan die jou waard is. Die geen grapjes maakt over een situatie waar jij je onprettig voelt. iemand die niet blijft zitten als jij bijna stikt, maar iemand die vanzelf al ziet dat het niet goed gaat met jou, en zelf aanbiedt om weg te gaan... of zelfs schrikt dat het niet goed gaat...
iemand die respect voor je toont zeg maar...

in andere woorden: DUMP DIE GAST!!!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 23:18
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Als ik je vriend was kon die film me nix mee schele als jij hyperventieleerd, zolang jij maar ok zou zijn.

Als hij een film belangrijker vindt dan jij en je nog is afkraakt zou ik der wel eens serieus over gaan praten. Misschien moet je het wel afmaken.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 08:52
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Mijn vriend zou mij ook zeker helpen hoor... Ok, hij zou wel zeiken op de film (zeker als hij hem betaald heeft en als't ne goeie is) maar hij zou mij NOOIT alleen naar huis laten gaan! Dat is gewoon superonverantwoord!!! En ik vind dat je dat tegen je vriend moet zeggen...
Hoelang ben je trouwens samen met hem? Want ik vind écht wel dat hij je moet nemen zoals je bent, mét die aanvallen, je kan er tenslotte zelf niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 09:02
sead-nbm
sead-nbm is offline
wat een klootzak. als het niet goed gaat met je vriendin dan ga je toch zorgen dat het wel weer goed mat haar gaat. je houd toch van haar en je wilt toch niet dat haar wat overkomt. je moet hem echt dumpen de lul
__________________
ok lady, love you bye bye
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 09:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wat een eikel zeg!!! jij kan er toch ook niks aan doen dat je hyperventileert?? dat heb je heus niet in de hand hoor!!

als ik jou was zou ik serieus overwegen om het uit te maken...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 09:29
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Dit word ff goed praten met die jongen. Ik zou dat echt niet pikken als mijn vriend dat doet. En ik zou erg overwegen om het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:34
_koetje_
_koetje_ is offline
meiske jebt het nu al moeilijk genoeg met het probleem dat je soms hypervetileert!!!zoals iedereen het zegt...zou je het moeten overwegen het af te trappen!toch zou ik eerst er nog eens surieus mee babbelen, maar als ie geen begrip toont ist een verekte klojo!!! (is ie nu al)
don't let you do!

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:27
Sithan
Sithan is offline
OK ik ga nou vast iets stoms zeggen maja...heel heel misschien ging ie zo op in de film (dat komt wel ns voor) dat ie gewoon niet echt nadacht bij wat ie zei en het er zomaar uitfloepte omdat ie geirriteerd raakte en misschien graag geen seconde van de film wilde missen...

Dat zou kunnen...dat praat natuurlijk niks goed maar toch...

Dus ik zou nog maar ns nadenken bij al die tips om het uit te maken, want dat slaat natuurlijk ook nergens op!
Tenzij ie dit wel vaker doet...zoniet iedereen maakt fouten nietwaar?

En ik praat nu voor mezelf maar ik zou eerlijk gezegd iets hebben van ga ff buiten op adem komen en kom dan maar terug, maar dat klinkt blijkbaar heel asociaal en trouwens als je weet dat je vaak hyperventileert in een bioscoopzaal waarom gaan jullie er heen dan

Zo dat was mijn mening
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:39
Verwijderd
wat lullig

ik vind dat hij best wel een beetje rekening met je mag houden, maar misschien heb je het hem vantevoren niet verteld. hij wist niet goed wat er aan de hand was en vond dat je je aanstelde

praat er alsnog met hem over
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:37
Piccola
Piccola is offline
Wat een klote streek!

Praat erover! Verandert hij het niet... Weg ermee! Zoals hij doet is belachelijk en onverantwoord!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 01:52
devilcat
devilcat is offline
hij reageert, dattie het zelf stom van hem vind, en hij kwam nog aan met sorry enzo, maar toch,

we hebben al 1,5 jaar vekering...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 09:29
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Inderdaad... wat een eikel, sukkel, dweep, nerd, asshole (ik kan nog wel even doorgaan)...

DUMPEN DIE GAST!!!!

Jezus, wat een triest geval is het zeg. De film belangrijker vinden dan je meid.

[quote]hij reageert, dattie het zelf stom van hem vind, en hij kwam nog aan met sorry enzo, maar toch,

we hebben al 1,5 jaar vekering...
/[quote]
Had hij zich dan eerder moeten bedenken... wat een eikel!!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:48
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Sithan schreef:
OK ik ga nou vast iets stoms zeggen maja...heel heel misschien ging ie zo op in de film (dat komt wel ns voor) dat ie gewoon niet echt nadacht bij wat ie zei en het er zomaar uitfloepte omdat ie geirriteerd raakte en misschien graag geen seconde van de film wilde missen...

Dat zou kunnen...dat praat natuurlijk niks goed maar toch...

Dus ik zou nog maar ns nadenken bij al die tips om het uit te maken, want dat slaat natuurlijk ook nergens op!
Tenzij ie dit wel vaker doet...zoniet iedereen maakt fouten nietwaar?

En ik praat nu voor mezelf maar ik zou eerlijk gezegd iets hebben van ga ff buiten op adem komen en kom dan maar terug, maar dat klinkt blijkbaar heel asociaal en trouwens als je weet dat je vaak hyperventileert in een bioscoopzaal waarom gaan jullie er heen dan

Zo dat was mijn mening

sorry hoor, maar al gaat ie heel erg in de film op, mijn vriend zou het dan echt niet moeten flikken om zo te reageren!!!
hij mag ook wel een beetje opgaan in jouw gezondheid. wat een eikel is die gast zeg!!! en ja, zeggen: kom maar ff op adem en kom dan terug klinkt heel aso!!! als iemand half staat te stikken, laat staan je vriendin, dan zeg je niet tegen diegene dat ie maar ff moet opzouten!!! hij had ook gewoon ff mee kunnen lopen naar buiten en dan weer naar samen naar binnen kunnen gaan als het weer beter ging. en sjiez!!! zo'n meisje mag toch ook wel is lol hebben?! iedereen gaat naar de film! en ik denk niet dat het standaard is dat ze precies daar gaat hyperventileren. volgens mij is het bij haar meer zo dat dit af en toe gewoon gebeurt!!!

als ie er echt spijt van heeft zou ik er nog wel even over nadenken. doet ie wel vaker zo? was dit de eerste keer? weet je waarom hij zo deed?
ik begrijp dat het heel moeilijk zou zijn om het uit te maken, ik heb nu ook 13 maanden met mijn vriend, en ik moet er niet aan denken dat het ooit uit zou gaan!!!
maar als ie altijd zo zou doen , dan kan ie echt opzouten! ik wil iemand die mij boven een film stelt.
ik bedoel, wat is er nou belangrijker? ik neem aan dat jullie daar heen zijn gegaan voor de gezelligheid? als het dan niet meer gezellig is voor jullie beiden, kan je net zo goed even weg gaan. ik zou wel een vriend willen die mijn gezondheid boven een film stelt!!!
ja toch?
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:57
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het nogal asociaal hoe hij je heeft behandeld. En achteraf sorry zeggen is nogal makkelijk natuurlijk, daar zou in dit geval voor mij de kous niet mee af zijn. Ik zou er minstens nog maar even heel goed met hem over praten en hem vertellen hoe het voor jou voelt als hij je zo in de steek laat en ook nog kwaad op jou wordt terwijl jij je beroerd voelt. Dat hij het vervelend vindt om de film te missen is erg jammer voor hem, maar als je vriendin zich ziek voelt dan komt het toch niet in je op om dáár moeilijk over te gaan doen!

Ik zou er in elk geval eens heel ernstig over praten. Misschien moet je hem ook maar informatie geven over hyperventilatie. En als het nog een keer gebeurt dat hij zo reageert, dan zou ik me toch wel gaan afvragen of hij wel het juiste vriendje voor je is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
hij reageert, dattie het zelf stom van hem vind, en hij kwam nog aan met sorry enzo, maar toch,

we hebben al 1,5 jaar vekering...

nou in dat geval

vind ik het heel triest

in een relatie is het belangrijk dat je elkaar accepteert zoals je bent en ook rekening met elkaar houdt
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
dit zou ik dus niet pikken.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:33
Joanie
Avatar van Joanie
Joanie is offline
En dat was je VRIEND? Zo, lijkt er niet echt op!
Ik ben mijn vriend kwijt door ergernisjes aan mij... maar als ik me niet goed voelde dan kwam die direct naar me toe (hij woont in nootdorp, ik in andijk, is ruim 110 km). En het geld boeide hem niet... Ok, keren erop van: moet wel ff minder, maar goed.
Hij was er voor me alsk me nie goed voelde.
Dus snap niet dat dat je vriend was... Waardeloos!
__________________
http://www.hangplaats.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2002, 18:21
devilcat
devilcat is offline
I vnd het ook echt waradeloos van 'm,

Het was al paar x uit gegaan in die 1,5 jaar enzo, omdat ik ook het gevoel had dattie me vaak liet stikke voor zijn vrienden,.

Ik haat het om in een dilemma te zitten, want die dag ernaa wassie echt heel erg lief enzo en zei duizend keer dattie van me hield,

Het doet me focking pijn dattie me zo vaak heeft gekwets in die 1,5 jaar.

Maar nu is hij weer heel lief enzo, en wil ik het weer aanmaken,
maar toch weer niet vanwege die bios....

damn haat dit..echt.....wil hem wel tterug, amar me verstand zegt van niet....


bednakt voor jullie reacties, meer reacties zijn uiteraard welkom
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 18:36
Angeles
Angeles is offline
Als ik jouw laatste stukje lees dan heb ik toch het idee dat hij niet zo'n heel leuk vriendje voor je is. Het is gewoon niet normaal dat hij je laat stikken voor zijn vrienden. Veel mensen verschuilen zich achter het argument dat ze hun vrienden niet willen laten vallen, maar dat is natuurlijk geen excuus om dan je vriendin maar te laten zitten. Als je het hebben van vrienden niet kunt combineren met het hebben van een relatie zonder iemand te laten stikken dan doe je gewoon iets niet goed, dan moet je leren je tijd beter te plannen en je leven beter te ordenen. Het is echt not done om degene met wie je een relatie hebt zomaar te laten zitten, óók als het voor je vrienden is. De omgang met zijn vrienden is zijn verantwoordelijkheid, niet iets wat ten koste moet gaan van jou.

Verder heb ik het idee dat het woordje "sorry" door hem wel heel makkelijk wordt gebruikt, maar dat het niet erg veel waard is. Wat heb je nou aan een sorry als iemand de volgende keer weer precies hetzelfde doet? Waarschijnlijk weet hij ook dat hij het de volgende keer kán maken, je hebt het hem immers elke keer vergeven, een paar lieve woordjes en het was weer goed. Maar actions speak louder than words, als hij echt zoveel van je houdt dan moet dat ook uit zijn gedrag blijken.

Uit jouw verhalen blijkt niet echt dat jouw vriend zijn best doet voor jullie relatie. Hij zal best van je houden, maar hij wil maar weinig moeite doen. Het hebben van een relatie is méér dan alleen zeggen dat je van elkaar houdt en verder gewoon je gang gaan zonder rekening te houden met een ander.

Als hij jou meer kwetst dan dat je plezier hebt aan die relatie, ga dan eens bij jezelf te rade of je er wel gelukkiger van wordt als je hiermee doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 18:56
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
devilcat schreef:
I vnd het ook echt waradeloos van 'm,

Het was al paar x uit gegaan in die 1,5 jaar enzo, omdat ik ook het gevoel had dattie me vaak liet stikke voor zijn vrienden,.

Het doet me focking pijn dattie me zo vaak heeft gekwets in die 1,5 jaar.

Toch lijkt het me genoeg zeggen dat het al 1,5 jaar aan is...en nogmaals al die loze tips van ' maak het uit ', zijn echt waardeloos...alsof die personen weten of jullie relatie het waard is om gedag te zeggen door dit voorval...

En ten tweede sommige mensen kunnen in zo'n geval overbezorgdheid niet waarderen...

Maja dat is mijn mening
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:34
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sithan schreef:


Toch lijkt het me genoeg zeggen dat het al 1,5 jaar aan is...en nogmaals al die loze tips van ' maak het uit ', zijn echt waardeloos...alsof die personen weten of jullie relatie het waard is om gedag te zeggen door dit voorval...

En ten tweede sommige mensen kunnen in zo'n geval overbezorgdheid niet waarderen...

Maja dat is mijn mening
Het feit dat het al anderhalf jaar aan is wil natuurlijk niet zeggen dat die relatie ook per definitie goed is. Verder is er niet zoiets als "loze tips", je kunt een advies hooguit naast je neerleggen, maar een advies naast vrijblijvend ook altijd goed bedoeld.

Als jij bovendien een beetje beter gelezen had dat zou je zien dat de topicstarter wel vaker gekwetst is dan alleen door dit voorval. Zo "loos" zijn die tips over dat uitmaken dus niet.

Ik zou nooit zeggen dat iemand het maar moet uitmaken, maar ik vind wel dat ze bij zichzelf te raden zou moeten gaan of deze relatie nog wel iets toevoegt aan haar leven, los van het feit of die relatie een week duurt, 1,5 jaar of 25 jaar. De duur van een relatie is echt geen garantie voor geluk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Het feit dat het al anderhalf jaar aan is wil natuurlijk niet zeggen dat die relatie ook per definitie goed is.
Nee maar dat geeft wel aan dat er iets op het spel staat, waarvan ik zou zeggen dat het nog wel het voordeel van de twijfel waard is...

Citaat:
Angeles schreef:

Verder is er niet zoiets als "loze tips", je kunt een advies hooguit naast je neerleggen, maar een advies naast vrijblijvend ook altijd goed bedoeld.
Das jouw mening
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:50
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sithan schreef:


Nee maar dat geeft wel aan dat er iets op het spel staat, waarvan ik zou zeggen dat het nog wel het voordeel van de twijfel waard is...



Das jouw mening
Even, ja, maar niet eindeloos. Eens moet je toch de grens trekken. Er zijn genoeg mensen die te lang blijven hangen in een relatie die ze niet gelukkig maakt, omdat ze het zonde vinden om het uit te maken.

En dat andere is inderdaad mijn mening, ja, dat heb je heel goed gezien.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:53
Angeles
Angeles is offline
Je moet anders even voor de grap de zoekfunctie gebruiken en zoeken naar topics van Devilcat, dan wordt je wel het een en ander duidelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 20:46
Sithan
Sithan is offline
Waarom zou ik in vredesnaam de zoekfunctie willen gebruiken...het enige wat ik doe is reageren op een topic en daar hoef ik niet de hele voorgeschiedenis van te weten...anders ben ik jaren bezig voor ik van alles en iedereen hier op de hoogte ben nietwaar...
Dus hou je loze tip voor je
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:52
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Waarom zou ik in vredesnaam de zoekfunctie willen gebruiken...het enige wat ik doe is reageren op een topic en daar hoef ik niet de hele voorgeschiedenis van te weten...anders ben ik jaren bezig voor ik van alles en iedereen hier op de hoogte ben nietwaar...
Dus hou je loze tip voor je
Nou, in dit geval moet ik zeggen dat het erg informatief was. In meerdere topics komen er nogal nare trekjes van haar vriend naar voren. En je hóeft niks, nee. Maar ik werd wel erg benieuwd toen ik las dat hij haar vaker gekwetst had. Het zegt in elk geval wel weer wat meer over die relatie (en ook daar gebruikt ze het argument: "Ja, maar ik ben wel al 1,5 jaar met hem samen" - zo zie je dat je alles daar wel mee kunt goedpraten, maar of dat verstandig is?)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Angeles schreef:
en ook daar gebruikt ze het argument: "Ja, maar ik ben wel al 1,5 jaar met hem samen" - zo zie je dat je alles daar wel mee kunt goedpraten, maar of dat verstandig is?)
Daar heb je gelijk in...maar als je 1,5 jaar met een relatie bezig bent mag ik toch wel aannemen dat die redelijk serieus is en als dr vriend echt zo 'vervelend' is dan was het toch al veel eerder uitgegaan?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 21:01
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sithan schreef:


Daar heb je gelijk in...maar als je 1,5 jaar met een relatie bezig bent mag ik toch wel aannemen dat die redelijk serieus is en als dr vriend echt zo 'vervelend' is dan was het toch al veel eerder uitgegaan?
Tja, zo ver gaan die topics niet terug, hoe hij helemaal in het begin was staat er niet. Maar ik denk dat sommige meisjes gewoon niet zo stevig in hun schoenen staan en het daarom niet zo snel uitmaken. Misschien had ze eerst nog de hoop dat het nog beter zou worden, misschien had ze erg weinig zelfvertrouwen en had ze het gevoel dat ze al blij moest zijn dat ze een vriendje had (wat veel onzekere meisjes hebben), verder kun je toch nog van iemand houden, ook al behandelt diegene je niet goed. Ik denk dat hij ook erg goed was/is in het inpakken met lieve woordjes nadat hij haar gekwetst had, althans, dat idee krijg ik.

Vergeet niet dat er een heleboel mensen zijn die in een relatie blijven hangen die eigenlijk niet je van het is uit angst voor wat er ná het verbreken van een relatie komt (liefdesverdriet, alleen zijn) en voor je het weet is er anderhalf jaar voorbij en zit je nog in die relatie, en wordt het alleen maar moeilijker en moeilijker om het uit te maken.

Geen enkele relatie is perfect, maar als een relatie je meer verdriet oplevert dan plezier, is het dan nog wel goed om door te gaan, ook al hou je wel van diegene? Veel mensen houden van iemand die die liefde eigenlijk niet eens verdient door zijn of haar gedrag. Liefde is niet altijd even eerlijk, helaas.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 21:13
Joanie
Avatar van Joanie
Joanie is offline
Citaat:
devilcat schreef:
I vnd het ook echt waradeloos van 'm,

Het was al paar x uit gegaan in die 1,5 jaar enzo, omdat ik ook het gevoel had dattie me vaak liet stikke voor zijn vrienden,.

Ik haat het om in een dilemma te zitten, want die dag ernaa wassie echt heel erg lief enzo en zei duizend keer dattie van me hield,

Het doet me focking pijn dattie me zo vaak heeft gekwets in die 1,5 jaar.

Maar nu is hij weer heel lief enzo, en wil ik het weer aanmaken,
maar toch weer niet vanwege die bios....

damn haat dit..echt.....wil hem wel tterug, amar me verstand zegt van niet....


bednakt voor jullie reacties, meer reacties zijn uiteraard welkom
WOW! Heb jij diezelfde vriend als ik ofzo??? 1.5 jaar verkering gehad, steeds weer kleine ruzies dat het ff uit ging... Veel met zijn vrienden omgaan... Maar goed, die van mij ging ook vreemd enzo...
Ik wou hem ook terug, tot ik Dave toen ontmoette... Het was meteen over
__________________
http://www.hangplaats.nl
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 19:36
devilcat
devilcat is offline
hmmm....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:41
love_forever
love_forever is offline
Ik vind het echt heel dom van je vriend... Ook ik heb er last van maar waar we ook zijn mijn vriend gaat echt wel mee naar buiten... Als hij voor jou kiest, kiest hij ook voor je aanvallen... Daarom moet hij het maar accepteren... Mijn vriend vond het in het begin erg eng omdat hij het nog nooit eerder had meegemaakt vandaar... Toen is hij naar huis gegaan maar hij had me opgebeld echt heel lief enzo.. Ik vind dat je hem nog wel een kans kan geven maar wel tegen hem zeggen dat hij je moet nemen zoals je bent en dat je dit niet kan veranderen.... Succes!! Liefs,

Love Forever
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:13
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
love_forever schreef:
Ik vind het echt heel dom van je vriend... Ook ik heb er last van maar waar we ook zijn mijn vriend gaat echt wel mee naar buiten... Als hij voor jou kiest, kiest hij ook voor je aanvallen... Daarom moet hij het maar accepteren... Mijn vriend vond het in het begin erg eng omdat hij het nog nooit eerder had meegemaakt vandaar... Toen is hij naar huis gegaan maar hij had me opgebeld echt heel lief enzo.. Ik vind dat je hem nog wel een kans kan geven maar wel tegen hem zeggen dat hij je moet nemen zoals je bent en dat je dit niet kan veranderen.... Succes!! Liefs,

Love Forever
ach heb ik ook gedaan, maar binnen een paar dagen valt ie weer in zijn eigen " ik laat me vriendin stikken" partoon, dus ik heb hem na 1,5 jaar de waarheid vertelt dattie maar mag oprotten
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 23:05
Angeles
Angeles is offline
Sterkte meisje. Ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 23:12
love_forever
love_forever is offline
Citaat:
devilcat schreef:


ach heb ik ook gedaan, maar binnen een paar dagen valt ie weer in zijn eigen " ik laat me vriendin stikken" partoon, dus ik heb hem na 1,5 jaar de waarheid vertelt dattie maar mag oprotten
Dat vind ik erg goed... De ene jongen leert hiervan en de andere niet... De mijne in ieder geval wel.. Daar was ik erg blij mee.. Ook al doet het even pijn.. Als de jongen echt VEEL meer om zichzelf geeft kan hij beter maar vrijgezel blijven.. Liefs,

Love Forever
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:14
devilcat
devilcat is offline
dankjexxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeer genaait op het werk!
Littleladylike
61 22-08-2008 04:21
Liefde & Relatie me weer laten stikken
Verwijderd
33 04-11-2004 11:17
Werk, Geld & Recht la place - hel....
devilcat
56 07-10-2004 22:32
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Psychologie weglope
nogwatjuh
8 08-09-2002 10:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.