Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Vertel het maar!
Ja! Aantal spelers/functies uitbreiden! 14 41.18%
Nee, joh! Laten zoals het is. 23 67.65%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2008, 17:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik heb trouwens met Daboman ook al eens hierover gepraat, hij stelde een andere rondeverdeling voor, waardoor er 2 mensen per avond doodgaan en het spel dus sneller gaat. Misschien is dat ook wel een idee, hoewel ik er aanvankelijk tegen was.
Dit wil ik wel even toelichten. Ik stelde dit destijds voor omdat de amino voor het spel op het einde vaak verdween. Iedereen werd inactief. Stel dat er 2 weken amino voor is. Een lang spel duurt 3 weken. Wanneer je 2 doden op 1 avond doet duurt een spel van 3 weken ineens maar 1,5 weken.

Het idee is dat de spelleider dan om half 9 de uitslag van de hangronde post. Dan krijgen de wolven en de andere functies een uur om hun acties goed te kunnen overwegen. Dit voorkomt dubbele doden. Om half 10 krijgen de dorpelingen weer tot half 9 de volgende dag om te stemmen.

Wanneer de ziener, heks of tovenaar niet online kunnen zijn op een avond kunnen ze zowel hun stem als hun functie van tevoren uitoefenen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Oud 06-03-2008, 18:15
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Ailá: mja, wolven en dorpelingen moeten in verhouding staan iig
en ik vond persoonlijk de extra functies niet echt leuk, maja, wie ben ik
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-03-2008, 18:17
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Het idee is dat de spelleider dan om half 9 de uitslag van de hangronde post. Dan krijgen de wolven en de andere functies een uur om hun acties goed te kunnen overwegen. Dit voorkomt dubbele doden. Om half 10 krijgen de dorpelingen weer tot half 9 de volgende dag om te stemmen.
Wanneer de ziener, heks of tovenaar niet online kunnen zijn op een avond kunnen ze zowel hun stem als hun functie van tevoren uitoefenen.
Maar dan moeten de wolven en andere functies wel online zijn tussen half 9 en half 10. Het lijkt mij toch dat het eerlijker is om alle spelers evenveel bedenktijd te geven. Vandaar mijn voorstel van een tweede keus voor de wolven, en tegelijk de doden doorgeven.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 06-03-2008, 18:19
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Omdat hij/zij niet stemt.
Duh...maar waarom niet over laten nemen door een reserve? De rest van het team (dorpelingen, wolven) kan er ook vrij weinig aan doen dat iemand inactief is/gaat...
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 06-03-2008, 18:22
Verwijderd
ik denk om eerlijk te zijn dat geen enkele verandering die tot nu toe is geopperd een verbetering zal zijn.

argumenten:
- 2 spellen tegelijkertijd: zie post sador/steef/dp (te weinig mensen)
- meer functies (te ingewikkeld)
- 2 doden tegelijkertijd (waarom zou je het spel willen versnellen? ik vind juist dat trage wel fijn, dan hoef je ook niet altijd online te zijn om mee te kunnen spelen.

het enige waar ik eventueel wel voor ben, is de inschrijftijd van 0.00u naar 22.00u te verschuiven. de meeste mensen zijn dan wel klaar met werken en thuis en de meesten hoeven dan ook nog niet te gaan slapen.

meer spelers en die extra wolf is op zich wel een plan. blijft mijn vraag:
wat gebeurt er als die wolf de ziener kiest? of de heks of de tovenaar?
in het geval van de ziener hebben de wolven wel erg veel voordeel. of verliest de ziener dan zijn functie? en zo ja, als dat soort spelers hun functie verliezen, neemt de leerling het dan over? en hoe krijgt die leerling dit dan te weten? via de spelleider? maar dan weet de leerling dus al meteen dat er een wolf extra is gekozen en misschien ook wel een beetje wie...
Oud 06-03-2008, 20:12
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ben het helemaal met Sterrenmeisje eens. Geen enkele van de hier geopperde veranderingen zie ik als een verbetering.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 06-03-2008, 20:38
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ik denk om eerlijk te zijn dat geen enkele verandering die tot nu toe is geopperd een verbetering zal zijn.

argumenten:
- 2 spellen tegelijkertijd: zie post sador/steef/dp (te weinig mensen)
- meer functies (te ingewikkeld)
- 2 doden tegelijkertijd (waarom zou je het spel willen versnellen? ik vind juist dat trage wel fijn, dan hoef je ook niet altijd online te zijn om mee te kunnen spelen.

het enige waar ik eventueel wel voor ben, is de inschrijftijd van 0.00u naar 22.00u te verschuiven. de meeste mensen zijn dan wel klaar met werken en thuis en de meesten hoeven dan ook nog niet te gaan slapen.

meer spelers en die extra wolf is op zich wel een plan. blijft mijn vraag:
wat gebeurt er als die wolf de ziener kiest? of de heks of de tovenaar?
in het geval van de ziener hebben de wolven wel erg veel voordeel. of verliest de ziener dan zijn functie? en zo ja, als dat soort spelers hun functie verliezen, neemt de leerling het dan over? en hoe krijgt die leerling dit dan te weten? via de spelleider? maar dan weet de leerling dus al meteen dat er een wolf extra is gekozen en misschien ook wel een beetje wie...
Ja en daarom moeten bij onderstreepte optie gewoon meer mensen meedoen. Dan heb je toch een lang spel, plus meer mensen die kunnen spelen.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 06-03-2008, 20:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik denk dat de poll duidelijk aangeeft dat niet veel mensen weer zitten te wachten op een verandering in de spelregels.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2008, 20:41
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
en wat nou als die wolf de ziener de extra wolf maakt? dat lijkt me wel een heel groot voordeel...
Als de wolf met conversie iemand met een speciale functie converteert, vervalt die functie. Eventueel zou de wolfsbane of een beschermde dorpeling imuun kunnen zijn voor conversie.
Oud 06-03-2008, 21:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ja en daarom moeten bij onderstreepte optie gewoon meer mensen meedoen. Dan heb je toch een lang spel, plus meer mensen die kunnen spelen.
Dan wordt het wel lastiger om een spelleider te vinden, aangezien je 3 weken de tijd moet hebben en je moet veel meer verhalen schrijven. 2 doden op 1 avond zie ik ook niet zo zitten, want dan gaat het verhaal alleen nog maar over het doden van mensen. De spelers moeten dan ook elke avond stemmen en er zijn nu al veel mensen die niet elke avond kunnen stemmen en het al de dag van tevoren doen. Nu is dat nog overzichtelijk, maar als ze elke avond moeten stemmen, is het niet meer overzichtelijk.

Dit is trouwens Vlinder.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-03-2008, 21:44
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik denk dat de poll duidelijk aangeeft dat niet veel mensen weer zitten te wachten op een verandering in de spelregels.
__________________
Nice
Oud 06-03-2008, 21:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
het enige waar ik eventueel wel voor ben, is de inschrijftijd van 0.00u naar 22.00u te verschuiven. de meeste mensen zijn dan wel klaar met werken en thuis en de meesten hoeven dan ook nog niet te gaan slapen.
Ook prima
__________________
<):o)
Oud 06-03-2008, 22:03
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Die inschrijftijd vervroegen zou inderdaad echt een pré zijn.
Oud 06-03-2008, 22:18
Verwijderd
Inhakend op de vaststelling in het huidige weerwolfspel: ik vind dat de spelers áltijd random verdeeld moeten worden.
Oud 06-03-2008, 22:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik zou het wel fijn vinden als de spelleiders dit even willen verklaren in het topic, want dit kan een behoorlijke invloed op het spel hebben.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2008, 22:25
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Ik zou het wel fijn vinden als de spelleiders dit even willen verklaren in het topic, want dit kan een behoorlijke invloed op het spel hebben.
Citaat:
Ligt aan de spelleiders. Vlinder & EoS doen het meestal random, geloof ik.

Ik kijk vaak ook nog naar andere dingen, bijvoorbeeld iemand die al 8 rondes dorpeling is geweest een functie geven enzo. Maar mijn motivatie verschilt per ronde
Citaat:
Want? Je kan wel uit principe iemand voor een derde keer heks maken, bijvoorbeeld, of tig keer dorpeling, maar dat is voor niemand leuk. Een switch is in zo'n geval voor die speler leuker. En de spelleiders posten toch de functies niet, dus who cares.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 22:25
Lethe
Lethe is offline
Ik vind dat het ook altijd random moet.
__________________
Nice
Oud 06-03-2008, 22:26
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Daar wil nog aan toevoegen dat ik vaak genoeg spelleider ben geweest, en mijn functieverdeling nooit zomaar geraden is of whatever.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 22:27
Verwijderd
Want: als de functies niet random verdeeld worden, is dat een argument voor slechteriken om verwarring te zaaien, en kan het tegen mensen gebruikt worden: "Pietje was de vorige 5 keer dorpeling, dus is het waarschijnlijker dat hij nu wolf is."
Oud 06-03-2008, 22:27
Verwijderd
Maar ook voor deze groep spelers (ik geloof dat ik een van de langstspelenden ben) verdeelden de spelleiders meestal niet random.
Oud 06-03-2008, 22:30
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Want: als de functies niet random verdeeld worden, is dat een argument voor slechteriken om verwarring te zaaien, en kan het tegen mensen gebruikt worden: "Pietje was de vorige 5 keer dorpeling, dus is het waarschijnlijker dat hij nu wolf is."
Dan ben je toch zelf een sukkel als je erin trapt? Ik ben de eerste 8 keer dat ik meedeed alleen maar dorpeling geweest en ik haatte het. Dat verpest voor mij gewoon het spel.

Ik doe het soms random, soms semi-random en soms (deels) op eigen voorkeur. Dat werkt prima, en heeft altijd prima gewerkt.

Mensen die nu gaan zeiken: je kan alles gebruiken om verwarring te saaien.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je toch zelf een sukkel als je erin trapt?
Nee, want dan snijdt zo'n argument daadwerkelijk hout en ís het ook waarschijnlijker dat iemand een slechte functie heeft.
Oud 06-03-2008, 22:32
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ben het met Sador eens. Laat het lekker in het ongewisse wat en hoe de functies verdeeld worden. Dat is aan de spelleiders en zolang niemand het weet kan niemand daadwerkelijk informatie gebruiken.
Oud 06-03-2008, 22:34
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Nee, want dan snijdt zo'n argument daadwerkelijk hout en ís het ook waarschijnlijker dat iemand een slechte functie heeft.
Niet random is niet gezegd dat iemand meteen persé een andere functie heeft.

Stefenootje, bijvoorbeeld, is al een paar rondes dorpeling, ook toen ik de functies niet (volledig) random verdeelde.

Punt is, je kan gewoon niet uitgaan van wat de spelleiders denken en dus hoeven daar ook geen regels voor te komen.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Niet random is niet gezegd dat iemand meteen persé een andere functie heeft.

Stefenootje, bijvoorbeeld, is al een paar rondes dorpeling, ook toen ik de functies niet (volledig) random verdeelde.

Punt is, je kan gewoon niet uitgaan van wat de spelleiders denken en dus hoeven daar ook geen regels voor te komen.
Ik heb het niet over per se, ik heb het over waarschijnlijker.
Oud 06-03-2008, 22:54
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik vind het eerlijker als de functies gewoon random verdeeld worden, anders kun je ook de spelleiders er de schuld van geven dat je weer dorpeling bent. Het geeft de spelers gewoon een beter gevoel en je hebt geen last van vriendjespolitiek.

Dit is trouwens nog altijd Vlinder.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-03-2008, 22:55
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Ik vind het eerlijker als de functies gewoon random verdeeld worden, anders kun je ook de spelleiders er de schuld van geven dat je weer dorpeling bent.
Je verband klopt niet, lieve vlinder.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ja en daarom moeten bij onderstreepte optie gewoon meer mensen meedoen. Dan heb je toch een lang spel, plus meer mensen die kunnen spelen.
als je dit zegt, dan denk ik dat je mijn argumenten tegen niet goed hebt gelezen eigenlijk
Oud 06-03-2008, 23:16
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
als je dit zegt, dan denk ik dat je mijn argumenten tegen niet goed hebt gelezen eigenlijk
ow sorry kun je het even opnieuw uitleggen dan? Mijn hoofd functioneert even niet
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 06-03-2008, 23:20
Verwijderd
"2 doden tegelijkertijd (waarom zou je het spel willen versnellen? ik vind juist dat trage wel fijn, dan hoef je ook niet altijd online te zijn om mee te kunnen spelen."

als je elke avond twee mensen dood laat gaan, dan betekent dat dat wolven en dorpelingen elke avond moeten stemmen. de tovenaar en ziener zelfs twee keer (stem en bescherming/functieopvraag) op één avond. dit lijkt me ten eerste heel erg onoverzichtelijk worden (wat nou als de wolven de gehangene op willen eten in een extreem geval?) en ten tweede betekent het dat het spel dan enkel speelbaar wordt voor mensen die elke dag langere tijd online zijn. ik denk dat dat eigenlijk het spel niet leuker of beter maakt. snap je?
Oud 06-03-2008, 23:26
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ow ja, got it. Tsja, dus laten we de spellen dan zoals ze zijn nu?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 06-03-2008, 23:30
Verwijderd
Wat mij betreft wordt de ziener uit het spel gehaald. Als de ziener meer dan de helft van het spel overleeft hebben de dorpelingen al zowat zeker gewonnen, doordat de ziener simpelweg de namen van de wolven op kan noemen en er zo zeker van te zijn dat als de ziener gehangen/gegeten wordt, die wolven hangen.
Oud 06-03-2008, 23:30
Verwijderd
samenvatting

- inschrijftijd vervroegen naar 23.00u
- 2 of 3 extra spelers en één daarvan wordt dan de extra wolf met conversie (als tovenaar/ziener of heks wordt geturnd neemt de leerling diens taak over, wolfbane en jager zijn immuun hiervoor)



eens? oneens?




wie kiest die wolf dan eigenlijk? de wolven? of de heks? dat lijkt me namelijk ook wel grappig, dan kan ze extra toveren en hebben de wolven niet zo heel veel extra voordeel. of is dat weer te veel giswerk?


[edit] @kazet: ik vind dat de ziener moet blijven en dat eerder gemaakte afspraken over de subtiliteit van de posts van de ziener gehandhaafd moeten worden/blijven (t is al laat, mn nederlands wil niet zo goed meer)

Laatst gewijzigd op 06-03-2008 om 23:36.
Oud 06-03-2008, 23:32
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Wat mij betreft wordt de ziener uit het spel gehaald. Als de ziener meer dan de helft van het spel overleeft hebben de dorpelingen al zowat zeker gewonnen, doordat de ziener simpelweg de namen van de wolven op kan noemen en er zo zeker van te zijn dat als de ziener gehangen/gegeten wordt, die wolven hangen.
Wat verboden is.

Edit; sterrenmeisje, liever tijd vervroegen naar 11 uur, dan heb ik ook nog een kans...
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Wat verboden is.
Noemen, als in, niet expliciet zeggen dat het wolven zijn, maar wel noemen. Duh.
Oud 06-03-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Wat verboden is.

Edit; sterrenmeisje, liever tijd vervroegen naar 11 uur, dan heb ik ook nog een kans...
half elf? of is dat ook niet te doen?

[edit] ik heb t gewoon op 11 uur s avonds gezet. gil maar als je doodgaat door die keuze
Oud 06-03-2008, 23:34
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Noemen, als in, niet expliciet zeggen dat het wolven zijn, maar wel noemen. Duh.
Wolven weten zich daar vaak wel uit te lullen.

Citaat:
half elf? of is dat ook niet te doen?
meeh, niet echt eigenlijk.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 07-03-2008, 05:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
samenvatting

- inschrijftijd vervroegen naar 23.00u 22.00u
__________________
<):o)
Oud 07-03-2008, 12:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik ben het geheel eens met Sterrenmeisje. En ik heb liever ook de ziener gewoon in het spel, anders hebben die dorpelingen geen kans meer. Ze weten nix. De wolven kunnen vanaf het begin overleggen, het is dat hun zaak om de ziener snel op te vreten...
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 07-03-2008, 12:34
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
@ sterrenmeisje: de wolf met conversie is in principe gewoon een rol. Dus je stopt er één normale weerwolf minder in en daarvoor in de plaats doe je deze rakker.
Oud 07-03-2008, 14:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
"2 doden tegelijkertijd (waarom zou je het spel willen versnellen? ik vind juist dat trage wel fijn, dan hoef je ook niet altijd online te zijn om mee te kunnen spelen."

als je elke avond twee mensen dood laat gaan, dan betekent dat dat wolven en dorpelingen elke avond moeten stemmen. de tovenaar en ziener zelfs twee keer (stem en bescherming/functieopvraag) op één avond. dit lijkt me ten eerste heel erg onoverzichtelijk worden (wat nou als de wolven de gehangene op willen eten in een extreem geval?) en ten tweede betekent het dat het spel dan enkel speelbaar wordt voor mensen die elke dag langere tijd online zijn. ik denk dat dat eigenlijk het spel niet leuker of beter maakt. snap je?
daarop was bedacht dat de wolven altijd een tweede keuze moeten doorgeven.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-03-2008, 16:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Die poll klopt cijfermatig gezien trouwens van geen kant.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-03-2008, 17:05
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Nee.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 07-03-2008, 17:07
Verwijderd
of kunnen de mensen die in de vorige weerwolfspel niet hebben meegedaan voorrang krijgen bij een nieuwe?
Oud 08-03-2008, 10:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
of kunnen de mensen die in de vorige weerwolfspel niet hebben meegedaan voorrang krijgen bij een nieuwe?
lees eens terug?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-03-2008, 13:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wat mij betreft wordt de ziener uit het spel gehaald. Als de ziener meer dan de helft van het spel overleeft hebben de dorpelingen al zowat zeker gewonnen, doordat de ziener simpelweg de namen van de wolven op kan noemen en er zo zeker van te zijn dat als de ziener gehangen/gegeten wordt, die wolven hangen.
Ziener erg? Probeer een geliefde-verrader die wil winnen via de dorpelingen... Trust me, de ziener is niets vergeleken bij dat.

Verder weet ik uit ervaring dat een ziener verdenking best te verdraaien is. Zelfs als die ziener al dood is. Dan moet je als wolf alleen niet gaan doemdenken en het vereist enige creativiteit.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-03-2008, 13:45
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Nee.
Het lijkt me wel handiger. Dan kunnen ook de wat jongere leden meedoen. Op een doordeweekse dag liggen ze om 11 uur waarschijnlijk al op bed. Wel zo eerlijk.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-03-2008, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ziener erg? Probeer een geliefde-verrader die wil winnen via de dorpelingen... Trust me, de ziener is niets vergeleken bij dat.
Dat klopt, dat was ik ook ooit en we hadden bijna gewonnen. Maar goed, deze combinatie komt erg weinig voor.
Citaat:
Verder weet ik uit ervaring dat een ziener verdenking best te verdraaien is. Zelfs als die ziener al dood is. Dan moet je als wolf alleen niet gaan doemdenken en het vereist enige creativiteit.
Domme dorpelingen, dan.
Oud 08-03-2008, 16:43
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Het vervroegen van de inschrijftijd van 0.00 naar 23.00 is vrijwel nutteloos, het gros van de mensen wat om 0.00 niet meer online is, is dat ook niet om 23.00. Vervroeg het dan naar een tijd als 20.30.

Maar wat is eigenlijk het probleem met meer spelers? Dan een duurt een spel wel langer en zou het saaier worden, maar als je niet de actieve spelers er uit stemt dan hoeft het toch niet saai te worden?
Ik heb overigens niet het gehele topic gelezen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 08-03-2008, 16:45
Verwijderd
Meer spelers verandert ook de balans in het spel. En het is meer werk voor de spelleiders.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #47, deel 2.
Verwijderd
307 22-05-2008 21:29
De Kantine Een mooie gelegenheid om saai te gaan #176
Lethe
500 13-04-2008 10:33
De Kantine Weerwolfspel #9
Spelleider!
500 11-02-2005 16:48
De Kantine Weerwolfspel #1
AlopiA
500 10-03-2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.