Oud 21-01-2009, 03:35
Verwijderd
Na het zien van deze site, waar twee illustrators een wedstrijdje deden wie het beste uit het hoofd een bepaald dier kon tekenen, besloten een vriend en ik dat we een zelfde soort paint-battle zouden houden via MSN!

De regels:
- Om de beurt noem je een (al dan niet exotisch) dier
- Teken uit je hoofd het genoemde dier (dus zonder foto's/referentie!!)
- Max. 5 minuten, maar zo snel mogelijk
- Het gaat om herkenbaarheid, dus de kenmerken. Tekentalent komt op de tweede plaats
- Na het plaatsen van de tekening(en) zoek je een foto van het dier ter vergelijking

Dit kwam eruit! Linkerkolom is de vriend, midden ben ik en daarnaast de foto van Google.



Doel van dit topic: ik daag jullie uit eens hetzelfde te doen met iemand die je kent en het resultaat te posten! Mag natuurlijk ook met iets anders dan dieren, als het maar variatie heeft

En geef commentaar op andere paintbattles (wie heeft er gewonnen in onze battle? Wij kwamen na onderlinge discussie uit op 7-7, elk 4 dieren gewonnen en 3 dieren gelijkspel)

Laatst gewijzigd op 21-01-2009 om 03:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2009, 08:54
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
hoe tof is dat wel niet! Moeilijk om te beoordelen trouwens, vaak vind ik ze allebei lijken, maar is de stijl gewoon anders. En bij de toekan bvb lijkt het plaatje links het best op de toekan qua kenmerken etc., terwijl ik toch in rechts als eerst een toekan herkende. Moeilijk, moeilijk, maar:

van boven naar beneden: R, L, L, R, L, R, R, L, L, R, L
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 09:16
Verwijderd
te vet. <3 dat middelste zeepaardje
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 10:29
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
ohhh wat leuk!
ga ik straks eens op school proberen, mits ik er aan denk
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 13:24
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ja echt geweldig! Vind het ook moeilijk te beoordelen. Vaak lijken ze allebei wel, alleen is het gewoon... anders Ik vind die bizons wel echt briljant
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 15:21
Verwijderd
Omfg die bizons jezus

Dit is leuk ja Waarin deden jullie het? Opencanvas? Ik wil wel een keertje meedoen als ik eindelijk es een avondje vrij heb en mijn tablet bij de hand

Wij moesten dit trouwens ook eens doen bij illustratie, maar dat ging dan niet alleen om dieren maar ook 'teken uit je hoofd een scooter of een putjesschepper of een brandweerwagen' Leverde ook heel briljante dingen op.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 16:03
Verwijderd
Citaat:
hoe tof is dat wel niet! Moeilijk om te beoordelen trouwens, vaak vind ik ze allebei lijken, maar is de stijl gewoon anders. En bij de toekan bvb lijkt het plaatje links het best op de toekan qua kenmerken etc., terwijl ik toch in rechts als eerst een toekan herkende. Moeilijk, moeilijk, maar:

van boven naar beneden: R, L, L, R, L, R, R, L, L, R, L
Hehe, je mag ook "gelijkspel" zeggen, dus beiden een punt voor een dier, als beide net zo veel kenmerken wel als niet hebben bijv Grappig dat je de rat links beter vond, wij waren het er over eens dat de mijne (rechts) het beste was

@ Pannekoeketrut: Mine!

@ Poeperd en Freyja: ja, die bisons waren echt ZO verkeerd Ik dacht nog: volgens mij hebben we een yak getekend, maar zelfs dat was het niet. Blijkt het nog het meest te lijken op een oeros. Waar komt dan toch al dat haar vandaan in mijn verbeelding?!
We deden het btw gewoon in MSN, handgeschreven berichten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.