Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2015, 01:43
Selder
Selder is offline
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en hebt mijn account aangemaakt om terecht te kunnen met vragen zoals deze. Ik zal meteen uitleggen wat er gebeurt is: gisteren heb ik mijn vriendin gevingerd, een halfuurtje (kan minder zijn) daarvoor was ik naar het wc gegaan en ben ik vergeten mijn handen te wassen. Het probleem is dat ik niet zolang daarvoor gemasturbeerd had. Bestaat de kans dat ze zwanger zou raken door dit? (Sporen van sperma die na het aanraken van mijn penis tijdens het plassen bij haar binnen raken). Bijkomende info: haar menstruatie is een paar dagen geleden gestopt.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 02:39
1337Gamer
1337Gamer is offline
Hoi,

De kans dat je vriendin daardoor zwangerraakt is enorm klein, ik neem aan dat je niet nog klodders op je hand had of wel ?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 09:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zwangerschapsvragen horen op lichaam en gezondheid, dus ik heb je topic even verplaatst.

Nee, je kunt haar niet zwanger hebben gemaakt. De sporen sperma op je handen drogen snel op, en dan gaan de zaadcellen ook dood.

Hebben jullie al nagedacht over voorbehoedsmiddelen als jullie straks echt toe zijn aan seks?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 15:58
Selder
Selder is offline
Citaat:
Zwangerschapsvragen horen op lichaam en gezondheid, dus ik heb je topic even verplaatst.

Nee, je kunt haar niet zwanger hebben gemaakt. De sporen sperma op je handen drogen snel op, en dan gaan de zaadcellen ook dood.

Hebben jullie al nagedacht over voorbehoedsmiddelen als jullie straks echt toe zijn aan seks?
Ze is sinds vrijdag begonnen met de pil, dus volgende maand zouden zulke toestanden geen problemen meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 16:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Is ze wel op het juiste punt in haar cyclus met de pil begonnen? Anders is deze nog niet volledig betrouwbaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 16:05
Selder
Selder is offline
Citaat:
Is ze wel op het juiste punt in haar cyclus met de pil begonnen? Anders is deze nog niet volledig betrouwbaar.
De dokter zei na de stopweek van haar andere medicatie (pillen die enkel de cyclus regelen).
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 15:10
gymgurl
gymgurl is offline
Volgens mij zou ze niet zwanger kunnen zijn. Zaadcellen overleven niet in de 'buitenwereld'.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid zwangerschap mogelijk?
driesjulie
10 03-06-2016 12:21
De Kantine Ctrl+V=?
Verwijderd
500 18-01-2011 15:12
Seksualiteit seks tijdens menstruatie
dientjeinlove
39 31-08-2010 09:37
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid kenmerken eerste weken zwangerschap?
DvoorA
8 20-11-2004 21:55
Lichaam & Gezondheid onverwachte menstruatie..
jij
3 24-03-2004 08:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.