Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2001, 22:59
Convulsive
Convulsive is offline
“Ik heb het koud.” hij zag dat ze niet reageerde, “Ik heb het koud.” herhaalde hij. Ze keek om vanachter de computer. “Ja … dat kan eeh?” haar hoofd alweer naar het scherm terugdraaiend. Hij knikte. “Danielle?”, geen reactie. “Danielle?”, nu iets harder. “Hmm?” klonk het antwoord licht geïrriteerd. “Neh, laat ook maar.” zei hij en liet zich achterover op het bed vallen.
Met een zucht stak ze een sigaret op, vergetend dat er nog een halve brandend in de asbak lag. Hard blies ze de rook uit en haar vingers zochten weer de juiste toetsen op die, door het herhaaldelijke gebruik van de backspace-toets, een irritant tikritme verspreidde door de kamer. “Tiktiktikketiktik!” herhaalde hij het geluid. “Even, Jochem!!! Even! Nog even en ik ben hiermee klaar. Even, mag het?” haar hand zocht het pakje sigaretten weer op. “Nee joh, doe ‘t lekker op je gemakje. Geeft niks, ik heb nog wel even hoor. Don’t mind me, net als de afgelopen 3 uur.” De sarcastische toon in Jochem zijn stem was overduidelijk aanwezig. Ze schudde haar hoofd en stak een sigaret op. “Luistert … klein kind!” ze wees met de aansteker naar Jochem die gelijk een onschuldig gezicht opzette en naar zichzelf wees. “Ja jij!” Hij wendde zijn gezicht af. “Niet?” vulde ze aan, hij schudde zijn hoofd. “Ik zeker?” Hij lachte en knikte.
“Weet je? Jij bent een zo’n ongelofelijke … ach laat ook maar, ik heb hier helemaal geen tijd voor. Ik heb geen tijd voor jouw kinderachtige …” “Zie je wel???” haakte Jochem in, hij sprong overeind. “Je hebt GEEN tijd voor mij! Hoor je het jezelf zeggen?” hij gebaarde in de lucht, “Ik … heb … geen … tijd … voor … jou. Hoorde je jezelf dat zeggen? Ik hoorde het duidelijk hoor, jij ook? Hoorde je het?” Ze sloot haar ogen en fronste haar wenkbrauwen. “Dat zei ik niet, Jochem.” Ze drukte haar sigaret uit. “He? Zei je nou : niet?” Jochem draaide zijn oor naar haar toe, “Je zei, ik zei dat niet. Je zei het echt wel hoor en nu zeg je van niet?” “Hoofdpijn.” zei ze. “Hoofdpijn?” herhaalde hij haar, “Ja hoofdpijn, dat is wat ik krijg van jouw gezeur, nee ik bedoel, van jouw gezeik!”
“Gezeik?” hij ging recht staan. “Gezeik ja!” een sigaret ontbrandend. “Gezeik? Ik ben aan het zeiken nu?” Ze inhaleerde diep, “Volgens mij ben jij diegene die niet zo goed kan horen hierzo.”, een smerige grijns verscheen op haar gezicht.
Jochem liet een flauwe neplach horen, “Jij bent echt leuk man, echt wow gewoon, nee echt heel tof. Lachen met Danielle hoor, echt.” hij klapte overdreven in zijn handen. Wat rook kwam uit haar neus, “Kun je niet winnen, mannetje?” voldaan en nog steeds grijnzend draaide ze een beetje op haar stoel.
“Winnen? Oh! Nu is het weer zo’n dom strontspelletje van jou geworden.” zei hij wijzend. “Je mag niet wijzen Jochem, dat staat onbeleefd.” flapte ze eruit met een raar kinderlijk stemmetje. “JA EN NU MOET JE GAAN KAPPEN!!!” snauwde hij terwijl hij kwaad en druk op haar afliep. “Of wat, Jochem?” Danielle bleef heel rustig en nam weer een hijs van haar sigaret. Althans, dat wilde ze, maar Jochem graaide de sigaret uit haar hand en smeet die in de overvolle asbak. “Zet die kutcomp uit!” schreeuwde hij hees. “Doe es normaal man!” reageerde ze ontzet. “UIT DAT DING!! UIT!” zijn hand zocht zich een weg naar de knoppen.
__________________
Zoek De Engelen Niet Boven Je, Zoek Ze Om Je Heen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2001, 07:38
Shackles
Shackles is offline
.. Wat een agressie op de vroege morgen.
Damn.. Je bent echt goed. Echt heel mooi gedaan.
__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 10:00
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
ik vind het engerig enzow hou nie zo van ruzie :-) maar is wel knap geschreven :-)
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 10:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Die kon ik al...

Maar ik vin um heel goed. Jupzz.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 12:48
zand
zand is offline
gaaf, serieus mooi geschreven
__________________
~Your head will collapse. But there's nothing in it, And you'll ask yourself: Where is my mind?~
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 20:23
Convulsive
Convulsive is offline
Hey dank jullie wel. :-)
__________________
Zoek De Engelen Niet Boven Je, Zoek Ze Om Je Heen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 05:04
Misanthropy
Misanthropy is offline
GVD, ik lees een stuk uit mn leigen leven
ik ben in dat verhaal Danielle, en 8 maanden durende , uiterst goede relatie is zo aan zn eind gekomen..

Ik heb nu inmiddels al 1,5 jaar geen (vaste) vriendin meer gehad, alleen nog 'losse'. Heb er ook geen behoeften meer aan eerlijk gezegd. Ben gewoon te veel getrouwd met mn PC

Ik spendeer al enkele jaren minimaal 14 uur per dag achter mn PC, int weekend vaak langer trouwens =P

hehe wwel vaag om mezelf zo terug te lezen, ik was echt precies zo. "nog even schat, nog een paar minuutjes" en dat gin 5 uur zo door ofzeau..
En zij maar schreeuwen. Ik ben nooit echt kwaad, hoogstens geirriteerd, en ik bleef dus ook immmer heel erg kalm. Volgens mij heeft dat in zon situatie nog eens een extra verkankerd effect, want ze vond het niet leuk =P
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 09:58
Juultje Molecuultje
Juultje Molecuultje is offline
gaaf zeg!!!!
__________________
~~Als je iets doet, doe het dan goed~~ ~~"en het leven is meer dan jij er van maakt"~~
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 11:27
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Juultje Molecuultje schreef:
gaaf zeg!!!!
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 12:32
Convulsive
Convulsive is offline
:-)

Dit vind ik wel een heel mooi compliment Misanthropy. :-) No Offense natuurlijk. ;-)

Cool dat ie jullie bevalt.
Senks.
__________________
Zoek De Engelen Niet Boven Je, Zoek Ze Om Je Heen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liegen en daarna controleren.
Verwijderd
65 03-04-2013 09:04
Psychologie Schuldgevoelens
fizzle-fluffy
21 02-11-2007 15:07
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic
Verwijderd
411 06-01-2004 09:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Formatie
NN
357 03-05-2003 03:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.