Oud 17-05-2004, 17:27
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
http://www.real-life.nl/natuur.html

http://www.real-life.nl/evolutie.html

http://www.nowrabackpackers.com/Brut...erg%20mooi.jpg



Hoi, in de eerste link zie je de schoonheid, dan snap je misschien hopelijk dat het onzin is dat die gemaakt is door een willoos levenloos toeval.

in de tweede zie je dat de evolutie onzin ten top is, zo is het bijvoorbeeld zo dat ze spreken over natuurlijke selectie, dat daardoor de mens komt. handig vergeten de evolutionisten, dat natuurlijke selectie alleen soorten doet uitsterven nog nooit is er 1 door geschapen laat staan een mens.

denk erover na.

wat denk je ervan?

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 19:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 17:38
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
Isa schreef op 17-05-2004 @ 17:27 :
http://www.real-life.nl/natuur.html

http://www.real-life.nl/evolutie.html



Hoi, in de eerste link zie je de schoonheid, dan snap je misschien hopelijk dat het onzin is dat die gemaakt is door een willoos levenloos toeval.

in de tweede zie je dat de evolutie onzin ten top is, zo is het bijvoorbeeld zo dat ze spreken over natuurlijke selectie, dat daardoor de mens komt. handig vergeten de evolutionisten, dat natuurlijke selectie alleen soorten doet uitsterven nog nooit is er 1 door geschapen laat staan een mens.

denk erover na.

wat denk je ervan?
Link één: Schoonheid is absoluut geen bewijs voor het bestaan van God. Dat slaat helemaal nergens op. Dat jij je niet kunt voorstellen dat schoonheid spontaan ontstaan is, ligt aan jou, niet aan God. Voorts is het begrip schoonheid geen vastgelegde definitie. Het bestaat door de mens zelf. Het is van de aard waarvan de mens wil dat schoonheid is. Daarom kun je niet zeggen dat schoonheid betekent dat iets door God geschapen is.

Link twee: De mens is ook op weg naar uitsterving. Als je zegt dat soorten uitsterven door evolutie, betekent dat tevens dat er soorten gemaakt moeten worden of in ieder geval moeten zijn. Zo is de mens er ook één. Dat zegt niets over de herkomst van de mens.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:48
Upke
Upke is offline
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!

Okee ISA je moet met meer bewijs aankomen wil je mij overtuigen dat wij dieren (oeps volgens het christendom zijn mensen meer dan dieren dus ik zal de volgende keer zeggen, mens en dier ) niet door de evolutie zijn ontstaan. Maar hoe zijn de dieren dan wel onstaan. En hoe onstaan dan nieuwe soorten leg dat maar eens uit mannetje. Oh nee dat kan je niet omdat dat bewijs er niet is. Evolutie = waarheid. Christendom = onzin.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:08
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
Upke schreef op 17-05-2004 @ 17:48 :
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!

Okee ISA je moet met meer bewijs aankomen wil je mij overtuigen dat wij dieren (oeps volgens het christendom zijn mensen meer dan dieren dus ik zal de volgende keer zeggen, mens en dier ) niet door de evolutie zijn ontstaan. Maar hoe zijn de dieren dan wel onstaan. En hoe onstaan dan nieuwe soorten leg dat maar eens uit mannetje. Oh nee dat kan je niet omdat dat bewijs er niet is. Evolutie = waarheid. Christendom = onzin.
Wel, in het laatste geval is christendom dus ook evolutie, en daarmee even waar als het bestaan van jij en ik. Ons begrip van zin en onzin is namelijk ook evolutie. Ik vind niet dat je Isa hierom moet uitlachen óf dat je moet zeggen dat het christendom onzin is. Ik ben het wel met je eens dat dit "bewijs" nergens op slaat.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:09
Verwijderd
ad link 1:
  1. Ik waardeer de schoonheid nog meer, omdat het per toeval is ontstaan. Is het niet prachtig hoe dingen uit zichzelf zich kunnen ontwikkelen in zulke pracht? En is het niet nog prachtiger te weten dat, omdat er geen schepper is, de chaos nog meer voor ons in het verschiet heeft liggen?
Ad link 2:
  1. Dat evolutie niet bewezen zou zijn of zelfs onmogelijk zou zijn (wat ik ten zeerste betwijfel), betekent nog niet dat God bestaat. Dat volgt er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:23
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Bewijs dat god bestaat

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHA

Bewijs tegen de evolutie

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:31
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
handig vergeten de evolutionisten, dat natuurlijke selectie alleen soorten doet uitsterven nog nooit is er 1 door geschapen laat staan een mens.
Handig is dat jij ff vergeet dat jij natuurlijke selectie niet snapt, want natuurlijke selectie kan wel soorten creeeren doordat er verschillende resources zijn waardoor er intraspecifieke concurrentie optreedt en het voordelig is om efficienter met een bepaalde resource om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:32
Verwijderd
ik vind het fijn voor isa dat ze zo overtuigd van haar geloof is. Ik geloof ook wel dat er iets moet zijn geweest, want als die evolutietheorie waar is, waar is dan het allereerste leven levend door geworden?
Ik denk dat het altijd gissen zal blijven, er is niemand die feitelijk kan vertellen dat de evolutie waar is geweest of dat god alles gemaakt heeft. Daar moet je toch zelf bij zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:37
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Klopt, maar de vraag waar komt god vandaan hoef je niet te beantwoorden omdat die was er altijd al

En ze hebben al vrij veel theorieen over hoe het leven is ontstaan en sommigen zijn echt heel aannemelijk maar ja je moet het wetenschappelijk bewijzen en dat wordt lastig aangezien het zo lang geleden is gebeurt.

Maarja, gelovigen hoeven niks te bewijzen voor hun geloof, ze zoeken slechts een reden om iets anders af te kraken zodat wat zij geloven waar is en dat is dan hun bewijs ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:39
argenta
argenta is offline
van mij mag je geloven wat je wil maar je argumenten zijn byzonder slecht en zeker geen bewijs ik geloof ook niet dat jouw god bestaat ik bedoel er zijn zoveel goden (griekse, noorse enz) waarom zou dan juist die wel bestaan en die andere niet.

En als ie bestaat is tie wel erg ego wan hij zegt je mag alleen mij aanbidden gunt die die andere goden niet eens iets ook zegt die dat je iedereen moet vergeven maar zelf maakt die dan allerlei straffen enzo das niet egt eerlijk
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:17
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 17-05-2004 @ 18:31 :
Handig is dat jij ff vergeet dat jij natuurlijke selectie niet snapt, want natuurlijke selectie kan wel soorten creeeren doordat er verschillende resources zijn waardoor er intraspecifieke concurrentie optreedt en het voordelig is om efficienter met een bepaalde resource om te gaan.
ik ga ook echt met een vrouw neuken omdat dat zo efficient is he.

anniemoppie, of ik bisexueel ben who knows, maar ik ben d8 ik toch wel man hoor
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:27
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
pfft, het is mooi, en zelf kan je het niet maken, nou, dan moet het wel gemaakt zijn door iets wat machtiger is dan jij, logisch. als jij er niet de hand in hebt, dan moet het wel van de hand van iets zijn dat een soort verbeterde versie van jou is.
wat arrogant om te denken dat iets wat jij hoogstaand vind ook maar meteen door intelligentie bedacht moet zijn.

het zou me eigenlijk van een almachtig wezen tegenvallen dat zijn opvattingen over schoonheid dezelfde is als die van ons verdorven wezens
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:40
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
JaJ schreef op 17-05-2004 @ 19:27 :
pfft, het is mooi, en zelf kan je het niet maken, nou, dan moet het wel gemaakt zijn door iets wat machtiger is dan jij, logisch. als jij er niet de hand in hebt, dan moet het wel van de hand van iets zijn dat een soort verbeterde versie van jou is.
wat arrogant om te denken dat iets wat jij hoogstaand vind ook maar meteen door intelligentie bedacht moet zijn.
nou ik zie niet in hoe een stel toevallige molekulen dit in 5 miljard jaar kunnen maken idd. gelukkig zijn wetenschappers het ermee eens, dat we eigenlijk nog in het drabstadium moeten zijn als er niet meer aan de hand is.
Citaat:

het zou me eigenlijk van een almachtig wezen tegenvallen dat zijn opvattingen over schoonheid dezelfde is als die van ons verdorven wezens [/B]
is ook niet zo. wij zijn zondig vaak,.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:55
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
http://www.nowrabackpackers.com/Brut...erg%20mooi.jpg

hoe kan een molekuul die toevallig bij een andere komt erop komen zoiets te maken?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:13
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
Isa schreef op 17-05-2004 @ 19:55 :
http://www.nowrabackpackers.com/Brut...erg%20mooi.jpg

hoe kan een molekuul die toevallig bij een andere komt erop komen zoiets te maken?
hOE NIET?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:22
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

ik ga ook echt met een vrouw neuken omdat dat zo efficient is he.
Jij bent dom, dus ik hoop dat je nooit zal neuken zodat je aanleg voor domheid zich zo min mogelijk kan verspreiden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:52
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik word hier zo moe van, het is heel simpel.

Darwin heeft on the origin of species geschreven.
Daarin staat de zogenoemde evolutietheorie uitgelegd.
Alles wat Darwin zegt is waar.
Dus de evolutietheorie is waar.

DUH!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:52
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 17-05-2004 @ 20:52 :
Ik word hier zo moe van, het is heel simpel.

Darwin heeft on the origin of species geschreven.
Daarin staat de zogenoemde evolutietheorie uitgelegd.
Alles wat Darwin zegt is waar.
Dus de evolutietheorie is waar.

DUH!
is dit sarcasme?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2004, 20:52
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Zeg, evolutie zien we ook in de cultuur, Isa. Er zijn goedgefundeerde theoriën dat het jodendom voortkomt uit de verering van Aton. Uit het jodendom komt het christendom, en het gros van de islam is voortgebouwd op locale religies, het christendom en vooral het jodendom.

Ontdekking van de Hemel, pagina 869: 'Hoe komt het,' vroeg Quinten, 'dat die Ibrahim zoveel wist van Bijbelse figuren? Mohammedanen hebben toch de koran?'
(...)
'Goed, ik zal je antwoorden,' zei Onno gelaten. 'De bijbel en de koran dekken elkaar voor een groot deel. Volgens de islam bezit Allah in de hemel het originele exemplaar van de heilige schrift; de torah en de evangeliën zijn daar corrupte edities en vervalsingen van; alleen de koran is de onbedorven kopie.' Knikkend keek hij Quinten aan. 'Ja, je moet maar durven: je grootvader en je vader uitroepen tot kleinzoon...

Isa, als ik jou was en ik feiten moest zoeken over de fysische realiteit, dan ging ik waarheden zoeken op wetenschappelijke sites. Wetenschappers doen namelijk doelgericht, belangeloos en systematisch onderzoek naar onze natuur en cultuur. Ben je echter bezig met zingeving in je leven en heb je vragen wat wel en niet helal is, dan heb je irrationele waarheden nodig. Jij echter verwart de verschillende lagen van waarheden, omdat je een God aanbidt die alles claimt te zijn! Daaruit komen mensen voort die er belang in hebben alomvattende religies te conserveren; dat ze uitgaande van enkele wetenschappelijke aberraties hun eigen waarheden in feiten zoeken om jou op je dwaalspoor te houden!
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:01
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
REIE schreef op 17-05-2004 @ 20:52 :
Isa, als ik jou was en ik feiten moest zoeken over de fysische realiteit, dan ging ik waarheden zoeken op wetenschappelijke sites. Wetenschappers doen namelijk doelgericht, belangeloos en systematisch onderzoek naar onze natuur en cultuur. Ben je echter bezig met zingeving in je leven en heb je vragen wat wel en niet helal is, dan heb je irrationele waarheden nodig. Jij echter verwart de verschillende lagen van waarheden, omdat je een God aanbidt die alles claimt te zijn! Daaruit komen mensen voort die er belang in hebben alomvattende religies te conserveren; dat ze uitgaande van enkele wetenschappelijke aberraties hun eigen waarheden in feiten zoeken om jou op je dwaalspoor te houden!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:06
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
REIE schreef op 17-05-2004 @ 20:52 :
Zeg, evolutie zien we ook in de cultuur, Isa. Er zijn goedgefundeerde theoriën dat het jodendom voortkomt uit de verering van Aton. Uit het jodendom komt het christendom, en het gros van de islam is voortgebouwd op locale religies, het christendom en vooral het jodendom.

misschien is aton dezelfde god... vind het vaag dat er ineens een farao komt die alle goden afschaft behalve die.
Citaat:
Ontdekking van de Hemel, pagina 869: 'Hoe komt het,' vroeg Quinten, 'dat die Ibrahim zoveel wist van Bijbelse figuren? Mohammedanen hebben toch de koran?'
(...)
'Goed, ik zal je antwoorden,' zei Onno gelaten. 'De bijbel en de koran dekken elkaar voor een groot deel. Volgens de islam bezit Allah in de hemel het originele exemplaar van de heilige schrift; de torah en de evangeliën zijn daar corrupte edities en vervalsingen van; alleen de koran is de onbedorven kopie.' Knikkend keek hij Quinten aan. 'Ja, je moet maar durven: je grootvader en je vader uitroepen tot kleinzoon...
als god bestaat werkt het zo natuurlijk niet he
Citaat:
Isa, als ik jou was en ik feiten moest zoeken over de fysische realiteit, dan ging ik waarheden zoeken op wetenschappelijke sites. Wetenschappers doen namelijk doelgericht, belangeloos en systematisch onderzoek naar onze natuur en cultuur. Ben je echter bezig met zingeving in je leven en heb je vragen wat wel en niet helal is, dan heb je irrationele waarheden nodig. Jij echter verwart de verschillende lagen van waarheden, omdat je een God aanbidt die alles claimt te zijn! Daaruit komen mensen voort die er belang in hebben alomvattende religies te conserveren; dat ze uitgaande van enkele wetenschappelijke aberraties hun eigen waarheden in feiten zoeken om jou op je dwaalspoor te houden!
waarom wetenschap? alsof je de waarheid over de menselijke geest kan vinden in een ingewikkelde wiskundige formule. belangeloos haha dat geloof je toch zelf niet.
en ik snap dat het zo is dat het een uit het ander voortkomt, maar das iets anders dan evolutie , dat we uit een toevallige drab modder stammen en ieder ander biologisch wezen ook
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:37
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Isa schreef op 17-05-2004 @ 21:06 :
waarom wetenschap? alsof je de waarheid over de menselijke geest kan vinden in een ingewikkelde wiskundige formule. belangeloos haha dat geloof je toch zelf niet.
en ik snap dat het zo is dat het een uit het ander voortkomt, maar das iets anders dan evolutie , dat we uit een toevallige drab modder stammen en ieder ander biologisch wezen ook
Je hebt gelijk dat wetenschap niet alle antwoorden biedt. Wel weet je dat je geest, of je bewustzijn, in je hersenen schuilt en dat je hersenen opgebouwd zijn uit atomen. Ik weet niet hoe ver je kennis van biologie rijkt, maar als je de proef van Miller kent, weet je dat het mogelijk is uit allerlei moleculen de voorwaarden voor leven te kennen. Zelf ben ik determinist, voor mij is de mens een machine, dus echt van een geest mag ik niet spreken. Jij als moslim moet gewoon de metaforen in de koran leren te bevatten. Mensen kunnen volgens mij nooit het goddelijke zo ervaren dat ze het kunnen uiten. Waarom slachten sommige soenieten en sji-ieten elkaar af als Allah barmhartigheid predikt?
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 17-05-2004 @ 18:23 :
Bewijs dat god bestaat

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHA

Bewijs tegen de evolutie

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
en dan driedubbel dat
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:29
Verwijderd
Ze zouden een ban moeten zetten op dit soort crappy dingen.

Er is toch absoluut niets objectiefs aan dat hele gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
argenta schreef op 17-05-2004 @ 18:39 :
van mij mag je geloven wat je wil maar je argumenten zijn byzonder slecht en zeker geen bewijs ik geloof ook niet dat jouw god bestaat ik bedoel er zijn zoveel goden (griekse, noorse enz) waarom zou dan juist die wel bestaan en die andere niet.

En als ie bestaat is tie wel erg ego wan hij zegt je mag alleen mij aanbidden gunt die die andere goden niet eens iets ook zegt die dat je iedereen moet vergeven maar zelf maakt die dan allerlei straffen enzo das niet egt eerlijk
Je hebt ook weer bewezen niets van godsdienst te snappen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 04:15
Verwijderd
Geloof is naief.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 04:22
Daevrem
Daevrem is offline
Als de natuur zo complex en mooi is hoe kan het dan ontworpen zijn? Aangezien alle processen met elkaar in verband staan kan het niet ontworpen zijn. God kan nooit zo slim zijn. Het moet wel ge-evolueerd zijn.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 04:50
Gecko
Avatar van Gecko
Gecko is offline
Link 1: Ik hoop dat je zelf inziet dat dit argument niet klopt.
Link2: Evolutie "toeval" noemen is een hele mooie manier om het slecht af te schetsen. In de woorden van Aram "I like misrepresenting arguments in a way that makes them easier to defeat"
Oh, heb je trouwens gemerkt dat daar een boek te koop is op die pagina? Gefeliciteerd ISA, je bent een levend reclamebord.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:27
Realmoslim
Realmoslim is offline
Hoe kan alles uit het "niks" onstaan? Wanneer heeft die "niks" besloten om iets te maken? Is die "niks" gemaakt of heeft het nooit bestaan?

Er is een God dat is gewoon logisch, de evolutie "theorie" is al tegenbewezen. Je bent echt dom als je daarin gelooft, denk na man!
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:36
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 18-05-2004 @ 04:22 :
Als de natuur zo complex en mooi is hoe kan het dan ontworpen zijn? Aangezien alle processen met elkaar in verband staan kan het niet ontworpen zijn. God kan nooit zo slim zijn. Het moet wel ge-evolueerd zijn.
Dit is wel het meest onzinnige commentaar wat ik ooit gehoord heb.

Ontopic, ik snap de hele commotie niet, schepping en evolutie (en daarmee ook het ontstaan van de aarde) zijn twee heel verschillende dingen. Die moet je niet met elkaar in strijd brengen.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 18-05-2004 @ 07:27 :
Hoe kan alles uit het "niks" onstaan? Wanneer heeft die "niks" besloten om iets te maken? Is die "niks" gemaakt of heeft het nooit bestaan?

Er is een God dat is gewoon logisch, de evolutie "theorie" is al tegenbewezen. Je bent echt dom als je daarin gelooft, denk na man!
Jouw persoonlijke puberale insinuaties zijn geen bewijs voor het bestaan van een god, knulla.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:41
Realmoslim
Realmoslim is offline
http://www.harunyahya.com
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:51
Verwijderd
http://www.angelfire.com/alt/cathedral/
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:59
Snjetvet
Avatar van Snjetvet
Snjetvet is offline
Wat een onzin er is dmv een expiriment al bewezen dat dna toevallig kan zijn ontstaan en dus ook het leven
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:02
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
wat is uiteindelijk toeval?
Iets wat (voor ons) zonder reden, zomaar, per ongeluk, plotseling gebeurd?
Dat is ook maar hoe je er tegenaan kijkt.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:04
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 18-05-2004 @ 07:36 :
Dit is wel het meest onzinnige commentaar wat ik ooit gehoord heb.

Ontopic, ik snap de hele commotie niet, schepping en evolutie (en daarmee ook het ontstaan van de aarde) zijn twee heel verschillende dingen. Die moet je niet met elkaar in strijd brengen.
Jouw hele leven is onzinnig. Ik weet niet waar jij het over hebt, maar deze hele onderwerp gaat over "Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie". Zien jullie zelf niet hoe dom jullie nu zijn?

Reverend, luister eh hond, ik heb geen zin in die spelletjes van jou dus luister goed. Die post van mij was helemaal geen bewijs, maar was meer een vraag aan jullie, die jullie niet kunnen beantwoorden. Sukkels!!!!
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2004, 08:15
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Dat evolutie plaatsvindt is een feit. Dit is gewoon bewezen voor zover het te bewijzen valt.

Hoe het in het verleden plaatsgevonden heeft ligt niet vast omdat we daarvoor afhankelijk zijn van fossielen en er bijna geen experimenten mee uit te halen zijn en zeker niet met herhaling.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:22
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Snjetvet schreef op 18-05-2004 @ 07:59 :
Wat een onzin er is dmv een expiriment al bewezen dat dna toevallig kan zijn ontstaan en dus ook het leven
Er is niets bewezen, niet liegen. Er zijn zoveel wetenschappers die veel meer over de evolutie theorie weten dan jullie allemaal bij elkaar en toch vinden ze het onzin, waarom? Omdat er welo bewijs is! en alles wat ze hebben gezien in hun leven bewijst voor hun dat er een god is. De dna en de cellen bewijzen ook dat er een God is. De code 19 van de Koran bwijst dat er een god is
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:24
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 18-05-2004 @ 04:22 :
Als de natuur zo complex en mooi is hoe kan het dan ontworpen zijn? Aangezien alle processen met elkaar in verband staan kan het niet ontworpen zijn. God kan nooit zo slim zijn. Het moet wel ge-evolueerd zijn.
juist doordat alles zo 1 geheel vormt vind ik nou niet echt dat het zomaar komt door een stel molekulen die niet kunnen denken, maar toch wel zoiets mooits scheppen en 1 geweldig complex maar toch geordend geheel kunnen vormen, en dan ook nog eens deel zijn van grotere gehelen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 18-05-2004 @ 08:04 :
Jouw hele leven is onzinnig. Ik weet niet waar jij het over hebt, maar deze hele onderwerp gaat over "Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie". Zien jullie zelf niet hoe dom jullie nu zijn?

Reverend, luister eh hond, ik heb geen zin in die spelletjes van jou dus luister goed. Die post van mij was helemaal geen bewijs, maar was meer een vraag aan jullie, die jullie niet kunnen beantwoorden. Sukkels!!!!
En nu moet je niet gaan denken dat je een discussie wint met schelden. (Als je teminste kan geloven dat ook maar iemand kan "winnen" met een discussie. )


Het concept "niks" kan de mens niet beseffen. Iets wat uit "niets" kan ontstaan, wil er niet in. Ikzelf begrijp het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 18-05-2004 @ 07:27 :
Hoe kan alles uit het "niks" onstaan? Wanneer heeft die "niks" besloten om iets te maken? Is die "niks" gemaakt of heeft het nooit bestaan?
Was God er wel dan voordat Het Niks Iets werd? Was Hij deel van het Niks? Dat zou een tegenspraak betekenen. Is Alles altijd al geweest? Dat zou minder aannemelijk zijn dan dat er eerst Niets zou zijn - zelfs creationisten geloven in causaliteit...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:26
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
REIE schreef op 17-05-2004 @ 21:37 :
Je hebt gelijk dat wetenschap niet alle antwoorden biedt. Wel weet je dat je geest, of je bewustzijn, in je hersenen schuilt en dat je hersenen opgebouwd zijn uit atomen. Ik weet niet hoe ver je kennis van biologie rijkt, maar als je de proef van Miller kent, weet je dat het mogelijk is uit allerlei moleculen de voorwaarden voor leven te kennen. Zelf ben ik determinist, voor mij is de mens een machine, dus echt van een geest mag ik niet spreken. Jij als moslim moet gewoon de metaforen in de koran leren te bevatten. Mensen kunnen volgens mij nooit het goddelijke zo ervaren dat ze het kunnen uiten. Waarom slachten sommige soenieten en sji-ieten elkaar af als Allah barmhartigheid predikt?
nee bewustzijn schuilt in vanalles en de geest ook, ik weet niet precies hoe het werkt, de hersens zijn ook maar het controle en waarnemingsmechanisme van het lichaam denk ik. het zal wel complexer liggen natuurlijk maargoed.
nee die ken ik niet sorry. hmm tja misschien tis maar heo je het ziet, het feit dat wij emoties kennen is voor mij al bewijs dat we meer zijn dan dat. iedereen die liefheeft uit het goddelijke. geen idee. ze geloven beiden dat zij de enige waarheid kennen das duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:38
Verwijderd
Ach ja, wetenschappers geloven niet in een ziel. Onmogelijk te bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 18-05-2004 @ 08:04 :
Jouw hele leven is onzinnig. Ik weet niet waar jij het over hebt, maar deze hele onderwerp gaat over "Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie". Zien jullie zelf niet hoe dom jullie nu zijn?

Reverend, luister eh hond, ik heb geen zin in die spelletjes van jou dus luister goed. Die post van mij was helemaal geen bewijs, maar was meer een vraag aan jullie, die jullie niet kunnen beantwoorden. Sukkels!!!!
Waar zijn die bewijzen dat god bestaat dan?

Het is mooi, dus god bestaat...wat een argument gek
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:44
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Isa schreef op 18-05-2004 @ 09:26 :
nee bewustzijn schuilt in vanalles en de geest ook, ik weet niet precies hoe het werkt, de hersens zijn ook maar het controle en waarnemingsmechanisme van het lichaam denk ik. het zal wel complexer liggen natuurlijk maargoed.
nee die ken ik niet sorry. hmm tja misschien tis maar heo je het ziet, het feit dat wij emoties kennen is voor mij al bewijs dat we meer zijn dan dat. iedereen die liefheeft uit het goddelijke. geen idee. ze geloven beiden dat zij de enige waarheid kennen das duidelijk.
Als je nu eens wat ging lezen over hersenen, leerde je misschien te begrijpen waar dat vandaan komt. Maar als jij liever vastgeroest aan de bijbel blijft, is dat natuurlijk ook je goed recht.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Isa schreef op 18-05-2004 @ 09:24 :
juist doordat alles zo 1 geheel vormt vind ik nou niet echt dat het zomaar komt door een stel molekulen die niet kunnen denken, maar toch wel zoiets mooits scheppen en 1 geweldig complex maar toch geordend geheel kunnen vormen, en dan ook nog eens deel zijn van grotere gehelen.
waarom heeft god dan ook stofjes gemaakt die kunnen ontploffen, moet ik dadelijk weer voorzichtig zijn bij praktijk
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:53
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 18-05-2004 @ 08:04 :
Jouw hele leven is onzinnig. Ik weet niet waar jij het over hebt, maar deze hele onderwerp gaat over "Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie". Zien jullie zelf niet hoe dom jullie nu zijn?
Het ging erom dat zijn argumentie bestond uit: het leven zit te moeilijk voor mij in elkaar om het te snappen, dus kan G_d het ook niet maken. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Ik geloof niet dat het veel zin heeft om uitspraken te doen over mijn leven. (Het grootste probleem met discussies is dat mensen het zich zo persoonlijk gaan aantrekken)

Wat ik aan wilde geven was dat er als het ware wordt gezegd dat met het bestaan van G_d, evolutie wordt buitengesloten, terwijl ik denk dat dat toch echt twee verschillende dingen zijn.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:55
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 18-05-2004 @ 09:43 :
Waar zijn die bewijzen dat god bestaat dan?

Het is mooi, dus god bestaat...wat een argument gek
was er niet zo'n gekke wetenschapper die niet zo lang geleden aantoonde dat de kans dat er een Schepper bestaat 2/3 is?
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 18-05-2004 @ 08:04 :


Reverend, luister eh hond, ik heb geen zin in die spelletjes van jou dus luister goed. Die post van mij was helemaal geen bewijs, maar was meer een vraag aan jullie, die jullie niet kunnen beantwoorden. Sukkels!!!!
Wellicht ligt het aan de clowneske vraagstelling, beste moslim.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 10:12
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 18-05-2004 @ 07:27 :
Hoe kan alles uit het "niks" onstaan? Wanneer heeft die "niks" besloten om iets te maken? Is die "niks" gemaakt of heeft het nooit bestaan?

Er is een God dat is gewoon logisch, de evolutie "theorie" is al tegenbewezen. Je bent echt dom als je daarin gelooft, denk na man!
Vraag aan jou hoe is die god ontstaan? Was die er dan altijd al ofzo. Was die God er opeens .
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De zin en onzin van religie (afgesplitst vanaf seks)
Verwijderd
203 21-01-2013 11:21
Levensbeschouwing & Filosofie Ik geloof!
Lekker-chickie
220 24-09-2010 17:04
Levensbeschouwing & Filosofie Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie
Isa
1 16-05-2004 22:04
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 05:17
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom is God bedacht?
moonchild
119 09-03-2003 17:29
Levensbeschouwing & Filosofie adam en eva
wicked wild
48 14-08-2002 17:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.