Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 22:40
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
waarom zie je wel negers met blanke meisjes, maar geen blanke jongens met negerinnen ??

op het tweede weet ik denk ik wel antwoord, blanke meisjes zijn gewoon veel liever/mooier. sorry, maar ik kan zwarte meisjes gewoon NIET knap vinden. Iedereen die ik persoonlijk ken deelt trouwens dezelfde mening.

maar meiden leg nou eens uit waarom het omgekeerd wel zo is?
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 22:52
Verwijderd
ik ken/zie anders genoeg donkere meisjes met blanke vriendjes. ik zelf ben koreaans en heb ook een nederlandse vriend, het hoeft niet zoveel uit te maken hoor, er is ook altijd nog zo iets als karakter en persoonlijkheid. en als je eenmaal verliefd op iemand bent boeit uiterlijk niet echt zo heel veel meer als voorheen, en ras al helemaal niet, ras hoeft nix uit te maken, behalve dan als iemand ook nog eens bepaalde culturele gewoontes heeft of geloof ofzo, dan kan dat nog weleens in de weg zitten, maar veel "negerinnenmeisjes" (en andere rassen) zijn hier opgegroeid en dr is eigenlijk weinig anders aan ze behalve dan hun huidskleur. ik ben hier opgegroeid en heb notabene nederlandse ouders, er is echt nix anders aan mij dan aan een hollands meisje, alleen ik zie er anders uit.

en dat jij zwarte meisjes niet knap vind, dat komt denk ik ook vooral omdat je er een soort van afkeer van hebt, jij vind negers nix, naja, dan vind je ze vanzelf ook lelijk.
want er zijn heus wel knappe donkere meisjes.

en waarom nederlandse meiden wel op negers vallen? ik weet het ook niet, op mn oude school viel ook de helft van de meiden op donkere jongens...kzou het echt niet weten, maar die meiden hielden ook vaak van r&b en hiphop enzo, dus dat zal het wel zijn geweest...

Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:32
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
je hoeft jezelf niet als voorbeeld te noemen, want ik heb het over negerinnen. meisjes met een aziatisch/indisch uiterlijk kunnen echt heel mooi zijn.

maar het zal dan wel aan mij liggen maar ik heb echt nog nooit een blanke gast met een negerin gezien.

en ik heb inderdaad een beetje een afkeer opgebouwd, want in mijn stad wonen heel veel antillianen. en altijd als ik probleme kreeg op straat of werd lastig gevallen was het door een antilliaan of afrikaan. De enige keer dat ik problemen kreeg met een witte, was een blanke gast die met een groep negers optrok.

maar ok dit is allemaal offtopic ik zie graag wat meer reacties


__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:25
kizzy
kizzy is offline
een goede vriendin van me heeft een hele donkere huid (komt uit sri lanka) en ze heeft dus echt zat jongens gehad.. vaste vriend niet, maar heel veel avondjes met KNAPPE, blanke jongens.. maar ze is zelf ook echt een knap meisje..

ik denk niet dat negerinnen ofzo geen blanke man kunnen krijgen hoor
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 14:01
Verwijderd
ik ken een paar blanke gasten en die hebben ook met een negerin, dus t is gewoon bull wat er gezegt wordt.

er zijn zat blanke meisjes mooi en lief maar net zoveel zwarte(om t ff grof te zeggen) meisjes die mooi en lief zijn.

t is meer waar je persoonlijk op valt.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:16
Verwijderd
Ik heb geen idee. Ik denk dat het voor mij vooral de stijl is die ze meestal aanhangen (ik ga nu ff lekker generaliseren ). Zeker waar ik woon zijn vrijwel alle zwarte meisjes 'hiphopsters' en die hele leef- en kledingstijl staat me gewoon niet aan...

En voor de rest heb ik er niet echt een beargumenteerbare mening over. Ik vind blanke meisjes gewoon mooier, ik weet ook niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:42
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Bij ons op school zitten misschien 2 zwarte meisjes, ik ken ze in ieder geval niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:10
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik vind zwarte meisjes gewoon NIX
een beetje kleur, getint / pinda is vaak wel mooi..maar zon negerin.. neej die kan ik gewoon NIET knap vinde..
ik zie ze al lope met botjes door hun neus wahahah..
ik snap ook niet dat een blank meisje een neger vriend knap kan vinde..
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:16
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:
ik vind zwarte meisjes gewoon NIX
een beetje kleur, getint / pinda is vaak wel mooi..maar zon negerin.. neej die kan ik gewoon NIET knap vinde..
ik zie ze al lope met botjes door hun neus wahahah..
ik snap ook niet dat een blank meisje een neger vriend knap kan vinde..


Dit deed het hem hoor:

Citaat:
CryptapiX schreef:
ik zie ze al lope met botjes door hun neus wahahah..
__________________
Liberté - Égalité - Fraternité
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:19
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
mjah sorry hoor maar ik mag toch wel me eigen mening hebbe...
dat van die botjes is wel overdreven maar toch
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:32
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Ja nu je het zegt
Valt me ook op, ikzelf heb een vriendin waar haar ouders uit china komen, geen neger dus maar heel erg mooi. En negerinnen kan ik ook niet knap vinden
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:40
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
zie je wel alle meisjes ontkennen het, maar vrijwel alle jongens hier zeggen dat ze negerinnen dus totaal NIET knap kunnen vinden.

maar dat was de vraag eigenlijk niet de vraag was.

waarom wel blanke meisjes met negers? en niet andersom?
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:46
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
en ik heb inderdaad een beetje een afkeer opgebouwd, want in mijn stad wonen heel veel antillianen.
Mijn eerste reactie: "KRISPIJN!!", klik ik op je profiel: Woonplaats: Dordrecht Goh, hoe raad ik het toch

Maar die antillianen hebben ook een tijd voor onze school (in Zwijndrecht nota bene) rondgehangen, (waarschijnlijk was er te veel politie gekomen in Dordrecht ofzo?? )
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:52
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Ik maak geen onderscheid tussen blanke mensen en negers. Maar ik denk dat de 'rasistische aard' bij de jongen wat meer aanwezig is dan bij de vrouw en ik denk dat de jongen (waarom weet ik ook niet) zijn trots wordt gekrenkt als ie met een donkere vrouw rondloopt.

Voor mij is dit allemaal niet nodig, ik hou van een vrouw om wat erin zit, niet om er mee te lopen van look at me ! tuurlijk is het uiterlijk belangrijk maar ik vind een andere huidskleur niet minder aantrekkelijk. Uiteindelijk gaat het toch om de binnenkant en zal het na verloop van tijd wel te merken zijn. Je ziet trouwens ook vaak dat negers hun eigen ras uitkiezen als partner.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 18:45
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Ik vind zwarte meisjes anders hartstikke mooi. Maar veel lopen er niet van rond bij ons in de buurt. Ik vind ze wel spannend.
__________________
Bijna is niet helemaal, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 19:29
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Mijn eerste reactie: "KRISPIJN!!", klik ik op je profiel: Woonplaats: Dordrecht Goh, hoe raad ik het toch

Maar die antillianen hebben ook een tijd voor onze school (in Zwijndrecht nota bene) rondgehangen, (waarschijnlijk was er te veel politie gekomen in Dordrecht ofzo?? )

wahahah geinig om zo'n ractie te krijgen! ik heb nota bene in die wijk op school gezeten valt mij dat ik geen kanker aso geworden ben..

eindelijk is dordt bekend --> om de zoveel tijd een moord in krispijn, meisje van nulde(kwam uit krispijn), moord in discotheek op nigga feest. 3 voudige moord op gezin..

nou nou dordt maakt het helemaal
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten de weg; of waarom gaat de zon niet onder...
sjoeltie
10 11-09-2004 17:06
Verhalen & Gedichten Waarom nou jij...
Rossantha
6 03-06-2004 21:01
De Kantine Waarom heeft Machiavelli een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 12:54
De Kantine Waarom heeft hasseltboy een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 12:49
ARTistiek De weg; of waarom gaat de zon niet onder?
Prada
21 15-04-2002 14:23
Verhalen & Gedichten waarom?
misspretty
0 06-11-2001 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.