Oud 26-01-2002, 11:44
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Hoe zou jij reageren als jongens ongewild aan je zitten tijdens uitgaan enz ??
Stel : Hij zit je eerst een beetje onschuldig je te versieren...Arm om je heen enz...Dit wil je niet en je duwt hem steeds weg..Alleen hij reageerd er niet op en gaat steeds verder totdat ie je echt bijna dwingt, om met je te zoenen enzo........

Hoe zou je reagere ? Hoe zou je hem duidelijk maken dat je dit echt niet wilt??
Slaan? Gewoon klap in z´n gezicht???
Ofniet ????

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 12:12
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:
Hoe zou jij reageren als jongens ongewild aan je zitten tijdens uitgaan enz ??
Stel : Hij zit je eerst een beetje onschuldig je te versieren...Arm om je heen enz...Dit wil je niet en je duwt hem steeds weg..Alleen hij reageerd er niet op en gaat steeds verder totdat ie je echt bijna dwingt, om met je te zoenen enzo........

Hoe zou je reagere ? Hoe zou je hem duidelijk maken dat je dit echt niet wilt??
Slaan? Gewoon klap in z´n gezicht???
Ofniet ????

x
in zijn ballen trappen

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:16
sanne60
sanne60 is offline
Wegduwen, vuil aankijken en heel arrogant omdraaien
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:29
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Daar heb ik gelukkig geen last van
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:36
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Wegduwen, vuil aankijken en heel arrogant omdraaien
Niet slaan ???
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:36
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Citaat:
Elvis schreef:
in zijn ballen trappen

Dat vind ik weer net iets te ver gaan ..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:37
Verwijderd
heel makkelijk eerst een knal in zijn gezicht,vuil aankijken en gaat ie dan nog verder trap je hem een paar keer zo in zijn ballen dat ie daarna 3 weken net als een meisje moet zeiken.

Niet over je heen laten lopen door zulke gasten.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:00
apart persoontje
apart persoontje is offline
Eerst je omdraaien en negeren, gaat ie verder je omdraaien en in zijn gezicht slaan, en flink raak en dan nog zeggen: 'snap je het nou echt nie wanneer je een blauwtje loopt!' (misschien heel lullig, maar gegarandeerd dat ie nie doorgaat)
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:52
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
heel makkelijk eerst een knal in zijn gezicht,vuil aankijken en gaat ie dan nog verder trap je hem een paar keer zo in zijn ballen dat ie daarna 3 weken net als een meisje moet zeiken.

Niet over je heen laten lopen door zulke gasten.
jammer om te zien dat veel meisjes wel over zich heen laten lopen.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:01
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik zou hem een zo hard mogelijke klap in het gezicht geven. Tenzij hij een heel vies hoofd heefd (puistjes die op springen staan ofzow) Dan zou ik hem tegen zijn schenen trappen. Maar ik maak het hem eerst wel gewoon duidelijk hoor. Arm van schouder afhalen zeg maar. Hehe, of natuurlijk met mijn vriend beginnen te zoenen
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:23
Piccola
Piccola is offline
Ik zou beginnen met vriendelijk te zeggen dat ik liever niet heb dat hij aan me zit enzo. Als hij doorgaat zal ik het nog iets van 4x zeggen ofzo. Maar als ie dan nog niet kapt, kan hij zeker een stomp verwachten! Maar ik denk dat mijn vriend na 1x al een beetje 'ongeduldig' wordt!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
! Maar ik denk dat mijn vriend na 1x al een beetje 'ongeduldig' wordt!

ghehe zo eentje heb ik ook

maar t ging er over als je geen vriendje hebt he
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:37
Verwijderd
'Met jouw soort ga ik niet om. Scheer je weg, burger.'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:01
Verwijderd
"Pfff, denk je nou ECHT dat ik wat zie in een zielige lelijke domme loser zoals jij? *gemeen lachje*" Als zijn ego dan nog niet genoeg gedeukt is en hij blijft proberen mag er natuurlijk in magen geramd worden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
het schijnt ook altijd heel goed te helpen, als je zegt dat je lesbisch bent! Misschien ook de moeite van het proberen waard.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:33
casey
casey is offline
Ja, *Ik val niet op jouw soort* is een afknapper.. maare.. wat als die gast da rondverteld? (wat nie waar is).. misschien kan dat ook vervelend zijn?
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:35
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:
Dat vind ik weer net iets te ver gaan ..
ja maar het is wel effectief

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:44
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Ik merk dat grotendeels wel zegt ...dat als ie na wat waarschuwingen nog doorgaat...gewoon moet slaan..

Dit heb k dus gister gedaan..alleen werd ie zelfs ook nogal agressief en maakte ie van die opmerkingen van : ik maak je kapot enz...

en sja....daar sta ik dan...kansloos tegen zo'n gozer.. .??????
en dan ?

x
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2002, 18:07
Lieke666
Lieke666 is offline
Daar zij een paar truucjes voor
-Zorg dat je een vriendin in de buurt heb en doe net of je daarmee zoent.(gegarrandeert succes
-eerst vriendelijk blijven, als hij door gaat zeggen dat ie lelijk is ed, maar wel rustig blijven. Luistert hij nog niet dan is er slechts 1 redmiddel knijpen/knietje in zn noten en hard.
__________________
Death is the greatest kick of all, that's why they save it for last
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:14
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ik zou hem eerst heel erg vuil aankijken, als ie dan nog doorgaat zeggen dat ik hem niks vind. Als ie dan nog doorgaat en aan je begint te zitten zou ik hem eerst een klap in zijn gezicht geven en als ie dan nog niet luisterd een goed raak hard knietje. Als hij dan nog steeds niet wil ophouden (sjees wat een stalker) stuur ik gewoon mijn vriendje op em af Die kan het niet hebben als er een jongen als verleidend naar me kijkt....
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:44
D'tje
D'tje is offline
Ken het helaas uit ervaring....
Er is een gast die ik al 4 jaar ken, op zich aardige jongen, was de vriend van een meisje dat ik ken maar ging de hele tijd vreemd en stalkte haar daarna toen ze het uit maakte.
In die 4 jaar heeft hij me regelmatig proberen te versieren en iedere keer weer opnieuw weiger ik hem vriendelijk maar kordaat, tot ie gisteren te ver ging. Hij werkt in het cafeetje waar ik altijd naartoe ga, en toen ik dag ging zeggen hield hij m'n hoofd vast en draaide m'n hoofd de hele tijd naar z'n mond toe. Ik draaide m'n hoofd de hele tijd weg, en vroeg hem wat ie wou. Hij vroeg toen dus om een zoen (alsof ik dat nog niet had gemerkt...) en ik heb hem gezegd dat ik in de 4 jaar dat ik hem ken nog niet van gedachten ben veranderd over hem en dat ik teveel over z'n houding tegenover meisjes weet om me in te laten met hem, zelfs niet voor 1 avond. Dit zeg ik hem altijd, wel altijd vriendelijk (weet wat er gebeurt als je ruzie met hem krijgt en dat wil ik niet!!) maar hij probeert het toch iedere keer weer opnieuw! Ik heb hem toen een klap op z'n schouder gegeven, niet zo hard dat ie er kwaad om zou worden, maar wel duidelijk genoeg en ben weggelopen. Voorlopig zal hij wel de hint weer hebben begrepen, tot ie over een paar weekjes weer begint. Maar hij heeft me nooit eerder proberen te dwingen om met hem te zoenen...alleen altijd maar overduidelijk me versieren enzo....Maar ik wil geen ruzie met hem want ik heb al gezien waar dat toe leid.
__________________
a laugh is the biggest attraction
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 19:58
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Of bijvoorbeeld: 'Ik kan zo goed met je praten, je bent als een broer voor me'
Dan is hij helemaal weg
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 20:04
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Elvis schreef:
in zijn ballen trappen

dat deed mijn vriendin toen ze werd lastig gevallen, haha was lachen joh, alelen ze had een rok aan, dus dat was minder handig, maargoed, wat ik zelf doe... tjaaaa soms zijn ze wel LEUK. als dat het geval is gewoon een beetje wegduwen verder niet te lullig doen. als ze ECHT irritant en dus ook niet leuk zijn, idd in de ballen trappen en duidelijk laten mwerken dat ze moete oprotten...
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 20:08
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Lieke666 schreef:
Daar zij een paar truucjes voor
-Zorg dat je een vriendin in de buurt heb en doe net of je daarmee zoent.(gegarrandeert succes
-eerst vriendelijk blijven, als hij door gaat zeggen dat ie lelijk is ed, maar wel rustig blijven. Luistert hij nog niet dan is er slechts 1 redmiddel knijpen/knietje in zn noten en hard.
die is idd goed ja... laten merken/zeggen dat je LESBIENNE bent, heb ik ook wel eens gedaan, lukt wel aardig, alleen ik schiet altijd in de lach!! en dan geloven ze je natuurlijk niet meer...

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 20:22
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Als ie wil zoenen gewoon je hoofd omdraaien...

Ik weet nog wel iets. Ik heb 't ook maar van m'n zus... Als 'n jongen echt gewoon heel irritant doet gewoon een kwartje (nu dus 10 eurocent ) geven en zeggen dat ie daarvan maar een lolly moet gaan kopen. Dan gaat ie vanzelf wel weg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 20:29
Rhinus
Rhinus is offline
Ze noemen het je-haren-zien-er-droog-uit-laat-ik-mijn-drinken-(die-jij-betaald-hebt-)eens-over-je-heen-gooien
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 20:40
Nuck
Nuck is offline
Je glas drinken over hem heen gooien. Of beter, zijn eigen glas drinken over hem heen gooien .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 20:52
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
hehe, kick that ass girl!
nee ff serieus, ik zou het hem nog eens zeggen, en als hij dan nog niet luisterde, zocht ik wel ff een andere oplossing, hehe, lang leve de glazen met drinken!
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 22:07
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Wegduwen, vuil aankijken en heel arrogant omdraaien
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 22:09
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Je glas drinken over hem heen gooien. Of beter, zijn eigen glas drinken over hem heen gooien .

das ook wel een goeie ja!

__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 22:10
romytjuh
romytjuh is offline
Citaat:
Elvis schreef:
in zijn ballen trappen


jah altijd al eens wille doen!!
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 02:28
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
het schijnt ook altijd heel goed te helpen, als je zegt dat je lesbisch bent! Misschien ook de moeite van het proberen waard.


nee werkt nie, dan willen ze meedoen (ik spreek uit ervaring) en ja da is dan ook weer nie de bedoeling
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 02:31
apart persoontje
apart persoontje is offline
Doen eik alleen jongens da? of zijn meisjes soms ok zo irritant?
Ik geloof nie da ik da al ooit heb meegemaakt.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 13:51
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
eerst proberen op een vriendelijke' manier duidelijk te maken, door het te zeggen. en als dat echt niet werkt en hij vies en opdringerig blijft, een doffe dreun geven
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:16
VaLeRiE4YoU
VaLeRiE4YoU is offline
k zou m eerst wegduwen als dat geen effect heeft hem zeggen dattie op moet donderen en als DAT nog nie helpt!tsja dan maar hardhandig he...maar k denk dat k dat zelf ie hoef te doen,want me vrienden zouden t wel voor me opnemen en die merken wel aan my of k iets wel of nie wil...dussuh k hoef me handen waarschynlyk nie vuil te maken!!
__________________
LIeGeN Is VoOr LoSeRs!!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

nee werkt nie, dan willen ze meedoen (ik spreek uit ervaring) en ja da is dan ook weer nie de bedoeling
meedoen?! AAAAAAH! (heb ik gelukkig nog nooit gehad... )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2002, 18:16
just.a.girl
just.a.girl is offline
omdraaien en weglopen als dat ni helpt dan klap in gezicht ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:27
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
als diegene 't dan nog niet door heeft?
klap in z'n gezicht...
__________________
Save the planet, kill yourself.....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 21:50
red violin
red violin is offline
Dat had ik vorige week, ging er een jongen achter me staan en in mijn nek zoenen en ik duwde hem weg, later deed ie het weer, ik duwde hem weer weg en keek heel arrogant enzo maar hij kwam steeds terug Ik zou hem niet slaan, zo ben ik niet, maar ik duw hem dus weg en ga ergens anders staan of ik zeg dat ik een vriendje heb. Beter is als er een vriend mee heb, dan zeg ik dat dat mijn vriend is en dat hij maar moet oppassen en dan ga ik gewoon een beetje close doen (niet te close hoor ) met die vriend (die snapt het dan wel).
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:09
Razza
Razza is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:
Ik merk dat grotendeels wel zegt ...dat als ie na wat waarschuwingen nog doorgaat...gewoon moet slaan..

Dit heb k dus gister gedaan..alleen werd ie zelfs ook nogal agressief en maakte ie van die opmerkingen van : ik maak je kapot enz...

en sja....daar sta ik dan...kansloos tegen zo'n gozer.. .??????
en dan ?

x
Sjah.. Kansloos was jij niet !!! ... hij was kansloos
Ik keur je stoot goed en terecht ! Maar wijn in mijn ogen ? ... Sja .. wat moest ik doen ? Vechten .. nee dat is helemaal sneu en "kinds"!
IK wist gewoon niet hoe ik moest reageren op dat moment ! Dat zat me dwars ! En ik gaf jou NIET de schuld,.. eerder me zelf, weet zelf niet waarom

.. maar .. is ok !
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:11
Razza
Razza is offline
.. ben ik weer een stuk wijzer
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:20
Q
Avatar van Q
Q is offline
Niet tof vinden. Enuh best wel hard wegrennen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
die is idd goed ja... laten merken/zeggen dat je LESBIENNE bent, heb ik ook wel eens gedaan, lukt wel aardig, alleen ik schiet altijd in de lach!! en dan geloven ze je natuurlijk niet meer...

neenee dat zou ik niet doen! Jongens worden hier volgens mij alleen maar opgewonden van om twee meisjes bezig te zien.. dus volgens mij haalt hij er dan alleen nog wat van die irritante vriendjes van 'm bij, die ook mee willen doen!!
Dus die zouk nie echt aanraden.. marre, die van dat kwartje voor een lolly, die is leuk! Moet ik onthouden!!

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Verhalen & Gedichten 22, don't know what I'm supposed to do.
botervleug
9 20-09-2005 17:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.