Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2002, 09:13
pepe
pepe is offline
Me vriendin heeft het uitgemaakt na anderhlaf jaar. Ik zit hier erg mee en ben nog steeds gek op haar. Ze zei tegen me dat ze bepaalde dingen niet zo leuk meer vond aan me. Hier hebben we ook al eerder over gepraat en ik zou dat veranderen alleen heb ik daar nooit de kans voor gehad. Nou wil ze me dus nog wel als vrienden zien. Dus als ik nou alsnog die dingen zou kunnen veranderen. Denken jullie dat het dan nog wat kan worden. Ik zelf denk van wel. En straks met valentijnsdag zou ik dan toch iets met haar gaan doen? Wat ze altijd graag wou maar er niet echt van gekomen is. Of moet ik het bij een kaartje laten? Of helemaal niks?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 09:18
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ik geef je weinig kans. Volgens mij ben je gewoon met een slap excuus aan de kant gezet. :/
Waarschijnlijk zal ze het gewoon niet merken als je verandert.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 09:32
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Na 1,5 met een slap excuus an de kant gezet lijkt me sterk. zal wel over naged8 zijn, e daarom denk ik niet dat dat nog wat word
ach als je na 1,5 jaar nog steeds niet de problemen wilt oplossen met diegene, maar gelijk kapt. Dat zegt ook wel wat denk ik (sorry).

Zou je niet beter een diep gesprek met haar kunnen voeren voordat het misschien uit loopt tot een drama?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 13:06
pepe
pepe is offline
We hebben er nooit echt over gepraat. En ze heeft zelfook veel problemen. Ik denk nu dat ze tijd voor haar zelf wil hebben en eerst die problemen wil oplossen voordat ze ook maar met iemand iets weer wil. Maar ik wil haar juist helpen met die problemen. Alleen weet ik niet of ze dit wil. Weet echt niet wat ik nu moet doen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:26
lake bodom
lake bodom is offline
misschien dat het weer wat word.. ik hoop het wel voor je.. maar ik zou niet iets voor valentijn geven, en je moet je niet opdringen enzo.
maar misschien heeft ze inderdaad eve tijd voor haarzelf nodig.. en gaat ze je strax weer heel leuk vinden.. dat kenk ook bij andere mensen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:00
pepe
pepe is offline
Ik heb haar al laten weten dat ik heel graag wil dat het weer iets word tussen ons. En er ook alles aan zal doen. En dat ik haar eerst wat tijd geef nu. Dus nu heeft ze eerst tijd voor zichzelf en dan zullen we elkaar als vrienden zien en zien we wel wat er van komt. Lijkt mij het beste nu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie ex wilt na anderhalf jaar een keer afspreken
Tanja__17
31 08-01-2011 18:03
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #23
WolterB
498 15-01-2006 22:33
Liefde & Relatie de beste manier om over iemand heen te komen
manGo0s
59 06-03-2005 23:17
Liefde & Relatie zijn spullen... wat nu?!
Verwijderd
53 12-10-2004 21:54
Liefde & Relatie Is dit normaal???
twim
11 20-01-2003 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.