Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2006, 03:24
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik ben daarnet rond 1 uur in mijn bed gekropen en voelde mij toen een beetje misselijk. Dit is gelukkig overgegaan en ik ben in slaap gevallen. Maar rond 2.45u ben ik plots wakker geschoten en voelde ik mij super duizelig. Ik dacht dat het wel over zou gaan na een tijdje als ik goed in en uit zou ademen enzo, maar om de 5 minuten had ik de indruk dat mijn bloed aan het wegtrekken was en dat ik flauw ging vallen. Dit heb ik dus gedurende een uur gehad (super vervelend!!!) en toen ben ik maar opgestaan om eens op internet te kijken wat het kan zijn...Sinds ik hier op mijn stoel zit, is het over heb ik de indruk. 'k Voel mij wel een beetje slapjes, maar dat komt misschien door de vermoeidheid. Ik ga zo weer in mijn bed kruipen maar ik hoop dat het niet terug gaat komen. Weet iemand toevallig wat ik ertegen kan doen en wat het zou kunnen zijn?

'k Had misschien gedacht aan de ziekte van menière omdat ik sinds een maand ook last heb van oorsuisen, maar volgens de dokter komt dat door een middenoorontsteking...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 17:26
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
ik heb het ook wel vaker dat ik duizelig ben en daar misselijk van word, volgens mijn dokter komt het door mijn oren (zit je evenwichtsorgaan).

maar ik eet dan iets waar suiker in zit en dan gaat het al wel wat beter, misschien bij jou ook? soms helpt iets zouts ook wel.

ik vertrouw die dokters niet meer zo, iig die van mij niet, hij zegt altijd maar iets zonder en goed naar te kijken. maar het kan dus dat die duizeligheid ook door die middenoorontsteking komt bij jou. heb je iets voor (of eigenlijk tegen) die oorontsteking?

als het na die oorontsteking niet over is, moet je misschien toch weer even naar de dokter, misschien dat hij jou wel serieus neemt en er even naar gaat kijken, want het is wel heel vervelend!
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 12:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Bij vage klachte zoals duizeligheid, buikpijn, etc. moet je nooit op internet gaan opzoeken wat het kan zijn. Dan komen er inderdaad allemaal ziektes en syndromen naar voren.
Ik denk dat die duizeligheid wel kan passen bij je oorproblemen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 07:05
Verwijderd
Citaat:
vosje16 schreef op 20-05-2006 @ 04:24 :
Ik ben daarnet rond 1 uur in mijn bed gekropen en voelde mij toen een beetje misselijk. Dit is gelukkig overgegaan en ik ben in slaap gevallen. Maar rond 2.45u ben ik plots wakker geschoten en voelde ik mij super duizelig. Ik dacht dat het wel over zou gaan na een tijdje als ik goed in en uit zou ademen enzo, maar om de 5 minuten had ik de indruk dat mijn bloed aan het wegtrekken was en dat ik flauw ging vallen. Dit heb ik dus gedurende een uur gehad (super vervelend!!!) en toen ben ik maar opgestaan om eens op internet te kijken wat het kan zijn...Sinds ik hier op mijn stoel zit, is het over heb ik de indruk. 'k Voel mij wel een beetje slapjes, maar dat komt misschien door de vermoeidheid. Ik ga zo weer in mijn bed kruipen maar ik hoop dat het niet terug gaat komen. Weet iemand toevallig wat ik ertegen kan doen en wat het zou kunnen zijn?

'k Had misschien gedacht aan de ziekte van menière omdat ik sinds een maand ook last heb van oorsuisen, maar volgens de dokter komt dat door een middenoorontsteking...
Dokters zijn daar erg makkelijk in, ik heb ook meniere en dat heeft lang geduurd voordat ik een onderzoek kreeg.

Kijk het nog even aan en ga dan toch terug naar de dokter (het is niet ernstig oid, maar toch prettig om te weten natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 02:08
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ok, het heeft nix te maken met mijn oor. 'k Heb het sindsdien niet meer gehad, maar nu wel weer. Echt supervevelend. 2 uur geleden in bed gekropen, maar niet in slaap kunnen vallen omdat ik om de 10min weer zo'n duizeligheidsgevoel krijg (Hopelijk ben ik morgen niet te moe voor oudejaar )

Waarschijnlijk komt het door een te lage bloeddruk. Zou het kunnen dat die lage bloeddruk veroorzaakt wordt doordat ik veel meer ontspannen ben dan normaal? 2 dagen geleden had ik nog hoofdpijn van de stress. (ben altijd super gespannen) Vorige nacht in bed ademhalingsoefeningen gedaan enzo, hoofdpijn was in een half uurtje helemaal weg! Maar wel de hele nacht bijna niet kunnen slapen door een licht gevoel in mijn hoofd...(heb mij nog nooit zo ontspannen gevoeld. Geen idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb!) En nu ben ik ook nog altijd meer ontspannen dan normaal. Dus zou het daardoor kunnen komen?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 10:32
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
De dingen die jij beschrijft heb ik vaak als ik griep heb. Ik ben dan héél slap en duizelig, als ik ga staan val ik om, dat soort dingen. Ik zou er maar geen enge ziektes achter gaan zoeken .

Edit: oja, een ontspannen gevoel zorgt toch niet voor een te lage bloeddruk? Dat lijkt me serieus onzin?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 10:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb deze dingen ook regelmatig en dat komt vanuit mijn darmen. Als ik daar namelijk last van heb (op het moment dat mijn eten niet verteerd wordt, maar blijft hangen zeg maar), word ik ontzettend misselijk en dat voelt vrijwel hetzelfde als wanneer ik ga flauwvallen. Ik heb het namelijk ook wel eens andersom gehad: dat ik dacht dat ik weer zo'n misselijkheidsaanval had, maar toen viel ik wel gewoon flauw.

Volgens mijn huisarts heb ik gewoon een spastische darm met een wat aparte bijverschijnsel. Tsja. Het zal wel.

Het trekt bij mij trouwens pas weg als ik ontspannen heb, dat valt me wel op
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 11:15
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 31-12-2006 @ 11:32 :
De dingen die jij beschrijft heb ik vaak als ik griep heb. Ik ben dan héél slap en duizelig, als ik ga staan val ik om, dat soort dingen. Ik zou er maar geen enge ziektes achter gaan zoeken .

Edit: oja, een ontspannen gevoel zorgt toch niet voor een te lage bloeddruk? Dat lijkt me serieus onzin?
'k Heb geen griep...En als ik rechtsta gaat het net over en voel ik mij veel beter! 'k Heb het enkel wanneer ik (ontspannen) in mijn bed lig...dus daarom dat ik dacht dat het daardoor kwam ofzo. 'k Zou niet weten waardoor anders...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 11:20
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 01-01-2007 @ 12:15 :
'k Heb geen griep...En als ik rechtsta gaat het net over en voel ik mij veel beter! 'k Heb het enkel wanneer ik (ontspannen) in mijn bed lig...dus daarom dat ik dacht dat het daardoor kwam ofzo. 'k Zou niet weten waardoor anders...
Heb je er nu nog steeds last van dan?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid SPOED=> duizelig!
dianaotten
64 28-02-2010 13:11
Lichaam & Gezondheid Duizelig, misselijk, hoofdpijn, etc
Universeel
11 06-02-2007 15:36
Lichaam & Gezondheid hoofdpijn, misselijk, duizelig.
Da Girl
15 31-01-2007 13:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Yara
Verwijderd
107 23-07-2003 23:58
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Lichaam & Gezondheid Duizeling, in de war en misselijk...
Verwijderd
5 16-02-2002 10:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.