Oud 06-01-2007, 08:32
Canberra
Canberra is offline
Sinds een dag of 5 zit er bloed tussen m'n afscheiding. Ik weet zeker dat het geen menstruatiebloed is.. het zou hooguit een doorbraakbloeding kunnen zijn maar zo 'voelt' het niet (simpelweg door hoe het eruit ziet, de hoeveelheid, etc). Waarschijnlijk is het dus gewoon een wondje. Maar omdat het al 5 dagen bloedt, en op sommige momenten ook best veel, begint het toch een beetje ongemakkelijk te worden.
Normaal gesproken zou ik gewoon na verloop van tijd naar de huisarts gaan, of even opbellen. Maar ik zit in het buitenland de komende tijd dus ik ben niet erg gemotiveerd om door al het papierwerk met verzekeringen en zo heen te gaan voor zoiets simpels als dit.
Is er iets wat ik kan doen om het sneller te laten genezen en/of om zeker te weten dat het ook werkelijk een wondje is?

Bvd
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 16:07
hardcore-henky
hardcore-henky is offline
minder drugs gebruiken een kameraad van mij heeft dat ook maar als u geen drugs gebruikt dan zou ik het ook nie weten
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 17:52
Canberra
Canberra is offline
Erg nuttig.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 18:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook een jaar in het buitenland gewoond en ben daar ook wel eens naar de huisarts gegaan. Ik heb dat gewoon contant betaald en de nota opgestuurd naar mijn (nederlandse) zorgverzekering. Heb het gewoon terug gehad, geen enkel probleem Daar zou ik het dus zeker niet om laten om langs te gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:05
Canberra
Canberra is offline
Ok. Het begint langzaam aan erg vervelend te worden dus ik moet het misschien toch maar overwegen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:57
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
En je weet dus echt heel zeker dat het geen menstruatie kan zijn?
Slik je de pil?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 13:03
Verwijderd
waarschijnlijk is het niks, een wondje of gewoon spotting, maar het is jouw lichaam en jij weet het het best. als je je ongerust maakt, dan is sowieso je gezondheid belangrijker dan je geld. gewoon gaan dus.
wat je ook kunt doen is je huisarts hier bellen en vragen of hij/zij iets weet, dan heb je die meteen ook ingelicht en kun je later een soort van 'bewijzen' dat er echt iets aan de hand was.
goede zorgverzekeringen betalen ook zorg voor je als je in het buitenland zit
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.