Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2006, 09:22
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Mijn broer heeft +- 2 weken geleden hard met zijn vuist op mijn knie geslaan toen ik in kleermakerszit naar tv aan 't kijken was. (Ik weet het, soms doet hij van die rare dingen) Was behoorlijk pijnlijk op het moment zelf maar was na enkele minuten weer over.

Maar sindsdien heb ik nu af en toe last van mijn knie. Bijvoorbeeld wanneer ik te lang met mijn ene been over het andere zit, voel ik een doffe pijn in mijn knie. Of ik krijg ook soms zomaar ff pijn terwijl ik rechtsta, dan probeer ik er niet teveel meer op te steunen en dan gaat het wel weer over. En ook voelt het gewoon niet goed vind ik. Zo'n "vol" gevoel. Alsof het gezwollen is, maar dat is het niet denk ik. (Ik zie toch geen verschil met mijn andere knie)

Nu mijn vraag: Zou het kunnen dat er iets verplaatst/beschadigd is ofzo? Of zal die (doffe) pijn gewoon komen door de "shock" (maar die was wel 2 weken geleden al) En gaat het verergeren als ik er niets aan doe? Of zou het in tegenstelling vanzelf moeten genezen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 18:57
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Je hebt gewoon een lichte blessure opgelopen, als er echt iets ''beschadigd'' was, dan kon je dit bericht hier echt niet plaatsen hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 23-06-2006 @ 19:57 :
als er echt iets ''beschadigd'' was, dan kon je dit bericht hier echt niet plaatsen hoor!


@vosje16: Als het met wat rust (wat niet hetzelfde is als 'niet bewegen') niet over gaat zou ik voor de zekerheid toch even langs je huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 21:41
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Owké, nu heb ik het nog erger gemaakt ook denk ik. Nadat ik oefeningen voor mijn rug gedaan had (moet ik 3 keer per week doen omdat ik een scoliose heb) waarbij ik op mijn handen en kniën moest steunen, begon ik lichte steken te voelen wanneer ik mijn knie strekte Maja, dat zal niet bepaald "rusten" zijn?

Ok, die specifieke oefeningen zal ik dus een tijdje niet meer doen en het verder rustig aan proberen doen en dan kijken of het beter wordt...

Helpt het als ik er wat reflex spray op doe, of is dat enkel tegen pijn?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 10:50
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik denk dat je beter even naar de huisarts kan gaan, zeker omdat je die oefeningen eigenlijk al moet doen.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 11:11
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Cornel schreef op 23-06-2006 @ 19:57 :
Je hebt gewoon een lichte blessure opgelopen, als er echt iets ''beschadigd'' was, dan kon je dit bericht hier echt niet plaatsen hoor!
ja, want kan je natuurlijk niet typen als je last van je knie hebt

OT: ik zou even langs de huisarts gaan!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Knie verdraaid met voetbal
Sinnerklaas
3 14-06-2010 16:59
Lichaam & Gezondheid Knie overstrekking
Balance
7 04-04-2010 11:59
Lichaam & Gezondheid Meniscus van knie
sukkelaartje
3 30-12-2008 23:07
Lichaam & Gezondheid Vage pijn aan mijn knie
WeSsJuH
14 20-10-2008 11:58
Lichaam & Gezondheid Pijnlijke knie(schijf)
hahaha
1 20-07-2007 18:26
Lichaam & Gezondheid Knie Verdraaien...voor de zoveelste x
Ulygan
17 30-12-2002 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.