Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2006, 10:29
Genotic
Genotic is offline
Hallo,

Graag serieuze reacties!

Ik ben erachter gekomen dat ik allemaal witte bultjes op de rand van mijn eikel heb. Ik heb nooit sexueel contact gehad en vraag mij dus af of dit genitale wratten kunnen zijn. Ik heb hier ergens in een topic gelezen (iemand met hetzelfde probleem) dat het talgkliertjes zijn. Heeft iemand hier meer informatie over?

Bijvoorbeeld foto's over hoe die dingen eruitzien?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 12:55
Verwijderd
http://sexwoordenboek.nl/penis_bobbeltjes.html
alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 13:28
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
ja of smegma
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 14:18
Genotic
Genotic is offline
Ik heb op die site gekeken en wat ik heb lijkt verdacht veel op een parelketting . Dit is natuurlijk heel leuk om een meisje cadeau te geven maar niet als het op je penis zit .

Er staat op die site ook dat dit niet overgaat . Is hier dus niks tegen te doen?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 14:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Genotic schreef op 29-12-2006 @ 15:18 :
Ik heb op die site gekeken en wat ik heb lijkt verdacht veel op een parelketting . Dit is natuurlijk heel leuk om een meisje cadeau te geven maar niet als het op je penis zit .

Er staat op die site ook dat dit niet overgaat . Is hier dus niks tegen te doen?
Heeft met je talgproductie/haarzakjes e.d. te maken, althans dat begrijp ik van de site.. Misschien zeg ik iets doms, maar uitknijpen werkt niet?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 23:59
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Genotic schreef op 29-12-2006 @ 11:29 :
Hallo,

Graag serieuze reacties!

Ik ben erachter gekomen dat ik allemaal witte bultjes op de rand van mijn eikel heb. Ik heb nooit sexueel contact gehad en vraag mij dus af of dit genitale wratten kunnen zijn. Ik heb hier ergens in een topic gelezen (iemand met hetzelfde probleem) dat het talgkliertjes zijn. Heeft iemand hier meer informatie over?

Bijvoorbeeld foto's over hoe die dingen eruitzien?

Alvast bedankt!
De kans dat het een SOA is, is extreem klein gezien het feit dat je nooit seksueel contact hebt gehad. Je kan ervan uit gaan dat het gaat om een zogeheten parelketting, hetgeen heel normaal is en aanwezig bij de meeste mannen. Evenwel mocht je je verder willen informeren..als je googled op 'genital warts' krijg je erg veel foto's..and it's not a pretty sight to see..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 10:28
Verwijderd
heb ik ook wel eens last van gehad. belangrijkste is dat je, je eikel goed wast. Ik heb nu al1 nog last van als ik paar dagen niet goed heb gewassen. Gaat niet over, maar voor dat je seks heb wel ff wasse hè. wel zo fris
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:32
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
89ok schreef op 04-01-2007 @ 11:28 :
heb ik ook wel eens last van gehad. belangrijkste is dat je, je eikel goed wast. Ik heb nu al1 nog last van als ik paar dagen niet goed heb gewassen. Gaat niet over, maar voor dat je seks heb wel ff wasse hè. wel zo fris
Is nog frisser als je het altijd goed wast!!
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 17:24
Anika
Citaat:
89ok schreef op 04-01-2007 @ 11:28 :
Ik heb nu al1 nog last van als ik paar dagen niet goed heb gewassen. Gaat niet over, maar voor dat je seks heb wel ff wasse hè. wel zo fris

Laten we voor eventuele toekomstige sekspartners van jou maar hopen dat je nooit onverwacht seks met ze gaat hebben!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bultjes.
Morphed
24 01-09-2009 10:36
Lichaam & Gezondheid bultje (ontstekinkje?) in oor
Nebel
3 17-01-2007 21:37
Lichaam & Gezondheid Onder de ogen kleine witte bultjes
Verwijderd
15 21-06-2005 19:07
Seksualiteit Witte Bultjes
MYSTIC
10 06-09-2003 19:46
Lichaam & Gezondheid Witte bultjes op de rand van mn eikel
Imhoff
17 11-08-2003 00:38
Lichaam & Gezondheid witte bultjes op penis
anoniem1234
1 08-04-2003 16:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.