Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 22:37
punkyfish
punkyfish is offline
“Liefde is als een roos; je plukt de blaadjes er vanaf tot er alleen nog doornen over zijn.” Dat schreef ik twee jaar geleden. En dat ik van een jongetje hield. Eentje waar ik niet eens écht verliefd op was. Want verliefd zijn en alleen maar leuk vinden, daar zit een groot verschil tussen. En daar word ik telkens weer mee geconfronteerd. Fijn, hoor.

Ik ben verliefd. En ik houd van. Van mijn vriend, de mijne. De enige.

Maar, zucht, wat vind ik veel jongetjes leuk.

Als al die jongetjes nou gewoon weg zouden gaan! Of lelijk zouden worden! Of niet meer zo lief zouden zijn! Sjonge! Denken ze dat ik het leuk vind, dat ze zo leuk zijn?! Pff. Sukkeltjes.

Dan ga ik uit. En dan zijn er allemaal mensen. Ook jongetjes. Dan ga ik lol hebben. Dan gebeurt er verder niks. Want ik ben nog bezig met het blaadjes plukken, van de roos der liefde. Zo heb ik hem genoemd, namelijk.

Alhoewel. De laatste tijd zijn er steeds meer doornen te zien. Maar wil dat zeggen dat ik niet meer verliefd ben? Nee. Nee, joh. Gekkie. Wij tweetjes staan samen sterk. Maar als hij eventjes niet bij mij is, dan ben ik klein en breekbaar.

Al bijna een jaar, hè. Toch best lang. Eén vijftiende van mijn leven. Of één zestiende, weet ik het. Wiskunde is niet mijn sterkste kant. Nee, want dat is hij al. Hij maakt mij sterk. Hij zorgt ervoor dat ik me weer goed voel, als die stomme jongetjes mij week maken. Als ik slap ben, breekbaar.

Gelukkig stappen die jongetjes na een paar daagjes alweer uit mijn hoofdje. En gelukkig heeft hij daar al een jaar een kamertje gehuurd. Ik denk dat ik iets ga vragen. Of hij het kamertje wil kopen.

Want hij mag lekker niet weg.
__________________
...amen...

Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 07:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2002, 22:38
punkyfish
punkyfish is offline
hmm ja, ik vind hem best wel goed gelukt eigenlijk...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 07:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
jou taalgebruik is echt zo grappig/lief/leuk/goed/origineel. (ook in andere verhaaltje) Puberproblemenverhaaltjes vind ik nooit echt zo origineel of leuk maar tis goed gelukt en tis wel goed dat je t wegschrijft denk ik.

Joen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 07:41
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
jou taalgebruik is echt zo grappig/lief/leuk/goed/origineel. (ook in andere verhaaltje) Puberproblemenverhaaltjes vind ik nooit echt zo origineel of leuk maar tis goed gelukt en tis wel goed dat je t wegschrijft denk ik.

Joen.
hihi, tenks nja, ik schrijf gewoon op wat me bezig houdt, vandaar...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:48
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
dees is koel!!!
echt leuk geschreven!
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:24
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
PiNoW schreef:
dees is koel!!!
echt leuk geschreven!
dank je
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:07
bambykill
bambykill is offline
Smorf.

Wat gaaf. Ik vind hem echt goed geschreven. Ik herken wel een hoop in wat je schrijft en ik ben het helemaal met je eens. Er sluipen ook een hoop schaduwen van mooie meisjes in mijn hoofd, maar er is er maar eentje die aan mijn voeten vast zit, en dat wil ik zo houden ook.
__________________
Life is beautifull, it really is, without it, you're dead
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:10
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
bambykill schreef:
Smorf.
wat?

Citaat:
bambykill schreef:
Wat gaaf. Ik vind hem echt goed geschreven. Ik herken wel een hoop in wat je schrijft en ik ben het helemaal met je eens. Er sluipen ook een hoop schaduwen van mooie meisjes in mijn hoofd, maar er is er maar eentje die aan mijn voeten vast zit, en dat wil ik zo houden ook.
mag die ook een kamertje kopen? tenks...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:43
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline


lekker duidelijk
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:54
Verwijderd
Meeeisje.. hij'sj lief. En ik weet dat hij het kamertje koopt, en je moet je niet af laten leiden door andere leuke mensjes.. *hug*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:15
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Meeeisje.. hij'sj lief. En ik weet dat hij het kamertje koopt, en je moet je niet af laten leiden door andere leuke mensjes.. *hug*
jijbentlief.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:47
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Waaauw...
(zegt dat genoeg)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:54
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
eztah schreef:
Waaauw...
(zegt dat genoeg)
uhm, ja tenks!
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Vuur
flyaway
0 22-05-2012 22:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.