Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 14:14
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Als ik slaap krijg ga ik meestal automatisch op mijn arm of hand liggen. Hierdoor slaat soms heel mn arm dood. Ik heb hier al een hele tijd last van. Meestal wordt ik dan wakker met pijn in mn arm maar kan ik hem echt helemaal niet meer bewegen, net of hij dan afgestorven is, maar dat komt dan doordat er geen bloed inzit.

Meestal hang ik mn arm dan met viel moeite buiten bed zodat het bloed er weer in kan komen. Maar wat kan ik hier tegen doen? Ik ben bang dat ik daalijk zo vast slaap dat ik niet meer wakker word als hij dood slaat en dan kan ik daalijk "dag" zwaaien naar mn arm

Is er wat tegen te doen?
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 15:25
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb het ook. Bij mij word m'n arm gewoon gevoelloos en bewegenloos. Als ik m optil en weer los laat dan valt ie gewoon naar beneden. Even recht omhoog houden helpt wel. Ik zou echt niet weten wat er aan te doen is. Volgens mij weinig. Erg slecht zal het vast niet zijn en je arm zal heus niet afsterven ofzo hoor .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 15:29
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Hmm moeilijke kwestie, ik zou elke 2 uur je wekker zetten om te checken of ie al zwart word
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 16:08
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
foetus houding bij slapen

is overigens niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 18:16
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Heb ik ook tegewoordig. De rest van de dag vette spierpijn aan mn arm
Ik probeer t te voorkomen door te gaan slapen op mijn andere zij of op mijn rug. Automatisch ga je dan uiteindelijk weer op je "foute" arm liggen maar ik word 's nachts vaak tussendoor wakker en draai me dan snel weer goed
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 11:29
Verwijderd
als je met zoon gevoelloze arm wakker word, je arm juist omlaag houden en je vingers (met ej andere hand) bewegen, btje wrijven over je arm versnelt ook jet proces dat er weer bloed in komt
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 11:33
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Arm boven je hoofd aan het bed vastbinden.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 12:46
Verwijderd
het zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind het echt mega grappig als je arm zo raar doet, tenminste niet op dat moment en ook niet als ik het altijd zou hebben, maar zo af en toe...het voelt echt zo raar hehe ik ga altijd met mijn arm bungelen en zo overal neer leggen met mijn andere arm haha..dus.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:25
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
lindaaaa schreef op 06-10-2004 @ 13:46 :
het zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind het echt mega grappig als je arm zo raar doet, tenminste niet op dat moment en ook niet als ik het altijd zou hebben, maar zo af en toe...het voelt echt zo raar hehe ik ga altijd met mijn arm bungelen en zo overal neer leggen met mijn andere arm haha..dus.
Jah dat ken ik wel. Of je arm optillen en dan weer loslaten zodat ie naar beneden valt is ook best vermakelijk...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 22:37
Pekay
Pekay is offline
Hai,

De moeder van een vriendin van me, had een x haar armen raar voor dr lichaam gevouwen, en was dus op haar buik in slaap gevallen, en de volgende ochtend bleek dus dat er iets belangrijks was afgekneld, en nu moet ze voor de rest van dr leven bloedverdunners blijven slikken dus kijk maar uit.

Misschien kun je proberen om jezelf aan te leren een andere houding aan te nemen als je gaat slapen, of hou je arm anders als je op je zij ligt. Natuurlijk zul je wel weer in je oude patroon vallen, maar als je er constant op probeert te letten, als je bv wakker wordt, dan moet dat wel minder worden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 13:08
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
dat is eng, als je wakker wordt en je voelt met je arm een andere arm maar je dacht dat je alleen in bed was... en je bent nog niet wakker genoeg om te bedenken dat het je eigen gevoelloze arm is

maargoed, afsterven zal je arm niet zo snel doen. Je zou in een houding kunnen gaan liggen waar je niet op je arm ligt?
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 07-10-2004 @ 14:08 :
dat is eng, als je wakker wordt en je voelt met je arm een andere arm maar je dacht dat je alleen in bed was... en je bent nog niet wakker genoeg om te bedenken dat het je eigen gevoelloze arm is
hahaha inderdaad echt grappig als je dan met je ene arm aan je andere arm zit hihihih gniffel gniffel
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:35
hansolo
Avatar van hansolo
hansolo is offline
heb ik ook wel is

gewoon ff 10 seconden met je fantoom arm heen en weer wapperen en dan gaat ie 't weer doen. Het is id best griezelig.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 12:45
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
ik heb een keer gehad dat ik met mijn toenmalige vriendin in mijn armen in slaap ben gevallen. zij lag op mijn arm en zo hebben we de hele nacht gelegen, volgende ochtend hele gevoel uit de arm weg. toen kwam het op een bepaald moment wel weer terug maar waren mijn vingers extreem overgevoelig en dat voelde bijzonder irritant! is ook nog wel meer dan een halve week zo gebleven voordat het weer langzaam over ging.
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 09:49
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
ik heb het ook en als je dan met je andere hand aan die arm voelt lijkt het net alsof je aan iemands anders arm zit de 1e keer dat ik het had schrok ik echt want ik wist niet van wie die arm was
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 18:26
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
ik heb vorig fysio gedaan en daar had de leraar het voorbeeld van het 'vriendin-syndroom'. Dat is dat je vriendin dan op je schouder ligt en daarmee een zenuw afknelt.

Dit is eigenlijk zoiets hetzelfde. Niets om je zorgen over te maken tenzij je werkelijk 10 uur in die houding blijft liggen. Dan heb je de kans om een zenuwbeschadiging op te lopen (een kleine beschadiging, maar toch)

Wat er tegen te doen: bar weinig. Als je slaapt dan slaap je. Maar goed, als je wakker wordt kan je je arm masseren waardoor het bloed sneller naar je arm loopt en de zenuwcellen weer opstarten. Dat geeft die tinteling trouwens.
Verder gewoon je arm proberen te gebruiken. Binnen een paar minuten zal het dan wel weer gaan.

Ik had trouwens een keer dat mijn benen het 's ochtends niet wilde doen. En ik moest echt nodig naar de wc. Toen ben ik maar kruipend gegaan. Zal ik nooit vergeten ook.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 18:30
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
is niet erg
allen als je dat wakker word
moetje hem goed wegleggen

want als je er niets in voelt moet je niet gaan verliggen en er weer op gaan liggen
want dan kun je em heel makkelijk breken omdat je er niets in voelt
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:18
hansolo
Avatar van hansolo
hansolo is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 09-10-2004 @ 19:30 :

moetje hem goed wegleggen

Jah, leg 'm even weg in de kast of zo iets
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 14:39
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 09-10-2004 @ 19:26
Ik had trouwens een keer dat mijn benen het 's ochtends niet wilde doen. En ik moest echt nodig naar de wc. Toen ben ik maar kruipend gegaan. Zal ik nooit vergeten ook.
Ja dat heb ik ook een keer gehad. Ik stapte uit m'n bed en zakte spontaan door m'n benen. Ben 5 minuten bezig geweest op op de plee te komen en toen ik klaar was deden ze het weer (m'n benen dan )...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:38
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-10-2004 @ 15:39 :
Ja dat heb ik ook een keer gehad. Ik stapte uit m'n bed en zakte spontaan door m'n benen. Ben 5 minuten bezig geweest op op de plee te komen en toen ik klaar was deden ze het weer (m'n benen dan )...
hahaha, ja, da's echt zo vaag.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Vervorming van ruimtegevoel
fizzle-fluffy
23 07-02-2010 16:01
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De poorten van Luskan
Verwijderd
4 01-07-2005 22:02
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.