Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2003, 20:04
whycare?
whycare? is offline
hebben jullie je ooit al bedrogen gevoeld door een vriendin of vriend? Iemand waarvan je dacht dat hij/zij een echte vriend was?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 20:09
Anatria
Anatria is offline
jups

en dat bleek niet alleen gevoel te zijn.... mn toen 'beste' vriendin... ze zei vanalles en meende er niets van... ze heeft me gebruikt....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:09
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Waarom heb je geen duidelijke topictitel?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:20
miro
Avatar van miro
miro is offline
ja.. Dat is dan nu ook geen vriend meer van me.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:40
Verwijderd
Ja. Die kerel heeft me het ergste geflikt wat hij in onze vriendschap, in mijn positie kon flikken, en hij wíst dat. Dat zal ik 'm ook nooit vergeven. Als het moet ga ik normaal met hem om, op feestjes van wederzijdse vrienden e.d. maar voor de rest zoek ik geen contact meer met hem.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 21:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, dat heb ik al heel vaak gehad, en daarom ben ik niet van plan me nog te snel aan iemand te gaan hechten. Althans, dat ga ik proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 22:15
Verwijderd
Eén keer, behoorlijk... was ik nog vrij jong, heeft enorme deuk achter gelaten. Voelt echt verrot, nu nog steeds.
Ik kan heel moeilijk mensen vertrouwen, duurt echt lang en ik voel me gewoonlijk ook erg ongemakkelijk onder mensen door wat hij me heeft geflikt... terwijl ik hem dus als super goede vriend zag.
Mja, that's life....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 22:19
beestje
beestje is offline
ja, en dat heeft een zware indruk achter gelaten... mijn beste vriend (stiekem mijn toendertijd grote liefde) liet mij zomaar in de steek.

sindsdien ben ik altijd op mijn hoede, naar mijn idee vertrekken mensen toch wel als het ze uit komt en hoeven ze het helemaal niet te menen als ze zeggen dat ze iets om je geven...
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 22:30
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Tuurlijk.

Het leven zou niet realistisch zijn als iedereen alleen maar elkaar zo af en toe een knipoog geeft en íedereen bitches heeft. Verraad, dat hoort erbij.

AtHell, die eigenlijk wel een beetje een pimp is.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 22:44
kissssssss
kissssssss is offline
Men zegge wel eens; "In moeilijke tijden leer je je ware vrienden kennen". Zo is dat, en altijd al geweest.

Ik ben veel vrienden verloren, die ik de titel 'vrienden' dus ook niet meer waard vind.

Het is een kwestie van wederzijdsvertrouwen in een vriendschap of relatie, als dat er niet is, kun je het schudden.

(Sprak ze bot)
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 08:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dminor schreef op 06-04-2003 @ 21:09:
Waarom heb je geen duidelijke topictitel?
idd! Echt irritant!
hmm.... even ontopic:
mwah... valt mee. Een vriendin wilde eens m'n vriendin niet meer zijn, omdat ik teveel huilde.... er was niets meer aan met mij. Ik was op dat moment depressief, en had nogal wat meegemaakt. Lijkt me niet zo gek als je dan veel huilt, maar ja...
Heeft wel tot gevolg gehad, dat ik nu amper meer durf te huilen, terwijl ik wel reden heb om te huilen. Nou ja.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:39
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Mja ..
Mijn beste vriendin ( toen) ging verhuizen..
en ze verhuisde echt naar de andere kant van het alnd toe..
ik zat hier heel erg mee en zij heeft toen gezegt dat ik niet zo zielig moest doen en me niet moest aanstellen etc..
en ze deed geen moeite om nog even af te spreken van te voren..

Ik baal hier nog steeds van want blijbaar betekende ik veel minder voor haar dan zij voor mij
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ja misschien lag het wel aan mij, ik weet het niet, ik hecht me te snel aan mensen. Vergeven kan in sommige gevallen wel maar vergeten kan ik moeilijk. Maar zo kom je er inderdaad achter wie je 'echte' vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:16
densis
densis is offline
ik vertrouw de mensen blijkbaar veel te snel, zelfs m'n vrienden, want nog nooit heeft een "vriend" of "vriendin" me nog niet teleurgesteld! zo krijg je echt een negatief beeld van de wereld en voel je je alsof je geen vrienden hebt!
__________________
-=I'm so ugly, but that's owkey, 'cause so are you!=-
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:02
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
in die tijd m'n beste vriendin,er was zo een jongen waar ik op verliefd was (B.,en waar ik nu nog altijd op verliefd ben) en ik praatte er kei-veel over,wist nooit dat ze dat irritant vond,tot op een dag dat we schoolreis hadden en heel de school was in gemengde groepen verdeeld en hij zat toevallig in mijn groep en zij had achter m'n rug aan een andere jongen gevraagd als hij mij voor schut wou zetten voor B. gelukkig heeft die andere jongen dat niet gedaan maar het aan mij komen vertellen allemaal.,week later heeft ze in het openbaar waar iedereen bij stond dr excuses komen aanbieden,toen moest ik dr wel vergeven maar ik vertrouw dr nooit meer en ze wordt nooit meer een vriendin,dit was zo een beetje de meest recente keer dak me bedrogen voelde door vriendin,heb nog veel zo'n situaties gehad,duurt lang voor ik mensen vertrouw,mischien beter zo...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:27
Kinky
Avatar van Kinky
Kinky is offline
vaak zat meegemaakt... en dan doe je van alles voor die 'vriend'. en daarna degradeer je gewoon tot een baksteen, en dia laten ze nog hard vallen ook... ongelooflijk... meerere keren ingetrapt..

maar nu niet meer!! ik heb er wel van geleerd!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:20
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
zo vaak...mensen zijn arrogant, egoïstisch en gemeen. Maar daar moet je aan gewend raken. Niet dat je 't nie meer erg gaat vinden als hte gebeurt, maar dat je er wel snel overheen komt. Niet erbij blijve hange. Gewoon negeren die hap!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.