Oud 17-01-2019, 22:11
brands
Avatar van brands
brands is offline
Goedenavond allemaal,

Het onderwerp van mijn topic is eigenlijk aanverwant aan school, maar ben zelf geen scholier/student meer. Maar jullie hebben er vast meer ervaring mee dan mij. Even een korte toelichting.

Afgelopen december hebben wij oliebollen verkocht voor de vereniging. Omdat er wisselende reacties waren willen graag een enquête maken (liefst online, zodat ze anoniem kan worden ingevuld).

Nu had ik al gekeken bij google doc en survio en Thesis Tools. Maar de vragen die wij willen stellen kom ik niet tegen. Wij hebben over het algemeen een meerkeuze vraag, maar men wordt ook gevraagd waarom hij/zij deze keuze maakt. Voorbeeld van z'n vraag:

Heb je oliebollen gekocht bij de vereniging?
a. Ja
b. Nee
Waarom,

Dus naast dan men verplicht is om ja of nee moet invullen willen wij graag ook een toelichting waarom wel of waarom niet. Dit willen wij 1 vraag laten zijn en niet 2.

Simpele vraag aan de scholieren/studenten, hebben jullie ervaring met een enquête tool die dit soort vragen kan stellen? Deel je ervaring.

Groet,
Brands

P.S. al het niet de juiste plek is, dit graag verplaatsen naar het juist subforum.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2019, 21:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Waarom moet het 1 vraag zijn? Het zijn er toch echt twee. Je kunt de antwoorden heel gemakkelijk uitsplitsen in waarom wel en waarom niet
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.