Oud 16-03-2011, 20:24
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
Hoi,

ik heb al een afspraak met de dokter, alleen pas volgende week Tot die tijd zit ik te tandenknarsen...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met wat ik heb.

Ik ben sinds kort geen maagd. De eerste keer was ik erg gespannen en hij kwam er maar een beetje in. Ik bloedde erna wat normaal is. De 2e x kwam hij er half in, meer kon niet. weken later was mijn 3e x en opnieuw deed het erg pijn! Het leek veel op de 1e keer en ik geef weer toe dat ik erg pijn had. Deed dit onwijs veel pijn, maar ik bleef volhouden, hij kwam 3 kwart verder uiteindlijk.
We doen t trouwens altijd met condoom, maar de 1e x ging de condoom er even af, hij was gelukkig niet in me toen, 2e x idem dito...

Ik waste me 1 dag na mijn laatste x sex en ik voelde uitstulpingen bij de ingang van mijn vagina. Ik had eerder van die soort van pukkels aanvoelende dingen, maar ik dacht dat hoort. Nu ben ik geen maagd meer en twijfel... Is het gwn wild vlees (stukjes vlees van maagdenvlees wat op een gegeven moment zelf verdwijnt) of heb ik een infectie of zelfs een SOA?

Help me!!!

Laatst gewijzigd op 30-03-2011 om 10:34.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 21:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Laat die foto maar zitten, aangezien je waarschijnlijk minderjarig bent is het posten van een foto van je geslachtsdeel geen slim plan. je weet maar nooit wat er met je foto gebeurt.

Verder kan ik zo aan je verhaal niet precies horen wat het kan zijn. Een gaatje boven je vagina is idd je plasgaatje, en nog weer daarboven zit je clitoris, en die ligt ook onder een soort van weefselflapje. Dus dat zijn die 2 "gaatjes".

De pukkels en bobbels aan de buitenkant kunnen passen bij genitale wratten, en dat is inderdaad en soa. En vervelend genoeg kun je die ook overdragen als je wel een condoom gebruikt. De binnenkant van je vagina is overigens altijd wat "geribbeld" dus als dat is wat je voelt vanbinnen, dan is dat niet raar.

heel verstandig dat je even naar de dokter gaat als je zo twijfelt!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 07:53
Verwijderd
Idd, heel goed dat je een afspraak met de dokter hebt gemaakt Ik denk dat je idd een SOA hebt, gezien het branderige gevoel en de jeuk. Die bobbeltjes kunnen daar bij horen, dat lijkt me wel aannemelijk als je die eerder nog niet had.

Overigens is die pijn bij het ontmaagden niet vreemd, dat hoeft niet te betekenen dat jij te nauw bent ofzo. Het belangrijkste is dat je je goed ontspant en dat je ook echt opgewonden bent, maar zelfs dan is het de eerste paar keer nog niet makkelijk of pijnloos. Maar nu sowieso een tijdje niet proberen, pas als je weer soa-vrij bent (en hij ook!).
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 10:26
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
hel kan ook zijn dat bij de 3x seks de huid in de vagina beschadigd is geraakt en misschien wat geïnfecteerd.

De huisarts zal gelukkig vrij snel uitsluitsel kunnen geven.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 22:09
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
Citaat:
Laat die foto maar zitten, aangezien je waarschijnlijk minderjarig bent is het posten van een foto van je geslachtsdeel geen slim plan. je weet maar nooit wat er met je foto gebeurt.

Verder kan ik zo aan je verhaal niet precies horen wat het kan zijn. Een gaatje boven je vagina is idd je plasgaatje, en nog weer daarboven zit je clitoris, en die ligt ook onder een soort van weefselflapje. Dus dat zijn die 2 "gaatjes".

De pukkels en bobbels aan de buitenkant kunnen passen bij genitale wratten, en dat is inderdaad en soa. En vervelend genoeg kun je die ook overdragen als je wel een condoom gebruikt. De binnenkant van je vagina is overigens altijd wat "geribbeld" dus als dat is wat je voelt vanbinnen, dan is dat niet raar.

heel verstandig dat je even naar de dokter gaat als je zo twijfelt!
Ik laat de foto idd zitten, het is toch iets heel prive's, bedankt voor de tip!

Ik ben erachter gekomen dat ik geen extra gaatjes heb, gelukkig, ik heb wat beter gekeken en ik bedoelde overigens niet de clitoris en plasbuis. Ik weet wel waar die zitten
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 22:40
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
ik heb vandaag nog een x zitten researchen en heb wat gevonden!
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...:1&um=1&itbs=1
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...:1&um=1&itbs=1
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...:1&um=1&itbs=1
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...:1&um=1&itbs=1
dan moet je naar de vaginale opening kijken en dat aanhangsel bedoel ik. Dat heb ik dus ook... Is dat een genitale wrat of een schimmelinfectie?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 07:49
Verwijderd
Nee, dat is gewoon een huidplooi. Maar aangezien jij jeuk hebt en een branderig gevoel, zou ik er toch mee naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 19:00
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
hoi,
uiteindlijk bleek dat alles gwn normaal was en dat ik misschien een reactie heb gekregen op het condoom.... ik heb een kuur gekregen voor de blaasontsteking en een zalf voor de misschien wel schimmelinfectie...
schimmelinfectie kan je krijgen door inlegkruisjes of andere dingen, maar de rblijkt geen duidelijke reden voor te zijn waarom vrouwen dit krijgen. Ze kon niet zeggen of ik een schimmelinfectie heb, want t zag er normaal uit volgens haar. Ik vind het ook raar, aangezien ik elke dag mijn onderdanen was en ook met een lactacyd variant...
iig bedankt dat ik t hier kon delen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 20:09
Verwijderd
Je vagina reinigt zichzelf uitstekend; wassen met lactacyd is echt niet nodig, gewoon onder de douche met water wassen is genoeg. Het probleem met lactacyd is volgens mij dat je vagina zichzelf minder goed schoon kan houden en daardoor kan het gaan irriteren. Inlegkruisjes en syntetisch ondergoed (en ook te strakke broeken) zorgen dat het gaat broeien en ook dan kan je vagina geirriteerd raken. Katoenen ondergoed is beter; dat ademt beter en dus wordt het niet broeierig. O, met inlegkruisjes is het trouwens ook zo dat wanneer je ze dagelijks gebruikt, je juist meer last van afscheiding krijgt en je ook niet meer zonder kan; zonder inlegkruisjes wordt dat veel minder en is dus ook beter

Maar gelukkig was 't niets ernstigs!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 09:22
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Citaat:
Ik denk dat je idd een SOA hebt, gezien het branderige gevoel en de jeuk. Die bobbeltjes kunnen daar bij horen, dat lijkt me wel aannemelijk als je die eerder nog niet had.


Waar spreekt ze over jeuk? Nergens.
Wanneer was er sprake van pijn? Tijdens de coïtus bij een maagd.
Wat kunnen de bobbeltjes wellicht zijn? Plicae in het slijmvlies, dan wel wat irritatie na pijnlijk vaginaal contact

Wat is dus de kans op een SOA? Nul.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 12:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze heeft seks gehad, dus heeft ze kans op een soa. Slimmerik
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 12:41
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
You know what i mean.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.