Oud 25-12-2001, 13:36
pati
pati is offline
Ik wil geen video's van vroeger kijken, omdat ik bang ben dat ik ga huilen. Ik heb wel vaker tranen in mun ogen nl als ik ga kijken.
Is dit normaal? Wie heeft dit ook? Hoe kan dit>

[Dit bericht is aangepast door pati (25-12-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2001, 15:02
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
het hangt ervan af... ik wil ook geen video's van vroeger bekijken, omdat m'n opa en oma daarop staan, en dat zijn mooie herinneringen die tegelijk ook te veel pijn doen
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 16:28
pati
pati is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
het hangt ervan af... ik wil ook geen video's van vroeger bekijken, omdat m'n opa en oma daarop staan, en dat zijn mooie herinneringen die tegelijk ook te veel pijn doen

Ik sta er zelf op..

Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 16:36
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
pati schreef:
Citaat:
Rufus Lee schreef:
het hangt ervan af... ik wil ook geen video's van vroeger bekijken, omdat m'n opa en oma daarop staan, en dat zijn mooie herinneringen die tegelijk ook te veel pijn doen

Ik sta er zelf op..

tsja, ik ken jouw hele situatie niet, dus ik weet er niet veel van...

trouwens, mocht je erover willen praten: m'n MSN-adres staat in m'n info...
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 18:56
Verwijderd
Ik vind het ook niks, maar dan om een andere reden. Ik ben redelijk perfectionistisch en blijf lang hangen in m'n fouten. Als ik dan iets van mezelf zie op die video, dan gaat m'n eigenwaarde met sprongen naar beneden omdat ik fouten (of wat ik nu als fouten beschouw) van mezelf zie, en dat zijn er ontieglijk veel. Dan beginnen m'n ouders ook met van die 'leuke' verhalen over de stomme dingen die ik vroeger heb gedaan. Dan zit ik dus de hele avond en soms ook de volgende dag met 'had ik dat nu maar anders gedaan'.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 19:05
lupus
lupus is offline
Als ik beelden van vroeger zie, verval ik terug in die tijd...

Erg vervelend, omdat ik dan ook weer precies dat voel wat ik toen voelde... 't is erg moeilijk te verwoorden, maar het is een soort verstikkend gevoel; je ziet jezelf op tape, maar tegelijkertijd zie je dat wat je op het moment zag toen je daar stond... heel moeilijk, ik zie dan beide beelden voor me...

Ik heb ergens een stuk video van mij waar ik naast een schommel sta en een vriendin van mijn zusje aan het schommelen is. Als ik daarna kijk, zie ik mezelf daar staan en hoe nauwkeurig het meisje in de gaten hield, best eng om te zien... en tegelijkertijd zie ik de andere kant van het meisje, omdat ik naar haar kijk

Het rare hierbij is, dat ik 'alles' maar dan ook elke seconde precies onthouden heb

Ik kan het gewoon van de andere kant zien en daar word ik benauwd van, dus ik vermijd het zo veel mogelijk naar oude banden te kijken...

Na ja, dit weet verder niemand in realiteit van mij
__________________
~ what the eye sees, it believes ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid is dit normaal? :/
Rozewolkje.
7 22-04-2015 19:53
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
xmanon
8 14-09-2010 10:36
Psychologie is dit normaal?
groot-kleintje
13 15-06-2006 20:30
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
Piper
4 06-05-2003 16:44
Algemene schoolzaken Is dit normaal??
Miess
13 30-08-2002 19:33
Lichaam & Gezondheid is dit normaal ??
biefstuk13
2 14-10-2001 12:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.