Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 00:16
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?

-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?

-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)

Deze vraag kwam zomaar in me op. Is volgens mij nog niet zo vaak gesteld.
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 01:33
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 18-04-2003 @ 02:21:
Ik heb nog nooit sex gehad, mag dat ook?
Foei.
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:20
Verwijderd
Ik zou nooit tegen m'n wil sex met iemand hebben.. écht nooit.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:12
lapzwansruud
Avatar van lapzwansruud
lapzwansruud is offline
Ik heb nog nooit sex gehad zonder dat ik het wilde.
Ik zou 't ook niet snel doen denk ik.
Als je sex hebt moet het voor beide lekker zijn.
En als je 'r geen zin in hebt moet je het gewoon zeggen tegen je vriend/vriendin vind ik.
__________________
Joe joe, de groeten van Ruud.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:21
poesiefox
poesiefox is offline
Tot op zekere hoogte kun je zelf wel degelijk zin maken. En dan blijkt het toch een heel goed initiatief te zijn geweest. Daar word ik graag om vier uur 's nachts voor wakker gemaakt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:25
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
1) Nee heb nog nooit sex gehad terwijl ik het zelf niet wilde. Mocht ik eerst niet zoveel zin hebben dan is er wel voor gezorgd dat ik wel zin kreeg

2) Ik vind dat je er allebei zin in moet hebbe.. en hier ook weer dat je ook kunt zorgen dat de ander zin krijgt..
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?
ja
Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?
hmm, weinige vergelijkinsmateriaal (weet het niet zo goed )
Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen?
ja
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 18-04-2003 @ 02:21:
Ik heb nog nooit sex gehad, mag dat ook?
ik heb hetzelfde.

mar dat kan ook "ongewenst" zijn
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 15:52
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?
ja, helaas iets te vaak.
-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?
ja
-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)
mee eens
duzzz
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:03
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 01:16:
(Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)
Jij vind dus dat: "Als je allebei zin hebt in seks, je dan alleen (in je eentje) moet gaan seksen?" Hm...ben het er niet echt mee eens...

Citaat:
Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 01:16:
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?

-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?

-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)

Deze vraag kwam zomaar in me op. Is volgens mij nog niet zo vaak gesteld.
-Uhm...niet echt, misschien wel dat ik een keer wat minder zin erin had...Maar dan kreeg ik dat vanzelf of daar zorgde zij dan wel voor...
-Nee, 't voorspel misschien, de sex zelf en het gevoel achteraf niet
- Seks is iets tussen 2 (of meer ) personen. Je moet dus allebei willen. Het kan niet om die ene persoon draaien. Dat zou een behoorlijk egoistische gedachte zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:42
Verwijderd
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?
Niet helemaal. Ik heb één keer sex met m'n vriend gehad omdat hij het graag wilde, maar toen wilde ik hem graag een plezier doen daarmee, dus eigenlijk wilde ik het wel. Het was niet tegen m'n zin ofzo, ik was alleen op dat moment net zo graag gaan wandelen, bij wijze van spreke

-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?
Mjah, maar dat lag er niet aan dat 't niet mijn idee was, dat was meer omdat hij zó opgewonden was dat 't maar 1 minuut duurde, en bij m'n vriend is dat nogal uniek.

-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)
Seksen = iemands geslacht bepalen, wat heeft dat er mee te maken?
Ik vind dat je nooit sex moet hebben tegen je zin. Je kunt wél sex hebben om een andere reden dan geilheid.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:06
Verwijderd
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?
Ja.

-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?
Ja.

-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)
Ben ik het helemaal mee eens

Mja, heb slechte ervaring met 'seks tegen mijn zin' gehad, dus ben ik vrij gevoelig geworden daarvoor... Als ik geen zin heb en ik doe het toch, vreet het me achteraf helemaal op... echt niet prettig dus...
Mijn vriend begrijpt gelukkig dat 'nee' ook 'nee' betekent.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:52
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 01:16:
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?
Nee
Citaat:
-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?
Dat weet ik dus niet.

Citaat:
--Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)
Als er een duidelijk geen zin in seks heeft, en dat ook duidelijk niet gaat krijgen, dan houdt het in mijn ogen op.

Citaat:
-Deze vraag kwam zomaar in me op. Is volgens mij nog niet zo vaak gesteld.
Prima toch?
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:09
Built to last
Built to last is offline
raar maar waar soms heeft zij meer zin dan mij, maar is niet t mooie van jongen zijn dat je zo'n denkbeeldige knop in je hoofd hebt die je omzet en je bent geil?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:22
Verwijderd
Ik heb 1 keer gesekst toen ik eigenlijk niet echt zin had; maar das weer wat anders dan het echt niet willen!
Als ik echt niet wil dan seks ik niet; daar is mijn vriend het wel mee eens hoor; het moet toch voor beide leuk zijn!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 20:17
nat-vliegt
nat-vliegt is offline
Citaat:
Built to last schreef op 19-04-2003 @ 14:09:
raar maar waar soms heeft zij meer zin dan mij, maar is niet t mooie van jongen zijn dat je zo'n denkbeeldige knop in je hoofd hebt die je omzet en je bent geil?
Haha, hiervan kan ik getuigen! In mijn vorige relatie had ik een vriend en op de een of andere manier had hij altijd wel zin..
Meiden: Als jullie willen kun je een jongen altijd wel zin laten hebben..

Maar om zelf ook even iets te melden:
Nee, ik heb nog nooit sex gehad zonder dat ik het wilde. Als ik niet wil dan weiger ik
__________________
somethimes I need to remember just to breath
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 20:49
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 01:16:
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde? ja, bij mijn exvriend best vaak

-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?ja, heel afwezig, alsof je zelf toekijkt (tenminste, zo voelde het bij mij dan...)alsof je gevoel buiten je lichaam treedt

-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil) seks is iets wat fijn hoort te zijn en leuk voor beide partijen (je hebt immers seks met z'n tweëen). als je seks tegen je zin in hebt gaat het je naar verloop van tijd alleen maar tegenstaan.
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 13:23
Kippetje
Avatar van Kippetje
Kippetje is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 01:16:
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?

Jawel dan heb ik zo half zin en ben ik half moe ofzo, maar ik krijg dan meestal wel zin als we eenmaal op gang zijn....

-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?
Ja nou misschien een beetje, weet ik niet echt

-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)
Ja moet eigenlijk wel zijn wanneer je het echt allebei wil

Deze vraag kwam zomaar in me op. Is volgens mij nog niet zo vaak gesteld.
__________________
We all share the same air
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 08:47
Dying Bride
Dying Bride is offline
-Heb je wel eens seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde, maar omdat hij of zij het wel wilde?

Vaak... heel vaak.

-Was de seks toen anders dan wanneer je wel wilt?
Ja tuurlijk. Gelukkig kan ik mezelf prima afsluiten, en me op iets anders concentreren

-Vind je dat als je partner geen seks wil dat je dan ook niet moet seksen? (Ik vind zelf dat je alleen moet seksen als je allebei wil)

Ik vind niet dat m'n partner het moet doen als hij/zij geen zin heeft, maar voor mezelf ben ik wat strenger. Als ik geen zin heb zeg ik makkelijk tegen mezelf dat ik niet zo moet zeuren en het gewoon moet doen.

Maar dat komt tegenwoordig niet meer zo vaak voor
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 08:50
Verwijderd
Wat ik me wel afvraag: wat verstaan jullie onder 'geen zin'? Als je eventjes niet staat te springen van geilheid, heet dat dan 'geen zin in seks' en is het dan 'slecht' om toch seks te hebben? Want als het hierover gaat dan kun je toch meestal echt wel zin maken, of nouja, zin laten maken door je partner...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriendin komt niet klaar bij seks!
maximekeee
17 18-03-2013 14:08
Seksualiteit Is het dan werkelijk zo raar om (nog) geen seks te hebben?
Diary of Dreams
67 04-06-2008 00:14
Seksualiteit 40 dagen zonder seks
Briseïs
50 29-05-2008 18:46
Psychologie Vanaf nu neem ik mijn leven in mijn handen!
voyager
7 21-10-2005 12:46
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Seksualiteit Penis wordt slap vlak voor de daad
Anoniempersoon
12 11-08-2005 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.