Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 19:53
missDraakkie97
Avatar van missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
Hoi ik heb een vraagje................ Het zit zo ik heb een paar jaar terug hele hevige gevoelens voor een familielid gehad en toen heb ik dat verteld en hij ( in dit geval is et een hij) had ze ook voor mij. Elke keer als we elkaar zagen sprong er een vonk over en hing er een bepaalde spanning in de lucht , maar omdat we familie zijn konden we er allebij heel moeilijk mee omgaan. Het feit dat we familie zijn stond continu in de weg, we fantaseerden allebij over sex met elkaar,maar nou is et een hele tijd geleden dat we elkaar gezien hebben.

As ik hem zie dan voel ik weer diezelfde spanning in de lucht als eerst en we hebben ook al een paar keer met elkaar gezoend dat vonden we allebij niet eens zo erg maar het feit dat we niet verder mochten gaan zonder dat risico te lopen dat er dingen zouden gebeuren waar we later spijt van zouden krijgen, maar aan de andere kant hebben we beloofd dat als we een keer met zijn tweetjes op vakantie zouden gaan dan zouden we alles wat er zou gebeuren daar laten en niet meenemen naar huis .

Maar goed dat zou dan ook maar beter zijn ook maar nou is mijn vraag wat zouden jullie doen in zo'n situatie ik weet dat het verkeerd is om dat soort gevoelens te hebben maar je kan ze hebben en wat moet je er dan mee doen??? en heb ik de dingen goed gedaan zoals ze gegaan zijn? Ik weet wel dat k nergens spijt van heb gehad en hij ook nooit.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 19:58
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Wat is hij van jou?

Tja, verboden vruchten zijn het lekkerst he
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 04-01-2005 @ 20:58 :
Wat is hij van jou?
Inderdaad, goeie vraag.

Een stiefneef in spé is nog altijd wat anders dan je eigenste broer.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:06
missDraakkie97
Avatar van missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
hij is mijn neef
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:27
waves
Avatar van waves
waves is offline
lastig... tsja, aan je gevoelens doe je niets en ergens vind ik dit nog wel toelaatbaar. hij is immers maar 3de graads familie.

helaas denkt de wet hier anders over.

je moet je bedenken wat je wil, hoe zal jullie familie hierop reageren? en kun/wil je daar mee verder?
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:30
EaSy-M3
Avatar van EaSy-M3
EaSy-M3 is offline
Je neef, en hij is OOK nogeens het vriendje van je zusje?
__________________
Wanna play..?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:33
Verwijderd
Citaat:
EaSy-M3 schreef op 04-01-2005 @ 22:30 :
Je neef, en hij is OOK nogeens het vriendje van je zusje?
Ehm.. nee? In dat andere topic gaat het over haar ex dat het vriendje van haar zusje is. Dit is een neef waar ze mee gezoend heeft.. Voor zover ik heb kunnen lezen is er geen sprake van een relatie geweest
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:39
missDraakkie97
Avatar van missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
Citaat:
EaSy-M3 schreef op 04-01-2005 @ 22:30 :
Je neef, en hij is OOK nogeens het vriendje van je zusje?
neej hij is een neef van ons bijde en niet het vriendje van mijn zusje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:51
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
missDraakkie97 schreef op 04-01-2005 @ 20:53 :
wat zouden jullie doen in zo'n situatie
Ik zou niet gaan zoenen, ik zou het niet eens vertellen en wachten tot het over gaat.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:01
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Het is maar een neef! Boeiend als ze mekaar allebei leuk vinden? whats the problem? oke andere familie leden vinden dat maby niet zo leuk. De hele menselijke geschiedenis waren neven de meest geliefde huwelijkspartners. In turkije enzo trouwen ze nog steeds graag met hun neef. Het probleem is dat je dan hele ziekelijke kinderen krijgt(meestal) maar zolang je het maar bij een paar vrijpartijen houdt is er niks aande hand. En van de wet mag je volgens mij neuken met wie je wilt, oke met je pa of ma ms niet. En je mag gwoon trouwen met je neef.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:03
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
gevoelens voor een familielid? ja, braakgevoelens anders niets!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 01:47
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 04-01-2005 @ 23:01 :
Het is maar een neef! Boeiend als ze mekaar allebei leuk vinden? whats the problem?
Tegen wie praat je?
Niemand die hierop gereageerd heeft maakt er een probleem van.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:31
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 04-01-2005 @ 23:01 :
Het is maar een neef! Boeiend als ze mekaar allebei leuk vinden? whats the problem? oke andere familie leden vinden dat maby niet zo leuk. De hele menselijke geschiedenis waren neven de meest geliefde huwelijkspartners. In turkije enzo trouwen ze nog steeds graag met hun neef. Het probleem is dat je dan hele ziekelijke kinderen krijgt(meestal) maar zolang je het maar bij een paar vrijpartijen houdt is er niks aande hand. En van de wet mag je volgens mij neuken met wie je wilt, oke met je pa of ma ms niet. En je mag gwoon trouwen met je neef.
mee eens
behalve dat deel van de kinders
ik denk dat dat wel meevalt
je oom of tante heeft natuurlijk weer wat nieuwe genen toegevoegd
en bij broer zus had je 10 % extra kans op een foutje dus ik denk dat het bij neef / nicht wel meevalt
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:31
Verwijderd
Opzich zou het mogen hoor, heb wel vaker van getrouwde stellen gehoord die neef&nicht zijn (en ken er ook 1).
De wet verbiedt het iig niet, maar ja, de rest van de familie zal het jullie waarschijnlijk niet makkelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:36
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Verder gaan gaat pijn doen. Heel veel pijn. Want je neemt het mee naar huis. Misschien moet je het boek Ik en mijn broer maar eens lezen van Katharina von Bredow. Ik denk dat je er heel veel in herkent en misschien ook heel veel aan hebt. Het is tenslotte autobiografisch...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:02
Verwijderd
Mijn neef is volgens mij ook getrouwd met zijn nicht. Geen probleem vind ik. En mijn gescheide buurman is ook met zijn nicht getrouwd. Dat is verder geen probleem zo ver ik weet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je generaties lang alleen maar binenn de familie trouwt heb je meer kans op genetische afwijkingen die je toch al in je genenpakketje hebt, omdat die zichzelf nu steeds versterken.

Maar jij kunt probleemloos met je neef trouwen.

En je familie moet niet zeuren, het is tenminste heel vertrouwd. Je weet precies uit wat voor nest hij komt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:11
lieve
lieve is offline
Tja, inderdaad als jullie die gevoelens voor elkaar hebben... waarom zouden jullie het dan zo laten.
Ik bedoel jullie zijn toch ook maar 2 mensen van vlees en bloed. En per toeval nog familie van elkaar. Ik vind dit niet zo onoverkomelijk...
Tegenwoordig is er toch voor alles een regeling op wettelijk vlak.. van trouwen en kinderen krijgen en dergelijke.
Maar is dat niet al wat ver gekeken. Jullie zijn nog jong en willen gewoon samen zijn.
Later kunnen jullie toch nog zien... wie zegt( sorry voor het pessimisme ) dat jullie samen blijven.
Dan kunnen jullie toch nog vrienden zijn, tenslotte blijven jullie dan wel familie en kan het ok een beetje raar zijn.

Maar ik zou er gewoon voor gaan. Jullie zijn op de eerste plaats gewoon 2 verliefde mensen!!!
GA ERVOOR!!!!!

Dikke kus, Lieve

P.S.: mijn vriend is ook familie van me...achter-achterneef. Idd is al wat verder, maar toch...
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2005, 18:54
missDraakkie97
Avatar van missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
Citaat:
Simoen schreef op 05-01-2005 @ 20:36 :
Verder gaan gaat pijn doen. Heel veel pijn. Want je neemt het mee naar huis. Misschien moet je het boek Ik en mijn broer maar eens lezen van Katharina von Bredow. Ik denk dat je er heel veel in herkent en misschien ook heel veel aan hebt. Het is tenslotte autobiografisch...
misschien wel ik hoop et maar het is al een hele tijd over maar idd misschien moet ik dat boek maar eens lezen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 19:39
Communist
Avatar van Communist
Communist is offline
Citaat:
missDraakkie97 schreef op 04-01-2005 @ 21:06 :
hij is mijn neef
dat lijkt me geen probeelm eerlijk gezegt..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Communist schreef op 07-01-2005 @ 20:39 :
dat lijkt me geen probeelm eerlijk gezegt..
Mij ook niet.. Ik bedoel, jullie zijn ook maar mensen met gevoelens en als jullie nou bijden iets hebben wat jullie van elkaar aantrekkelijk vinden...dat is iets bezonder dan.
Ik vindt het altijd nog 2 aparte mensen, ondanks dat jullie familie zijn..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:58
groeihormonen
Avatar van groeihormonen
groeihormonen is offline
Als je toch aan het lezen gaat, lees dan gelijk "Hotel New Hapmshire" van John Irving. Vermakelijk maar niet veroordelend. Al gaat het daar om broer en zus, je probleem lijkt de familieband niet de gevoelens, en als je er niets aan hebt is het ieder geval een erg leuk boek. De film is ook wel aardig, maar daar zijn alle fijnzinnige gevoeligheden grondig verwijderd.
__________________
quid pro quo
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:00
groeihormonen
Avatar van groeihormonen
groeihormonen is offline
"Hotel new hampshire". Excuus
__________________
quid pro quo
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 12:52
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik begrijp dat het een beetje moeilijk ligt, maar ik denk dat jullie er toch wel voor moeten gaan. Liefde kent geen familieverbanden, toch?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:20
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Ik zie het probleem absoluut niet. Vroeger deed iedereen zijn eigen familie. En het is je neef, dat is nog best ver weg ook.
Ik snap überhaupt niet waar jullie een probleem van maken. Als je elkaar leuk vindt moet je je niet laten storen door het feit dat er misschien mensen zullen zijn die het ietwat opmerkelijk vinden.
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2005, 15:00
Verwijderd
Ik zie zoals de rest het probleem ook niet, (moet er zelf niet aan denken met mijn neef), maar in principe is het gevaar voor kinderen later heeel klein. Ik denk dat je mss wel raar aangekeken wordt door de maatschappij, zeker als je ook dezelfde achternaam hebt al kan dat toeval zijn.
Gewoon er voor gaan, kijken of het wat wordt enzo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 14:27
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
....tja....

je kunt niet in de hand houden op wie je verliefd wordt. Meestal heb je een soort van 'regel' in je hersenen dat je niet verliefd mag worden op familie, en meestal houdt je ook op een andere manier van familie dan in een liefdesrelatie.

Als je oprecht verliefd bent, moet je je afvragen of het het waard is om met deze persoon een relatie aan te gaan: zit er toekomst in. Zoniet, moet je 't niet doen. Als je er eenmaal aan begint, en het loopt stuk, kan je familierelatie ook een hele deuk oplopen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psychologen
Kauw
184 25-06-2007 12:25
Psychologie Haten
Eenzaamheid
10 11-01-2006 15:27
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?!
metaldready
20 20-01-2005 19:23
Psychologie zwakte?
cha0s
51 14-12-2002 18:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap inlevingsvermogen --> respect
Ninnoc
20 06-06-2002 21:21
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.