Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2008, 22:47
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Wel hallo beste mensen, hierbij ook mn introductie want ik ben hier nieuw
Maar ik heb minder leuk nieuws over vandaag..

It all happend when; Vandaag liggen pitten tot een uurtje of 1. Opgestaan vriendin gebeld en direct al eentje gaan blowen, White widow
We hebben zo'n oud door ons gekraakt pandje in een bos heel verlaten, daar gaan we altijd gaan blowen en gewoon een beetje rondhangen enzoo.
Nouu dus ik stap door die voordeur en ik ga naar de living zie ik ineens een plas het leek op bloed ofzo liggen dus ik al heel trippen maarja, het zag er niet zo naar uit dus ga ik gewoon verder.. Stap ik wat verder de trap op, Ik was alleen gegaan want delphien was lucifers of een aansteker ofzo aan het zoeken want we waren die thuis vergeten njaa. kom ik in zo'n kamertje;. doe ik de deur open en zie ik ineens een vent.. En ik verschiet me DOOOD ! Serieus, Blijkt het een vriend van me te zijn die daar een nachtje heeft doorgestoken.. dan zie ik een meisje binnen komen zijn vriendin met alleen haar slipje aan en ze zegt dat ze nog niet was klaargekomen.. dus ik al heel raar van WTF.. blijkt die jonge zijn broek nog open te staan .. kijk op tafeltje zie ik een paar pillen ( Xtc ) & een 10tje wiet liggen

Zoo dus wij die joint white widow langst de kant gelegd voor vanavond.. gaat strax goed zn werk doen trouwens ^^. en met pijpje pure wiet rookee. :')

Na een uurtje ofzo ( natuurlijk met pauzes ) zit iedereen al aardig loom te lopen bert & ernie immitaties te doen enzo en leek het ons wel leuk om apen te gaan zoeken in het bos.. we waren onderweg ook nog een aan het roken dus we waaren echt wel ziek bezig.. Gaan we daar ergens gaan zitten en begint het te pissen van het regenen en dat pijpje uit.. steken we het opnieuw aan, trek ervan en het smaakte echt vies.. braak neigingen enzo.. nja gewoon verder gegaan tot het op was.. nog geen 5 minuten daarna begint die gast dat pijpje opnieuw op te vullen.. echt een rare jongen die staf,

begint dat meisje opeens geel te zien en begint ze een halfuur gewoon vloeibaar gele drets uit te galle.. wij echt zorge maken want we waren zo stoned dat het eigenlijk gewoon leek alsof ze aan het lachen was.. en dat was ze ook want ze heeft gewoon met haar haar in dr eige kots gelegen

rare ervaring tog;. want toen besefte we dat we echt aan het overdrijven waren..



maar nou zit ik nog steeds met dat beeld in mn hoofd van dat 16 jarige meisje dat als een lijk aan het kotsen en lachen was.. we hebben allebei vrijveel ervaring met drugs en weten onze grens.. en ze zei dat ze er nog maar een paar hijsjes van dat pijpje had...

Nouja, Ik weet waar mijn grens is, maar zijn er nog mensen die dit ervaren hebben? ik bedoel niet de eerste keer maar na een lange tijd ervaring joints roken nog steeds zegmaar die misselijkheid ervaren als de eerste keer..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2008, 23:21
Verwijderd
Nee dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar het kan gewoon van blowen. Niet iedereen reageert er hetzelfde op.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 09:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het lijkt erop dat het merendeel van dit verhaal hier alleen staat om te vertellen dat je een harde baas bent, met Delphien in de living.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 10:07
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Het lijkt erop dat het merendeel van dit verhaal hier alleen staat om te vertellen dat je een harde baas bent, met Delphien in de living.
Njaa kweetniet hoor man naderaf vond ik het ook een beetje veel tekst voor een stomme kleine vraag.. wou er gewoon nog eens een verhaaltje bij vertellen

en het staar er niet om te vertellen dat ik een harde baas ben.. dat is onzin
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 10:13
Verwijderd
Ik vind je een freak of nature en je nickname versterkt dat. Viespeuk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 10:21
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Ik vind je een freak of nature en je nickname versterkt dat. Viespeuk.
Wauw wat ben jij interessant..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 10:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Nope, ik heb het nooit meegemaakt. Sowieso heb ik me nooit misselijk gevoeld na het blowen, laat staan dat ik er van gekotst heb. Je kunt er absoluut misselijk van worden, maar naar mijn weten is dat inderdaad vooral als je voor het eerst ervaringen opdoet met wiet/ hasj. Je hebt niet toevallig wat verkeerds gegeten?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je een freak of nature en je nickname versterkt dat. Viespeuk.
Sinds wanneer mag een nickname niet een beetje stuitend zijn?
Beter blijf je ontopic of rapporteer je het op M&M.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 12:52
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Nope, ik heb het nooit meegemaakt. Sowieso heb ik me nooit misselijk gevoeld na het blowen, laat staan dat ik er van gekotst heb. Je kunt er absoluut misselijk van worden, maar naar mijn weten is dat inderdaad vooral als je voor het eerst ervaringen opdoet met wiet/ hasj. Je hebt niet toevallig wat verkeerds gegeten?
Neen, Ze zei dat ze al pizza gegeten hadden die nacht.. ze hadden niet geslapen..
misschien de combinatie van veel water drinken & blowen en niets eten?

Ze zag er in allegeval echt niet best uit..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 15:06
Verwijderd
Rookt ze?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 15:38
Verwijderd
drank op? een vriend van me moest altijd kotsen als hij een paar biertjes op had en wat blowde (na een paar trekjes al)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer mag een nickname niet een beetje stuitend zijn?
Beter blijf je ontopic of rapporteer je het op M&M.
Mijn reactie was hetzelfde hoor...

En de combinatie drank en blowen kan heel leuke effecten geven. En heel nare. Als je het niet gewend bent of teveel zuipt of teveel blowt, is het zo gebeurd dat je moet overgeven. (Sowieso al met veel drank natuurlijk, dus als ze veel op had was het al helemaal niet speciaal).
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 15:35
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Het lijkt erop dat het merendeel van dit verhaal hier alleen staat om te vertellen dat je een harde baas bent, met Delphien in de living.

Hehe.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 15:43
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Gewoon verkeerd gevallen denk ik... Niets om je al te druk over te maken I guess.

Mag ik btw vragen waar je vandaan komt? Voor mij was het een lastig te volgen schrijfdialect.. en ik ben echt de moeilijkste niet...
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 15:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Gewoon verkeerd gevallen denk ik... Niets om je al te druk over te maken I guess.

Mag ik btw vragen waar je vandaan komt? Voor mij was het een lastig te volgen schrijfdialect.. en ik ben echt de moeilijkste niet...
Dat maakt mij iig niet de enige die dat dacht.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Gewoon verkeerd gevallen denk ik... Niets om je al te druk over te maken I guess.

Mag ik btw vragen waar je vandaan komt? Voor mij was het een lastig te volgen schrijfdialect.. en ik ben echt de moeilijkste niet...
Ik heb een vermoeden, maar in zijn profiel staat dattie het van zijn mams niet mag vertellen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 21:45
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
1 keer ben ik echt zwaar over m'n nek gegaan van het blowen.
Toen kon ik ook eigenlijk niks anders meer dan wiebelend op een stoel zitten met een emmer op m'n schoot om na een 3 kwartier compleet out te passen (gelukkig zonder emmer).
Gelukkig is dat inmiddels lang geleden en sindsdien niet meer voorgekomen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 22:01
Verwijderd
Oh en PedofielBeertje! Als je weer een topic opent, zou je dan misschien in de topictitel meer dan alleen vaaaaaage shit. willen zetten? Dan komen er meer mensen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2008, 19:32
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik denk dat ik het snap!

Was het je eigen wiet?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 07:05
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Je moet ook nooit je wiet langs de kant leggen., dan kan je er niet op letten.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 13:21
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Je moet ook nooit je wiet langs de kant leggen., dan kan je er niet op letten.
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 18:40
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Lijkt me niet echt een leuk kraakpand om in te wonen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.