Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2020, 13:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Wij gebruiken droger eigenlijk alleen voor handdoeken en beddegoed want lekker zacht.
En joggingbroeken!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 02-09-2020, 09:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik gebruik de droger normaal wel heel veel. Niet voor spijkerbroeken of mooie shirts, maar de rest gaat hier gewoon de droger in.
Oud 02-09-2020, 09:59
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Droger gebruik ik voor sokken, ondergoed, huishoudtextiel
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-09-2020, 10:11
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
handdoeken, beddengoed en de kat
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 02-09-2020, 10:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nooit in mijn leven een droger gehad/gebruikt en ook niet het idee dat ik iets mis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-09-2020, 11:37
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik heb er een tot mijn beschikking bij het appartement dat ik huur. Ik had ook nooit een droger, maar ik denk dat ik hem wel zou gaan missen als ik er nu geen meer had. Het is wel echt lekker makkelijk voor sokken en ondergoed, al dat kleine spul ophangen is echt vervelend
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-09-2020, 11:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dát is wel echt waar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-09-2020, 11:46
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Dát is wel echt waar.
De rest van wat ik zeg ik meestal ook wel waar anders hoor
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-09-2020, 11:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-09-2020, 12:55
Struilhuik
Struilhuik is offline
Klein spul hang je toch ook niet op maar leg je toch over de lijn heen..
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 02-09-2020, 13:54
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Klein spul hang je toch ook niet op maar leg je toch over de lijn heen..
Ja dan nog is het individueel gepruts waar ik een hekel aan heb.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-09-2020, 14:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik flikker bijna alles in de droger, behalve spijkerbroeken, beha’s en duh, dingen die niet in de droger mogen. Super chill
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-09-2020, 19:22
neardo
neardo is offline
Citaat:
Droger gebruik ik voor sokken, ondergoed, huishoudtextiel
Dit ja. Vooral handdoeken zijn echt veel fijner uit de droger en de rest is gewoon gedoe.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 02-09-2020, 20:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben bijna 8maanden redelijk hormonaal stabiel gebleven maar Jezusmina wat er de afgelopen week opeens in m'n hoofd gaande is hopelijk komt rationele Mema ooit nog terug.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 02-09-2020, 21:41
Verwijderd
Zou dat ook niet kunnen zijn omdat het nu "mag" omdat je niet meer aan het werk bent en je dus lekker volledig irrationeel emotioneel kan zijn?
Oud 02-09-2020, 21:46
Verwijderd
Of omdat je met Ertur in één huis woont en hij je met kind heeft geschopt....
Oud 03-09-2020, 04:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja die bastaard is het sowieso schuld en het zal inderdaad ook wel zo zijn dat m'n remmen los zijn nu ik geen werk meer heb om me bezig te houden
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-09-2020, 08:31
Struilhuik
Struilhuik is offline
De kleuren van de Sjeng sijpelen door
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 03-09-2020, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Ja die bastaard is het sowieso schuld en het zal inderdaad ook wel zo zijn dat m'n remmen los zijn nu ik geen werk meer heb om me bezig te houden
Komt goed. Ik ben op mijn werk nog steeds dezelfde draak en mensen zijn nog altijd bang voor me als ze me leren kennen. Dat is niet veranderd na Doris.
Oud 03-09-2020, 09:09
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik was vanmorgen op controle bij mijn nieuwe tandarts. Ze zei dat mijn verstandskiezen mooi zijn doorgekomen maar dat ik ze goed moet verzorgen omdat ze er niet bij kan als er een gaatje in zit en dan zou ie eruit moeten. Even later ziet ze op de foto dat ik een gaatje heb op een erg lastige plek Ik heb al jaren geen problemen gehad en nu moet mijn verstandskies er waarschijnlijk uit:’(
Oud 03-09-2020, 09:27
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb trouwens een vraag aan de (aanstaande) moeders. Vonden jullie baby’s leuk en schattig voordat jullie zwanger werden?
Oud 03-09-2020, 10:05
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik heb trouwens een vraag aan de (aanstaande) moeders. Vonden jullie baby’s leuk en schattig voordat jullie zwanger werden?
Nee en dat vind ik nog steeds niet.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-09-2020, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens een vraag aan de (aanstaande) moeders. Vonden jullie baby’s leuk en schattig voordat jullie zwanger werden?
Ik ben totaal niet de groep aan wie je het vroeg maar laat je niet gekmaken door de moedermaffia. Mijn zussen hebben 218470 kinderen (lichte overdrijving, niet veel) en maar één van mijn zussen vindt baby's leuk en schattig. Ook toen ze zelf baby's hadden vonden de anderen dat niet. Je "hoeft" baby's helemaal niet schattig te vinden als vrouw. Het is te schandalig voor woorden dat het nodig is om dit soort dingen te zeggen/typen.

Er is uiteraard ook niets mis met baby's wel schattig vinden overigens.
Oud 03-09-2020, 11:03
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik haat het als ouders aanmoedigen de larf "toch even" vast te houden. Ik wil dat niet. En het aanbod afslaan doet toch ook te vaak wenkbrauwen fronsen waarbij je de kersverse ouders hoort denken "KINDERHATER!". Nee, sodemieter gewoon op met dit hulpeloze schepsel waarbij alles kapot kan gaan: het kan verdomme niet eens zijn of haar eigen hoofd ondersteunen.

Later als hij of zij groter is en in een roze tutu wil dansen of voetballen meld ik mij wel.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 03-09-2020, 11:23
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
als man is het gelukkig wel veel makkelijker of geaccepteerder om het babyvasthouden af te wimpelen dan als vrouw
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 03-09-2020, 11:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Nee en dat vind ik nog steeds niet.
Citaat:
Ik ben totaal niet de groep aan wie je het vroeg maar laat je niet gekmaken door de moedermaffia. Mijn zussen hebben 218470 kinderen (lichte overdrijving, niet veel) en maar één van mijn zussen vindt baby's leuk en schattig. Ook toen ze zelf baby's hadden vonden de anderen dat niet. Je "hoeft" baby's helemaal niet schattig te vinden als vrouw. Het is te schandalig voor woorden dat het nodig is om dit soort dingen te zeggen/typen.

Er is uiteraard ook niets mis met baby's wel schattig vinden overigens.
Ok, dus het is vrij normaal

Citaat:
Ik haat het als ouders aanmoedigen de larf "toch even" vast te houden. Ik wil dat niet. En het aanbod afslaan doet toch ook te vaak wenkbrauwen fronsen waarbij je de kersverse ouders hoort denken "KINDERHATER!". Nee, sodemieter gewoon op met dit hulpeloze schepsel waarbij alles kapot kan gaan: het kan verdomme niet eens zijn of haar eigen hoofd ondersteunen.

Later als hij of zij groter is en in een roze tutu wil dansen of voetballen meld ik mij wel.
Inderdaad

Toen ik onlangs op kraamvisite was bij mijn schoonzus werd ik zo ongeveer gedwongen om die baby vast te houden. Rot op zeg.

De familie keek naar die baby alsof ie het mooiste wondertje op aarde was, maar hij deed mij niets. Ik begon me een beetje af te vragen of ik een bepaald instinct mis
Oud 03-09-2020, 12:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nee ik weiger eigenlijk ook vrijwel altijd om babies vast te houden. Totaal geen behoefte toe ben ook niet van plan om mensen op te leggen ons kind vast te houden als ze daar geen zin in hebben.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-09-2020, 14:00
Verwijderd
Ik vroeg "Wil je d'r vasthouden?" Aan mijn zussen en (schoon)ouders. Verder heeft niemand Doris vast gehad in de eerste paar weken. Onze beste vriend niet, ooms en tantes van ons niet. Kinderen moet je sowieso niet doorgeven, het zijn geen voorwerpen.
Oud 03-09-2020, 14:13
Struilhuik
Struilhuik is offline
In ander negatief nieuws: Claire Williams weg bij het Williams F1-team. Een einde aan ruim 40 jaar familie Williams in de F1, met een imposante prijzenkast.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 03-09-2020, 16:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik vroeg "Wil je d'r vasthouden?" Aan mijn zussen en (schoon)ouders. Verder heeft niemand Doris vast gehad in de eerste paar weken. Onze beste vriend niet, ooms en tantes van ons niet. Kinderen moet je sowieso niet doorgeven, het zijn geen voorwerpen.
Caro, ik vind jouw moederverhalen echt fijn om te lezen. Ik ben hier dus altijd zó verbaasd om! Ik snap de logica van allemaal even vasthouden gewoon niet. Kind van 9 geef je ook niet door tijdens een verjaardag. Waarom je veel kleinere en minder sterk gehechte baby dan wel?
Oud 03-09-2020, 16:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik geef meer reactie op foto’s van kittens dan foto’s van baby’s. Ik kan best erkennen dat een baby schattig is, maar kittens smelt ik van.

Irl babies vind ik vooral leuk als ze niet krijsen, niet naar kak stinken en niet plakkerig zijn. Voornamelijk als ze slapen dus ik snap ook geen reet van die vrouwen met klapperende eierstokken.

En ik vind de verhalen van Caro ook fijn. Gewoon lekker normaal doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-09-2020, 17:56
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik geef meer reactie op foto’s van kittens dan foto’s van baby’s. Ik kan best erkennen dat een baby schattig is, maar kittens smelt ik van.

En ik vind de verhalen van Caro ook fijn. Gewoon lekker normaal doen.
Herkenbaar. Dat gevoel dat ik krijg wanneer ik een puppy of kitten zie, dat heb ik bij baby’s nooit.

Ja, Enilorac komt over als een leuke, nuchtere moeder
Oud 03-09-2020, 17:57
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Puppy's en kittens en kuikentjes en alle andere babydieren zijn toch ook duisent keer liever dan een baby :')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-09-2020, 17:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Jaaaa puppy’s
Oud 03-09-2020, 18:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De buurvrouw van mijn moeder heeft kittens en ik mag met ze kroelen als ik bij mijn moeder ben
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-09-2020, 02:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jullie zijn mijn type mensen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-09-2020, 13:04
Verwijderd
Ik word er verlegen van jongens
Oud 04-09-2020, 13:09
Verwijderd
Overigens vind ik baby's wel oke, maar niet bijzonder schattig. Van puppys of kittens word ik net zo blij. Wel vind ik baby's van mensen die dichtbij staan tof. Maar dat heeft er mee te maken dat ik het heel gaaf vind dat het allemaal kan. Ik vind het bizar dat er gewoon een volledig mens in je kan groeien zonder dat je daar nu bijzonder veel voor hoeft te doen. En alssie geboren is, issie gewoon (ongeveer) af. En als de geboorte.goed gaat, hoe bizar is dat. Wtf, dat een mensen lichaam dat kan. Echt. Wtf.

Voor mij is dat hetzelfde type verwondering dat ik heb over (fysieke) shit bij cliënten. Godweethoeveel afwijkingen en stoornissen en syndromen, en evengoed nog (op een bepaald niveau) functioneren. HOE DAN.
Oud 04-09-2020, 14:25
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Baby’s stinken, krijsen en kosten geld. Advies van Haller, doe een condoom om je pik. Kost veel minder. (Mijn half-neefje, is wel leuk, maar ik heb geen lasten hihi)
Oud 04-09-2020, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Baby’s stinken, krijsen en kosten geld. Advies van Haller, doe een condoom om je pik. Kost veel minder. (Mijn half-neefje, is wel leuk, maar ik heb geen lasten hihi)
<3
Oud 04-09-2020, 16:44
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Overigens vind ik baby's wel oke, maar niet bijzonder schattig. Van puppys of kittens word ik net zo blij. Wel vind ik baby's van mensen die dichtbij staan tof. Maar dat heeft er mee te maken dat ik het heel gaaf vind dat het allemaal kan. Ik vind het bizar dat er gewoon een volledig mens in je kan groeien zonder dat je daar nu bijzonder veel voor hoeft te doen. En alssie geboren is, issie gewoon (ongeveer) af. En als de geboorte.goed gaat, hoe bizar is dat. Wtf, dat een mensen lichaam dat kan. Echt. Wtf.

Voor mij is dat hetzelfde type verwondering dat ik heb over (fysieke) shit bij cliënten. Godweethoeveel afwijkingen en stoornissen en syndromen, en evengoed nog (op een bepaald niveau) functioneren. HOE DAN.
Ik vind het vooral heel leuk dat die kids zo op de ouders lijken. In mijn achterneefjes en nichtjes zie ik echt hun ouders en zelf mijn ooms, tantes, opa terug, waar ik zelf mee ben opgegroeid. En mijn beste vriendin, die ik al vanaf de kleuterklas ken, heeft nu 2 kinderen die ook echt op haar en haar zusje lijken. Wat gewoon heel grappig is omdat ik haar ook ken op die leeftijd

Wat ik ook altijd zo typisch vind: ik ben niet uitgesproken op kinderen ingesteld. Als ik bij mensen met kinderen kom dan vind ik het prima om even te kletsen met kinderen of een spelletje ofzo, maar niet mijn hele bezoek draait om die kinderen. Toch blijken kinderen toch vaak op mij gesteld te zijn
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 04-09-2020, 17:28
Verwijderd
Ik houd alleen van de baby's en kinderen van mijn familie en vrienden. De rest zie ik graag gespleten liggen op een trambaan.
Oud 04-09-2020, 19:20
Verwijderd
Doodsverwensing ban.
Oud 04-09-2020, 19:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik houd alleen van de baby's en kinderen van mijn familie en vrienden. De rest zie ik graag gespleten liggen op een trambaan.
Jezus
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-09-2020, 20:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind kinderen van leuke mensen meestal wel leuk. Want leuk mens x leuk mens, daar moet toch wel iets leuks uit komen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-09-2020, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Jezus
Wil mijn eigen auto niet besmeuren met dat gore kinderbloed anders reed ik er zelf twee keer over, dat je ook zo'n harde bonk hoort onder de auto LOL
Oud 05-09-2020, 00:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wil mijn eigen auto niet besmeuren met dat gore kinderbloed anders reed ik er zelf twee keer over, dat je ook zo'n harde bonk hoort onder de auto LOL
Omg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2020, 03:01
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik houd alleen van de baby's en kinderen van mijn familie en vrienden. De rest zie ik graag gespleten liggen op een trambaan.
Wow
Oud 05-09-2020, 07:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Caro, ik vind jouw moederverhalen echt fijn om te lezen. Ik ben hier dus altijd zó verbaasd om! Ik snap de logica van allemaal even vasthouden gewoon niet. Kind van 9 geef je ook niet door tijdens een verjaardag. Waarom je veel kleinere en minder sterk gehechte baby dan wel?
Nou nou dat is toch een beetje overdreven wereldvreemd doen

Ik ben er ook niet happig op, maar er zijn toch wel wat redenen te bedenken waarom mensen dat doen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-09-2020, 08:12
Verwijderd
Maar dan kun je je er toch wel enorm over verbazen en het er echt niet mee eens zijn?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.