Oud 14-09-2018, 22:10
Meisjex1999
Meisjex1999 is offline
Hallo,

Als je geen zin hebt om het hele verhaal te lezen skip dan alsjeblieft even naar waar ik zeg: dus mijn vraag is nu.

Het is een beetje gek, ik ben 19 jaar en heb nog nooit echt gezoend.
Ik heb wel vaak genoeg de kans gehad met uitgaan enzo, maar ik wou voor mijn eerste zoen graag wachten tot ik iemand echt leuk vond.
Alleen toen ik 16 was heb ik in een dronken bui heel even met iemand gezoend, en afgelopen jaar heb ik een poos gedate met iemand, en hem heb ik wel een paar keer een kus op de mond gegeven maar meer ook niet.
Nu was ik afgelopen week uitgegaan en de twee vriendinnen waarmee ik uit was, waren allebei met een jongen aan het zoenen. Toen kwam er een jongen naar me toe, die ik niet echt kende maar hij zit wel bij dezelfde vereniging dus ik wist wel dat hij wel oke was. Hij was heel lief en we waren een beetje aan het knuffelen enzo. En op dat moment dacht ik oke fuck it als hij me zoent vind ik dat prima. Dus op een gegeven moment begon hij me te zoenen. Dus in eerste instantie zoende ik terug, maar ik dacht alleen maar 'doe ik het wel goed?' En kijk ik snap dat de eerste keer altijd moeilijk is, maar ik ben 19 dus dan verwacht iemand wel dat je een beetje weet wat je doet. We stopten al vrij snel weer (10 seconden ofzo), en toen vroeg hij ook of het mijn eerste keer was. Dus toen voelde ik me al helemaal onzeker. Hij was verder wel heel lief hoor en zei een paar keer sorry. Maar iig, ik wil de volgende keer gewoon wel een keer echt zoenen.

Dus mijn vraag is nu: hoe moet ik zoenen?

Beetje te gedetailleerd misschien maar wat ik nu deed was hij kuste vgm mijn bovenlip meer en dan ik vlak daarna zijn onderlip. Maar is dit wel goed? Of moet je elkaar precies tegelijk zoenen. En moet je echt bovenlip op bovenlip zoenen en onderlip op onderlip, of zoent de een meer de ene lip en de ander de andere lip?

Ik weet dat heel veel dingen persoonlijk zijn en verschillen, maar ik hoop dat iemand toch antwoord kan geven op mijn vrij specifieke vragen.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2018, 22:57
Verwijderd
Goed is een relatief begrip. Probeer gewoon rustig op de ander te letten. Gaat hij langzaam of snel, gebruikt hij veel of weinig tong, etc. Als je zulke dingen bij de ander aanvoelt, kun je besluiten om er in mee te gaan of juist je eigen plan te trekken en te doen waar jij je goed bij voelt. Zoenen is iets wat van twee kanten moet komen. Zolang jij je ontspant en geniet, helemaal op gaat in het moment, dan kun je vrij weinig verkeerd doen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2018, 12:44
Meisjex1999
Meisjex1999 is offline
Bedankt voor je reactie. Ik snap dat goed een relatief begrip is en dat het vooral aanvoelen is, maar ik wil toch graag een paar dingen weten voor ik eraan begin. Ik vraag me vooral af of je elkaar precies tegelijk zoent? Dus zegmaar dat je tegelijk die kus beweging maakt? En of het normaal is dat je meer één lip kust dan dat je je lippen precies op elkaar zet, omdat hij dus meer één lip kuste?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2018, 15:33
Verwijderd
Tegelijk zoenen / kus bewging maken weergeeft wel het beeld dat je samen in harmonie bent en zal het zoenen vast ‘lekkerder’ maken. Dat hij meer één lip kust zal hij vast hebben uit al die romantische films of hij is speels aangelegd. Maar dat is gewoon een manier van zoenen. Persoonlijk varieer ik door te beginnen met een lip te kussen en daarna over te gaan op allebei de lippen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 17:58
martijntje21
martijntje21 is offline
tong in neus
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 19:23
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
tong in neus
Wat een hoogwaardige toevoeging tot dit toch al extreem boeiende topic.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 01:07
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Wat een hoogwaardige toevoeging tot dit toch al extreem boeiende topic.
Weer zo'n extreem nuttige toevoeging. TS geeft hier iets aan wat voor haar belangrijk is.


Voor TS:
Probeer een beetje aan te voelen wat de ander doet en ga er een beetje in mee. Is ook een beetje ervaring maar die komt vanzelf. Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2018, 10:50
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit diep nagedacht over hoe je moet tongzoenen... Je beschrijving is zó klinisch. Er is niet echt een volgorde of een bovenlip op bovenlip en onderlip op onderlip enzo. Daarnaast heb je ook nog een tong, en heb je tanden etc. Ik denk dat het helpt als je er gewoon niet over nadenkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hoe moet ik beginnen?
steffanx3
21 22-01-2012 17:08
Liefde & Relatie Ongelovelijk verliefd, wat moet ik doen?
zoverliefd
5 15-06-2010 18:52
Liefde & Relatie Hoe moet ik reageren?
fractuur
18 24-10-2003 17:12
Liefde & Relatie Hoe moet ik nou een relatie krijgen
king112
59 01-08-2003 12:11
Liefde & Relatie Hoe kan ik nu verder gaan
dino84
10 18-03-2003 13:07
Seksualiteit Hoe moet ik het brengen???
Whiteboy
14 13-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.