Oud 23-07-2004, 10:15
4774
4774 is offline
ej

ik lees heel vaak in verschillende topics (o.a hier en op fok) dat meisjes in een relatie minder zin in sex krijgen. een vriendin van mij had dit ook maar die wou gewoon helemaal geen sex meer met d'r vriend. ze vond sex met hem helemaal niet fijn en ze had er geen behoefte meer aan.

mijn vriend vertelde gister aan mij dat hij geen zin in sex had.
als hij me ziet heeft hij wel zin en word ie wel opgewonden enzo,
maar hij wil het minder doen. we hebben het op vakantie elke dag vaak gedaan en toen na onze vakantie zagen we elkaar ook weer elke dag. ikzelf vond het ook wel een beetje veel.
hij wil het minder doen om het leuk te houden en daar ben ik het mee eens, maar dan als ik bij hem ben gaat ie aan me zitten en wil hij 'het' weer. en dan heb ik zoiets van...wat wil je nou?
ik wil het ook heel graag hoor, maar als we eerst hebben afgesproken dat we het minder zullen doen dan vind ik het een beetje dubbel.

zijn er meer jongens die zulke beslissingen hebben genomen in hun relatie? want in mijn omgeving zijn het meer meisjes die zeggen : ik wil sex bijzonder houden en ik wil meer gewone leuke dingen doen.



[edit: ik zet dit in liefde&relatie omdat het voor mijn gevoel meer over beslissingen in een relatie gaat dan gewoon alleen over sex]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 10:21
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tsjaa dat is lastig.

ik snap niet dat meiden soms minder sex willen, magoe. en gelukkig mijn vriend ook niet.

vraag je vriend wat ie nou eigenlijk echt wil! succes!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:24
4774
4774 is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 23-07-2004 @ 10:21 :
tsjaa dat is lastig.

ik snap niet dat meiden soms minder sex willen, magoe. en gelukkig mijn vriend ook niet.

vraag je vriend wat ie nou eigenlijk echt wil! succes!
hij zei dat hij minder sex wou omdat het dan speciaal blijft (en hij ziet toekomst in ons) want hij zegt : over een paar jaar wil ik nog net zo genieten van jou als nu, en ik wil niet dat we nu al alles gehad hebben.

hij zegt eigenlijk dat hij geen zin heeft (maar hij heeft wel zin als in de opgewonden manier) maar hij wil het wat rustig aan doen om het speciaal te houden
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:26
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
mss zag hij seks meer als een soort verplichting, van het hoort elke dag ofzo. je moet het toch eigenlijk helemaal spontaan laten gaan. als je het ALLEBEI wilt. en als hij wil, en jij niet, moet je het ook niet doen om wille van de lieve vrede. snap je?
en die afspraak vind ik wel een beetje raar . afspreken om het minder te doen? was het niet een beetje te verplicht? mss moet je er niet te veel meer aan denken, maar het gewoon spontaan laten gaan.

maar dat wist je al . wat ben ik toch lekker wakker vanochtend
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:34
4774
4774 is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 23-07-2004 @ 10:26 :
mss zag hij seks meer als een soort verplichting, van het hoort elke dag ofzo. je moet het toch eigenlijk helemaal spontaan laten gaan. als je het ALLEBEI wilt. en als hij wil, en jij niet, moet je het ook niet doen om wille van de lieve vrede. snap je?
en die afspraak vind ik wel een beetje raar . afspreken om het minder te doen? was het niet een beetje te verplicht? mss moet je er niet te veel meer aan denken, maar het gewoon spontaan laten gaan.

maar dat wist je al . wat ben ik toch lekker wakker vanochtend
^^

t was meer zo dat als ik bij m was het hem opwond elke x
dus elke x als ik bij hem was gebeurde 'het'
gewoon omdat we het allebij wouden, hij begon er vaak mee en vooral de afgelopen tijd. niet dat ik dat erg vond. maar als hij zegt dat hij het minder wil doen (niet elke dag) en hij begint aan me te friemelen dan vind ik het een btje vaag.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:35
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 23-07-2004 @ 10:26 :
afspreken om het minder te doen? was het niet een beetje te verplicht? mss moet je er niet te veel meer aan denken, maar het gewoon spontaan laten gaan.

__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:41
4774
4774 is offline
nee het was niet verplicht, op de vakantie helemaal niet. toen gebeurde het ook gewoon. en na onze vakantie (deze week) zijn we vaak bij mij thuis geweest en daar gebeurde het ook. terwijl we het nog nooit bij mij thuis hebben gedaan en ik het nooit van plan was te doen.

hij vind het ook geen verplichting maar elke x als ik met hem zoen wil hij 'het' al. misschien moet ik minder snel toegeven, maar wat als je nou gewoon wilt?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:42
Kabouter
Kabouter is offline
Als je gewoon wilt, moet je het doen... Lijkt mij.
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:44
Verwijderd
Ha, dat zei mijn exvriend ook een tijdlang vrij vaak. "Ja, we moeten minder seks hebben, dan blijft het bijzonder". Bullshit. Het bijzondere aan seks moet niet het feit zijn dat het überhaupt gebeurt, maar de manier waarop. Als jullie allebei seks willen, dan ga je toch gewoon seks hebben? En als hij het saai vindt worden, nou, dan moet-ie maar eens iets bedenken om het interessanter te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:46
4774
4774 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 10:44 :
Ha, dat zei mijn exvriend ook vaak. "Ja, we moeten minder seks hebben, dan blijft het bijzonder". Bullshit. Het bijzondere aan seks moet niet het feit zijn dat het überhaupt gebeurt, maar de manier waarop. Als jullie allebei seks willen, dan ga je toch gewoon seks hebben? En als hij het saai vindt worden, nou, dan moet-ie maar eens iets bedenken om het interessanter te maken.
ja vind ik ook. we hadden wat minder voorspel enzo. en het gebeurde allemaal in 10 minuten en stond ie weer op en wou hij stad in ofzo. ik heb het liever wat langer enzo. en dat heb ik ook gezegt. we waren een beetje in vakantiesexstemming denk ik. daar kon het niet zo lang duren omdat de ouders naast onze kamer zaten en bijna elk half uur langskwamen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:46
Kabouter
Kabouter is offline
Precies! Dat wou ik dus net gaan zeggen...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:47
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Waarom maak je er überhaupt afspraken over...? Dat snap ik nooit zo goed. Als je het wil, dan doe je het toch en dan ga je niet moeilijk doen over zo'n afspraak. Als je het niet wil, geen zin hebt, niet in de stemming bent oid. dan zeg je dat toch gewoon. Hoef je geen afspraak voor te maken lijkt mij.
Zou ik iig. nooit doen met mijn vriendin. Die ik ondertussen toch al zo'n 9,5 maand heb en eigenlijk iedere dag wel zie.
Als zij niet wil, of ik niet wil, dan gaan we gewoon lekker met elkaar liggen knuffelen of iets anders doen. En anders,.. wat is het probleem? Ik heb niet het idee dat seks mij ooit zou gaan vervelen, genoeg af te wisselen.
Maarja.. that's just my humble opinion. Sterkte
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:48
4774
4774 is offline
Citaat:
like_u16 schreef op 23-07-2004 @ 10:42 :
Als je gewoon wilt, moet je het doen... Lijkt mij.
ja zei ik ook al. ik doe het wanneer ik wil en als ik niet wil dan niet, ik ga geen datums en tijden plannen want daar heb ik geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:48
Kabouter
Kabouter is offline
Wordt ook wel een beetje erg dan...
Staat er in je agenda: Do 22 aug: 20.00 sex.
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:50
4774
4774 is offline
Citaat:
UnDeRtHaBrIdGe schreef op 23-07-2004 @ 10:47 :
Waarom maak je er überhaupt afspraken over...? Dat snap ik nooit zo goed. Als je het wil, dan doe je het toch en dan ga je niet moeilijk doen over zo'n afspraak. Als je het niet wil, geen zin hebt, niet in de stemming bent oid. dan zeg je dat toch gewoon. Hoef je geen afspraak voor te maken lijkt mij.
Zou ik iig. nooit doen met mijn vriendin. Die ik ondertussen toch al zo'n 9,5 maand heb en eigenlijk iedere dag wel zie.
Als zij niet wil, of ik niet wil, dan gaan we gewoon lekker met elkaar liggen knuffelen of iets anders doen. En anders,.. wat is het probleem? Ik heb niet het idee dat seks mij ooit zou gaan vervelen, genoeg af te wisselen.
Maarja.. that's just my humble opinion. Sterkte
pcies ^^

maar ergens vind ik het wel verstandig dat hij het iets minder wil doen. we waren in zo'n routine gekomen qua sex. btje voorspel, het doen, en klaar
en ik heb het liever af en toe uitgebreid en af en toe een vluggertje oid, btje van alles wat. en als we het een tijdje niet doen / minder doen. verlangen we weer net iets meer naar elkaar.

is elke dag sex niet wat veel?
als je dat 5 maanden achter elkaar aan hebt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:51
4774
4774 is offline
Citaat:
like_u16 schreef op 23-07-2004 @ 10:48 :
Wordt ook wel een beetje erg dan...
Staat er in je agenda: Do 22 aug: 20.00 sex.
whehehe ja toch
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:55
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Vraag aan hem wat hij nou wil...

Hij is de enige die dit antwoord kan geven namelijk

En anders als jij geen zin hebt dan gewoon niet doen he
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:01
4774
4774 is offline
Citaat:
Maarten schreef op 23-07-2004 @ 10:55 :
Vraag aan hem wat hij nou wil...

Hij is de enige die dit antwoord kan geven namelijk

En anders als jij geen zin hebt dan gewoon niet doen he
minder sex om het spannend te houden.
ik geef hem wel gelijk hoor, als je elkaar elke dag ziet en dan ook sex hebt enzo dan word het al een beetje normaal iets wat bij je dag zit (terwijl ik van tevoren helemaal niet verwacht dat we sex gaan hebben en hij ook niet) we gaan altijd ff weg, stad in en film huren enzo maar waar we ook zijn of wat we ook doen we hebben dan sex. we willen het allebij dus we hebben zoiets van waarom niet.

maar kvroeg me af of meer jongens zoiets hebben.
hij kijkt vaak vooruit. bv: we moeten elkaar niet elke dag zien want dan word het misschien teveel

ik heb al veel relaties zien doodbloeden omdat ze elkaar elke dag zagen en veel ruzie enzo kregen..

misschien ligt het ookwel aan mij want hij begon met 'ik wil niet meer zoveel sex hebben' toen ik ongesteld werd (begin deze week) en als ik ongesteld ben, ben ik niet het leukste gezelschap en sagy enzo.

maar dan nog vraag ik me af waarom hij toch weer opgewonden raakt en sex wil.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2004, 11:29
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik bedoelde ook dat je dat laatste moet vragen.. waarom hij zoiets afspreekt en alsnog sex wil snappie?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:31
4774
4774 is offline
Citaat:
Maarten schreef op 23-07-2004 @ 11:29 :
Ik bedoelde ook dat je dat laatste moet vragen.. waarom hij zoiets afspreekt en alsnog sex wil snappie?
ja dat vroeg ik gister avond dus, ik zei; je zegt wel dat je geen zin hebt maar gister begon je aan me te friemelen en zonet ook weer. dan heb ik ook zoiets van mmmm wat wil je nou? en toen zei hij; dat moet je gewoon zeggen dan. en toen zei ik; maar ik wou wel..

zijn lust en opgewondenheid is er wel. alleen zn verstand zegt dat het iets minder moet. zoiets
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 10:44 :
En als hij het saai vindt worden, nou, dan moet-ie maar eens iets bedenken om het interessanter te maken.

op solo-sex na, heb je sex minimaal met 2 personen, dus lijkt het mij logischer dat als een van de 2 sex saai begint te vinden dat er van 2 kanten gezocht moet worden naar nieuwe dingen, want ook een relatie heb je met zijn 2en
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:36
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
tja, hummz... lastig... hij wil het speciaal houden door het minder te doen, en hij wordt wel opgewonden elke keer als ie je zoent en wil dan sex met je... dan leg hem uit dat die "onthouding" van sex van beiden kanten moet komen... en dat ie niet aan je moet gaan zitten friemelen want anders is het morgen niet meer sepciaal *vooral met sarcastisch gezicht* anders stel voor wat aparte dingetjes te doen, ga eens samen sexshoppen, koop wat leuke dingetjes... uhm... hem uitleggen dat je het niet altijd hetzelfde wil doen, dus niet, btje voorspel, neuken, klaar, maar afwisselend, dus de ene keer een vluggertje, de andere keer dat jullie een dag in bed liggen...
kleg hem iig uit dat het lastig is hem te begrijpen wanneer ie dat heeft afgesproken en aan je blijft friemelen.... das inderdaad een beetje dubbel...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 23-07-2004 @ 11:35 :
op solo-sex na, heb je sex minimaal met 2 personen, dus lijkt het mij logischer dat als een van de 2 sex saai begint te vinden dat er van 2 kanten gezocht moet worden naar nieuwe dingen, want ook een relatie heb je met zijn 2en
Ze had op dat moment nog niet gezegd dat zíj het ook saai vond, alleen dat hij dat vond . Als ze het zelf ook saai vindt moet ze zelf natuurlijk ook wat meer haar fantasie gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:53
4774
4774 is offline
ik heb zeer veel fantasie wat sex betreft hoor
en hij verzint ook veel nieuwe dingen. en soms halen we het kamasutra erbij. we zijn niet bang om nieuwe dingen te proberen ofzo. maar speeltjes erbij dat wil hij niet. de sex is goed en vind hij ook daarom snapte ik niet waarom hij er ineens over begon. maar ik vind wel dat elke dag sex wat veel is. ik heb liever 3x in de week lekker lange sex dan 6x in de week een vluggertje. maar over een week moet ie weer hele weken werken en zie ik hem weer heel weinig. ik denk dat het dan wel goed gaat komen..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:54
4774
4774 is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 23-07-2004 @ 11:35 :
op solo-sex na, heb je sex minimaal met 2 personen, dus lijkt het mij logischer dat als een van de 2 sex saai begint te vinden dat er van 2 kanten gezocht moet worden naar nieuwe dingen, want ook een relatie heb je met zijn 2en
hij begint het niet saai te vinden, maar hij is bang dat we het een over een jaar niet zo leuk meer in bed hebben als nu. (dus dan saai)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 12:59
Kabouter
Kabouter is offline
Dat zie je dan wel weer toch?
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:14
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah, je moet doen wat je wilt. En als jullie allebij seks willen dan is 't schijt aan die afspraak lijkt mij. Ik vind 't zowieso raar dat je daar afspraken over gaat maken. Er zijn gerust wel andere manieren om seks bijzonder te houden.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
je gaat toch niet afspreken hoevaak je met elkaar naar bed mag?
'nou, schat vandaag niet anders zitten we deze maand al over ons limiet..'
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:20
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-07-2004 @ 17:04 :
je gaat toch niet afspreken hoevaak je met elkaar naar bed mag?
'nou, schat vandaag niet anders zitten we deze maand al over ons limiet..'

geef je m n pasje met 'maximaal 20x per maand'
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:00
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Gaat het om de minder frequente seks, of gaat het om het feit dat je jezelf afgewezen voelt als hij minder seks wil?
Dat zijn twee totaal verschillende dingen namelijk!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 23-07-2004 @ 18:20 :

geef je m n pasje met 'maximaal 20x per maand'
Geen strippenkaart maar wippenkaart.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:10
Kabouter
Kabouter is offline
Hahahaha. Ik wil graag afstempelen voor 1 beurt, vrijdag 23 oktober om 9 uur....
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:12
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik heb ervaren dat het beter voor je relatie is om minder seks te hebben. Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jullie is, maar je kan anders het gevoel krijgen dat er niet/weinig meer dan seks is. Je kan gaan afspreken op plekken waar je zeg maar niet in de mogelijkheid bent om seks te gaan hebben, anders einidg je toch vaak weer in bed
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:59
4774
4774 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 23-07-2004 @ 21:00 :
Gaat het om de minder frequente seks, of gaat het om het feit dat je jezelf afgewezen voelt als hij minder seks wil?
Dat zijn twee totaal verschillende dingen namelijk!
ik voel me totaal niet afgewezen want ik weet dat hij wel opgewonden van me word, en ik weet dat hij het doet omdat hij lang bij me wil blijven en daarom voorzichtig aan wil doen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 23:01
4774
4774 is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 23-07-2004 @ 22:12 :
ik heb ervaren dat het beter voor je relatie is om minder seks te hebben. Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jullie is, maar je kan anders het gevoel krijgen dat er niet/weinig meer dan seks is. Je kan gaan afspreken op plekken waar je zeg maar niet in de mogelijkheid bent om seks te gaan hebben, anders einidg je toch vaak weer in bed
^^ das waar.
het is niet mijn of zijn schuld maar als we de kans krijgen hebben we sex. maar kheb al wat leuke dingetjes gepland voor komende dagen (non-sex dingen)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 01:18
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
misschien heeft ie al genoeg seks met een ander
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2004, 09:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
besluiten om minder sex te hebben? volgens mij kun je dat niet besluiten, het gebeurd gewoon. Of je hebt er minder zin in en zegt dat tegen de ander, maar besluiten...???

Als je elkaar langer kent, en ouders wordt, en je hormonen minder werken, en je conditie minder wordt ( e.a. redenen) dan heb je gewoon minder zin. Als je rationeel gaat beslissen minder seks te hebben om het ' speciaal' te houden, dan kun je het net zo goed uitmaken. geniet er nog van zolang het kan, en doe het wanneer je er zin in hebt, ga er niet over praten of afspraken maken van ' nee nu niet schat, je bent gister al geweest', seks behoort iets spontaans te zijn.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 09:31
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Ik vind het ook nogal een raar standpunt.. beslissen om geen seks meer te hebben? Ik denk niet dat de seks daarom specialer zal worden hoor..

En wat wordt er verstaan onder minder? 3x in de week ipv 6x? Nuja, als ik jou was zou ik wel opletten voor irritaties of frustraties.. uiteindelijk ga je gewoon bang zijn om nog initiatief te nemen denk ik. (oei, mag het wel? We hebben eergisteren al seks gehad)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 10:29
Verwijderd
Je zegt een paar keer dat je nu elke dag korte snelle seks hebt en dat je liever drie keer per week langdurige seks wil. Maar sluit veel en langdurig elkaar dan uit? En sluiten kort en minder elkaar uit? Als de enige keuze is om minder seks te gaan hebben, dan komt het er waarschijnlijk op neer dat jullie drie keer per week korte snelle seks zullen hebben. Daar schiet je ook niets mee op, toch? Het probleem is kennelijk niet de frequentie, maar de duur of de intensiteit. En je kunt best elke dag langdurige seks hebben.

Daarbij wordt seks niet saai, of je doet iets verkeerd. Goede gesprekken worden toch ook niet saai? Niemand zegt ooit ' we moeten minder praten, anders wordt het saai'.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 11:25
4774
4774 is offline
jullie hebben gelijk
maar ik weet ook niet wat ik er mee aan moet
t zal wel goed komen hoop ik.

en wat Shitonya zegt is egt een shit argument want sex met een ander zou ie nooit hebben ;s vertrouwen in een relatie mayb
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 13:00
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 24-07-2004 @ 01:19 :
dit topic hoort trouwens meer bij seksualiteit en al die zooi
Het gaat hier om seks als element van een relatie, de functie ervan binnen die relatie, etc.. dus hoort IMHO meer thuis waar hij nu ook al staat; L&R.
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 14:00
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
4774 schreef op 23-07-2004 @ 10:24 :
hij zei dat hij minder sex wou omdat het dan speciaal blijft (en hij ziet toekomst in ons) want hij zegt : over een paar jaar wil ik nog net zo genieten van jou als nu, en ik wil niet dat we nu al alles gehad hebben.

hij zegt eigenlijk dat hij geen zin heeft (maar hij heeft wel zin als in de opgewonden manier) maar hij wil het wat rustig aan doen om het speciaal te houden
sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een slap argument van hem. je moet zo veel mogelijk van elkaar genieten!! er is zoveel op dat gebied om te ontdekken. volgens mij kun je dat in je hele leven niet eens doen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 09:41
Mya
Avatar van Mya
Mya is offline
Ja ik ken het ook... En ik denk wel dat hij gelijk heeft. Zo blijft het leuk. Maar zoals jou vriend het doet is wel een btje vaag, want als ie bij je is wil ie het toch weer wel. Best verwarrend!
__________________
Make love, not War.Mya
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 10-07-2009 00:03
Seksualiteit Hij wil niet, ik wil wel!
degoudegids.nl
54 10-03-2006 11:17
Seksualiteit Sex tijdens je slaap
knijtert!
95 16-09-2005 23:12
Liefde & Relatie Vies van m'n vriend...
*~*SaN*~*
186 16-07-2005 13:56
Seksualiteit Vibrator en je partner
Verwijderd
62 09-06-2004 15:41
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.