Oud 28-08-2003, 16:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Groupe A: Bayern Munich - Olympique Lyon - Celtic Glasgow - RSCA


Groupe B: Arsenal - Inter Milaan - Dynamo Kiev - Lokomotiv Moskou


Groupe C: Deportivo La Coruna - PSV - AEK Athene - AS Monaco


Groupe D: Juventus - Galatasaray - Olympiakos - Real Sociedad


Groupe E: Manchester United - Panathinaikos - Glasgow Rangers - Stuttgart


Groupe F: Réal Madrid - Porto - Marseille - Partizan Belgrado


Groupe G: Lazio Roma - Chelsea - Sparta Praag - Besiktas


Groupe H: AC Milan - Celta de Vigo - Ajax - Club Brugge
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 16:30
Verwijderd
Ajax krijgt het moeilijk, begint met een uitwedstrijd tegen AC Milan. Ook leuke Nederland-Belgie wedstrijden

PSV heeft het imo iets makkelijker dan Ajax, maar Athene mag zeker niet onderschat worden.

Zowel Anderlecht en Club Brugge worden denk ik in de eerste ronde al uitgeschakeld...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:35
Verwijderd
drama
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
RSCA heeft geen leuke groep, geen echt leuke wedstrijden Bayern is wel 'n naam maar dat zijn Duitsers en Duitsers brengen niet vaak aangenaam voetbal

Bij Lyon gaat Elber meteen tegen z'n ex-club kunnen spelen, gaat misschien wel interessant worden...

Maar RSCA moet zeker niet onderdoen voor Celtic en kan ook afstand nemen van Lyon, zeker thuis... Gaat spannend worden voor de tweede plaats daar...


PSV zit in 'n moeilijke groep, AEK is nooit makkelijk spelen en AS Monaco mag ook niet onderschat worden. Neem daarbij 't feit dat PSV nog nooit door de eerste poules geraakten en je weet 't wel...



Club Bruhhe en Ajax in één groep, gaat weer België - Nederland worden... Had liever RSCA in de plaats van Bruhhe gezien, maar ik denk toch dat Brugge 'n kans maakt om door te stoten, gezien 't vormpeil van de Ajaxieden en 't feit dat Celta nou niet meteen groots voetbalt...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:41
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Het kon voor beide makkelijker en moeilijker...

Ajax zal het lastig krijgen tegen Milan. Celta mag niet onderschat worden, net als AEK Athene voor PSV.

PSV heeft volgens mij een iets makkelijkere poul. Hopen dat de Eindhovenaren de 2e ronde (na 7 jaar) eindelijk eens halen.
Tis ook maar te hopen dat Ajax na de schandalige vertoning van gisteren het 'oude' niveau weer aan kan.

Conclusie: Het moet voor beide ploegen mogelijk zijn om de 2e ronde te halen
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:50
houn
Avatar van houn
houn is offline
psv makkelijk, ajax moeiluk

DEPOR: makaay weg, en toch niet DE topclub die je kon loten..

AEK ATHENE: het enige wat je moet doen is oppassen voor vrije trappen..daarmee zijn ze levensgevaarluk

AS MONACO: de makkelukste franse club denk ik, Nonda is ook geblesseerd



voor ajax..

AC MILAN....champions league winnaar dus lastig...maar met mazzel zo ver gekomen

Celta de Vigo: sterke spaanse club denk ik, verder onbekend

Club Brugge: lastig, omdat nederlanders het altijd moeiluk hebben tegen belgen en ik denk dat club een goeie ploeg heeft op dit moment.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Moeilijke loting voor Ajax, voor PSV moet het dit keer wel te doen zijn... Arsenal en/of Inter zal het ook lastig krijgen --> 2 tripjes naar Oost-Europa...

Wat me trouwens op viel was dat Poelman het ook over ''de groep des doods'' had met Man Utd, Panathinaikos, Rangers en Stuttgart... maarre die valt toch wel mee?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:12
Thomas
Thomas is offline
Milan, Celta en Brugge. We zullen zien.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:16
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 28-08-2003 @ 17:00:
Wat me trouwens op viel was dat Poelman het ook over ''de groep des doods'' had met Man Utd, Panathinaikos, Rangers en Stuttgart... maarre die valt toch wel mee?
Inderdaad! Ik vind dat er deze keer niet écht een 'groep des doods' in zit... Vorig jaar wel, nu vind ik het wel meevallen
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:21
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik denk dat de poule met Real Madrid, Porto en Marseille de poul des doods is met als zwakkere broeder partizan belgrado
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:08
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Vorig jaar dachten we ook van de poule met inter en arsenal dat et moeilijk zou worden, en toen gingen we ook door.

Leuke poule Het had zwaarder gekund gezien de poules die op et eind voor ajax over waren..
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 28-08-2003 @ 17:00:

Wat me trouwens op viel was dat Poelman het ook over ''de groep des doods'' had met Man Utd, Panathinaikos, Rangers en Stuttgart... maarre die valt toch wel mee?
Dat komt vooral doordat Stuttgart een van de betere ploegen uit de vierde pot was. En ook Rangers was een erg goede uit pot 3. Alleen Panathinaikos was een zwakkere uit zijn pot.

Wat dat betreft ben ik het eens met houn, de groep van Real Madrid is imo de moeilijkste groep, maar niet de groep des doods.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:31
PV
PV is offline
2e plaats moet voor beide Nederlandse teams wel te doen zijn, maar t blijft altijd afwachten natuurlijk (doh)
de 3e plaats laten we over aan de Belgische teams
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
ajax gaat door psv zoals altijd weer laatste anderlecht maakt een kleine kans brugge eruit.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:44
Bram
Bram is offline
Jihaaa Milan speelt als het ware in mijn achtertuin en in Amsterdam. Kzal in ieder geval proberen 2x te gaan.
Tzal wel raar doen, ken vele mensen in me klas en voetbalploeg die voor Brugge zijn en ikke voor Milan
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:45
Bram
Bram is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-08-2003 @ 18:11:
Wat dat betreft ben ik het eens met houn, de groep van Real Madrid is imo de moeilijkste groep, maar niet de groep des doods.
de groep van Real de moeilijkste??
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:48
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Als brugge en anderlecht hun huidige niveau wat kunnen aanhouden dan kunnen ze thuis zeker punten sprokkelen, ajax, lyon en celtic gaan zeker geen cadeaus krijgen van de belgische teams. Als ze zonder complexen spelen kan er veel gebeuren, dat bleek in het verleden ook al (gisteren op dortmund, rsca-man utd/psv, club-lyon,..)
Celta vigo mag je zeker niet onderschatten, die draaien nu al een paar jaar achter elkaar vlot mee met Real in Spanje, dat zegt genoeg.

Als bruggeling beetje jaloers op de celtic-loting van anderlecht want zo'n wedstrijd in glasgow lijkt me toch een prachtige ervaring, het tripje naar Ajax zal ook wel leuk worden hopelijk
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:48
Bram
Bram is offline
Citaat:
houn schreef op 28-08-2003 @ 16:50:

AC MILAN....champions league winnaar dus lastig...maar met mazzel zo ver gekomen

wat een onzin, enkel tegen ajax die goal id 90e minuut, voor de rest verdiend id finale geraakt.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2003, 20:00
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 28-08-2003 @ 19:06:
ajax gaat door psv zoals altijd weer laatste anderlecht maakt een kleine kans brugge eruit.


PSV zoals altijd laatste?!
Denk ff íets verder terug dan 1 jaartje...
Toen kwam PSV in de kwart-finale van de UEFA-Cup!
Het jaar dáárvoor kwam het ookal in de 8e finale van UEFA-Cup!

__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 28-08-2003 @ 20:00:


PSV zoals altijd laatste?!
Denk ff íets verder terug dan 1 jaartje...
Toen kwam PSV in de kwart-finale van de UEFA-Cup!
Het jaar dáárvoor kwam het ookal in de 8e finale van UEFA-Cup!

UEFA-cup en CL zijn twee verschillende werelden. PSV is nog nooit door de eerste ronde geraakt in de CL :]
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:23
Verwijderd
PSV zit wel in een redelijke poule. Ze maken wel kans om door te gaan. De poules des doods zijn denk ik B en D. Als Ajax van Celta da Vigo wint zijn ze sowieso door. Van CB winnen ze wel, en van ACM verliezen ze denk ik.

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:52
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
Bram schreef op 28-08-2003 @ 19:48:
wat een onzin, enkel tegen ajax die goal id 90e minuut, voor de rest verdiend id finale geraakt.
enkel tegen ajax, je zegt het zelf al....dus mazzel gehad.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:59
number9
number9 is offline
AJAX Wordt 2e met 11 punten: verlies Milan uit, Gelijk Milan thuis en Celta uit.

PSV 2e met 12 punten: 2 x verlies tegen Deportivo
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 21:25
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Leuke loting. Zie ik eindelijk Celtic Glasgow eens spelen. Anderlecht heeft een mooie groep. Er bestaat geen slechte ploegen in de CL, en elke wedstrijd zal gespeeld moeten worden.
Voor PSV wordt het dit jaar misschien wel eens eindelijk de 2de ronde! Laten we hopen.
Ajax en Club Brugge ontmoeten elkaar en dat is altijd mooi, al had ik liever Anderlecht bij Ajax zien staan. Celta de Vigo ken ik niet, AC Milan is uiteraard mooi. Ben benieuwd hoe Milan het dit kaar tegen Ajax opneemt.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 21:25
Bram
Bram is offline
Citaat:
houn schreef op 28-08-2003 @ 20:52:
enkel tegen ajax, je zegt het zelf al....dus mazzel gehad.
dan heeft elke club die de CL wint wel geluk hoor !

En de nederlandse arrogantie steekt weer de kop op als jullie denken Brugge eventjes makkelijk op zij te zetten ...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 21:28
houn
Avatar van houn
houn is offline
heb ik niet gezegd..
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 22:30
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Groupe A: Bayern Munich - Olympique Lyon - Celtic Glasgow - RSCA

1.bayern 2.Lyon 3.Celtic 4.rsca


Groupe B: Arsenal - Inter Milaan - Dynamo Kiev - Lokomotiv Moskou
1.Arsenal 2.Inter 3.Kiev 4.Lokomotiv

Groupe C: Deportivo La Coruna - PSV - AEK Athene - AS Monaco
1.Depor 2.Monaco 3.Psv 4.aek


Groupe D: Juventus - Galatasaray - Olympiakos - Real Sociedad
1.Juve 2.Sociedad 3.Galatasaray 4.Olympiakos

Groupe E: Manchester United - Panathinaikos - Glasgow Rangers - Stuttgart
1.Man U 2.Glasgow 3.Stuttgart 4.Panathinaikos


Groupe F: Réal Madrid - Porto - Marseille - Partizan Belgrado
1.Real Madrid 2.Marseille 3.Porto 4.Partizan

Groupe G: Lazio Roma - Chelsea - Sparta Praag - Besiktas
1.Chelsea 2.Sparta Praag 3.Lazio 4. Besiktas

Groupe H: AC Milan - Celta de Vigo - Ajax - Club Brugge
1.Milan 2. Celta 3. Ajax 4. Brugge
__________________
Guess who's back

Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 00:23.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 22:35
number9
number9 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 28-08-2003 @ 22:30:

Groupe C: Deportivo La Coruna - PSV - AEK Athene - AS Monaco
1.Psv 2.Monaco 3.Psv 4.aek
2 x PSV is valsspelen he
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 23:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 28-08-2003 @ 22:30:
Groupe C: Deportivo La Coruna - PSV - AEK Athene - AS Monaco
1.Psv 2.Monaco 3.Psv 4.aek
Slimme zet van die Eindhovenaren... Zo kunnen ze zowel de Championsleague als de UefaCup winnen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 00:24
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Foutje
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 00:26
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-08-2003 @ 23:26:
Slimme zet van die Eindhovenaren... Zo kunnen ze zowel de Championsleague als de UefaCup winnen.
hahaha
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 00:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Als ajax de eerste wedstrijd van milan wint (revanchegevoelens helpen mee) dan gaan ze door.

En dan maar hopen dat psv 2e word.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 12:57
Verwijderd
MONACO - Ruud van Nistelrooy is donderdagavond tijdens een voetbalgala in Monaco gehuldigd als beste aanvaller van het seizoen. De spits van Manchester United kreeg tijdens de jaarlijkse uitverkiezing door de UEFA de voorkeur boven Raul, Ronaldo (beiden Real Madrid), Sjevtsjenko (AC Milan) en Vieri (Inter).

Een vakjury, met onder anderen oud-bondscoach Rinus Michels, kenden de UEFA European Football Awards 2003, ook wel Voetbal-Oscars genoemd, toe in zes categorieën. De andere onderscheidingen gingen naar Roberto Carlos (beste verdediger, Real Madrid), Gianluigi Buffon (meest waardevolle speler en beste doelman, Juventus), Pavel Nedved (beste middenvelder, Juventus) en Carlo Ancelotti (beste trainer, AC Milan).


***********

Het is wel een beetje offtopic, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:33
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Ajax gaat wel door. Minimaal 2 gelijke spelen tegen Milan, de club die ze vorig jaar nipt niet uitschakelde... De wedstrijden tegen die andere clubs moeten ze 2 maal winnend, uit én thuis, kunnen afsluiten.

Ik persoonlijk denk dat P$V nu ongeveer in de eenvoudigste poule van CL zit. Als ze nu, na tig keer geen 2e ronde, weer de 2e ronde niet halen kan P$V maar gewoon beter uitgesloten worden door de KNVB voor deelname aan de CL
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:49
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ajax wint de CL (hoop ik althans )
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:50
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-08-2003 @ 16:27:
Groupe A: Bayern Munich - Olympique Lyon - Celtic Glasgow - RSCA
Anderlecht lijkt me kansloos,Bayern wordt 1ste, Celtic en Lyon gaan voor plaats 2


Citaat:
Groupe B: Arsenal - Inter Milaan - Dynamo Kiev - Lokomotiv Moskou
Dit wordt een leuke poule, Arsenal doet het in de Cl nooit echt goed, Inter is verzwakt door het verlies van Crespo, en uitwedstrijden in Kiev en Moskou is geen pretje voor verwende profs uit Engeland en Italie..

Citaat:
Groupe C: Deportivo La Coruna - PSV - AEK Athene - AS Monaco
Hier kan het alle kanten op, iedereen verliest punten uit bij AEK,Depor is te sterk voor PSV, Tegen Monaco zal PSV echt top moeten spelen om te winnen. Het is jammer voor PSV, maar ook deze keer verwacht ik niet dat ze de 2de ronde halen.

Citaat:
Groupe D: Juventus - Galatasaray - Olympiakos - Real Sociedad
Juventus wordt 1ste, plaats 2 kan alle kanten op.

Citaat:
Groupe E: Manchester United - Panathinaikos - Glasgow Rangers - Stuttgart
Manchester wordt 1ste, Panathinaikos tip ik als 2de

Citaat:
Groupe F: Réal Madrid - Porto - Marseille - Partizan Belgrado
Real Madrid wordt met overmacht 1ste, Porto wordt 2de

Citaat:
Groupe G: Lazio Roma - Chelsea - Sparta Praag - Besiktas
Sparta praag wordt 1ste omdat Chelsea geen collectief is en Lazio zwalkt, besiktas wordt laatste.


Citaat:
Groupe H: AC Milan - Celta de Vigo - Ajax - Club Brugge
Milan,Ajax en Celta kunnen alle 3 doorkomen, van Club Brugge verwacht ik niet veel.

Ik heb weer zin in al die Dins en Woensdagen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2003, 15:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-08-2003 @ 16:27:
Groupe A: Bayern Munich - Olympique Lyon - Celtic Glasgow - RSCAnderlecht
Groupe B: Arsenal - Inter Milaan - Dynamo Kiev - Lokomotiv Moskou
Groupe C: Deportivo La Coruna - PSV - AEK Athene - AS Monaco
Groupe D: Juventus - Galatasaray - Olympiakos - Real Sociedad
Groupe E: Manchester United - Panathinaikos - Glasgow Rangers - Stuttgart
Groupe F: Réal Madrid - Porto - Marseille - Partizan Belgrado
Groupe G: Lazio Roma - Chelsea - Sparta Praag - Besiktas
Groupe H: AC Milan - Celta de Vigo - Ajax - Club Brugge
Hmz... PSV moet toch na 6 keer wel in staat zijn om eens door te gaan. Zeker met deze poule mag je dat ook verwachten. Deportivo is natuurlijk de moeilijkste tegenstander, maar in Eindhoven zie ik PSV een kansje hebben tegen de Spanjaarden. Monaco kennen we niet goed, net zoals Nantes twee jaar geleden, waar PSV in de eerste wedstrijd een flink pak slaag kreeg. Franse ploegen kunnen uiterst geniepig zijn. Maar laten we er op houden dat ze wel te doen zijn. AEK Athene lijkt van naam ook geen grote ploeg in Europa maar pas op in de uitwedstrijd! In Griekenland is het altijd een hekselketel! Maar ik zie goede kansen voor PSV.

Ajax vind ik een zwaardere poule hebben. AC Milan is natuurlijk favoriet, maar Ajax moet de eerste wedstrijd tegen Milan uit en kan revanche nemen vorig jaar. Als ze daar goed beginnen, zie ik wel perspectief. Maar Celta de Vigo is ook niet mis! Vooral thuis zijn die heel moeilijk te bespelen. Onderschat ze niet, het is een hele linke ploeg! Club Brugge lijkt voor een ploeg als Ajax wel te doen, maar het verraste toch Borussia Dortmund in de voorronde en dat zegt al meteen dat het geen makkie is!

Wat ik denk over de andere poules? Bayern Munchen heeft een mooie poule vind ik, en ik zie wel kansen dat ze doorgaan maar als het zoals vorig jaar gaat dan denk je meteen weer iets anders. Arsenal - Inter is in poule B een mooi affiche. Ondanks dat iedereen wel denkt dat deze twee wel doorgaan moet je toch een beetje voorzichtig daarin zijn want spelen in zulke kut-stadions als in Moskou en Kiev is geen pretje. Juventus lijkt wel een goede kans maken om door te gaan, maar ook hier zullen ze op moeten pasen in de uitwedstrijden in Turkije en Griekenland. Wat titelkandidaten voor de Champions League lijken Real Madrid en Manchester United de makkleijkste poules te hebben. Poule G vergelijk ik een beetje met poule B: Lazio - Chelsea weer een mooi affiche, maar ze kunnen het uit tegen de twee op papier mindere ploegen moeilijk krijgen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:08
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
PSV heeft een op papier makkelijke loting, met Aek athene, monaco (die topscorer nonda kwijt zijn, kruisbanden), en deportivo (die makaay kwijtraakten ten faveure van bayern). Maar schijn bedriegt. Aek athene, vorig jaar met as roma en real madrid in de groep speelde 6 keer gelijk, en is dus een lastige tegenstander. Uit in die heksenketel win je niet, net zoals in deportivo. Dus zal je thuis moeten winnen. PSV kennende heb k er een hard hoofd in. De selectie herbergt met van bommel, robben en kezman te weinig toppers. Daarom verwacht k dat ze het voor de 8ste keer op rij (een recordreeks!!) nie gaan redden.
UEfa cup zullen ze wel halen(derde plaats), en dan is psv in staat om die te winnen net als feijenoord

Ajax heeft ook een lastige loting. AC milan is favoriet en zal er net boven uitsteken. Brugge kampioen van belgie is een gevaarlijke outsider, ze schakelden dortmund uit, en zijn een fysiek sterke ploeg net als grazer ak. Celta de vigo, cl debutant, is de minste spaanse ploeg die deelneemt aan de champions leaque en teert vooral op de bevliegingen van de oude rus Mostovoj. Bovendien speelde ze in nederland deze voorbereiding, o.a. in de kuip (0-1 overwinning), maar ze maakte niet een geweldige indruk op mij. Ajax zal moeten knokken om de tweede plaats. In san siro en spanje is het moeilijk winnen. Maar een voordeel van ajax is dat ze een jaartje meer ervaren zijn en dat ze bijna nooit verliezen in de cl ( ook heel moeilijk winnen). Al met al zullen ze het wel redden. Cruciaal is of ze de vorm van het vorige seizoen terug krijgen, zo nie, dan zal je strax genoegen moeten nemen met de vierde plaatsen. Zo wel, dan ben je een gevaarlijke outsider om de champions leaque te winnen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 13:19
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik denk dat het programma van ajax ongunstig is: beginnen uit tegen milan, en eindigen uit tegen brugge..vaak wordt de poul pas in de laatste westrijd beslist..wat dat betreft heeft psv een beter programma
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 13:49
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Celta de Vigo wordt eerste in de groep van ajax.
zegt mijn glazen bol..........................
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 14:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 28-08-2003 @ 20:00:


PSV zoals altijd laatste?!
Denk ff íets verder terug dan 1 jaartje...
Toen kwam PSV in de kwart-finale van de UEFA-Cup!
Het jaar dáárvoor kwam het ookal in de 8e finale van UEFA-Cup!

we hebben het over de CL!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 14:25
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Mijn voorspellingen.

Groupe A:
Bayern Münich
Celtic Glasgow
Olympique Lyonnais
RSC Anderlecht

De grootste kanshebber voor de eerste plaats is zonder twijfel Bayern. Ik gok dat Celtic net tweede wordt en verder barst er een hevige strijd los tussen Lyon en Anderlecht om de derde plaats.

Groupe B:
Arsenal
Inter Milaan
Dynamo Kiev
Lokomotiv Moskou

Arsenal wordt makkelijk eerste, Inter tweede, Loko en Dynamo vechten om de derde plaats.

Groupe C:
PSV Eindhoven
Deportivo La Coruña
AS Monaco
AEK Athene

PSV eindigd op de eerste plaats, Deportivo krijgt het moeilijk met Athene maar wordt toch tweede. Monaco en Athene vechten om de derde plaats.
Groupe D:
Juventus
Galatasaray
Olympiakos
Real Sociedad

Juventus krijgt het moeilijk met Galatasaray en Sociedad maar het lukt ze toch om eerste te worden (Nedved en Tacchinardi zullen hierbij een belangrijke rol spelen). Olympiakos speelt goed voetbal maar eindigd toch op de vierde plaats, Galatasaray en Sociedad vechten om de tweede plaats.

Groupe E:
Manchester United
Panathinaikos
Glasgow Rangers
VFB Stuttgart

Manchester komt op nummer 1 te staan. Glasgow wordt net tweede, Panathinaikos derde en Stuttgart laat zich van zijn slechte kant zien en eindigd als laatste.

Groupe F:
Real Madrid
FC Porto
Olympique Marseille
Partizan Belgrado

Real eerste, Porto tweede, Marseille derde en Partizan vierde.

Groupe G:
Lazio Roma
Chelsea
Sparta Praag
Besiktas

Sparta Praag eindigd als laatste. Chelsea, Lazio en Besiktas vechten om de eerste plaats. En ik denk dat Chelsea niet alle verwachtingen waar gaat maken.

Groupe H:
AC Milan
Celta de Vigo
Ajax
Club Brugge

Celta wordt eerste, Milan tweede. Ajax en Brugge vechten om de derde plaats.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 23:33
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 30-08-2003 @ 14:06:
we hebben het over de CL!
We hebben het over de CL jah! Jij meldde: ajax gaat door psv zoals altijd weer laatste

Aangezien PSV in ná de 1e ronde CL, UEFA-Cup mocht spelen, zijn de in de CL op de 3e plaats geïndigd!
Omdat jij het niet zo vlug begrijpt zal ik het herhalen:
PSV IS MEERDERE MAKEN IN DE CL OP DE 3E PLAATS GEÏNDIGD!

Dus niet: zoals altijd weer laatste, zoals jij zei!
Mijn reactie had dus DUIDELIJK betrekking op de CL
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 23:46
squat
squat is offline
Lekker zinloze discussie.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 00:37
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Mijn voorspellingen.

Groupe A:
Bayern Münich
Olympique Lyonnais

Groupe B:
Arsenal
Inter Milaan

Groupe C:
Deportivo La Coruña
PSV

Groupe D:
Juventus
Olympiakos

Groupe E:
Panathinaikos
Manchester United

Groupe F:
Real Madrid
FC Porto
Olympique Marseille

Groupe G:
Lazio Roma
Sparta Praag

Groupe H:
AC Milan
Celta de Vigo
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 00:27
Headliner
Avatar van Headliner
Headliner is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 02-09-2003 @ 00:37:
Mijn voorspellingen.


Groupe F:
Real Madrid
FC Porto
Olympique Marseille


dat is knap, 3 teams die doorstromen naar de volgende ronde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Immers in Oranje en algemeen voetbaltopic #114
De Veroorzaker
500 12-08-2015 14:45
Vrije tijd Cl 2007-2008
Methuselah
68 23-05-2008 13:38
Vrije tijd Champions League 2006-2007
Xavi Hernández
367 25-05-2007 17:28
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 15:00
Vrije tijd Loting Champions League
PV
37 30-08-2002 10:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.