Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2013, 09:06
bartel
bartel is offline
Hallo iedereen,

In het kader van mijn masterproef voer ik een onderzoek naar het Facebook-gebruik. Zou je eventjes tijd willen vrij maken om mijn vragenlijst in te vullen? Je zou me er enorm mee vooruit helpen! Bovendien maak je kans om één van de fnac-bonnen ter waarde van 15 euro te winnen!

De link: https://ghentunipss.qualtrics.com/SE...kOCoRoa5JATI9f

Alvast bedankt!!!

Groetjes Bartel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2013, 22:16
DePeer
DePeer is offline
Ingevuld. Interessante enquête trouwens. Het heeft me wel laten nadenken over reclame op facebook en vergelijkbare sites.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 07:31
Verwijderd
Ik loop tegen één groot probleem aan, dit wordt gezegd vóór ik de pagina te zien krijg:
Citaat:
Gelieve volgende Facebook-pagina (printscreen) aandachtig te bekijken zoals u uw eigen Facebook-pagina bezoekt. Het is cruciaal voor het onderzoek dat u zich inleeft in de situatie. De pagina blijft automatisch 30 seconden zichtbaar. Na de Facebook-pagina wordt u gevraagd om enkele vragen te beantwoorden.
Dan krijg ik een heleboel vragen over een reclame voorgeschoteld. Welke reclame is mijn eerste reactie. Ik heb iets zien staan over smoothies, dat klopt, maar op mijn eigen computer heb ik een Adblocker, dus ik zie die reclames op mijn eigen pc al niet, log ik ergens anders in, dan kijk ik er niet eens naar, dat is hoe ik FB gebruik. Het was dat ik nu 30 seconden had dat mijn ogen op het woord smoothie zijn gevallen. Het was handig geweest als je iets had ingebouwd als 'Is de reclame u opgevallen?' en bij nee dat je werd doorgestuurd naar de rest van de vragen. Of dat dat gebeurde als je de naam niet wist. Nu heb ik op alles over die reclame maar gewoon neutraal ingevuld, want meer dan 'smoothies' wist ik niet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 13:43
Verwijderd
Dit past overigens beter op De Kantine, dus ik verplaats hem daarheen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 13:53
Verwijderd
Ik heb helemaal niet op de reclame ervan gelet. ik heb hem helemaal niet gezien, dus ik kan de enquête niet echt invullen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.