Oud 11-05-2019, 16:50
Jasjuh
Jasjuh is offline
Weet iemand de regels over de antwoorden na het examen mee naar huis nemen?
Ik mag ze na het einde van examen wel mee naar huis nemen. Dan kan ik mijn cijfer berekenen. Maar mijn stiefzus niet, haar mentor zegt dat dat in de regels staat, dat dat niet mag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2019, 16:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als jullie bijvoorbeeld maandag examen Nederlands hebben en jullie maken het in tijdvak 1, 13:30 t/m 15:30 dan krijgen jullie om 16:00 de correctievoorschrift op examenblad.nl

Ik kan concluderen dat het mag.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 17:18
Jasjuh
Jasjuh is offline
Ik denk niet dat ik met jouw conclusie heel erg ver kom bij die mentor. Zijn conclusie is dat het niet mag... ook niet na 16.00
Zijn er regels over gemaakt? Bij wet ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 17:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik met jouw conclusie heel erg ver kom bij die mentor. Zijn conclusie is dat het niet mag... ook niet na 16.00
Zijn er regels over gemaakt? Bij wet ofzo
Wat bedoel je daarmee? Als de correctievoorschriften van de centrale eindexamens worden gepubliceerd direct na het examens door DUO, dan mag je in de antwoorden kijken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 17:29
Jasjuh
Jasjuh is offline
Ik bedoel dat ik mijn antwoorden op papier mee naar huis mag nemen. Dan kan ik thuis mijn cijfer berekenen (ongeveer), en zij niet. Ook niet op school. Als ze thuis komt moet ze nog een keer heel hard nadenken welke antwoorden ze ingevuld had, en dat weet ze niet allemaal meer natuurlijk.

Met bio bijv zei die vrouw dat ze alle antwoorden op het blad mochten schrijven om thuis te kijken, eerst wachten tot 4 uur en toen kwam die mentor en nam al het papier in beslag en zei dat dat niet mocht.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 17:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik bedoel dat ik mijn antwoorden op papier mee naar huis mag nemen. Dan kan ik thuis mijn cijfer berekenen (ongeveer), en zij niet. Ook niet op school. Als ze thuis komt moet ze nog een keer heel hard nadenken welke antwoorden ze ingevuld had, en dat weet ze niet allemaal meer natuurlijk.

Met bio bijv zei die vrouw dat ze alle antwoorden op het blad mochten schrijven om thuis te kijken, eerst wachten tot 4 uur en toen kwam die mentor en nam al het papier in beslag en zei dat dat niet mocht.
Oh zo, daar weet ik niks van. Ik kan wel herinneren wat ik heb ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 17:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kan het zijn dat er nog andere klassen van hetzelfde niveau als jouw stiefzus het examen nog moeten maken? Want dan kunnen ze natuurlijk niet uitsluiten dat de andere klassen antwoorden krijgen van de klas van jouw stiefzus
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 17:45
Jasjuh
Jasjuh is offline
Elk examen is toch op 1 dag? Op dezelfde tijd? En anders de herkansing, maar das ook een ander examen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2019, 18:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Kan het zijn dat er nog andere klassen van hetzelfde niveau als jouw stiefzus het examen nog moeten maken? Want dan kunnen ze natuurlijk niet uitsluiten dat de andere klassen antwoorden krijgen van de klas van jouw stiefzus
Citaat:
Elk examen is toch op 1 dag? Op dezelfde tijd? En anders de herkansing, maar das ook een ander examen
Klopt. Alle examens van één niveau vinden steeds op hetzelfde moment plaats.

Wij mochten idd antwoorden opschrijven op een kladbriefje en meenemen om na te kijken. Heeft haar mentor ook vertelt waarom hij de briefjes inneemt?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 08:57
Jasjuh
Jasjuh is offline
Citaat:
Klopt. Alle examens van één niveau vinden steeds op hetzelfde moment plaats.

Wij mochten idd antwoorden opschrijven op een kladbriefje en meenemen om na te kijken. Heeft haar mentor ook vertelt waarom hij de briefjes inneemt?

Omdat dat in de regels staat...

Ik ben dus opzoek naar landelijke regels
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 15:36
Jasper17
Jasper17 is offline
Wij mogen gewoon onze opgaven en aantekeningen mee naar huis nemen. De school neemt alleen de antwoorden in.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 15:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je wil weten hoe het precies zit, zou je de vraag kunnen stellen aan het LAKS.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Hoe geef je bijles?
silkex
7 27-06-2013 20:03
Eindexamens 2008 Antwoorden bekijken na het examen [link]
flyaway
47 26-05-2008 22:41
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Antwoorden duits havo luistertoets 2002
klaasje1099
0 12-02-2007 13:53
VWO CSE Duits
Pimplicious
103 29-05-2006 18:06
Eindexamens 2005 Gaan jullie op internet je antwoorden nakijken?
jet
47 19-05-2005 09:03
Verhalen & Gedichten Altijd op weg naar huis.
Jenneke.*
8 06-10-2004 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.