Oud 29-08-2018, 13:58
tess333
tess333 is offline
Hallo, mijn ouders zijn heel raar hadden nooit iets lekkers in huis in mijn examenperiode en wilde dat ik ging rijlessen en dat ik met vriendjes bezig ging maar het vriendje had rare bedoelingen met mij, en ik had het erover met mijn moeder maar ze begreep het niet miss heft ze autisme ik weet het niet maar als ik begon over examens deed ze gestrest en bazig en als ik het niet vertel denken ze zonder overleg met mij naar de restaurant te kunnen gaan en denken ze dat alles zomaar ff kan, en zeggen ze dat ik zo doe terwijl dat niet zo is, en mijn vriendje snapte ook niet dat hij me met rust moest laten in mijn examenperiode, en mijn ouders zaten me ook nog te dwingen om een vakantiebaantje te zoeken terwijl ik al gestrest was vanwege de examens, hebben jullie ook dwingende ouders die jou prioriteiten niet snappen?? Met dit soort ouders kom je nooit ver, of het is feesten of je beland in de hell, het kan nooit normaal gaan met zulke ouders, en hoe gaan jullie met zulke ouders om?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2018, 18:19
Verwijderd
Wajo wat een woordenbrij. Daar ga ik geen energie aan spenderen. Maak het eerst maar eens netjes leesbaar.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2018, 21:43
Mi123
Avatar van Mi123
Mi123 is offline
Je ouders willen het beste voor jou maar ze zien gewoon niet in dat je echt geen afleiding kan hebben tijdens de examenperiode. Ga naar de bib om te leren, dat doe ik ook altijd. Niet dat mijn ouders mij heel de tijd lastig vallen maar gewoon omdat ik mij daar beter kan concentreren. Je kan je ook opsluiten in je kamer? Gewoon de deur op slot doen. Stuur even een berichtje naar al je vrienden of je vriendje en zeg dat je de hele examenperiode onbereikbaar bent. Zet vanaf dan je telefoon uit en gebruik ze alleen voor belangrijke dingen zoals opzoek werk voor je examens. Reageer ook niet als ze iets sturen want je hebt duidelijk gemaakt dat je onbereikbaar bent en anders blijven ze sturen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2018, 12:22
Verwijderd
Niks in het leven kan normaal.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2018, 13:49
Verwijderd
Je ouders mogen dus niet lekker gaan uit eten in jouw examenperiode? WTF?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2018, 15:27
Verwijderd
Nee, want misschien is haar moeder autistisch, snap dat dan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2018, 19:54
Verwijderd
Vast gevaccineerd.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2018, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Je ouders mogen dus niet lekker gaan uit eten in jouw examenperiode? WTF?
Het is erg belangrijk dat ouders toestemming aan hun kinderen vragen VOOR ALLES.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2018, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Vast gevaccineerd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2018, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Vast gevaccineerd.
Ja sowieso
Met citaat reageren
Oud 05-11-2018, 20:49
emma123
emma123 is offline
Citaat:
Vast gevaccineerd.
Hahahahha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.