Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 21:38
babydoll
babydoll is offline
Ik heb nu een maand met een jongen en hij is echt de liefste jongen die ik ooit heb gehad. En ben hartsikke blij met hem. Maar op een of andere manier kan ik mijn ex nog steeds niet loslaten. Ik word echt helemaal gek als ik hoor dat ie sex heeft gehad met een of ander meisje of alleen maar als ik hoor dat ie een meisje heeft gevraagd om bij hem langs te komen. Dan word ik echt gek, ik krijg buikpijn en word hartstikke jaloers. En ik wou dat ik mijn gevoelens kon veranderen,want dit is niet gezond. En ik wil gewoon niet meer zoveel voor em voelen, niet meer gek op hem zijn. Want ik weet gewoon dat het nooit meer iets kan worden tussen ons. Het zou me alleen maar pijn doen als het weer wat zou worden. En ik weet dat mijn nieuwe vriend mij nooit pijn zal doen. Maar waarom ben ik dan nog gek op me ex?
Wat kan ik doen zodat deze gevoelens over gaan? Tell me, want ik voel me ook wel beetje schuldig tegenover me nieuwe vriend. Wat is het beste medicijn je ex te vergeten???
__________________
If you don't like me you can kiss my beautiful ass.

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 22:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2002, 22:24
~Crying Eyes~
~Crying Eyes~ is offline
Als iemand weet hoe je een ex moet vergeten.. Please tell me..

Ik zit niet in jouw situatie. Mijn vriend heeft het zondag uitgemaakt. Maar ik weet neit wat je eraan kunt doen Als je inderdaad maar wel zeker weet dat je bij je huidige vriend wil blijven.. en misschien kan ie je helpen (zoals ik ook bij mijn ex heb gedaan) om van je ex af te komen, om er vrede mee te hebben.. Om lekker uit te huilen..

Weet je huidige vriend dit wel? Ik vidn dat ie het wel moet weten. Ik wist het ook van mijn ex, dat ie nog met zijn ex zat, en ik heb het er wel moeilijk mee gehad natuurlijk, maar ik kon hem wel helpen..
Ik weet niet wat je kan doen meis.. ik weet wel dat het fenomeen ex heel veel pijn kan doen..
Zowel als het je eigen ex is, als dat het de ex is van je vriend/in...

Believe me, Been there, Done That, Cried all the tears I could..

Succes en sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:15
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Onlangs had ik een vriend maar het ging niet 100% omdat hij nog te vaak aan zijn ex dacht. Ik kon daar niks aan veranderen hoewel ik het geprobeerd heb en verliefd was op die jongen, heb ik afstand genomen, voor hem was het pijnlijk, ook voor mij, want hij wou me liefde geven maar hij kon het niet...
Het enige wat ik je kan zeggen is:

De tijd zal de wonde helen...
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 08:38
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
echt geloof me alles komt goed...bij mij ist echt helemaal overgegaan toen ik iets met me huidige vriend kreeg...dies zo lief voor me dat ik steeds vaker zou willen dat ik die 2,5 jara geleden had leren kenne ipv mn ex mar ja doe je niks aan!!!zoals mn voorganger zei: tijd heelt alle wonden!!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 09:41
Elvis
Elvis is offline
ik zou zeggen je moet zoveel mogelijk om hem treuren en zoveel mogelijk aan hem denken, geloof me dan ben je er echt het snelst van af!!!! en dit is geen geintje bij mij helpte het
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:19
Verwijderd
Hoe lang heb je tijd genomen om hem te verwerken vóór je je nieuwe vriend kreeg? Dat moet je namelijk niet te snel achter elkaar doen. Het klinkt afgezaagd, maar het is een waarheid als een koe: een nieuwe relatie beginnen om de oude te vergeten werkt niet. Gevoelens hebben tijd nodig om te slijten, en het duurt langer als je er zelf tegen vecht. Praat er vooral veel met hem over (ik weet niet of je nog contact met je ex hebt). Geloof me, ik ben zelf ook nog steeds bezig met 'verwerken' (kutwoord) en de enige manier is dialoog, wederzijds begrip. Als je weet dat je ex wéét hoe jij je voelt en je begrijpt, dan is de pijn al een stuk draaglijker.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:43
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
concentreer je op alle SLECHTE dingen van hem, over hoe lelijk hij eigenlijk wel niet is, dat hij je niet begrijpt, nooit complimentjes gaf of nooit dingen voor je deed.

SLECHTE dingen, als je pech hebt, heeftie er geen, maargoed, dan waren jullie nu nog bij elkaar
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:00
Verwijderd
Dat werkt inderdaad goed. Een hekel krijgen aan iemand is inderdaad de beste manier, maar zoals je zelf ook algeeft, is dat vrij moeilijk wanneer het een persoon betreft waar je echt veel om geeft/gaf.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:25
~Crying Eyes~
~Crying Eyes~ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat werkt inderdaad goed. Een hekel krijgen aan iemand is inderdaad de beste manier, maar zoals je zelf ook algeeft, is dat vrij moeilijk wanneer het een persoon betreft waar je echt veel om geeft/gaf.
Inderdaad, ik heb ook wel stiekem geprobeerd om hem te gaan haten (en ook al is 2 dagen een beetje snel) ik kan het echt niet.. Ik kan alleen maar aan de positieve dingen denken..
Ikw eet niet hoe ik er dus overheen moet komen.. maar haten ZOU de makkelijkste manier kunnen zijn.. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:34
Verwijderd
Citaat:
~Crying Eyes~ schreef:

Inderdaad, ik heb ook wel stiekem geprobeerd om hem te gaan haten (en ook al is 2 dagen een beetje snel) ik kan het echt niet.. Ik kan alleen maar aan de positieve dingen denken..
Ikw eet niet hoe ik er dus overheen moet komen.. maar haten ZOU de makkelijkste manier kunnen zijn.. Denk ik.
Er zijn eigenlijk meerdere manieren...mijn eerste vriendinnetje kon ik makkelijk vergeten, omdat ik niet echt verliefd op haar was geweest en zij het uitmaakte. Dus kon ik mezelf makkelijk wijsmaken dat ze toch niks voorstelde, dat het beter was zo, en dat ik een schijthekel aan haar had. Dat is echter alleen aan te raden als het een persoon is waar je verder geen waarde aan hecht als vriend. Ik hoefde haar gewoon nooit meer te zien, omdat onze relatie zich beperkte tot praktisch handelen (het kind was zó dom). Dan kun je iemand wel gaan haten omdat die persoon je verder toch niks doet.

Ik weet niet of het in jouw geval wel aan te raden is, aangezien je je op dit moment nog kunt vastklampen aan de gedachte dat hij misschien ooit nog bij je terug zou kunnen komen. Dat is de 'zachte' weg, die misschien in het begin pijnlijker is, maar op de lange duur tot meer resultaat kan leiden. Ik ben er zelf ook mee bezig momenteel: in het begin dacht ik ook, flikker maar mooi op, ik heb hier geen zin in. Maar wanneer het zoals bij mij (en ook bij jou) om een persoon gaat die heel erg de moeite waard is om bevriend mee te blijven, dan zou ik geen hekel proberen te krijgen aan hem. Op de lange termijn duren eerlijkheid, acceptatie en vriendschap altijd langer dan haat.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:50
luckyleo
luckyleo is offline
Volgens mij kan je of gewoon het beste normale vrienden worden met je ex, waardoor de omgang met je ex normaal wordt en je het beter kan verwerken
of gewoon een nieuwe lover nemen. Dan denk je ook niet meer aan je ex.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:13
babydoll
babydoll is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hoe lang heb je tijd genomen om hem te verwerken vóór je je nieuwe vriend kreeg? Dat moet je namelijk niet te snel achter elkaar doen.
We hadden in november/december wat, was na 3 weken alweer uit. En toen vrienden gebleven, maar toen nog 2 keer sex gehad. Toen ruzie met hem gehad omdat ik vertelde dat ik toch nog gek op hem was en hij er omheen draaide eerst zeggen dat ie ook nog gek op mij was en het er toch op neerkwam dat ie nix meer wilde en hij een week later met een of ander meisje sex had gehad terwijl hij wist dat ik nog gek op hem was...ik was gewoon dondersgekwetst en boos. Maja toen 2 maanden niet gezien of gesproken...was best wel goed ja. En later toch weer gepraat en vrienden geworden. Toen toch weer sex gehad, terwijl we elkaar beloofd hadden gewoon vrienden te blijven. En nu zegt ie dat ie best wel jaloers is als ie mij met me nieuwe vriend ziet. Maar het komt erop neer dat elke keer als we alleen samen zijn dat er dan wat gebeurt..niet gepland, maar het gebeurt gewoon. Maar nu hebben we besloten elkaar ff niet meer te zien, maar het is moeilijk, want ik vind het gewoon fijn om bij hem te zijn. Maar het is nu al 5 maanden uit.
__________________
If you don't like me you can kiss my beautiful ass.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Liefde & Relatie ex
Priyanka
18 06-01-2008 14:21
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 01-04-2006 23:46
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Liefde & Relatie Mijn ex!!!
rabecca
22 24-09-2002 17:12
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug
HipHopSter
7 03-04-2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.