Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2005, 14:01
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Ik heb acht maanden met een meisje gehad, het is nu net 2,5 maand uitgeweest. Pas geleden heeft ze een andere jongen ontmoet, door hem ben ik gaan beseffen dat ik haar nog steeds heel erg leuk vind, zij mij blijkbaar ook, want sinds vorige week is het weer aan!
Nu het probleem:
Ze heeft dus voor mij gekozen, maar ze zit nu nog steeds heel vaak te twijfelen, want die andere jongen blijft ook steeds door haar hoofd spoken... Wat moet ik hiermee, ik wil haar echt nooit meer kwijtraken, maar het gevoel dat ze op dit moment ook nog met iemand anders in haar hoofd zit doet me heel veel pijn.

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 15:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2005, 14:03
Verwijderd
Go for it en laat haar maar eens even zien dat ze een goede keuze heeft gemaakt door voor jou te kiezen. Beetje zelfvertrouwen!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 14:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ze kiest nu voor jou, lijkt me toch wel duidelijk dan..
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 14:21
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Ja, daarom juist. Maar ze zit nu nog steeds te twijfelen. Dat wat moet ik?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:01
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
kopspijker87 schreef op 24-10-2005 @ 15:21 :
Ja, daarom juist. Maar ze zit nu nog steeds te twijfelen. Dat wat moet ik?
je best doen, geef haar dat gevoel dat ze een brok in der keel krijgt van liefde.
gewoon onverwachtse romantische dingetjes..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:09
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Lijkt me niet echt prettig om te horen dat die andere jongen nog door haar hoofd spookt.
Zeg haar dat je je niet prettig voelt in deze situatie. Niet dat zij die andere jongen meteen kan vergeten, maar zij moet voor haarzelf de dingen op een rijtje zetten. Vraag haar dat ook te doen.
Maar ze heeft nu voor jou gekozen en jij voor haar, dus ga een leuke tijd tegemoet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:12
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Naarmate je relatie weer opbouwt vervaagt die andere gast ook wel, neem de tijd.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:26
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Verover haar met daden vol liefde! Moet je kijken hoe snel ze die gozer aan het vergeten is

Maar anywho, geef de relatie wat tijd, hij vervaagt vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:49
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Tegen haar zeggen dat ze toch eens een keer een keuze moet maken en dat je het niet erg prettig vindt.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 18:08
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Het kan zijn dat ze die andere jongen helemaal vergeet inderdaad. Maar als ze die twijfels blijft houden en aan hem blijft denken, zou ik eens goed met haar gaan praten. Ik zou er echt niet mee kunnen leven als mn vriend met iemand anders in zn hoofd zou zitten
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 18:14
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou geen relatie willen met iemand die nog met iemand anders in zijn hoofd zit. Dus ik zou ermee stoppen en die persoon wat tijd geven om een definitieve beslissing te maken. Sorry voor het tegendraads doen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 18:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-10-2005 @ 19:14 :
Ik zou geen relatie willen met iemand die nog met iemand anders in zijn hoofd zit. Dus ik zou ermee stoppen en die persoon wat tijd geven om een definitieve beslissing te maken.
Eens.

Hoewel ik de term "met iemand ander in zijn hoofd" niet zo nauw neem wanneer onze relatie er weinig tot geen hinder van heeft.

Het is normaal wanneer er momenten zijn dat men terugkijkt, verwerkt en reflecteert. Dit kan soms momenten mee brengen dat je met een ander in je hoofd zit. Wat niet altijd even fijn is, maar ook niet schadelijk is, mits de noemer tijdelijk is.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 19:53
Verwijderd
bij twijffel altijd nee

ehm ja,zo makkelijk is dat niet... puur op mezelf: als een meisje over haar gevoelens tov mij twijffelt, maak ik het voor mezelf heel duidelijk, ze mag bij me terug komen als ze het zeker weet, maar ik heb geen zin meer om me in allerlei bochten te moeten wringen om haar te overtuigen. Dat heb ik in mijn vorige relatie moeten doen, en daar heb ik nu echt geen zin meer in. Tis graag of niet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 20:48
raarmeisje
Avatar van raarmeisje
raarmeisje is offline
Ik zou me in jou geval afvragen of ze wel echt zoveel om jou geeft en/of van je houdt. Want als dat wel het geval zou zijn, dan zou ze zeker niet met die andere jongen in haar hoofd zitten. Daarnaast vraag ik me af.. hoe hou jij dit vol?? Ik zou het vreselijk vinden als mijn vriend een ander meisje leuk zou vinden. Dan blijft er niet meer veel van je relatie over denk ik maar das mijn mening.
__________________
"Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet. dat is kennis."
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 19:00
Spiteful
Spiteful is offline
De tijd zal het uitwijzen... voor de rest, erover praten maar niet overanalyseren, en moeite doen...
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 19:21
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ze heeft voor jou gekozen, het is mischien moeilijk voor haar toe te geven, (het was wel uit..) Dat ze je mischien al die tijd gemist heeft.
MAar dat ze weer voor jou gekozen heeft, zegt al een hele boel,
En ook goed laten merken dat je haar niet kwijt wilt natuurlijk
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 20:19
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 24-10-2005 @ 20:53 :
bij twijffel altijd nee

ehm ja,zo makkelijk is dat niet... puur op mezelf: als een meisje over haar gevoelens tov mij twijffelt, maak ik het voor mezelf heel duidelijk, ze mag bij me terug komen als ze het zeker weet, maar ik heb geen zin meer om me in allerlei bochten te moeten wringen om haar te overtuigen. Dat heb ik in mijn vorige relatie moeten doen, en daar heb ik nu echt geen zin meer in. Tis graag of niet.
Ben ik het mee eens...
Twijfel is nou niet echt een goede basis
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een jongen raar wat moet ik doen
rickoboyo
9 30-04-2013 22:21
Lichaam & Gezondheid Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25
fizzle-fluffy
500 08-08-2011 16:59
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?!
metaldready
20 20-01-2005 19:23
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?
X-G
32 01-03-2004 21:03
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee???
Demeter
2 11-08-2002 19:36
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?
Mupske
4 19-04-2002 10:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.