Oud 03-08-2020, 21:57
Butterfly123
Butterfly123 is offline
Hallo,

Allereerst ben ik een jongen(man) van 23
Ik vind een meisje op mijn werk leuk ook even oud. Maar omdat we collega's zijn niks mee gedaan want is beetje not done.

Volgende maand verlaat ik het bedrijf voor een ander bedrijf. Ik moest het haar vertellen om een andere reden maar ze zei gelijk jammer dat je weggaat waar ik heen ga enzo. Verder praten we soms over thuiswerken i.v.m corona en vraagt ze wel is hoe het gaat. Ze eindigt bijna elke zin wel met een uitroepteken maar weet niet of dat wat betekend.

Zouden jullie vragen om met haar te gaan lunchen of juist zeggen hoe ik me voel over haar? ben beetje bang namelijk dat ze het tegen collega's zegt of dat ze het tegen HR zegt en dan moet ik er nog een maand werken.

En zou een simpele zou je een keer willen gaan lunchen voordat ik bij [bedrijfsnaam] wegga? voldoen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2020, 22:27
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Lekker doen. Je merkt vanzelf wat ze daarop zegt
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 14:35
Struilhuik
Struilhuik is offline
Iemand mee lunchen vragen, zeker als het een collega is, is bijzonder algemeen en het is waarschijnlijk voor haar niet duidelijk wat jouw insteek is. Gevolg is dat jij een date meent te ervaren als zij 'ja' zegt, en zij een vreemde lunch ondergaat. Wees niet de gefrustreerde puber die zeurt over de friendzone achteraf, wees duidelijk over je intenties vooraf.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 16:39
Butterfly123
Butterfly123 is offline
Nou heb het gevraagd en ze wilt graag gaan lunchen. Daarna kwam echter dat ze ook een vriend heeft. Dus heb gezegd is prima wanneer zou je kunnen. Helaas nog geen antwoord. Gaat waarschijnlijk ook niet meer komen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 16:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
de kans is best aanwezig dat je nog antwoord krijgt. Alleen is ze al bezet dus meer dan een gezellige lunch gaat het niet worden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 16:58
Butterfly123
Butterfly123 is offline
Citaat:
de kans is best aanwezig dat je nog antwoord krijgt. Alleen is ze al bezet dus meer dan een gezellige lunch gaat het niet worden
Dat snap ik. Ben benieuwd of ze nog reageert.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 22:43
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 23:13
Butterfly123
Butterfly123 is offline
Citaat:
Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent
Klopt, vind het alleen vreemd dat ze aangeeft dat ze wilt lunchen en ik zeg zeg maar wanneer je kan en ik geen reactie meer krijg.(en denk ook niet meer ga krijgen) Maar zal wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 23:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien wilde ze duidelijk maken dat ze je alleen als collega/vriend ziet en niet als datingmateriaal
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 23:31
Butterfly123
Butterfly123 is offline
Citaat:
Misschien wilde ze duidelijk maken dat ze je alleen als collega/vriend ziet en niet als datingmateriaal
Dat wil ik best geloven en snap ik ook maar kan een lunch dan niet meer doorgaan?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 23:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
En sommige mensen reageren nu eenmaal niet binnen een korte tijd. Wellicht morgen nog een reactie. Wij weten het natuurlijk ook niet wat zij denkt
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2020, 23:58
Butterfly123
Butterfly123 is offline
Citaat:
En sommige mensen reageren nu eenmaal niet binnen een korte tijd. Wellicht morgen nog een reactie. Wij weten het natuurlijk ook niet wat zij denkt
Zeker waar. We gaan het afwachten. Zit nog te dubben om aan het einde van deze maand te zeggen mocht je ooit nog de luncg willen houden kan je me op dit en dsn me 06 bereiken o.i.d
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 08:47
Verwijderd
Dat zou ik zelf niet doen, ze heeft aangegeven dat ze een vriend heeft. Als ze dan de komende drie weken niet uit zichzelf terugkomt op de lunchafspraak, Dan lijkt me dat een duidelijke boodschap. dan heeft ze eigenlijk niet zo veel zin in die lunch.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2020, 11:34
Verwijderd
Wat Jan zegt. Als je gaat pushen om die lunch wordt het waarschijnlijk ongemakkelijk en niet gezelliger. De vraag is of dat is wat je wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.