Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 14:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb nou al een week steeds buikpijn.
Het is niet heel erg en het is ook niet constant,
maar toch wel erg vervelend.
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn van mijn buikpijn?
Het is gewoon normale buikpijn.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:30
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
umm ik had een week lang buikpijn, maar die was wel bes wel erg.. later bleek dat ik een spastische darm had.. maarja het kan van alles zijn

ik zou gewoon even langsgaan bij de huisarts.. en die gaat dan je hele buik afvoelen, en die kan je dan vertellen wat het precies is.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:50
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
misschien lucht in je buik? dat heb ik tenminste heel vaak. dat kan je zelf ook voelen door met je vingers op je buik te drukken. of doet dat ook zeer? als het hard is en je kunt het 'wegduwen' (verplaatsen), dan is het waarschijnlijk lucht.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:22
Suziewafel
Suziewafel is offline
Soms heb ik daar ook wel eens last van, maar dat komt dan meestal omdat ik ergens mee zit of het druk heb. Beetje stress-gevoelig Dan krijg ik buikpijn rond mn navel, wat heel vervelend is omdat je er niets aan kunt doen. Naja, iets minder zorgen maken in mijn geval zou wel helpen Ik hoop dat je eruit komt en als je het niet vertrouwd snel naar de huisarst gaan!
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:03
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 24-03-2003 @ 15:30:
umm ik had een week lang buikpijn, maar die was wel bes wel erg.. later bleek dat ik een spastische darm had.. maarja het kan van alles zijn

ik zou gewoon even langsgaan bij de huisarts.. en die gaat dan je hele buik afvoelen, en die kan je dan vertellen wat het precies is.
Ik was vandaag ook naar de dokter geweest omdat ik zoveel buikpijn had, en hij wist echt niet wat het was hoor. Waarschijnlijk darmkrampen ofzo, en hij heeft het ook wel over spastische darm gehad, maar niet zo erg dan he. Maar de laatste tijd hoor ik van zoveel mensen dat ze spastische darm hebben dat ik er niet echt meer in geloof eigenlijk. Dan zou ineens iedereen spasitsche darm hebben!
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:35
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Ingemar schreef op 24-03-2003 @ 18:03:
Ik was vandaag ook naar de dokter geweest omdat ik zoveel buikpijn had, en hij wist echt niet wat het was hoor. Waarschijnlijk darmkrampen ofzo, en hij heeft het ook wel over spastische darm gehad, maar niet zo erg dan he. Maar de laatste tijd hoor ik van zoveel mensen dat ze spastische darm hebben dat ik er niet echt meer in geloof eigenlijk. Dan zou ineens iedereen spasitsche darm hebben!
Als ze niks kunnen vinden heb je een spastische darm, das nou al bij 3 mensen die ik ken, en ikzelf schijn het ook te hebben
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:35
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef op 24-03-2003 @ 18:35:
Als ze niks kunnen vinden heb je een spastische darm, das nou al bij 3 mensen die ik ken, en ikzelf schijn het ook te hebben

Ja idd, daar lijkt het op. Nou, als je echt spastische darm hebt, dan is dat heel anders dan wanneer je buikpijn hebt. Mijn vriendin heeft spastische darm en die is soms echt superziek, ze kan soms ook dagen niet naar de wc. En dan moet ze een clisma zodat dat opgewekt word. Dat is echt geen pretje, ze heeft ook een heel dieet enzo. Als ik dan mensen hoor over een spastische darm dan denk ik, je moest eens weten...
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 11:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mijn zusje heeft steeds buikpijn als ze zich niet okay voelt, dus meer psychisch. ze eet dan ook niet.
ze is er al voor naar de dokter geweest en die kon niks vinden. en het valt mij op dat ze het altijd heeft als ze ergens mee zit ofzo.

best wel beangstigend, want een vriendin van mij heeft een zusje die dit ook heeft. alleen bij haar werd het zo erg dat ze niks meer at doordat ze continu buikpijn had. nu weegt ze bijna niks meer en ligt ze al een aantal weken in het ziekenhuis.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:10
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Ingemar schreef op 24-03-2003 @ 18:03:
Ik was vandaag ook naar de dokter geweest omdat ik zoveel buikpijn had, en hij wist echt niet wat het was hoor. Waarschijnlijk darmkrampen ofzo, en hij heeft het ook wel over spastische darm gehad, maar niet zo erg dan he. Maar de laatste tijd hoor ik van zoveel mensen dat ze spastische darm hebben dat ik er niet echt meer in geloof eigenlijk. Dan zou ineens iedereen spasitsche darm hebben!
darmkrampen is hetzelfde als spastische darm..

sommige mensen krijgen last van spastische darm door vet te eten, maar het kan ook door stress ofzo komen..

maarja t is wel zo dat spastische darm nogal snel word toegeschreven.. ze zeggen gewoon dat het een spastische darm is als het niks anders kan zijn
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Buikpijn op onregelmatige momenten
SC
22 17-02-2016 13:58
Lichaam & Gezondheid Buikpijn
Verwijderd
5 04-06-2012 14:27
Lichaam & Gezondheid Buikpijn als ik smorgens eet
laura85
16 12-10-2004 20:37
Lichaam & Gezondheid buikpijn tijdens/na het avondeten
marrel
8 11-06-2004 13:20
Lichaam & Gezondheid Buikpijn
BrunetJuh
10 04-09-2003 15:17
Lichaam & Gezondheid Buikpijn als ik eet..
Paulaah
2 06-10-2002 01:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.