Oud 23-12-2006, 10:19
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
nou ik heb dus ook besloten zo'n ipod ding te kopen omdat me oude mp3 speler te oud werd ;D

iig nu heb ik dat ding dus, meteen itunes eraf gedonderd want dat werkt niet, en xplay2 geinstalleerd.


Nu heb ik wel me muziek op me ipod van 1 genre... maar nou wil ik al me hiphop folders eigenlijk van "apart" hebben staan.


Kan ik dus zegmaar in de map albums, zelf een mapje hiphop maken, en daarin al me hiphop albums flikkeren ?

Het liefst wil ik eigenlijk me hele dir muziek 1 op 1 kopieeren op de ipod, want ik vind die mappen albums, artiesten, etc allemaal erg onhandig, het komt er totaal niet iut te zien zoals op me pc
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2006, 16:30
Barry K
Barry K is offline
-> Software
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 16:41
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Je moet je muziek gewoon eventjes goed taggen, de id3tags (metadata in de mp3s) staan nu gewoon zwaar fucked.


Tag&Rename does the trick, die ze eventueel gewoon aanmaken aan de hand van de mapnaam waar ze instaan.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 16:52
J-roenn
J-roenn is offline
had dan ook geen ipod gekocht.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 22:15
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 23-12-2006 @ 17:52 :
had dan ook geen ipod gekocht.

de creatives waren uitverkocht en ik MOEST EN ZOU een mp3 speler nemen
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 23:09
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
--> Gadgets & Electronica
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 00:02
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Met de software die al op de iPod staat kan je iets doen wat in de buurt komt via het veld 'genre'. Noem daar hip hop wat hip hop is en schlager bij je schlagers, en dan kan je gewoon via het genre naar de nummers gaan die je wil.

Anderzijds neemt een iPod niet de mappenstructuur over van je pc. iPod zet die dingen naar eigen believe in een map.

er bestaan wel iPod-hacks waarmee je een ander besturingssysteem op je toestel zet, en dan kan je misschien wel op een andere manier structuur aanbrengen (of verkloten) op je iPod. Maar dan ben je sowieso (en terecht) je je garantie kwijt.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 14:29
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
In het standaard OS van de iPod is dit inderdaad niet mogelijk. Heb je een 5.5G kun je je verzoenen met de zoekfunctie; is dat niet het geval, kun je altijd proberen met de genre/...-tags; maar echt navigeren volgens je oorspronkelijke mappenstructuur is onmogelijk.

De enige mogelijkheid is als je RockBox installeert op je iPod, maar dit is zeker geen al te simpele operatie. RockBox is een alternatief OS voor je iPod, spijtiggenoeg werkt het niet zo vlot en stabiel als dat van Apple, maar je kan er veel meer aan instellen. Een beetje zoals iPodLinux in feite. Je geraakt mogelijk je garantie kwijt, maar met enige technische handigheid kan je dat meestal wel voorkomen (in 99.99% van de gevallen krijg je je iPod niet om zeep met die alternatieve OS'en, en als je iPod het begeeft, kun je in de meeste gevallen toch nog naar Disk Mode en dan de Apple Update laten doorvoeren (ben je direct van iPodLinux en RockBox vanaf).

Maar het hangt er echt vanaf hoe ver je wilt gaan 'kloten' met je iPod. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet iets is om te doen als je weinig verstand hebt van computers.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.