Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2009, 13:54
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik hoor de laatste tijd dat Ketamine steeds populairder begint te worden, netzo als dat GHB de laatste maanden sterk in populariteit is gestegen.

Merken jullie al dat er meer mensen aanzitten en dat het meer te krijgen is?
En wat vinden jullie van Keta.

Heb het laatst een aantal keer geprobeerd. De eerste twee keer waren een beetje een tegenvaller, de keta was blijkbaar behoorlijk versneden en werd er alleen maar behoorlijk lam en ''zwaar'' van.

Nu laatst goede keta gehad en dat was echt vet. Na twee lijntjes begon ik al een beetje scheef te lopen en zweverig te worden en na nog twee lijntjes voelde ik me echt opperbest.

Een heel nieuw drugsgevoel voor mij, lichamelijk en geestelijk word je er vaag van maar wel echt leuk. Voordeel is dat het snel weer uitwerkt. Met een paar uurtjes ben je weer echt nuchter en je kan er sowieso zonder problemen van slapen.

Verder is het een duur goedje, maar een goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. Nadeel is misschien wel dat het makkelijk tot meer en vaker gebruik leidt.

Ik las alleen dat de tolerantie wel snel toeneemt, maar hoezeer dat voor mij telt ga ik nog wel ondervinden
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2009, 14:08
Verwijderd
Hmz, nee, daar merk ik niets van eigenlijk. In Zeeland zijn er nu niet opeens meer mensen die keta gebruiken dan voorheen.

Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar staat zeker wel op mijn verlanglijstje. Komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 14:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1763347

Citaat:
Ik hoor de laatste tijd dat Ketamine steeds populairder begint te worden, netzo als dat GHB de laatste maanden sterk in populariteit is gestegen.
De stijging van keta is niet te vergelijken met die van GHB.
GHB is echt een mainstream partydrug geworden (al dan niet door de slechte xtc markt). Keta is iets waar veel mensen pas recent achter komen (al dan niet door de slechte xtc markt), maar meestal is het; 'ja, heb er over gehoord, wil het graag eens doen' 'gedaan maar voelde niets' 'niet de shit die ik zoek, wil juist open worden etc.'

Citaat:
Merken jullie al dat er meer mensen aanzitten en dat het meer te krijgen is?
Beter te krijgen is het helaas nog niet En ik ken best wel wat lui die eraan zitten, maar aangezien ik niemand ken die aan de coke of ghb zit is mijn subcultuurtje niet bepaald representatief


Citaat:
En wat vinden jullie van Keta.

Een heel nieuw drugsgevoel voor mij, lichamelijk en geestelijk word je er vaag van maar wel echt leuk. Voordeel is dat het snel weer uitwerkt. Met een paar uurtjes ben je weer echt nuchter en je kan er sowieso zonder problemen van slapen.

Verder is het een duur goedje, maar een goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. Nadeel is misschien wel dat het makkelijk tot meer en vaker gebruik leidt.
Het is leuk, maar vooral ook te makkelijk. De nadelen bij andere drugs (zoals het 8 uur totaal vrij moeten hebben met acid of muziek MOETEN hebben bij pillen, niet slapen, zware bodyload etc.) ontbreken. Het feit dat je er minder sociaal van word leek me handig omdat ik het dan niet zou doen op een feestje, maar in praktijk ga je bij de andere ketheads zitten
En met alles waarmee ik het tot nu toe heb gecombineerd was het ook al een epic win

Prijs is idd vrij hoog, eigenlijk totaal uit verhouding als ik het vergelijk met andere drugs, maja, delicatessen enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Izsadc Deel 72
Verwijderd
500 12-03-2007 13:55
Drugs & Alcohol Ketamine / Special K / Vitamin K
El Chupacabras
64 25-06-2005 21:39
Drugs & Alcohol LSD, ketamine, ervaringen?
HC4L
147 05-10-2004 17:33
Drugs & Alcohol pillen met ketamine
supahman
18 31-10-2003 18:16
Drugs & Alcohol Ketamine
freak on a leash
7 26-09-2003 08:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.