Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2006, 11:35
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik heb al een tijdje 'last' van een (zeer) branderig gevoel na de sex.
Precies op het plekje tussen vagina & anus in doet het vooral errug pijn na de sex.

Wat kan dit zijn?
Een soa lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk want ik heb een vaste vriend en we houden het beiden bij elkaar, geen sex met anderen dus en sex met hem heb ik eigenlijk niet meer zo vaak de laatste tijd omdat het dus elke keer zo'n pijn doet.
Lees: er kan rustig 2wkn tussen zitten dat we het weer doen met elkaar en dan nóg brandt het weer daaro

Ja ik hou het ook goed schoon, douche me nóg vaker dan voorheen & gebruik die Lactacyd zeep , speciaal voor de vagina.
Een vriendin vame vertelde mij dat ze wel ns een soa heeft gekregen puur door de stress die ze had op dat moment in haar leven.
Nu heb ik mijn portie stress de afgelopen paar maanden ook wel gehad. Zou dat een mogelijkheid kunnen zijn? Dat dit nu ook bij mij speelt? Wie weet wat er kan zijn bij mij?

(ik vraag eerst hier naar meningen voor ik naar een dokter ga)
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 11:42
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Al eens naar gekeken of je iets speciaals ziet?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 11:51
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ja en dat is niet zo..daarom snap ik het ook niet echt wat het dan kan zijn. Als het gewoon een irritatie zou zijn....maar waarom komt die dan tellukuns terug?

Ook heb ik er al meerdere keren Purol zalf op gesmeerd. Zo ging de branderigheid wel weg maar het effect zelf niet, die kwam gewoon elke keer weer terug.
Als ik er lak aan heb, en gewoon doorga met sexen dan gaat het ook aan de binnenkant van mn schaamlippen pijn doen (en heb ik er echt wel 2dgn lang nog 'lol' aan )
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 12:14
Larry Flint
Larry Flint is offline
schimmelinfectie ofzo?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 12:38
rampenstamper
Avatar van rampenstamper
rampenstamper is offline
Heb ik ook wel eens last van, kan combinatie zijn van schimmelinfectie en gewoon iets te ruige seks. Er wordt nogal wat geschuurd daar beneden dus wordt het sowieso gevoeliger en kan op bepaalde punten gewoon té gevoelig worden. Ik zelf zou zeggen, doe het een paar dagen gewoon heel rustig aan, (bijv. geen seks) en hou het daar beneden voorzichtig goed schoon. Sterkte
__________________
Monty Python is briljant
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 13:07
Mara
Mara is offline
Je kan geen SOA krijgen van stress. Het kan wel een schimmelinfectie zijn, die op is komen zetten door een verminderd afweersysteem door stress.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 14:06
Verwijderd
Heb dezelfde klachten gehad, ook dat het pijn deed tíjdens de sex (heel vervelend dus). Naar de dokter geweest en inbrengcapsules meegekregen tegen een schimmelinfectie en voor de zekerheid nog twee uitstrijkjes laten maken: een om te controleren op soa's en een om te controleren op bacterieën en schimmels. Beide uitslagen waren negatief maar de klachten waren na de antischimmelkuur wel over. Het proberen waard dus.

Ik weet niet of het bij jou ook pijnlijk is tijdens de sex zelf, maar probeer in dat geval goed te ontspannen want ik merkte bij mezelf dat het alleen maar erger werd omdat ik bang was dat het pijn zou gaan doen en dus spieren onbewust ging aanspannen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 14:06
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 24-08-2006 @ 14:07 :
Je kan geen SOA krijgen van stress. Het kan wel een schimmelinfectie zijn, die op is komen zetten door een verminderd afweersysteem door stress.
das waar van stress kunje nooit een SOA krijgen dat is onzin
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 14:56
juno
Avatar van juno
juno is offline
Koop een tube Multigyn van Bioclin. Dat zuurt de vagina weer aan tot het weer zo zuur is dat alle ongewenste gasten (schimmels, sommige bacterien en parasieten,- je wilt niet weten wat je daar allemaal kunt krijgen...) daar weer acuut de nek wordt omgedraaid.

Prijzig spul, maar wel goed. Te koop bij een goede drogist, of anders bestellen bij de apotheek. Zonder recept verkrijgbaar.

Je hebt toch wel die extra zure Lactacyd he? PH 3,3. De gewone Lactacyd is nog altijd 5,5.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 11:20
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Nou, gister bij de dokter geweest en het is dus een schimmelinfectie.
Kep een zalfje meegekregen dus dat moet met een paar dagen (de kuur zelf duurt 2wkn) weer over zijn Gelukkig geen soa iig al had ik niet geweten dan hoe ik eraan had gekomen want ik heb een vaste relatie...
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:49
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-09-2006 @ 12:20 :
Gelukkig geen soa iig al had ik niet geweten dan hoe ik eraan had gekomen want ik heb een vaste relatie...
ik denk dat ik wel weet hoe je dan aan die SOA was gekomen
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 22:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Wel echt doorsmeren als je geen klachten meer hebt, anders komt het zo weer terug.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 00:02
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Bloem schreef op 21-09-2006 @ 23:16 :
Wel echt doorsmeren als je geen klachten meer hebt, anders komt het zo weer terug.
Yep.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:00
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Bloem schreef op 21-09-2006 @ 23:16 :
Wel echt doorsmeren als je geen klachten meer hebt, anders komt het zo weer terug.
Vriend moet toch ook behandeld worden?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:08
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-09-2006 @ 18:00 :
Vriend moet toch ook behandeld worden?

Ja, eigenlijk wel anders blijf je elkaar steeds besmetten lijkt me. Raar dat die dokter daar niets van gezegd heeft!
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:49
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-09-2006 @ 18:00 :
Vriend moet toch ook behandeld worden?
Oh niet weer deze discussie he Het zit zo: de schimmel waar T.S. last van heeft is een schimmel die gewoon in de vagina leeft. Elke vrouw heeft die. Hij wordt in zijn groei onderdrukt door bacterien. Deze bacterie zorgt namelijk voor een bepaalde zuurgraad waardoor de schimmel onderdrukt wordt. Als er wat aan de bacteriegroei verandert (bijv bij stress of suikerziekte) ziet de schimmel kans op te gaan groeien. Dan krijg je dus klachten en een schimmelinfectie. Als je seks hebt met je partner dan kan je idd deze schimmel aan hem "geven". Maar hij hoeft alleen behandelt te worden bij klachten. Waarom? Omdat hij de vrouw natuurlijk niet kan terugbesmetten. Deze heeft de schimmel al. M.a.w. een schimmelinfectie krijg je dus niet omdat je een schimmel oploopt, maar omdat er wat veranderd is aan de vaginaflora. Daar ligt ook de oorzaak en deze moet ook aangepakt worden (bijv goede instelling suikerziekte) anders krijg je de schimmel steeds terug. Daarom is een schimmelinfectie ook geen SOA.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:01
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
DDM schreef op 22-09-2006 @ 18:49 :
Oh niet weer deze discussie he
Ten eerste is er helemaal geen sprake van een discussie, ik stelde alleen een vraag.
Ten tweede: het is in ieder geval iets waar men rekening mee moet houden. Schimmelinfectie is ook geen 'echte' SOA maar het is wel seksueel overdraagbaar, geloof ik. Vrouw heeft infectie, geeft infectie door aan man, vervolgens krijgt man symptomen.
Daarnaast hebben mannen met een SOA soms weinig tot helemaal geen klachten. Dat er geen klachten zijn, wil niet zeggen dat de man geen SOA heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij veel schimmels is het zo dat ze alleen een infectie veroorzaken bij mensen met een verminderde weerstand. Je kunt de schimmel wel doorgeven aan anderen maar als die persoon een goede weerstand heeft krijgt hij/zij geen infectie en dus ook geen klachten. Een schimmel is dus wel overdraagbaar maar hoeft niet altijd opnieuw een schimmelinfectie te veroorzaken. Zolang jouw weerstand goed is kan je eigen immuunsysteem het prima oplossen voor je klachten krijgt.

Zo heb ik wel eens een mondschimmel omdat de weerstand in mijn mond verminderd is door medicijngebruik. Ik kan die wel doorgeven aan mijn vriend maar hij krijgt geen infectie omdat zijn weerstand gewoon goed is omdat hij geen medicijnen gebruikt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:07
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-09-2006 @ 22:01 :
Ten eerste is er helemaal geen sprake van een discussie, ik stelde alleen een vraag.
Ten tweede: het is in ieder geval iets waar men rekening mee moet houden. Schimmelinfectie is ook geen 'echte' SOA maar het is wel seksueel overdraagbaar, geloof ik. Vrouw heeft infectie, geeft infectie door aan man, vervolgens krijgt man symptomen.
Daarnaast hebben mannen met een SOA soms weinig tot helemaal geen klachten. Dat er geen klachten zijn, wil niet zeggen dat de man geen SOA heeft.

Haha nee was ook niet voor jou bedoeld Ja mannen kunnen de schimmel oplopen, maar je hoeft hem alleen te behandelen als hij klachten heeft. Maar dat had ik al gezegd Voor dat laatste punt geldt: het feit dat de man geen klachten heeft impliceert (net zoals wat Daantje zei) dat de afweer van de man goed is en dan hoeft je hem dus niet te behandelen. Want het is geen SOA. Die schimmel kan geen kwaad bij de man. Maar dit was dus de discussie wat toen ook in een ander topic opkwam. Zo moeilijk is het toch niet om dit te begrijpen? Als iemand in mijn gezicht niest omdat hij verkouden is dan hoef ik toch ook geen verkoudheid te krijgen (goede weerstand).
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 16:58
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 21-09-2006 @ 20:49 :
ik denk dat ik wel weet hoe je dan aan die SOA was gekomen
Vertel!
Deel de feestvreugde met de rest vh forum
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 16:59
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 21-09-2006 @ 23:16 :
Wel echt doorsmeren als je geen klachten meer hebt, anders komt het zo weer terug.
ik weet het, het is iig een kuur voor 2wkn
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 16:59
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-09-2006 @ 18:00 :
Vriend moet toch ook behandeld worden?
Dacht ik ook maar de doc zei er nix over. Ook niet nadat ik nadrukkelijk had vermeld een vriend / vaste relatie te hebben & daar geregeld sex mee heb.

Edit: ik heb net de laatste paar reacties nog gelezen. Vandaar uit snap ik nu dat de doc nix gezegd heeft
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.

Laatst gewijzigd op 23-09-2006 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:38
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-09-2006 @ 17:58 :
Vertel!
Deel de feestvreugde met de rest vh forum
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 20:18
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
LOL
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:24
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
DDM schreef op 22-09-2006 @ 23:07 :
Haha nee was ook niet voor jou bedoeld Ja mannen kunnen de schimmel oplopen, maar je hoeft hem alleen te behandelen als hij klachten heeft. Maar dat had ik al gezegd
Oh

Maar de man heeft dus geen klachten en kan dus ook niet de vrouw weer 'besmetten'? Want zij gaat dan een zalfje smeren oid en dan is ze weer vrij van de infectie?

Dat laatste ging bij mij alleen over een SOA.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:34
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 25-09-2006 @ 17:24 :
Oh

Maar de man heeft dus geen klachten en kan dus ook niet de vrouw weer 'besmetten'? Want zij gaat dan een zalfje smeren oid en dan is ze weer vrij van de infectie?

Dat laatste ging bij mij alleen over een SOA.

Kijk: Je kan die vrouw niet besmetten of opnieuw besmetten want die vrouw is al drager van die schimmel. Die leeft gewoon in de vagina. De vrouw gaat dan zalf smeren en de schimmelinfectie gaat weg. De schimmel zelf blijft wel aanwezig maar in die mate dat hij geen klachten geeft. Net zoals voorafgaand aan de infectie. Snap je? En de vrouw kan tijdens de infectie de man besmetten, maar alleen als de man klachten heeft behandelen. Als hij geen klachten heeft niet. En trouwens hij is allang met die schimmel in aanraking geweest, want nogmaals die schimmel leeft gewoon in de vagina.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:45
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
DDM schreef op 25-09-2006 @ 17:34 :
Kijk: Je kan die vrouw niet besmetten of opnieuw besmetten want die vrouw is al drager van die schimmel. Die leeft gewoon in de vagina. De vrouw gaat dan zalf smeren en de schimmelinfectie gaat weg. De schimmel zelf blijft wel aanwezig maar in die mate dat hij geen klachten geeft. Net zoals voorafgaand aan de infectie. Snap je? En de vrouw kan tijdens de infectie de man besmetten, maar alleen als de man klachten heeft behandelen. Als hij geen klachten heeft niet. En trouwens hij is allang met die schimmel in aanraking geweest, want nogmaals die schimmel leeft gewoon in de vagina.
dank je.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:24
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
een dikke vette puist waarschijnlijk.(nee echt ik meen het)
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 21:57
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
mis
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat kan dit zijn?
AngelLove96
1 17-05-2015 21:10
Psychologie Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?!
076guy
0 11-04-2015 17:24
Lichaam & Gezondheid wat kan dit zijn?
moon
5 16-02-2008 21:13
Software & Hardware C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen
snoopy
4 02-01-2007 19:40
Software & Hardware Helpt, mijn laptop piept. Wat kan dit zijn?
Verwijderd
6 04-05-2006 12:01
Lichaam & Gezondheid Wat kan dit zijn?
TiM
2 25-03-2005 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.