Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2006, 14:22
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik ben nou vandaag precies 2wkn overtijd, maar toch ben ik niet zwanger. Ik heb na de 1e week een test gedaan en gister heb ik de 2e test gedaan. Morgen ga ik naar de dokter, en neem ik mn ochtend urine mee en die mogen ze dan testen om er echt zeker van te zijn dat ik niet zwanger ben & om erachter te komen wat er dan wél gaande is.

Stress is het niet, hoewel de eerste paar dagen stressvol waren voordat ik die test deed omdat mn menstruatie maar uitbleef natuurlijk maar ondertussen is dat allang voorbij.
Ik zelf heb ook het idee dat mijn lichaam automatisch deze periode heeft 'overgeslagen' nadat het is uitgebleven en volgende maand gewoon weer opnieuw verder gaat.

Aan de pil ben ik nog niet, ik had deze al wel in huis gehaald om mee te beginnen en dat moest dan gebeuren op de eerste dag van mn menstruatie, maar die is dus uitgebleven tot op vandaag.
Talking about irony...

Wie weet wat dit kan zijn? Of wie heeft er iig een idee?
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.

Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 14:25.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 14:27
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Lees anders even dit topic

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1477270


Hoe is het trouwens met je schimmelinfectie?
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 14:29
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Ben je meestal regelmatig ongesteld? Ik kan eigenlijk niets anders dan stress bedenken, om eerlijk te zijn... ook al denk je zelf geen stress te hebben, onbewust kun je met dingen zitten.

Maar ehm... zwangerschapstesten zijn niet altijd betrouwbaar geloof ik. Behalve als er een blauw streepje komt, dan weet je zeker dat je zwanger bent. Als het er niet komt, weet je niet zeker dat je niet zwanger bent.

Twee weken vind ik overigens nog niet heel erg lang.
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 15:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Maresa schreef op 02-10-2006 @ 15:29 :
Twee weken vind ik overigens nog niet heel erg lang.
Nou ja, ligt eraan. Ik was bijvoorbeeld ook altijd heel regelmatig ongesteld voordat ik aan de pil begon. Ik werd het altijd, maar dan ook altijd, op maandagochtend. Geen 1 keer was iets anders het geval. Ik zou dan 2 weken wel behoorlijk lang en abnormaal vinden.

Ik ben wel benieuwd wat de huisarts ervan zegt en wanneer je het weer wordt.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 15:39
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
DDM schreef op 02-10-2006 @ 15:27 :

Hoe is het trouwens met je schimmelinfectie?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 17:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het begin van de overgang he

Nee ik heb geen idee Blijven afwachten en kijken wat de dokter zegt lijkt me.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:17
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
grl schreef op 02-10-2006 @ 18:19 :
Het begin van de overgang he
ah dat zal het zijn!
Nou mooi, dan hoef ik me niet meer druk drom te maken, dan weet ik het al als ik jou toch niet had gehad he...
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:18
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
DDM schreef op 02-10-2006 @ 15:27 :
Hoe is het trouwens met je schimmelinfectie?
Beter, heb nog wel een beetje last vd klachten maar de kuur loopt nog dus komt wel goed
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 22:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 02-10-2006 @ 22:17 :
ah dat zal het zijn!
Nou mooi, dan hoef ik me niet meer druk drom te maken, dan weet ik het al als ik jou toch niet had gehad he...
Blij je geholpen te hebben

Maar ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat het echt was
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 09:25
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik kom net vd dokter vandaan, en die heeft ook nog even een test gedaan omdat ik dat graag wilde, om er écht zeker van te zijn en ook die test kwam negatief uit.
Verder zei de dokter datgene wat ik zelf al dacht, en dat is dat mijn lichaam deze periode even heeft overgeslagen nadat ik gestresst ben geweest en dat het volgende maand vanzelf weer goedkomt.
Kwestie van afwachten dus want de kans dat ik zwanger ben is zo verdomd klein, die bestaat vrijwel niet. 3 Testen en alle3 negatief, verspreid over een tijdsperiode van 2,5wk
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 13:13
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik snap de term overtijd niet zo, als je niet aan de pil of iets dergelijks bent. Ik ben weleens 6 maanden niet ongesteld geweest, toen ik nog niet aan de pil was. .
Wel extreem natuurlijk, maar die precieze maandelijkse regelmaat kan toch natuurlijk dan afwijken???
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 13:31
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 03-10-2006 @ 14:13 :
Ik snap de term overtijd niet zo, als je niet aan de pil of iets dergelijks bent. Ik ben weleens 6 maanden niet ongesteld geweest, toen ik nog niet aan de pil was. .
Wel extreem natuurlijk, maar die precieze maandelijkse regelmaat kan toch natuurlijk dan afwijken???
Overtijd is een juist gezegde. Vooral als je juist niet aan de anticonceptie bent. Je maandelijkse cyclus is en mag bij het begin onregelmatig zijn. Na een bepaalde tijd hoort deze regelmatig te verlopen. Eisprong dan menstruatie enz (mits je niet aan de pil bent). Met de pil regel je de cyclus als het ware zelf. Bijna iedereen kiest er voor om de fysiologische (normale) cyclus na te bootsen door de laatste week een onttrekkingbloeding te krijgen.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 13:34
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik snap de cyclus kerel. Maar 2 weken "overtijd" zijn als je niet aan de pil bent vind ik vreemd. En dat vind ik uit eigen ervaring. Ben jaren zonder pil ongesteld geweest, en heb nooit de perfecte maandelijkse cyclus gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 13:38
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 03-10-2006 @ 14:34 :
ik snap de cyclus kerel. Maar 2 weken "overtijd" zijn als je niet aan de pil bent vind ik vreemd. En dat vind ik uit eigen ervaring. Ben jaren zonder pil ongesteld geweest, en heb nooit de perfecte maandelijkse cyclus gehad.
Tja ligt er aan op welke leeftijd he meid. Het is sowieso niet normaal om 6 maanden lang geen menstruatie te krijgen. Dus blijkbaar was die onregelmatige cylcus een voorbode. Blijkbaar werkte het niet helemaal bij jou.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 03-10-2006 @ 14:34 :
ik snap de cyclus kerel. Maar 2 weken "overtijd" zijn als je niet aan de pil bent vind ik vreemd. En dat vind ik uit eigen ervaring. Ben jaren zonder pil ongesteld geweest, en heb nooit de perfecte maandelijkse cyclus gehad.
Ben ik het mee eens. Bij mij varieert het ook enorm. Soms een keer overslaan, dan weer 2 of 3 weken te laat. Nooit op tijd of regelmatig eigenlijk, en dat al 8 jaar lang.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 14:30
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Tsja...schijnbaar kan het dan dus, zomaar overtijd zijn (of die beschrijving nou klopt of niet ). Ik was naar de dokter geweest dus *lees boven* en 2dgn later ben ik alsnog ongesteld geworden.
En goed ook!! my god, ik dacht dat ik doodging whahaha

Maar goed, gelijk begonnen met de pil dus en voor deze ga ik een nieuwe aanvragen want ik ben elke dag zwáár depri door dat ***ding toch ook niet echt je-van-het
Dus even kijken of er 1 is waar ik die bewuste bijwerking NIET heb
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 14:48
Verwijderd
Gemiddeld duurt het een jaar of zes vanaf de eerste menstruatie voordat je cyclus regelmatig is. En dat is een gemiddelde - sommige meisjes kunnen er na een jaar al de klok op gelijk zetten, bij anderen duurt het een stuk langer voordat ze regelmatig zijn
En in de eerste twee jaar is het ook niet vreemd als er eens zes maanden tussen zit, zeker niet als dat tussen de allereerste en tweede menstruatie is of tussen de tweede en derde.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:25
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Dát wist ik maar over die tijd ben ik al heen, dus zodoende vroeg ik het me af...
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 15:28
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-10-2006 @ 15:48 :
Gemiddeld duurt het een jaar of zes vanaf de eerste menstruatie voordat je cyclus regelmatig is. En dat is een gemiddelde - sommige meisjes kunnen er na een jaar al de klok op gelijk zetten, bij anderen duurt het een stuk langer voordat ze regelmatig zijn
En in de eerste twee jaar is het ook niet vreemd als er eens zes maanden tussen zit, zeker niet als dat tussen de allereerste en tweede menstruatie is of tussen de tweede en derde.
Bij mij is het altijd stipt op tijd geweest. Van het begin af aan. Wel handig, maar toch was ik altijd onzeker of het wel weer op tijd zou komen, lekker tegenstrijdig.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:33
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het lijkt mij wel verstandig dat als het een keer echt weken uitblijft je naar de huisarts gaat. Ik was na een half jaar wachten en van iedereen horen dat het vast van de stress kwam naar de huisarts gegaan en bij mij is er echt is mis.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie verwerken abortus
AnNie! 16
21 23-09-2016 14:38
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
xkusjemerel
13 27-04-2013 18:31
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid Zwanger????
lil me
6 03-04-2005 19:32
Lichaam & Gezondheid nog niet ongesteld, overtijd!! wat kan het zijn?
Fantôme
13 08-12-2003 17:17
Lichaam & Gezondheid Paar vraagjes over zwanger worden
Verwijderd
46 01-05-2003 16:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.