Oud 13-07-2018, 18:50
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
Hallo iedereen,

Ik ben 2 dagen geleden uit geweest en een geweldig leuk meisje ontmoet, hele avond zitten zoenen en dansen.
Vervolgens is ze met me mee gegaan naar huis en hebben we een groot deel van de nacht zitten kloten. (sex wilde ze bewaren we hadden ook geen condoom ofzo dus wilde ik liever ook niet riskeren.)
De volgende ochtend weer klieren praten en lachen.
Omdat ze de weg niet helemaal naar huis wist ben ik mee gelopen.
Dezelfde dag hebben we nog wat berichtjes gewisseld omdat ik haar graag weer wilde zien.
Avond eten had ze deze x al iets, maar ze stelde voor om binnenkort samen te gaan eten.
Ook dat ik langskom ging ze niet in mee, ze was niks meer waard en ging vroeg slapen.
Mijn aanbod om haar dan te verwennen met een massage vond ze wel heel goed klinken.

Nu is het een dag later en twijfel ik of ik te hard heb gepushed...
Ik heb me vandaag met veel moeite koest gehouden en niks gestuurd maar zei ook niet.
(Ik had ook het laatste woord)

Dusja zit nu met de keuze wachten tot zei met iets komt of ik waag het nog een keer om iets voor te stellen...

Laatst gewijzigd op 13-07-2018 om 19:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2018, 19:03
Verwijderd
Bro doe rustig.

Gewoon afwachten, als ze het leuk vond allemaal, komt ze wel weer met een appje. Als ik moe ben, ben ik ook niet echt leuk, behalve als je me al heel goed kent. Dus een date heeft dat niet, dus ze is gewoon even gaan chillen en slapen. Komt vanzelf wel goed.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2018, 19:05
Verwijderd
Overigens is binnen 24 uur niet de standaard ofzo hoor. Ik app ook wel eens later dan een dag terug, heeft dan niks met die persoon te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2018, 19:13
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
hahaha blijft moeilijk, denk de hele tijd aan haar i.v.p wat ik eigenlijk moet doen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2018, 22:57
Verwijderd
Haha wel heel lief van je Maar komt wel goed, als je lang niets hoort kan je wel iets sturen, maar mijn ervaring is dat als zij jou ook zo leuk vindt, dat ze dan wel weer gaat appen om af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 10:30
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
haha ga ik eff veel afleiding zoeken anders hou ik het echt niet vol.
zat net al op het punt haar te vragen om lekker gezellig te gaan wandelen vanmiddag.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 13:56
Verwijderd
Hoe lang heeft ze nu niets gestuurd? Want je kan natuurlijk altijd voorstellen om gewoon relaxt te gaan wandelen.
Daten is ook gewoon zulke dingen doen. En het hoeft niet een of ander spelletje te worden van wie gaat nu wie iets sturen.

Maar goed ik heb ook wel eens dat ik het zo druk heb, dat ik gewoon even niet altijd kan antwoorden. Zo ben ik, dus als je met mij date moet je dat een beetje kunnen accepteren dat je dan even geen prioriteit bent. Want dat gaat ook tijdens de relatie voor komen, als iemand dat niet kan accepteren past diegene gewoon niet bij mij.

Als ik het druk heb met werk en echt veel deadlines heb en veel af moet hebben, dan gaat mijn telefoon ook ff helemaal weg. En als ik 's avonds laat thuis kom en ik moet binnen een korte tijd gaan slapen, dan app ik dus ook niet meer, of kort, of alleen de "spoed", date/relatie is dat vaak ook wel, als mijn crush me iets liefs appt ofzo, dan app ik terug. Maar de volgende prioriteit is slapen.

Kan ook zijn dat ze het gewoon heeeeeel druk heeft? En daar horen dus ook dingen bij als lekker met haar vriendinnen de stad in en thee drinken. Men vergeet nog wel eens dat dat óók bij het leven hoort en kwaliteit is.
Als iemand mij dan door blijft appen en echt aandacht gaat opeisen, ben ik vrij snel op iemand uitgekeken. Maar gewoon op een hele relaxte manier aan me vragen, ey zullen we even wandelen, dan vind ik dat prima.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:37
Verwijderd
Ooit het verhaal gehoord dat wanneer je één huisdier hebt dat het niet overleeft omdat het teveel aandacht krijgt? Als ik dit zo lees is dit jouw situatie nu even. Meiden vinden het veel leuker als een jongen onafhankelijk is, dus zoek afleiding door iets te ondernemen met je vrienden of ga iets doen en laat haar even met rust.

En natuurlijk ben ik net als straatmeid benieuwd hoe lang ze niets meer van zich heeft laten horen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:42
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
haha grappig pressies toen jij dit stuurde heb ik dat gedaan.
Klopt ja tis meer dat ik het gevoel kreeg dat ze me toch niet leuk vond terwijl ze de hele nacht en ochtend niet van me weg te slaan was.
Maar kreeg net al een leuk antwoord terug dus denk dat ik me druk maakte om lucht.
Ben iemand die app enz alleen gebruikt om af te spreken echt praten wil ik niet dus hou het meestal wel kort,
Maar meer space geven is idd wel iets waar ik aan moet werken!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:48
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
dat soort spelletjes ben ik ook te oud voor.
Ik zou het alleen doen om minder needy over te willen komen niet om iemand te manipuleren of hard to get doen...
Het is meer van dat als ze druk is en pas 4uur later antwoord ik het meteen zie en antwoord geeft.
Maar langer dan een uur word het niet snel en dat voelt beetje vervelend.
Maarja ze reageert wel heel enthousiast elke keer dus ik moet me minder druk maken.

Laatst gewijzigd op 14-07-2018 om 15:49. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 15:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Iedereen gaat op een ander manier met berichten om. Is het heel urgent, dan reageert ik gelijk. Is het minder belangrijk dan kan ik daar gerust een dag over doen, gewoon omdat andere dingen even voor gaan. Dat is niet omdat ik die persoon niet mag, maar omdat ik soms ff andere dingen aan m'n hoofd heb. Hoe dat voor haar is weet je natuurlijk nog niet zo goed, je kent haar pas net, maar misschien is voor haar binnen een uur reageren iets wat ze nooit zal doen, terwijl jij dat super normaal vindt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 16:31
Verwijderd
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je een spelletje speelt door haar ruimte te geven. Probeer vooral te bedenken hoe jij je zou voelen wanneer iemand heel de dag door berichtjes stuurt terwijl jij even een dag weg was en niet op je telefoon kon kijken of dat je een lochte kater had en niks anders kon dan de roes uit te slapen. Aan de ene kant kan het heel fijn zijn dat je op zulke dagen veel berichtjes hebt gekregen van een persoon, maar misschien ook wel wat opdringerig en daarmee geforceerd.

Bovendien geef je aan dat ze wel enthousiast reageert. Dat is goed! Quality above quantity, toch? Probeer je focus ook te houden op hoe het gesprek verloopt en niet hoe lang er over wordt gedaan. Is soms lastig, ik weet het. En misschien is het ook een goed idee om iets af te spreken in plaats van te appen, veel leuker en je hebt een beter beeld bij hoe je er voor staat want dan kijk je naar haar gezichtsuitdrukkingen in plaats van naar een scherm en alle statistieken die je daaruit kunt ophalen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 16:34
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
daar heb je zeker een punt, veel doen dat eigenlijk niet zelf ik niet nu je het zegt.
Merk wel dat ik vaker naar mn mobiel kijk, daarom ben ik wss zo snel.
Gaan gewoon rustiger aan doen en minder aan mezelf twijfelen .
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 16:44
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
Citaat:
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je een spelletje speelt door haar ruimte te geven. Probeer vooral te bedenken hoe jij je zou voelen wanneer iemand heel de dag door berichtjes stuurt terwijl jij even een dag weg was en niet op je telefoon kon kijken of dat je een lochte kater had en niks anders kon dan de roes uit te slapen. Aan de ene kant kan het heel fijn zijn dat je op zulke dagen veel berichtjes hebt gekregen van een persoon, maar misschien ook wel wat opdringerig en daarmee geforceerd.

Bovendien geef je aan dat ze wel enthousiast reageert. Dat is goed! Quality above quantity, toch? Probeer je focus ook te houden op hoe het gesprek verloopt en niet hoe lang er over wordt gedaan. Is soms lastig, ik weet het. En misschien is het ook een goed idee om iets af te spreken in plaats van te appen, veel leuker en je hebt een beter beeld bij hoe je er voor staat want dan kijk je naar haar gezichtsuitdrukkingen in plaats van naar een scherm en alle statistieken die je daaruit kunt ophalen.
Was eigenlijk maar een berichtje als antwoord op haar vraag.
Een gesprek via app ga ik ook liever niet aan, alleen als ze iets kwijt moet maar zelf dan bel ik liever.
Weet niet of je dit ook echt een gesprek kan noemen 8 berichtjes in totaal en 4 op afspreken gefocussed.
Wilde vooral niet pushy over komen hierna vandaar eff afwachten tot zei ergens mee zou komen...
en ja zit volgende week aardig vol dus dacht probeer het vandaag.
mja moet haar ook gewoon kunnen zien, veel leuker gezelliger en zie ik ook beter waar ik aan toe ben.

Laatst gewijzigd op 14-07-2018 om 16:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je gedroomd?
Little Phoebe
150 19-09-2023 18:01
Liefde & Relatie Weinig aandacht
xpicture
9 11-09-2016 20:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De gevolgen van Fitna.
Conoud1819
500 01-04-2008 22:55
Liefde & Relatie Gesloten vriend..
kenni
44 10-06-2007 18:51
Liefde & Relatie Omgang met je ex
Miracle
42 03-09-2003 21:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.