Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2013, 22:33
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Dit is even uit mijn geheugen dus ik kan het mis hebben, maar als ik het me goed herinner noemde jij, als forumbaas+, hem een akelig mens en zei een andere forumbaas dat hij 'alleen maar liep te trollen'. En nog wat andere dingetjes richting hem vanuit jullie. Dan is het... typisch dat jij van alle mensen zegt dat dat je dan wel naar de regels kunt verwijzen omdat die duidelijk zat zijn, terwijl je ze zelf blijkbaar ook niet zo... nauw volgt. De regels zijn inderdaad per forumbaas anders en worden niet altijd even consequent gevolgd, wat de reden is dat er überhaupt gevraagd wordt om communicatie openbaar te mogen maken..
Vanuit jullie is hier onterecht omdat je refereert naar iets dat je binnen hebt gekregen van het besloten gedeelte. Ik heb op Admin inderdaad gezegd dat de veroorzaker alleen maar zat te trollen maar dat betekent zeer zeker niet dat het ook meteen de reactie van 'jullie is'.

In ieder geval haal je wat dingen door elkaar aangezien je ten eerste, als het goed is, niet zou weten wat er op admin gezegd wordt, en ten tweede dat je dat zeker niet kunt gebruiken als de stem van naar wie jij refereert als 'jullie'.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2013, 00:54
Verwijderd
Even voor de goede orde: Ik heb de Veroorzaker regelmatig troll genoemd.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 01:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vanuit jullie is hier onterecht omdat je refereert naar iets dat je binnen hebt gekregen van het besloten gedeelte. Ik heb op Admin inderdaad gezegd dat de veroorzaker alleen maar zat te trollen maar dat betekent zeer zeker niet dat het ook meteen de reactie van 'jullie is'.

In ieder geval haal je wat dingen door elkaar aangezien je ten eerste, als het goed is, niet zou weten wat er op admin gezegd wordt, en ten tweede dat je dat zeker niet kunt gebruiken als de stem van naar wie jij refereert als 'jullie'.
Ik refereerde (onterecht, zoals Mutant al opmerkte) naar iets wat ik dacht dat op Beleidszaken gezegd was. Maar toch bedankt, openheid voor iedereen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 10:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Noem het dan geen regels maar multi interpreteerbare richtlijnen, afhankelijk van de stemming van de fb en de relatie tot het betreffende lid.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.