Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 13:42
love_miss_piggy
Avatar van love_miss_piggy
love_miss_piggy is offline
Is schaamhaar een afknapper voor jongens?
Oud 20-06-2004, 13:47
Verwijderd
te veel schaamhaar, dat vind ik er niet echt sexy uitzien, maar een subtiel streepje dat is wel erg OK
Oud 20-06-2004, 14:11
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
hangt maar net van de jongen af
ik kan wel begrijpen als wanneer jij je bikinilijn niet bijhoudt, dan het dan voor de jongen in kwestie een afknapper is
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Oud 20-06-2004, 14:15
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nee, rode ontstoken bultjes en stoppeltjes, dat is mooi...
Oud 20-06-2004, 14:21
Sannie P
Sannie P is offline
Als een jongen wil dat ik mijn schaamhaar afscheer, is het oog om oog, tand om tand en moet bij hem ook alles weg. Niet dat ik mijn bikinilijn niet bij hou, maar waarom zouden alleen meisjes dat moeten doen??
Oud 20-06-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Sannie P schreef op 20-06-2004 @ 15:21 :
Als een jongen wil dat ik mijn schaamhaar afscheer, is het oog om oog, tand om tand en moet bij hem ook alles weg. Niet dat ik mijn bikinilijn niet bij hou, maar waarom zouden alleen meisjes dat moeten doen??
dat vind ik eigelijk ook...
ik vind schaamhaar bij meisjes net zo onsmakelijk dan bij jongens..
Oud 20-06-2004, 15:06
NaRuTo
NaRuTo is offline
Ik heb liever een oerwoud boshaar schaamhaar dan een kaal woestijn. droogte he
Oud 20-06-2004, 17:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 15:06 :
Ik heb liever een oerwoud boshaar schaamhaar dan een kaal woestijn. droogte he
Ik heb liever een tussenweg

Kaal is maar zo kaal, en in zo'n bos haar moet je zo zoeken en het kriebelt zo aan je neus.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-06-2004, 19:08
Verwijderd
Voor veel jongens wel, voor veel jongens niet. Gewoon doen wat je zelf het mooiste & fijnste vindt, een goed vriendje accepteert dat.
Oud 20-06-2004, 22:09
Verwijderd
Het mooiste is altijd nog dat waarbij je jezelf het prettigst voelt..
Oud 20-06-2004, 22:38
Verwijderd
Gewoon bijhouden is Helemaal kaal is ook zo , en die stoppels prikken best hard
Oud 20-06-2004, 22:58
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-06-2004 @ 20:08 :
Voor veel jongens wel, voor veel jongens niet. Gewoon doen wat je zelf het mooiste & fijnste vindt, een goed vriendje accepteert dat.
Als ik zover ben dat ik dat krijg het zien, dan ben ik meestal toch al verliefd en kan het me niet zoveel meer schelen. Naja, als er echt plukken schaamhaar uit bijvoorbeeld bikinibroekje hangen .

Ik kan moeilijk eisen dat ze helemaal kaal is, straks moet ik me ook gaan scheren . zoveel scheermesjes heb ik niet, ik ben nogal behaard
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 20-06-2004, 23:12
Verwijderd
Te veel haar is ook niet fijn beffen.
Oud 21-06-2004, 00:03
Roosje21
Roosje21 is offline
Goed geschoren is ook lekkerder gebeft worden
Oud 21-06-2004, 10:41
Mystery Flavour
Avatar van Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
Ik vind zon Gucci-G wel hip
__________________
I roared. And I rampaged. And I got bloody satisfaction!!
Oud 21-06-2004, 10:43
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mystery Flavour schreef op 21-06-2004 @ 11:41 :
Ik vind zon Gucci-G wel hip
Oud 21-06-2004, 10:53
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
love_miss_piggy schreef op 20-06-2004 @ 14:42 :
Is schaamhaar een afknapper voor jongens?
Ik vind kaal het mooist .. Maar smaken verschillen
Oud 21-06-2004, 12:01
Verwijderd
Kaal beft wel een stuk relaxter jah, da's zeker zo.. en de dames vinden het dan ook een stuk fijner
Maar nogsteeds, zolang het niet uit je bikinibroekje komt hangen dan moeten we niet zeuren..
Oud 21-06-2004, 12:09
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Mystery Flavour schreef op 21-06-2004 @ 11:41 :
Ik vind zon Gucci-G wel hip
__________________
Pardon my French
Oud 21-06-2004, 12:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als het in ieder geval kort gehouden niet, maar een ongetrimde bush vind ik een afknapper ja.
Oud 21-06-2004, 12:19
Slobber
Slobber is offline
Ik probeerde er laatst een donald duck in te scheren maar dat lukte niet zo geloof ik...
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Oud 21-06-2004, 12:20
Sannie P
Sannie P is offline
Citaat:
Ridder schreef op 20-06-2004 @ 23:38 :
Gewoon bijhouden is Helemaal kaal is ook zo , en die stoppels prikken best hard
En al die rode bultjes.... IEW
Oud 21-06-2004, 12:22
Sannie P
Sannie P is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-06-2004 @ 13:01 :
Kaal beft wel een stuk relaxter jah, da's zeker zo.. en de dames vinden het dan ook een stuk fijner
Maar nogsteeds, zolang het niet uit je bikinibroekje komt hangen dan moeten we niet zeuren..
Ik vind beffen fijn. Maar schaamhaar scheren?? Het moderne martelen, geloof me. De eerste dag is er niets aan de hand, maar dan begint de jeuk.... En neuken met een kale muts... is ook niet alles....
Oud 21-06-2004, 16:03
Verwijderd
Ik vraag me nog altijd af waarom het in vredesnaam nodig is om álles kaal te hebben voor bij het beffen. Van het haar op de schaamlippen kan ik me voorstellen dat het in de weg zit, maar het haar op de venusheuvel toch niet? En zelfs dat haar op de schaamlippen, nou, ik weet niet, maar als iemand steeds de buitenste schaamlippen zou liggen likken zou ik me best gaan vervelen.
en voordat iedereen me nu aanvalt, nee, ik heb op zich niets tegen kaalscheren, maar doe het dan gewoon omdat je het mooi vindt of omdat je het lekker vindt voelen, de rest van alle redenen die ik ooit gehoord heb is onzin

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 16:05.
Oud 21-06-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 21-06-2004 @ 17:03 :
Ik vraag me nog altijd af waarom het in vredesnaam nodig is om álles kaal te hebben voor bij het beffen. Van het haar op de schaamlippen kan ik me voorstellen dat het in de weg zit, maar het haar op de venusheuvel toch niet? En zelfs dat haar op de schaamlippen, nou, ik weet niet, maar als iemand steeds de buitenste schaamlippen zou liggen likken zou ik me best gaan vervelen.
en voordat iedereen me nu aanvalt, nee, ik heb op zich niets tegen kaalscheren, maar doe het dan gewoon omdat je het mooi vindt of omdat je het lekker vindt voelen, de rest van alle redenen die ik ooit gehoord heb is onzin
helemaal 100% mee eens.
Oud 21-06-2004, 16:50
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-06-2004 @ 17:03 :
Ik vraag me nog altijd af waarom het in vredesnaam nodig is om álles kaal te hebben voor bij het beffen. Van het haar op de schaamlippen kan ik me voorstellen dat het in de weg zit, maar het haar op de venusheuvel toch niet? En zelfs dat haar op de schaamlippen, nou, ik weet niet, maar als iemand steeds de buitenste schaamlippen zou liggen likken zou ik me best gaan vervelen.
en voordat iedereen me nu aanvalt, nee, ik heb op zich niets tegen kaalscheren, maar doe het dan gewoon omdat je het mooi vindt of omdat je het lekker vindt voelen, de rest van alle redenen die ik ooit gehoord heb is onzin
haar op de venusheuvel is echt niet verkeerd. Maar op andere plekken kan het vervelend zijn.
Al vind ik het ook vervelend als ik mezelf niet geschoren heb(in mijn gezicht) irriteerd mijn gezicht wat.
Maar ook dat geloof ik niet dat me ooit tegen zou houden om te beffen.

hoe dan ook het moet er wel verzorgt uitzien.

ik vind kaal wel lekker moet ik zeggen
Oud 21-06-2004, 17:09
Verwijderd
m en v : kaal

afknapper neu, kort gehouden/streepje kan ook wel.
Oud 21-06-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 21-06-2004 @ 17:03 :
Ik vraag me nog altijd af waarom het in vredesnaam nodig is om álles kaal te hebben voor bij het beffen. Van het haar op de schaamlippen kan ik me voorstellen dat het in de weg zit, maar het haar op de venusheuvel toch niet? En zelfs dat haar op de schaamlippen, nou, ik weet niet, maar als iemand steeds de buitenste schaamlippen zou liggen likken zou ik me best gaan vervelen.
en voordat iedereen me nu aanvalt, nee, ik heb op zich niets tegen kaalscheren, maar doe het dan gewoon omdat je het mooi vindt of omdat je het lekker vindt voelen, de rest van alle redenen die ik ooit gehoord heb is onzin
helemaal mee eens jah. Het hoeft ook egt niet kaal te zijn om te kunnen beffen.. Maar sommige meiden vinden het dan wel beter voelen. Zal mij persoonlijk rotten of er nou wel of geen haar zit..
Oud 21-06-2004, 17:45
Verwijderd
tuurlijK! Kaal gescoren aub!
Oud 21-06-2004, 17:47
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
cut_off schreef op 21-06-2004 @ 18:09 :
m en v : kaal

afknapper neu, kort gehouden/streepje kan ook wel.
my thoughts...
__________________
hoi
Oud 21-06-2004, 18:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Die stoppels zijn zo vervelend. Lig je daar net lekker, mannelijke uitsteeksels in positie gebracht, schaambeen dicht tegen elkaar aan, helemaal opgewarmd, klaar voor actie....schuren er duizend naaldjes langs de meest gevoelige plekjes van je edele delen!

Dat heb je niet als ze wat langer zijn, dan wordt het weer zacht. Gewoon, beetje bijwerken.

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 18:39.
Oud 21-06-2004, 18:36
Mysan
Mysan is offline
En is schaamhaar voor mannen 'not-done' ?

Ik hou het wel een beetje bij ofzo, maar ik ga er geen hele figuren inleggen.
Daarbij is mijn ballen ontharen een beetje te riskant
Oud 21-06-2004, 18:45
Verwijderd
Ach, het was voor mij de eerste keer wel even "schrikken" toen ik die zooi voelde daar terwijl je het niet verwacht, maar om het nou een afknapper te noemen gaat erg ver, wat mij betreft iig
Oud 21-06-2004, 18:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mysan schreef op 21-06-2004 @ 19:36 :
En is schaamhaar voor mannen 'not-done' ?

Ik hou het wel een beetje bij ofzo, maar ik ga er geen hele figuren inleggen.
Daarbij is mijn ballen ontharen een beetje te riskant
Ik vind dat voor mannen schaamhaar erbij hoort. Als je nou echt een oerwoud hebt, is het niet erg om een beetje bij te houden, maar figuren of kaal.. nee bedankt.

edit: voor vrouwen.. mja.. beetje bijhouden mag wel. Verder boeit het me niet
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-06-2004, 18:55
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Mysan schreef op 21-06-2004 @ 19:36 :
En is schaamhaar voor mannen 'not-done' ?

Ik hou het wel een beetje bij ofzo, maar ik ga er geen hele figuren inleggen.
Daarbij is mijn ballen ontharen een beetje te riskant
ik vind het voor een man verplicht dat die ze zak scheert en de boel bijhoud...
ik vind het alleen al voor de vrouw een ronduit smerig idee om te maken te krijgen met een baal shag op die plek van het lichaam waar zich een grote mengeling van geurtjes bevind. en haar houd nu eenmaal de geur vast en bevordert de verspreiding van de geur ervan... (denk aan oerinstinct > haar > zweet > feromonen > door haar verspreid door de lucht om de partner aan te trekken, )

kaal hoeft niet bij een man, maar het is vind ik zelf wel fijn stoppeltjes heb ik zelf weinig last van....opzich zou klein beetje haar ook nog wel kunnen, maar ach..vriendin zei...als je toch bezig bent kan dat er ook wel af 8)
van haar verlang ik ook wel dat ze de boel bijhoudt, danwel kaal maakt (waar ze zelf voor kiest )
__________________
hoi
Oud 21-06-2004, 19:09
Slobber
Slobber is offline
Hoe scheer je je zak? Hoe moet je die huid strakhouden?
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Oud 21-06-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Mysan schreef op 21-06-2004 @ 19:36 :
En is schaamhaar voor mannen 'not-done' ?

Ik hou het wel een beetje bij ofzo, maar ik ga er geen hele figuren inleggen.
Daarbij is mijn ballen ontharen een beetje te riskant
Als een jongen stoppeltjes boven zijn penis zou hebben zou ik geen sex met 'm willen, want dat schuurt dan. Au. Maar voor de rest maakt het mij niets uit.
En Dext0r: een grote mengeling van geurtjes? Iew, dat klinkt vies, hoe vaak was jij je?
Oud 21-06-2004, 19:14
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-06-2004 @ 20:10 :
En Dext0r: een grote mengeling van geurtjes? Iew, dat klinkt vies, hoe vaak was jij je?
even serieus, wat denk je nou zelf... dat je boxer de hele dag heerlijk naar robijn fleur en fijn ruikt? ondergoed verwissel je als het goed is ook niet voor niets iedere dag, en ik kan me voorstellen dat de mengeling van zweet, urine (ja, want hoe hard een man ook scheld of vloek, de laatste druppel komt altijd je broek ) en andere lichaamsgeuren nou niet echt opwindend zijn...en als die ook nog eens versterkt worden door lichaams haar... no thanks..
idem voor okselhaar...grote balen shag onder de armen is dus echt not-done..


volgens mij heerst er veelal nog een taboe op ofzo dat mannen de boel scheren.. maar ja :/
__________________
hoi
Oud 21-06-2004, 19:16
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Slobber schreef op 21-06-2004 @ 20:09 :
Hoe scheer je je zak? Hoe moet je die huid strakhouden?
je penis vastpakken en omhoog trekken en de boel staat strak genoeg, gebruik wel een scherp mesje..zodat je jezelf niet verwond door een bot mesje te gebruiken..

en gebruik vooral ook gewoon scheerschuim/gel


(en houd rekening, vooral als je het voor de eerste keer scheert, dat het in de week erop wel kriebelt...al naar gelang je langer scheert verdwijnt dat wel of raak je er aan gewend.. )
__________________
hoi
Oud 21-06-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 21-06-2004 @ 20:14 :
even serieus, wat denk je nou zelf... dat je boxer de hele dag heerlijk naar robijn fleur en fijn ruikt? ondergoed verwissel je als het goed is ook niet voor niets iedere dag, en ik kan me voorstellen dat de mengeling van zweet, urine (ja, want hoe hard een man ook scheld of vloek, de laatste druppel komt altijd je broek ) en andere lichaamsgeuren nou niet echt opwindend zijn...en als die ook nog eens versterkt worden door lichaams haar... no thanks..
idem voor okselhaar...grote balen shag onder de armen is dus echt not-done..


volgens mij heerst er veelal nog een taboe op ofzo dat mannen de boel scheren.. maar ja :/
Oh, als meisjes dat als argument noemen reageer ik hetzelfde hoor. Als je je elke dag wast en elke dag schoon ondergoed aantrekt dan ruikt het hoogstens idd een klein beetje naar zweet, en dat is niet vies, en al helemaal geen 'grote mengeling van geuren'. En nee, 1 druppeltje urine ruik je niet, tenzij je het op zo'n geurdingetje gaat doen met zo'n kaarsje eronder. Dat schone ondergoed doe je om te voorkómen dat het vies wordt, niet omdat het dat al is. 's Avonds ruikt de boxer van mijn vriend wel voornamelijk naar wasverzachter, ja. Als er echt sprake is van een 'grote mengeling van geuren' zodra er wat haar is, terwijl je er wel een normale hygiene op na houdt, dan zou ik maar eens naar een dokter gaan want dat klinkt als de een of andere infectie.
Oud 21-06-2004, 19:28
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
dext0r schreef op 21-06-2004 @ 20:16 :
(en houd rekening, vooral als je het voor de eerste keer scheert, dat het in de week erop wel kriebelt...al naar gelang je langer scheert verdwijnt dat wel of raak je er aan gewend.. )
Die eerste week is idd het leukst
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 21-06-2004, 19:30
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
of dat klinkt als iemand die gewoon fysiek lichamelijke arbeid verricht, (en zweet ruikt niet lekker ) en niet als iemand die de hele dag op een stoel zit achter bijvoorbeeld een computer.

maar verder snap ik natuurlijk dat het voor een miss perfect allemaal raar overkomt als er voorbeelden aangehaald worden die niet in haar straatje passen
__________________
hoi
Oud 21-06-2004, 19:34
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
als het er gewoon verzorgt uitziet is het prima, zowel bij jongens als bij meisjes
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Oud 21-06-2004, 19:34
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
dext0r schreef op 21-06-2004 @ 20:16 :
je penis vastpakken en omhoog trekken en de boel staat strak genoeg, gebruik wel een scherp mesje..zodat je jezelf niet verwond door een bot mesje te gebruiken..
Dan bungelt het toch nog?
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Oud 21-06-2004, 19:37
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
gewoon over je angst heenzetten

je snijdt jezelf niet zo snel daar

en àls je jezelf snijdt, dan doet het toch geen pijn (mja, behalve als je het een paar milimeter diep doet...)
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 21-06-2004, 19:38
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Slobber schreef op 21-06-2004 @ 20:34 :
Dan bungelt het toch nog?
eerst ff de koude waterstraal erop zetten dan...dan bungelt het niet meer zo hoor
__________________
hoi
Oud 21-06-2004, 19:43
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Het maakt mij niet uit. Maar ik heb het liever kaal bij een meid dan een oerwoud. Vind het ook iets mooier dan een streepje, maar not by much. Bij m'n eigen lichaam laat ik ook niet al het haar staan, vind ik wel zo netjes. Maar niks moet, alles mag ofcourse.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 21-06-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 21-06-2004 @ 20:30 :
of dat klinkt als iemand die gewoon fysiek lichamelijke arbeid verricht, (en zweet ruikt niet lekker ) en niet als iemand die de hele dag op een stoel zit achter bijvoorbeeld een computer.

maar verder snap ik natuurlijk dat het voor een miss perfect allemaal raar overkomt als er voorbeelden aangehaald worden die niet in haar straatje passen
Oeoeh, nu wordt ik persoonlijk aangevallen . Nee, het komt niet raar over, ik ben niet miss perfect, het boeit mij niet of jij dingen doet die wel of niet in mijn straatje passen, maar het is gewoon niet zo dat haar stinkt.

Als je seks hebt ruik je toch na een tijdje vanzelf naar zweet? Maar dat is vers zweet, dus dan is het geen probleem. Oud opgedroogd verschaald zweet ruikt dan weer niet erg lekker, maar als je je elke dag wast, dan heb je geen oud opgedroogd verschaald zweet, ook niet als je wel eens beweegt. Mocht je de hele dag keihard fysiek werk verrichten, dan lijkt het me hoe dan ook sociaal wenselijk om daarna even onder de douche te springen, schaamhaar of niet.
Oud 21-06-2004, 20:46
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
kaal ziet er vaag uit.. maar t is wel relaxter
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 22-06-2004, 08:53
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
juno schreef op 20-06-2004 @ 15:15 :
Nee, rode ontstoken bultjes en stoppeltjes, dat is mooi...
Alsof ieder meisje last krijgt van rode bultjes, en stoppeltjes is niet lelijk.. beter dan te veel haar..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jongens: boxer of onderbroek
miekmuis
170 19-05-2016 22:01
Seksualiteit Scheren
Aaffke
88 17-02-2008 11:41
Liefde & Relatie Stoppels
Iza
46 28-01-2008 14:58
Seksualiteit Wat is voor jullie meiden een afknapper sexueel?
Dionysus
66 04-05-2006 18:01
Lichaam & Gezondheid Vrouwen en schaamhaar
juliettebinoche
106 30-05-2004 10:47
Seksualiteit Wat kan absoluut niet...
Some
53 04-07-2003 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.