Oud 15-03-2017, 16:35
xXFallenAngelXx
xXFallenAngelXx is offline
Heey iedereen ik heb een vraagje kan je ook meedoen met de ramadan als je Indo bent ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2017, 17:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat je ongeacht je geloof/ afkomst prima een periode kunt vasten. Er zijn ook een hoop Christenen die in de 40 dagen voor Pasen vasten. In plaats van overdag helemaal niet meer eten vasten zij vaak in mildere vorm, zo nemen ze bijvoorbeeld 40 dagen geen tussendoortjes en snoep, of eten ze 40 dagen geen vlees.

Vanwaar je interesse?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-03-2017, 09:20
Verwijderd
Je geeft antwoord op een niet gestelde vraag, Elin3.

Het is wel interessant dat de TS tegelijkertijd een topic opent over hoe ze hindoe kan worden en aan de ramadan kan meedoen...

TS, in principe is "ramadan" gewoon de naam van een maand in de islamitische kalender. Tijdens die maand wordt er onder meer gevast overdag, maar het is veel meer dan alleen maar vasten. Ik neem aan dat je daaraan wilt "meedoen". Overdag vasten kan natuurlijk iedereen. Het is nogal een absurde vraag eerlijk gezegd, helemaal omdat je "indo" er bij haalt. Raad eens welke nationaliteit in absoluut aantal het hoogste aantal "deelnemers" aan de ramadan kent? De Indonesische.

Waarom zou je er niet aan kunnen meedoen? Wie kan het je verbieden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.